hoeveel ben je per dag kwijt aan die sapjes?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef Aschkael het volgende:
parttime vegetarier en juice veel rauwe groente en veel fruit. Elke dag een litertje sap van groene groenten in de ochtend en een 's avonds een litertje sap van vers fruit. Nu een ananas/aardbei/appel juice. Daarnaast veel vers fruit en bessen. 's middags bruin brood met beleg en 's avonds een warme maaltijd.
je bent een brood skipper maar geen raw food persoon danquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef Aschkael het volgende:
parttime vegetarier en juice veel rauwe groente en veel fruit. Elke dag een litertje sap van groene groenten in de ochtend en een 's avonds een litertje sap van vers fruit. Nu een ananas/aardbei/appel juice. Daarnaast veel vers fruit en bessen. 's middags bruin brood met beleg en 's avonds een warme maaltijd.
nouja ik denk dat als ik dat zou doen dat het echt een fortuin zou kosten per dag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:05 schreef Aschkael het volgende:
geen idee wat het kost...ik voel me nu in ieder geval een stuk beter...en ik at altijd al gezond. Raw food gaat wat makkelijker in de zomer...nu is het echt te koud om alleen op fruits and berries te leven.
hij ziet er heel ongezond uit. komt dat door zijn eetpatroon?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef feeling_sinister het volgende:
YouTube Kanaal van iemand die zo'n dieet volgt. Het is een beetje een rare gast, hij gelooft er een beetje teveel in, maar het is wel vermakelijk.
Geen idee, teveel suiker door teveel fruit kan een oorzaak zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij ziet er heel ongezond uit. komt dat door zijn eetpatroon?
wat een <censuur>quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef feeling_sinister het volgende:
YouTube Kanaal van iemand die zo'n dieet volgt. Het is een beetje een rare gast, hij gelooft er een beetje teveel in, maar het is wel vermakelijk.
Het kan natuurlijk zijn dat hij dat vooraf al gedaan heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja hij wast niets van zijn groentes lijkt ut.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
eerste filmpje loopt nog, maar die gast pureert alles ofzo?
elastiekje zat nog om de dille.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:33 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat hij dat vooraf al gedaan heeft.
[..]
Niet dat ik weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |