Van alles johquote:
nah, is niet boeiend en relevant en hopelijk is het morgen een stuk(je) beter. En thanksquote:Op zondag 1 januari 2012 16:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah, wil je het zeggen of niet? Iig, sterkte en voel je niet al te kut he
Hoop het ook voor jequote:Op zondag 1 januari 2012 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nah, is niet boeiend en relevant en hopelijk is het morgen een stuk(je) beter.
Praat er met hem over, en besluit dan wat het beste is voor jullie. Soms is de moeilijkste beslissing wel de beste.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Moe, pijn en kut.. Denk dat de relatie niet lang meer zal stand houden.. We ruzieen zoveel, hij toont zo weinig liefde en alles
Hij praat niet, wat mij dwars zit mag ik niet over zeuren van hem.. Maar ik houd gewoon graag van een man die zn afspraken nakomt en ook gewoon laat zien dat ie bij me wilt zijn..quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Praat er met hem over, en besluit dan wat het beste is voor jullie. Soms is de moeilijkste beslissing wel de beste.
Sterkte!
Ik zou er echt wat van zeggen, en tegen hem zeggen dat als hij je niet kwijt wilt nu gewoon echt even met je moet praten. Want dit klinkt echt of het elk moment uit kan gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hij praat niet, wat mij dwars zit mag ik niet over zeuren van hem.. Maar ik houd gewoon graag van een man die zn afspraken nakomt en ook gewoon laat zien dat ie bij me wilt zijn..
Bedankt!
Helaas liep t al langer niet lekker. Maar ja "altijd even aankijken he"..quote:Op zondag 1 januari 2012 17:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zou er echt wat van zeggen, en tegen hem zeggen dat als hij je niet kwijt wilt nu gewoon echt even met je moet praten. Want dit klinkt echt of het elk moment uit kan gaan.
Sterktequote:Op zondag 1 januari 2012 17:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Helaas liep t al langer niet lekker. Maar ja "altijd even aankijken he"..
Ik heb het net ook gezegd, maar dat doet hem weinig dan begint hij altijd maar vage dingen erbij te halen wat uitgepraat is. Maar erop in gaan waarom die nu er niet voor wilt vechten, doet ie niet.
Kom maar uit de kastquote:Op zondag 1 januari 2012 20:20 schreef N-E-R-D het volgende:
Nieuwjaarsnacht was tof alleen heb ik er een beetje gevoelens aan overgehouden die ik beter niet kan hebben denk ik.
Je wil weer terug in de kast bedoel je, nadat je vader zich verhing, je moeder alcoholist werd en je familie uiteenviel in rokende brokstukken omdat ze niet konden omgaan met je -achteraf bezien- wat voorbarig breed uitgemeten homoseksuele gevoelens?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |