Ik bewaar 'm even, ben bang dat ik anders Blue Nile en Queen mis.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:31 schreef Nizno het volgende:
en daar hebben we de echte smooth operator
be my guestquote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bewaar 'm even, ben bang dat ik anders Blue Nile en Queen mis.
En nog gestegen ook!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Pas het eerste nummer van Queen in de lijst?!?!?!
Bijna alle nummers van Queen zijn gestegenquote:
Ik vind dit een minder nummer, maar gelukkig dat er nog veel steengoeie nummers van Queen langskomen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Pas het eerste nummer van Queen?!?!?!
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Bijna alle nummers van Queen zijn gestegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Ik hoor dit graag, nog liever hoor ik Love of my life. Met harp.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind dit een minder nummer, maar gelukkig dat er nog veel steengoeie nummers van Queen langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |