SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is wel tof, haha.
Had wel een MSNadres aangemaakt voor m'n oma en het een beetje proberen uit te leggen, maar dat wilde niet helemaal lukken. : ')
Normalsquote:
Ik vind het al vreselijk genoeg dat ik mijn moeder heb kennis laten maken met youtube, Elke ochtend komen de seventies en eighties weer langs.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:58 schreef Julis het volgende:
[..]. Twitter jij, ja?
[..]. Heb je haar wel eens online gezien dan? Haha. Wel leuk dat je het hebt geprobeerd. Je moet heel veel geduld hebben om het ze te laten snappen, namelijk.
Klopt, maar tegelijkertijd kan ik het niet aanzienquote:Op donderdag 29 december 2011 02:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turkse televisie is dikke entertainment man.
Turkse comedy is grof en toch grappig,lam en grappig of een mix daarvanquote:Op donderdag 29 december 2011 02:02 schreef Teoman het volgende:
[..]
Klopt, maar tegelijkertijd kan ik het niet aanzienMaar Turkse comedy
Ah zoquote:
Dat is het. Alleen entertainment. Dizi, dizi, dizi, nieuws (met ook een deel paparazzi en zo.), dizi. (met uitzonderingen zoals Trt, natuurlijk).quote:Op donderdag 29 december 2011 02:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turkse televisie is dikke entertainment man.
Julide jij kent ook maar paar Turkse kanalenquote:Op donderdag 29 december 2011 02:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah zo.
[..]
Dat is het. Alleen entertainment. Dizi, dizi, dizi, nieuws (met ook een deel paparazzi en zo.), dizi. (met uitzonderingen zoals Trt, natuurlijk).
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind het al vreselijk genoeg dat ik mijn moeder heb kennis laten maken met youtube, Elke ochtend komen de seventies en eighties weer langs.![]()
Ik heb mijn lesje wel geleerd.
Nee man, fuck dizi, andere dingen.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah zo.
[..]
Dat is het. Alleen entertainment. Dizi, dizi, dizi, nieuws (met ook een deel paparazzi en zo.), dizi. (met uitzonderingen zoals Trt, natuurlijk).
Ik kijk nauwelijks tv.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Julide jij kent ook maar paar Turkse kanalen
Geschikte vrouw voor PlayingwithFire.quote:
Deze man weet.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:10 schreef Weissman het volgende:
Sowieso die Yalcin Abi op Flash TV![]()
Wat een baas is dat toch
Ohja, Samanyolu. Met soaps over hemel en helquote:Op donderdag 29 december 2011 02:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee man, fuck dizi, andere dingen.
Het nieuws is wel entertainment trouwens, LotR of PotC muziek terwijl er iets dramatisch gebeurd is enzo.Paparazzi is inderdaad ook lachen, altijd die voice over die overal sarcastische opmerkingen over maakt.
Maar je moet doorzappen naar die gure kanalen, Samanyolu is grappig vanwege het slechte acteren. Dan heb je nog Flash TV, dat lijkt net Amerikaanse tv, zo nep maar zo hilarisch:
Hemel/hel soaps inderdaad!quote:Op donderdag 29 december 2011 02:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ohja, Samanyolu. Met soaps over hemel en hel. Izdivac is ook wel grappig, soms.
Dat filmpje! Drama!
.
True, ik lees altijd Turkse comments. Echt geniaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:13 schreef Weissman het volgende:
De comments zijn meestal grappiger dan de filmpjes zelf
Niet te vergeten; de muziek op de achtergrondquote:Op donderdag 29 december 2011 02:15 schreef Levolution het volgende:
Hemel/hel soaps inderdaad!Altijd van die wijze adviezen. Kötüler die ervan langs krijgen van Allah LOL.
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet te vergeten; de muziek op de achtergrondserieus waar halen ze zulke regisseurs vandaan ?
Lekker copyright schenden om een leuk muziekje achter je nieuwsbericht te hebben over vijf kinderen die verongelukt zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:18 schreef Julis het volgende:
Ik ben regisseur en ik neem dit als achtergrondmuziekje voor dit moment:
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee man, fuck dizi, andere dingen.
Het nieuws is wel entertainment trouwens, LotR of PotC muziek terwijl er iets dramatisch gebeurd is enzo.Paparazzi is inderdaad ook lachen, altijd die voice over die overal sarcastische opmerkingen over maakt.
Maar je moet doorzappen naar die gure kanalen, Samanyolu is grappig vanwege het slechte acteren. Dan heb je nog Flash TV, dat lijkt net Amerikaanse tv, zo nep maar zo hilarisch:
Ik vind het ook sneu als mensen dat soort programma's serieus bekijken. Ik bekijk dat soort programma's altijd kritisch en kraak het meestal af (door uitleg te geven aan mijn ouders waarom dit zo nep/slecht is)quote:Op donderdag 29 december 2011 02:18 schreef Teoman het volgende:
Maar vinden jullie het tegelijkertijd niet 'rezilik'?
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:18 schreef Julis het volgende:
Ik ben regisseur en ik neem dit als achtergrondmuziekje voor dit moment:
Oh, wacht. Dit is voor het nieuws, natuurlijk.
Dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lekker copyright schenden om een leuk muziekje achter je nieuwsbericht te hebben over vijf kinderen die verongelukt zijn.
Zouden die Turken de rechten opgekocht hebben?
Maar Amerikaanse en Nederlandse televisie is net zo slecht.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:18 schreef Teoman het volgende:
Maar vinden jullie het tegelijkertijd niet 'rezilik'?
Turkenkwaaltjes #37: Iemand die veel geld verdient voor alles en nog wat uitmaken.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je kan over Acun trouwens zeggen wat je wilt maar hij verdient wel dik geld met gekochte programma's
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
TurkenMensenkwaaltjes #37: Iemand die veel geld verdient voor alles en nog wat uitmaken.
Die is wel clever.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:30 schreef xminator het volgende:
Je hebt deze ook in het engels geloof ik, antwoord daar is:
Welke stoel?
Trusten dude.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:30 schreef Weissman het volgende:
Dit was mijn bijdrage voor vannacht, truste mensen, apen en fenerliler.
Ervaring ?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Afiyet olsun. Niet met je tanden breken, hè.
Naja. Ik doe het bijna altijd met mijn tanden. Mijn ouders vinden dat ik het beter met zo'n notenkraker kan doen. Dat lijkt me ook verstandiger, maar goedquote:
Beest.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:48 schreef xminator het volgende:
Incidenteel, soms... Maar gebruik liever een notenkraker of m'n handen![]()
Alleen je eet ze sneller op dan dat je ze opent
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:48 schreef xminator het volgende:
Incidenteel, soms... Maar gebruik liever een notenkraker of m'n handen![]()
Alleen je eet ze sneller op dan dat je ze opent
Is niet lastig toch? Met 2 noten, tegen mekander drukkenquote:
Ouders die het werk doen en ik steel zequote:Op donderdag 29 december 2011 02:49 schreef Julis het volgende:
[..]. Jammer is dat he. Ik verzamel meestal een hoopje hazelnoten en eet ze dan tegelijk op
. Dat is ook lekker.
Je hebt ook wel van die kant-en-klare hazelnoten, maar die zijn niet dezelfde als verse.
Ga ik een keer proberen, maar volgens mij heb je dan na 10 noten al zere vingers.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Is niet lastig toch? Met 2 noten, tegen mekander drukken
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Is niet lastig toch? Met 2 noten, tegen mekander drukken
[..]
Ouders die het werk doen en ik steel ze
Nee joh, doordat je 2 noten gebruikt voel je juist niks.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ga ik een keer proberen, maar volgens mij heb je dan na 10 noten al zere vingers.
Like stealing candy from a babyquote:Op donderdag 29 december 2011 02:51 schreef Julis het volgende:
[..]. Hahaha.
Inderdaad. Of van mijn broertje stelen.
Owned.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee joh, doordat je 2 noten gebruikt voel je juist niks.
Dacht dat zoiets wel algemeen bekend was bij de Turken![]()
Heeft bolu geen findiks enzo?
Zo makkelijk is het niet. PlayingWithFire is een paar koppen groter dan ik. Ik moet strijden voor het voedsel!!quote:Op donderdag 29 december 2011 02:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee joh, doordat je 2 noten gebruikt voel je juist niks.
Dacht dat zoiets wel algemeen bekend was bij de Turken![]()
Heeft bolu geen findiks enzo?
[..]
Like stealing candy from a baby
quote:Ben bu uyuşuklukla o kadar sperm arasından nasıl birinci gelmişim, bilim önce bunu açıklasın bana
Ken toch, bolu is vlakbij de gebied waar dat allemaal vandaan komtquote:
Haha, wist niet dat playingwithfire je broertje was.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet. PlayingWithFire is een paar koppen groter dan ik. Ik moet strijden voor het voedsel!!
Heeft Bolu geen findiks, nee? hm.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ken toch, bolu is vlakbij de gebied waar dat allemaal vandaan komt
[..]
Haha, wist niet dat playingwithfire je broertje was.
Uit Ordu natuurlijk? Want jeweet zelf:quote:
Voortaan horizon recht houden en niet het hekje.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Verse foto van nog geen maandje oud!!
Ja, net als bewerken, beter croppen, horizon niet in het midden, wachten tot de vrouw weg is enzovoorts enzovoorts.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voortaan horizon recht houden en niet het hekje.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voortaan horizon recht houden en niet het hekje.
Fok is niet geblokkeerd vanuit Turkije, dat weet je he?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beter blijf je daar gewoon
quote:
TurkuBar in DE!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:24 schreef xminator het volgende:
Gewoon een leuk Turks restaurantje pakken in Amsterdam?
Doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 04:39 schreef xminator het volgende:
Voice-over bij de trailer daarvan
Maybe kijken binnenkort. Nu slapen. Tot over 11 uur. Slaap zacht allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Heb je wel toestemming van Levo en W ?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:06 schreef xminator het volgende:
Zet het in je agenda, vrijdag 27 januari gaan de Turken meeten.
Met turken in een turkenhok zittenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:24 schreef xminator het volgende:
Gewoon een leuk Turks restaurantje pakken in Amsterdam?
Ik ook niet, waarom zou je uberhaupt de turkmenschen van FOK! willen meetenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, om vervolgens buitengesloten te worden door gekke turken van Fok!..
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat jallessalajaloie ook aanwezig zal zijn....quote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, om vervolgens buitengesloten te worden door gekke turken van Fok!..
Vraag mij eens of ik voor een dame helemaal naar Amsterdam zou rijden..quote:Op donderdag 29 december 2011 16:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat jallessalajaloie ook aanwezig zal zijn....
Door je subtiele manier van hosselen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Vraag mij eens of ik voor een dame helemaal naar Amsterdam zou rijden..
En ff serieus, waarom denken jullie steeds dat ik achter haar aan zit ofzo
Oh, wij gaan altijd met de auto door Ordu naar Trabzon voor de hazelnoten (en yayla, natuurlijk).quote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Uit Ordu natuurlijk? Want jeweet zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al het andere is nep.
Naar Trabzon voor de hazelnoten..?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, wij gaan altijd met de auto door Ordu naar Trabzon voor de hazelnoten (en yayla, natuurlijk).
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Door je subtiele manier van hosselen.
Dude,quote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
Is haar schuld, had ze maar niet zo'n sexcy milf moeten zijn
Oh, najaquote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Naar Trabzon voor de hazelnoten..?![]()
De lekkerste hazelnoten komen uit Ordu![]()
(Mijn Eniste is ook Trabzonlu)
Omdat turken altijd nummer bir, mss ? Zou het daar aan kunnen liggen ?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:21 schreef Julis het volgende:
Oh, naja, elke provincie vindt zichzelf nummer één.
Maar, maar, zelfs onder de Turken vindt elk Turk zichzelf nummer één en uniek. Verwarrend, bir tegen bir. (En nu begin ik ook over b*rquote:Op donderdag 29 december 2011 17:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat turken altijd nummer bir, mss ? Zou het daar aan kunnen liggen ?
Nee, ik heb heel veel te doen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt niks te doen in de vakantie, geniet er nog van nu het nog kan!!
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel veel te doen eigenlijk.
Ik ga maar eens aan de slag.
Pussay, geen kracht in je handen ofZo?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Levolution het volgende:
xminator, die truc met de hazelnoten lukt me niet.
Homo, ik dacht al dat er iets mis met mij was.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Pussay, geen kracht in je handen ofZo?
:p, klopt gaat lastig met hazelnoten. Met walnoten kan het met je hand. Sorry, my mistake.
Als kind zijnde hazelnoten plukken? Elke keer wanneer ik op vakantie ben ja, ik wordt gedwongen en krijg niks betaald, als ik het niet doe wordt ik buiten gesloten van onze familie en eventuele eermoord..quote:Op donderdag 29 december 2011 17:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, naja, elke provincie vindt zichzelf nummer één.
Moest jij als kind hazelnoten plukken? Zo ja, vond je het erg om te doen? Er was ooit een onderwerp hierover, namelijk dat kinderen gedwongen werden om hazelnoten te plukken. Kinderarbeid. Mja, ze doen het ernstiger klinken in het filmpje dan dat ik het vond.. Natuurlijk, dwingen om kinderen te laten werken is nooit goed.
http://www.eenvandaag.nl/(...)voor_onze_hazelnoten
Turkije, hazelnotenland!
Damn, mannenhandenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:18 schreef Julis het volgende:
Nouja zeg. En ik maar hard proberen
.
[ afbeelding ]
Jij bent stiekem gay?quote:
Wat is Tas firin erkegiquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Serieus dude, what the fuck ben jij eigenlijk?
Ik lees je nick steeds als She_, ene keer praat je als een bitch en de andere keer als een Tas firin erkegi, me do not uunderstend.
Weetje wat het leuke is? Ik val jou persoonlijk aan, maar jij krabbelt terug door een paar gekke regeltjes tekst te typen dat ik achter elke vrouwelijke users sta, nou nee. Ik heb gewoon respect voor vrouwen en uit het op een ander manier dan bijv (no offence) Weissman.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:17 schreef Che_ het volgende:
Turquaz probeert elke vrouwelijke user te beschermen in hoop dat er eentje daadwerkelijk zal happen ooit.
[ afbeelding ]
Vooroorlogse tijd kwam langs..hij wou deze grap ook terug.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het leuke van alles is, ik heb geen interwebz of Google nodig met die gekke plaatjes of een forum om aan dames te komen, een avondje stappen is meer als zat.
Jij daarentegen hoopt mij te kunnen dissen met een plaatje waar 1997 nog voor heeft gebeld om het nog terug te vragen.
Ik ben wel sterk! Ik versloeg alle meisjes met armpje drukken op de middelbare school, ha!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef xminator het volgende:
Ahhahaha, Julis je moet meer eten!
Dunne armpjes
Levo, ik zei dat alleen om je eer niet te schaden op FOk! Hazelnoten ken je wel met je handen openbreken.
Ik ben ook een manquote:
Kan niet. 1 arm van hem weegt evenveel als jouw hele lichaam.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben wel sterk! Ik versloeg alle meisjes met armpje drukken op de middelbare school, ha!![]()
.
[..]
Ik ben ook een man. Ik ben zarGon.
:s. Huh, hoe kan dat. Mijn eigen arm weegt evenveel als ikzelf? Ik, zarGon, ben een armquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan niet. 1 arm van hem weegt evenveel als jouw hele lichaam.
Meisjes met anorexiaquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben wel sterk! Ik versloeg alle meisjes met armpje drukken op de middelbare school, ha!![]()
.
[..]
Ik ben ook een man. Ik ben zarGon.
ahwww.. Rustig aan Turq.. laat je niet beledigen joh! als je zelf weet hoe t zit, dan ben je andere toch geen uitleg schuldigquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Weetje wat het leuke is? Ik val jou persoonlijk aan, maar jij krabbelt terug door een paar gekke regeltjes tekst te typen dat ik achter elke vrouwelijke users sta, nou nee. Ik heb gewoon respect voor vrouwen en uit het op een ander manier dan bijv (no offence) Weissman.
Het leuke van alles is, ik heb geen interwebz of Google nodig met die gekke plaatjes of een forum om aan dames te komen, een avondje stappen is meer als zat.
Jij daarentegen hoopt mij te kunnen dissen met een plaatje waar 1997 nog voor heeft gebeld om het nog terug te vragen. Jij denkt dat je grappig bent, maar nee. Het lukt je gewoonweg niet.
She_ of He_ of It_ wat je ook bent, ga terug naar Kiroland, als je het nog kan vinden op je map. Je bent maar een laag persoon die zich hoog opstelt, doe dat maar bij een sollicitatie gesprek, maar niet bij mij.
excuse me?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
Is haar schuld, had ze maar niet zo'n sexcy milf moeten zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
M'n printer is stuk.Dus ik weer eens haten op die printerbedrijven, met hun breekbare en nooit-werkende kuttroep......... Gooi ik m'n printer op bed, rolt er ineens een jellybean uit. Dus ik dat ding even schudden, blijkt 'ie gevuld met tientallen knikkers en jellybeans.
Zusjes.
you heard me..quote:
Saab Dogan, Saab Sahin en Saab Serce, Fadime en Ayse SLXquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Saab, binnenkort Turks?
Er zouden gespekken gaande zijn.
Cant help it.. Is toch een feit..?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
hoevaaak heb ik je al gezegd dat je me niet zo moet noemen?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Meisjes met anorexia
Clash of titans baggerfilm 1e klas.. Slaapzacht mensen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
M'n printer is stuk.Dus ik weer eens haten op die printerbedrijven, met hun breekbare en nooit-werkende kuttroep......... Gooi ik m'n printer op bed, rolt er ineens een jellybean uit. Dus ik dat ding even schudden, blijkt 'ie gevuld met tientallen knikkers en jellybeans.
Zusjes.
Je laatste hoop is Fok!?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
werk.. waar niemand is, dus waar ik me doodverveel
Dat is wel kut. Je kan niet weg, maar je hebt geen donder te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
hahaha..niet mn laatste hoop
moet nog tot 5 uur.. en ik zit letterlijk in mn eentje.. mn baas is ook op vakantie dus er ligt ook geen werk.. tja, wat doe je dan?
Kies je makkelijk geld verdienen boven vrijheid?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Je kan niet weg, maar je hebt geen donder te doen.
Geef de nummer, ik zorg voor entertainmentquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
precies.. er MOET iemand zitten om de telefoon op te nemen, alleen de telefoon gaat ongeveer 1x op een dag momenteel..
Hahaha, die is goeie bedrijfsnummer die prive is echtquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
HAHAHAH..laat maaris nogal een prive nummer
secretaresse?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het is het nummer van een directeur van de ING Bank.. dus ja, die is nogal prive
Kijk haar nou serieus doen ik dacht dat je je verveeldequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het is het nummer van een directeur van de ING Bank.. dus ja, die is nogal prive
goed gegoktquote:
mwhahaha, ik kan er ook niks aan doen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:32 schreef Teoman het volgende:
[..]
Kijk haar nou serieus doen ik dacht dat je je verveelde
Aaah komt goed, komt goed, nice job, gewoon gespreksvoer: nerelisin?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
mwhahaha, ik kan er ook niks aan doen..
Jij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
ohhh ik dacht dat je met west bedoelde spangen/delfshaven
Is het ook zo dat jij alles weet van je baas? Eigenlijk zoals je het in de films altijd ziet? (en dan doel ik niet op de pornofilmsquote:
tot aan zn schoenmaat toe..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het ook zo dat jij alles weet van je baas? Eigenlijk zoals je het in de films altijd ziet? (en dan doel ik niet op de pornofilms)
zo'n soort secretaresse ben ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie nu al voor me dat je daar zit en heel zwoel goedemorgen zegt tegen je baas. Ik wil ook secaretesse
PRECIEEEESSSS... maar zit nu ook in t centrum btwquote:
Welke INGquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
PRECIEEEESSSS... maar zit nu ook in t centrum btw
Het is geen ING Winkel hoor, maar kantoor.. zit in het Nationale Nederlanden gebouwquote:
Zit je niet zegmaar voor de deur van je baas?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
zo'n soort secretaresse ben ik niet
Aah misschien kan je me zien vanuit je stoelquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het is geen ING Winkel hoor, maar kantoor.. zit in het Nationale Nederlanden gebouw
Ooh kanonnen zegquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je niet zegmaar voor de deur van je baas?
Brengen ze geen oliebollen langs op kantoor?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
hahaha..niet mn laatste hoop
moet nog tot 5 uur.. en ik zit letterlijk in mn eentje.. mn baas is ook op vakantie dus er ligt ook geen werk.. tja, wat doe je dan?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Teoman het volgende:
[..]
Aah misschien kan je me zien vanuit je stoel
[..]
Ooh kanonnen zeg
Must be, maar ik denk dat ze het verkeerd opvattequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je niet zegmaar voor de deur van je baas?
Die ene telefoontje per dag is overgegaan denk ik net ze reageert niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Must be, maar ik denk dat ze het verkeerd opvatte
ik moest ff de oliebollen ophalen beneden.. en gezien het NN gebouw heel wat verdiepingen heeft.. duurt dat wel ffquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Teoman het volgende:
[..]
Die ene telefoontje per dag is overgegaan denk ik net ze reageert niet meer
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
en ja, toevallig zijn er net 60 oliebollen gebracht.. woehoeee
ze zijn voor de oudjaarsborrel om 4 uurquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi dus weg met die tiepmasjien en feun en knabbelen maar
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik moet zeggen Wammes.. dat je een erg ehh... aparte avater hebt
Hapje en terug zettenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ze zijn voor de oudjaarsborrel om 4 uur.. dus ik mag er alleen naar staren..
huh wat?quote:
Is gemaakt door een Fokker toen ik hier net nieuw wasquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik moet zeggen Wammes.. dat je een erg ehh... aparte avater hebt
doeeeeeeeeeiii, *zwaait uit het raam*quote:
Wel gewoon in het Nederlands blijven typen aub.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
IK ZIT OP MN WERK.. ik neem meestal mn zoontje niet mee naar mn werk
for real?quote:
quote:
Niks, maar dat doet er niet toe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:20 schreef Ayca het volgende:
Wat heeft mijn ondertitel hiermee te maken?
Helaas, ik heb andere plannen. Waarom zou ik het niet durven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kom je ook mee dan ? Zo niet, hou je mond over iets wat je zelf ook niet durft
Doeiquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
oke, ik mag eindelijk naar huis.. DAAAAAAAAAAAG!!!!
Heb je nog oliebollen gehapt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
oke, ik mag eindelijk naar huis.. DAAAAAAAAAAAG!!!!
Want jij gaat winnenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Haahha jammer, volgend jaar weer een kans!
Neen, maar jij gaat ook niet winnenquote:
ik heb er stiekem 1 gegetenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb je nog oliebollen gehapt?
ooooh spank!quote:
Gewoon weer een goed excuus om te zuipen en/of los te gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:52 schreef Levolution het volgende:
De jaarwisseling. We vieren het feit dat we een nieuw jaar ingaan. Wat vieren we dan precies? Dat we weer een jaar hebben weten te overleven? Of dat er een gloednieuw jaartje aan zit te komen? Hoe je het ook wendt; we vieren uiteindelijk dat de tijd is vervlogen. We vieren het dichterbij komen van de dood. Het naderen van het einde van onze levens. Ik vind de jaarwisseling maar deprimerend.
Wat bracht jou tot deze stap?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:39 schreef Ayca het volgende:
Voor het eerst geen vuurwerk gekocht, en mis het ook niet.
Mooi voornemen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gewoon weer een goed excuus om te zuipen en/of los te gaan.
Ik blijf dit jaar lekker thuis. Alle vrienden gaan uit of zitten bij familie. En van uitgaan ben ik niet echt een fan. M'n eerste voornemen voor 2012 is dan ook: vrienden zoeken om een gezellige en rustige avond mee te hebben op oud & nieuw.
Volgend jaar nieuwe kansenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mooi voornemen.
Mijn voornemens: niet meer dingen uitstellen/lui zijn, geen vriendschappen laten verwateren, weer wat actiever worden, minder chaotisch zijn in het algemeen, een goed slaapritme krijgenen nog wat dingen die ik ben vergeten
Niet dat ik me er ooit aan hou, maargoed
Veel van een werkstuk scheelt het niet inderdaad, maar op de Universiteit mag je alleen luxe woorden gebruiken ofzo. Toen ik het over school had i.p.v. universiteit werd een docent zelfs lijp.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgend jaar nieuwe kansen
Datmeenjeniet, essay? Wat is dat? Bedoel je soms je werkstuk?
Nihilisme is wat je zoekt; lees De Pest van Camusquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:52 schreef Levolution het volgende:
De jaarwisseling. We vieren het feit dat we een nieuw jaar ingaan. Wat vieren we dan precies? Dat we weer een jaar hebben weten te overleven? Of dat er een gloednieuw jaartje aan zit te komen? Hoe je het ook wendt; we vieren uiteindelijk dat de tijd is vervlogen. We vieren het dichterbij komen van de dood. Het naderen van het einde van onze levens. Ik vind de jaarwisseling maar deprimerend.
Mensen die het niet snappenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:01 schreef Ayca het volgende:
Elke dag komen we dichterbij de dood, dat vind ik nou niet echt een reden om de jaarwisseling deprimerend te vinden.
Tja maar een nieuwe start kan je elke dag maken, don't be fooled bij the calendarquote:Maargoed, denk dat veel mensen het zien als een verse start.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absurde aantijging derhalve verworpen.quote:
Hoe hard kan je falenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:59 schreef EL_Presidente het volgende:
Ayça![]()
kom we gaan om middernacht Bir worden![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Neyse canlariim cigerleriim, ik ben weg.. Slapen doen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:59 schreef EL_Presidente het volgende:
Ayça![]()
kom we gaan om middernacht Bir worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wordt maar bir met je mechadoll![]()
Bir is bier birheid is dronken? Zelfs ik weet dat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Absurde aantijging derhalve verworpen.
Ik kraak mensen af die van een jaarwisseling een hele happening maken.
[..]
Hoe hard kan je falen
Mensen die bir en birheid niet snappen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Bir is bier birheid is dronken? Zelfs ik weet dat.
Geeft niet bro, Wammes legt het hier nog een keer uit.quote:Of ik zet me gigantisch voor lul, maar dat komt alleen omdat jullie Turks praten
[..]
Of ik zet me gigantisch voor lul, maar dat komt alleen omdat jullie Turks praten
[..]
Of ik zet me gigantisch voor lul, maar dat komt alleen omdat jullie Turks praten
Mannen die geen poesjes in bed krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat doe jij met je kat in bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |