So what.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef laxus13 het volgende:
Ow Shit per ongeluk dezelfde titel gebruikt
spitsuur...quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef Flitspaal het volgende:
Vorig topic was vooralsnog het snelst gevuld:
36 minuten.
Het gaat over het algemeen erg goed hier wat posten betreft. Niet te snel, goed te volgen. Vind ik fijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef Flitspaal het volgende:
36 minuten.
+1quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef djenneke het volgende:
Zo recent is dat artikel dat in de OP staat anders heul niet.
Dit is gewoon een gezellig topic!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef Flitspaal het volgende:
36 minuten.
Het is inderdaad goed te volgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat over het algemeen erg goed hier wat posten betreft. Niet te snel, goed te volgen. Vind ik fijn.
huh...waar heb je het over ?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed te volgen.
Lezen ze hier mee?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geluid staat wel wat zachtjes in het Top 2000 cafe. Wel gratis WiFi
Paar sporen nog maar.quote:
Dit topic is goed te volgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
huh...waar heb je het over ?
het was een grapjequote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dit topic is goed te volgen.
Voor jou niet?
Ik heb alles. Je zegt het maar. Ik heb zoet, hartig, drank, eten. Echt heul heul veul.quote:
Ben jij al klaar voor O&N?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb alles. Je zegt het maar. Ik heb zoet, hartig, drank, eten. Echt heul heul veul.
zak oliebollen en een zak appelflappen...klaar !quote:Op woensdag 28 december 2011 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben jij al klaar voor O&N?
Ik weet het niet... zo moeilijk.
Nee, we kopen gewoon altijd te veel met kerst en krijgen ook nog allebei een groot kerstpakketquote:Op woensdag 28 december 2011 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben jij al klaar voor O&N?
Ik weet het niet... zo moeilijk.
quote:
over 90 and still going strongquote:Op woensdag 28 december 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
Heinz Polzer. 90 intussen ofzo en nog steeds erg scherp.
Blokjes kaas en nootjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Needat maar niet. Ik denk aan plakjes leverworst denk ik.
Net even opgezocht: 92quote:
OMskquote:Op woensdag 28 december 2011 23:13 schreef TLC het volgende:
Ja Onsk is een mooie stad maar net iets te ver weg
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, we kopen gewoon altijd te veel met kerst en krijgen ook nog allebei een groot kerstpakket
tekst is helemaal geniaal iddquote:Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef TLC het volgende:
Geweldige tekst ook, hoe bedenkt iemand zo iets geniaals
Wie niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
vraag me wel af wie hierop stemt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou hier zo op kunnen stemmen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hehe wut?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ultras_vakp?? Hier ook al geïnfiltreerd. Ik hoorde er vroeger ook "bij".
Oude mensenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaaa, het kwam zo bekend voor, ik kreeg het maar niet verzonnenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Doodloper het volgende:
De zanger klinkt als Bram Moskowitz trouwens
Tot ziens!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef D. het volgende:
Ik blaas de spreekwoordelijke aftocht.
Voor allen hier een prettige voortzetting van de avond gewenst en voor dadelijk/straks welterusten
Trustenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef D. het volgende:
Voor allen hier een prettige voortzetting van de avond gewenst en voor dadelijk/straks welterusten
haha, ik ben niet de enige dusquote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jaaaaaa, het kwam zo bekend voor, ik kreeg het maar niet verzonnen
quote:
Ik zou het in november nooit bedenken.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef D. het volgende:
Veel spreekwoordelijk blaasplezier! En tot morgen!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef D. het volgende:
stoppen op het hoogtepunt !quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef D. het volgende:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef D. het volgende:
Friends is saaiquote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat nummer van Friends komt zeker nog ?
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef FritsFlits het volgende:
Hotlips vond ik altijd een soort van real life miss piggy
Susanna "HotLips" Hofs?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef FritsFlits het volgende:
Hotlips vond ik altijd een soort van real life miss piggy
Haha voor mijn tijd.. ik ben nu 19 jaar en loop er paar jaar bijquote:Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]toen ik een jaar of 16 was. Bij de bouw van het oude supportershome bij het Diekmanstadion.
Diverse sfeeracties mede gecoördineerd.
Oh, gelukkig, meer mensen die niet van die trouwkerkbellenband houdtquote:
Enorme zeikmuziek vind ik hetquote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, meer mensen die niet van die trouwkerkbellenband houdt
Dat is idd voor jouw tijd... maar ik weet wel dat er nog steeds een paar oldskool supporters lopen die ik ook ken. Ik kom nu nog maar af en toe in het stadion, samen met mn zoon. Die mocht een paar weken geleden ook meelopen in de lineupquote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Haha voor mijn tijd.. ik ben nu 19 jaar en loop er paar jaar bij![]()
Post hier nu vooral uit verveling en omdat ik sinds jaar en dag meeluister met mijn Pa. Nu staat Cultura24 24/7 aan
Ik denk dat er een overschot aan is.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, meer mensen die niet van die trouwkerkbellenband houdt
Die draaien ze regelmatig op Arrow.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Tijn het volgende:
OMG volgend uur Yours Is No Disgrace van Yes![]()
![]()
![]()
Ik verzamel ze, het valt nog wat tegenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een overschot aan is.
Ik kots ook op Coldplay/quote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik verzamel ze, het valt nog wat tegen
er zijn nu nog weinig reacties. Maar ik vind ze ook niets.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik verzamel ze, het valt nog wat tegen
Doeiquote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
* golfer meldt zich weer af.
Nog even een aflevering van The Bridge (Bron/Broen) op de dvd bekijken.
in the kneequote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die draaien ze regelmatig op Arrow.
Haha leuk.. ken ook wel zat ouderen ja hahaquote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is idd voor jouw tijd... maar ik weet wel dat er nog steeds een paar oldskool supporters lopen die ik ook ken. Ik kom nu nog maar af en toe in het stadion, samen met mn zoon. Die mocht een paar weken geleden ook meelopen in de lineup.
Het is gezellig hier hoor. En top2000 is leuk.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de cover van Paul de Leeuw beter.
From a distance vind ik ook redelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Bette Midler mag alleen The Rose zingen
Ik vind het ook zo tof dat ze er nog steeds lopen. Echte diehards fans.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Haha leuk.. ken ook wel zat ouderen ja haha![]()
Ik vind top2000 ook wel leuk, verbaasd me hoeveel platen ik er nog van ken
The Rose en From A Distance vind ik ook prachtig.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
From a distance vind ik ook redelijk.
Gesandwiched tussen Smells Like Teen Spirit en Whole Lotta Rosie zie ik trouwensquote:Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die staat dan ook veeeeeeeeeeel hoger.
Juist!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Bette Midler mag alleen The Rose zingen
die is ook leuk jaquote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Beast of Burden het leukst van haar. Die bler ik dan ook helemaal mee.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga slapen, ik hoor morgen wel wat ik allemaal gemist heb
Trusten, fokslaap!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef het_fokschaap het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef het_fokschaap het volgende:
Truste!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik ook!quote:
Heey Miss... fok_schaap verlaat ons en jij komt ons vergezellen!!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook!
en van The Rose krijg ik altijd tranen in mijn ogen, die tekst![]()
![]()
Toch beter dan Nick & Simon en Lady Gaga (quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef jrk1990 het volgende:
Snap niet wat lovers in japan in de top 2000 doet. Coldplay fanclub is even bezig geweest
Ik ga natuurlijk met hem meequote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heey Miss... fok_schaap verlaat ons en jij komt ons vergezellen!!
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef UltrasVAKP het volgende:
Jezus over een tijdje 2 keer Nick & Simon vlak achter elkaar, bahhhh.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk met hem meemaar ik wilde ook even hier gepost hebben
ja, ze gaat ook hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heey Miss... fok_schaap verlaat ons en jij komt ons vergezellen!!
Haha, heb een klein stukje van die kerstshow oid gezien van die Buble maar wat een mafkop is dat.quote:
Grote steen hedde gij dan.quote:
Nizno! Je loopt al 34 topics achter!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef Nizno het volgende:
* Nizno zwaait ff mee.
Ben niet zo actief in het topic dit jaar..... ander keertje weer
Haha jij hier.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grote steen hedde gij dan.
True that,quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Toch beter dan Nick & Simon en Lady Gaga () me dunkt..
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Liever Nick & Simon dan Coldplay
ik ga er nog veel meer tussendoor missen hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nizno! Je loopt al 34 topics achter!
Nee, is een aardbeiquote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grote steen hedde gij dan.
Wij gaan niet eens naar bovenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Wij gaan niet altijd tegelijk naar boven... ik vaak eerder dan Peace.
Ik stond bijna vooraan bij Rock in Park.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef Timo20 het volgende:
3x Keane live zien?? my God. Vond 1x op Pinkpop al te veel... Wat een ongeinspireerd bout optreden was dat![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga er nog veel meer tussendoor missen hoor![]()
goeie trollquote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Liever Nick & Simon dan Coldplay
Als je je inleest weet je dat het cafe van 08:00 t/m 22:00 uur open is.quote:
Ja man. Ik had trouwens al zo'n vermoeden dat jij het was, ouwe tandentuffert.quote:
druk enne de liefde enzoquote:
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij gaan niet eens naar bovenmaar wel meestal zo'n beetje tegelijk. Is gezellig!
Nee, meen ik serieus. Ik heb echt een hekel aan Coldplay en ook maar net iets minder aan Bowie. Muziek van hun doet me helemaal niks.quote:
Je was me voor.quote:
Ahhhquote:
Hehe kan niet slapen van de pijn jonge, daarom hier maar heen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja man. Ik had trouwens al zo'n vermoeden dat jij het was, ouwe tandentuffert.
Ik aan Chris de Burgh, maar toen werd getwijfeld aan mijn liefde voor muziek.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus. Ik heb echt een hekel aan Coldplay en ook maar net iets minder aan Bowie. Muziek van hun doet me helemaal niks.
Dat is hier thuis net andersom.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, dat is waar.Wel gezellig, maar Peace kan niet zo goed vroeg(er) naar bed... en ik kan niet zo goed laat naar bed. Muv deze week dan.
![]()
Ik vind het nummer van vorig uur en Lady in Red erg mooi, verder ook niet zo boeiendquote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik aan Chris de Burgh, maar toen werd getwijfeld aan mijn liefde voor muziek.
serieus? kun je toch beter de cd opzetten: geluid is beter, de liedjes zijn noot voor noot hetzelfde (geen enkele variate of improvisatie tijdens de hele fucking show!) en je hebt geen pijn aan de rug van `t staanquote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik stond bijna vooraan bij Rock in Park.en heb Admiral Freebee er voor laten schieten.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef cassettedeck het volgende:
Dit fantastische nummer staat veel te laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |