Het eerste wat je gaat denken is natuurlijk dat Post-NL ermee te maken heeft. Je verwacht niet dat hetgeen wat je hebt opgestuurd daadwerkelijk een blikje energiedrank is. Ik ben bang dat ik de iPhone nooit meer terug ga zien, mocht dit zo zijn worden de verhuisplannen zoiezo eerder realiteit.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Audreyoot het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat eerst werd gezegd door Sj0kkie dat het blikje er bij de TNT in is gestopt en nu herkent hij het blikje uit zijn eigen huis?
Ik ben niet zo beroerd als sommige mensen hier beweren.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef drumstickNL het volgende:
Ach je hebt het geld teruggestort, dat is in ieder geval een goed iets.
Zoals ik al eerder zei, als dat al gebeurt is, is het door mijn nalatigheid want ik heb de deur niet op slot gedaan, wat ik eigenlijk nooit deed als ik "even" weg moest. Dus er is geen sprake van inbraak, anders wist ik natuurlijk meteen wat er gaande was.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:06 schreef SeLang het volgende:
Sj0kkie, heb je al aangifte gedaan van inbraak?
Dat een chauffeur van transport het zou zijn is wat mij betreft uitgesloten. Hij heeft postkarren VOL in zijn wagen staan. Zou wel stom toeval zijn om een blanco doos eruit te pakken en de jackpot te pakken. Zoals ik al zei, er zijn nog xxx aantal pakketten waaraan je exact kan zien wat voor waardevols erin zit. Die zie ik logischerwijs eerder verdwijnen. Ook zou hij bovendien vrij simpel de hele doos achterover kunnen drukken ipv inhoud verwisselen aangezien het niet 100% geregistreerd staat dat die doos op dat moment bij hem in de bak zit.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
Misschien waren er toch aanwijzingen dat er een iphone in de doos zat? (ik weet niet wat er nog meer op de doos staat, of dat ie misschien beschadigd was waardoor je de inhoud kon zien). Je kunt mij niet vertellen dat er bij de post nooit gestolen wordt
Me vriendin was mee...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Ff kijken dus nu heeft een huisgenoot het gedaan. Eens kijken hoe lang het duurt voordat zn vriendin de schuld krijgt....die was natuurlijk het meesterbrein. Ze is enige tijd alleen geweest met het pakketje én stuurde het expres onverzekerd op.
En? Hoe vind je de damagecontrol tot zo ver vlotten?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef Sj0kkie het volgende:
Me vriendin was mee...En ik beweer nergens dat een huisgenoot het gedaan heeft, die kans is er ( of vooral vrienden van.. ).
Aangifte zal weinig zin hebben ben ik bang, er is geen bewijs van inbraak, of sporen daarvan. Of iemand moet een ander idee hebben daar over..quote:Op donderdag 29 december 2011 18:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
En? Hoe vind je de damagecontrol tot zo ver vlotten?
IMEI nummer al achterhaald,? handig voor de aangifte immers die je uiteraard gaat doen.
wel wonderbaarlijk dat er bij jou gewoon vreemden het huis binnen kunnen lopen (en ook nog eens de moed daarvoor hebben om het te doen).quote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Aangifte zal weinig zin hebben ben ik bang, er is geen bewijs van inbraak, of sporen daarvan. Of iemand moet een ander idee hebben daar over..
Je wilt zeggen dat er geen camera zit in je Nokia telefoon? En die vrienden van je huisgenoot die 'drugs en soortgelijk' doen, vertrouw je blijkbaar niet, maar toch laat je je deur open als je weggaat? Ik vind het een zeer wankel verhaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:18 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Vertel mij maar wat de reden is dan? Alsof je ooit via het doosje van een iPhone en IMEI nummer iets kan bereiken. Geloof me, dat gaat je niet lukken.
De foto's heb ik simpelweg gebruikt als voorbeeld, omdat ik geen camera tot mijn beschikking had.
toevallig ken ik jp en kan je zeggen dat je voor 99% zeker kan zijn dat hem niets te verwijten is. De tnt schat ik in voor 98% dat.daar niets ongeoorloofd plaats vindt. Blijft er 97% over.dat er iets in jouw omgeving is gebeurd en de kans redelijk aanwezig is (mocht post-nl dit hier lezen) na onderzoek bij je aanklopt wegens 'valse' aangifte. Als jezelf aangifte doet toon je aan dat je ter goeder trouw wilt handelen en kan de politie zelf bepalen wat ze ermee willen doen. Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Aangifte zal weinig zin hebben ben ik bang, er is geen bewijs van inbraak, of sporen daarvan. Of iemand moet een ander idee hebben daar over..
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen
Dat maakt toch niet uit? Iemand heeft je gsm gejat en dat hoort niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik geloof in zijn onschuld ja. De kans op het winnen van de jackpot is ook 1 op zoveel miljard, maar toch zijn er mensen die 'm winnen. Maar als je dan wint en vertelt dat je de jackpot hebt gewonnen, dan verklaart iedereen je voor gek terwijl het toch echt zo is.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geloven jullie daadwerkelijk dat het geen oplichter is? Zijn verhaal rammelt aan alle kanten. En is zeer makkelijk onderuit te halen. Geen zin echter om een betoog te schrijven. Topic starter heeft zijn geld terug
. En Google zal zijn naam voor altijd bewaren. Leuk voor zijn toekomstige werkgevers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |