Release: 30 september 2011SPOILER: Heel veel info over Fifa 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PC | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |ClapClapYourHands | EchoDev | |Cara | Stetoe | |vaagjunior | vaagjunior | | | | |---------------------------------------------| |PLATFORM: XBOX360 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Zandman030 | MrSaNdMaN NL | |Burrito | Shyne85 | |n0ir | Cr00kk | |Stringer | Str1ng3r | |Gaijin | pet21 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PS3 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Afhaalchinees | brouwer-n | |Zerokil | Psvunited | |Max-Westerman | Maikel-AFCA | |J-V | johnson076 | |---------------------------------------------| |
PS3?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:37 schreef FedExpress het volgende:
Erg bizar dit. Vorige week lukte me het gewoon niet meer om tot scoren te komen. Zat in divisie 7, twee eerste potjes van 3-0 voor in de 60e minuut naar 3-3 en 3-4![]()
Vervolgens degradatie naar 8 omdat geen een kans er nog in vliegt. van daaruit zelfs degradatie naar 9
Snapte er niks van.
Daarna in een ruk weer terug naar 7 en nu nog 4 punten in 4 wedstrijden nodig om voor het eerst in 6 te geraken. Blijft een vreemd spel af en toe
Als je Fifa op een disc hebt kan je gewoon de installatie via je disc starten. Origin download namelijk gewoon precies dezelfde dvd van het internet.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:49 schreef Mykonos het volgende:
Ik heb het spel net (voor PC) en probeer het nu te installeren, maar ik snap het niet helemaal
Kun je het spel enkel downloaden via dat Origin, want dat is ie nu aan het doen maar dat gaat echt ontzettend traag? Kun je het niet op de een of andere manier gewoon vanaf de disc installeren?
Zonde zeg, had ik een keer tegen je kunnen spelenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef Moffol het volgende:
Argh, kwam gisteren één puntje tekort om te promoveren naar divisie 1.
Met vijfsterren teams verliezen van Anzhi? Eto'o is goed, moeilijk te verdedigen. Maar Zhirkov en Dudszsak worden door elke back van een vijfsterren team wel bijgehouden. Met een AC Milan, Inter, Real, Man. United, Man. City, Chelsea etc. etc. lijkt het me bijna onmogelijk om van Anzhi te verliezen. Vooral die verdediging is slecht. Daar kom je met een Zaraté en Pazzini toch zo doorheen?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:03 schreef Slickk het volgende:
Gisteren Fifa-toernooi met 23 man in totaal in de kroeg. Duurde lang, maar was wel mooi. Iedereen kon z'n favoriete team opgeven en dan werden alle teams random in een pot gegooid en moest je loten welke je kreeg, wel zo eerlijk... Elk team kon maximaal 2x genoemd worden dus dat je niet 10x Barcelona of iets hebt.
Afijn, poulewinnaar geworden met Inter Milan (wat een baggeraanval zeg) en ook nog voor het eerst in Fifa 12 met een vrije trap gescoord (Sneijder) maar in de knockout fase helaas verloren tegen A. MachkalhalEto'o&zijnRussen. Uiteindelijk werd de finale A. Machkalhal tegen, jawel, A. Machkalhal.
Echt bizar. Het werd 0-0 en moest beslist worden met penalty's.
Mja, de spelers die met Anzhi speelden waren eigenlijk ook wel de beste van het toernooi, dus qua verdedigingstechnieken waren ze gewoon goed. Dat er mensen met Barcelona van verloren begrijp ik niks van...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef Moffol het volgende:
[..]
Met vijfsterren teams verliezen van Anzhi? Eto'o is goed, moeilijk te verdedigen. Maar Zhirkov en Dudszsak worden door elke back van een vijfsterren team wel bijgehouden. Met een AC Milan, Inter, Real, Man. United, Man. City, Chelsea etc. etc. lijkt het me bijna onmogelijk om van Anzhi te verliezen. Vooral die verdediging is slecht. Daar kom je met een Zaraté en Pazzini toch zo doorheen?
Elke 50 pagina's een potje, klaar met je leeswerk en je zit ook nog eens in Divisie 1.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef Moffol het volgende:
Ik heb zin in een potje FIFA maar ik moet het leeswerk van m'n studie Journalistiek een beetje bijhouden. Binnenkort tentamenweek en ik heb nog niets gedaan. Wat een boeken, zeg. 1500+ pagina's...
Haha, zo doe ik het ook voor mijn tentamen Risk Management for financial institutions. Uurtje studie, potje FIFA, uurtje studie, and so on. Tot ik een potje FIFA verlies, en ik per se direct revanche wilquote:Op donderdag 29 december 2011 17:33 schreef Slickk het volgende:
[..]
Elke 50 pagina's een potje, klaar met je leeswerk en je zit ook nog eens in Divisie 1.
Haha, hoi Sjoerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:03 schreef Slickk het volgende:
Het werd 0-0 en moest beslist worden met penalty's.
Oh, heb een PS3, waar vind je de block list?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon op de block list zetten, of bestaat dat niet op de Xbox?
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:35 schreef dustinoo het volgende:
In career mode.
kan een andere club je dan ook vragen om daar te gaat coachen? xx
Doet ik ook altijd als ik gezeik heb met een (ex-)tegenstander. Hoewel ik vaak genoeg met m'n controller gooi, gedraag ik me meestal netjes tegen andere spelers. En als ze me dan toch uitschelden (meestal mannetjes die niet kunnen handelen dat ik gewoon beter speel dan hen ofzoquote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon op de block list zetten, of bestaat dat niet op de Xbox?
Heet deze functie op een pc niet gewoon e-mail?quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:36 schreef -J-D- het volgende:
Kan je ook berichten sturen als je FIFA12 op de pc speelt of is dat alleen voor xbox enz?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heet deze functie op een pc niet gewoon e-mail?
Internetkabel eruit of spel afsluiten of Playstation uit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:04 schreef Kevillac het volgende:
Wat ik me afvraag hè... Het komt regelmatig voor dat tegenstanders quitten, zeker bij de vriendschappelijke wedstrijdjes. Wat me opvalt is dat ze de verbinding bijna altijd verbreken zonder dat ze balbezit hebben en Pauze -> Wedstrijd Verlaten kunnen doen. Misschien is het een domme vraag, maar hoe doen ze dat? Sluiten ze echt het hele spel af?
jammer inderdaad. dat wordt een xbox kopen dan! hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wou even een wedstrijdje, kijken hoe goed je was..helaas.
Of jij een PS3 met een xBox controller, winst winst ..quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jammer inderdaad. dat wordt een xbox kopen dan! haha
"helaas" mijn xbox net pas gekocht, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of jij een PS3 met een xBox controller, winst winst ..
Ik voel me gestalktquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik herkende het verhaal van Facebook, wat een toeval
Palermo is by far mijn favoriete 4-sterren team (Miccoli, Hernandez, fysiek sterk middenveld). Op 4,5 sterren speel ik met Villarreal en Rusland. Als 3-sterren team heb ik Molde FK ontdekt en dat is me erg bevallen. David Angan is daar de absolute ster.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik voel me gestalkt![]()
Iemand nog mooie teams? Kameroen vind ik maar niks, erg fysiek en Eto'o is wel leuk maar verder vind ik het niet geweldig. PSG, City en Ajax ben ik ook wel klaar mee eerlijk gezegd.
Ik speel met NAC vaak tegen andere 3-sterrenteams. Veel gebruikte teams (die dus blijkbaar lekker spelen): Sion, Molde, Fortuna Dusseldorf, LA Galaxy, Red Bull (zowel NY en Salzburg), Heerenveen en Crystal Palace.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik voel me gestalkt![]()
Iemand nog mooie teams? Kameroen vind ik maar niks, erg fysiek en Eto'o is wel leuk maar verder vind ik het niet geweldig. PSG, City en Ajax ben ik ook wel klaar mee eerlijk gezegd.
Afleggen. Of om de keeper heen, of een goede lob.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Weer 2 wedstrijden achter elkaar gespeeld in divisie 4: eerste wedstrijd CSKA (ik) tegen AS Roma. Ik had 26 (!!#!) schoten waarvan 21 op doel, tegenstander 3 schoten waarvan 1 op doel, einstand 1-1 met een 10,00 beoordeling voor Stekel. Tweede wedstrijd CSKA (ik) tegen Atletico. Ik had 24 schoten, waarvan 17 op doel, tegenstander 2 schoten 2 op doel, einstand 1-2 voor Atletico, met een 9,90 voor zijn keeper. Dit begint gewoon zielig te worden, ik ben elke wedstrijd zóveel beter, kom vaak 1 op 1 en dan krul ik m vaak om de keep hem, maar die keeper heeft m werkelijk áltijd, wat ik ook doe.
Quit gewoon gelijk, binnen 5 minuten.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef kilozout het volgende:
Er is 1 ding in FIFA waar mensen mij echt boos mee krijgen. Dat is spelen met een schijt verbinding, ookal win ik.
EA moet die mensen echt bannen, perm ban tot je weer een goede verbinding hebt. Godverdomme.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 4-4-1-1: Dani Alves - Thiago Silva - Maicon - Marcelo Ronaldinho - Kaka - Hulk - Pato Neymar Robinho |
Dus binnen 5 minuten dan kan het?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Quit gewoon gelijk, binnen 5 minuten.
Dat. En met lichtblauwe shirt tegen witte shirts spelen. in 11 kon je vantevoren voorkomen dat dat gebeurde, nu dus niet meer.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef kilozout het volgende:
Er is 1 ding in FIFA waar mensen mij echt boos mee krijgen. Dat is spelen met een schijt verbinding, ookal win ik.
EA moet die mensen echt bannen, perm ban tot je weer een goede verbinding hebt. Godverdomme.
Of met witte shirts tegen witte shirts spelen. Of tegen Manchester City spelen die zwarte tenues dragen en de scheids die ook een zwart tenue draagt. Met als gevolg dat je soms opeens de bal afpasst omdat je denkt dat je op een speler van City inloopt terwijl het de scheids is...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat. En met lichtblauwe shirt tegen witte shirts spelen. in 11 kon je vantevoren voorkomen dat dat gebeurde, nu dus niet meer.
FIFA is geen wetenschap, hè.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:21 schreef Kevillac het volgende:
Promotie naar Divisie 4, ik blijf mezelf verbazen![]()
In oktober ben ik non-stop naar Divisie 7 geklommen. Daar bleef ik een seizoen haken, dus ik dacht dat dat mijn plafond was.
Sindsdien doe het lekker rustig aan. Na elke promotie speel ik een periode veel vriendschappelijke online wedstrijdjes. Daarin kan ik oefenen en in vorm komen, zonder de druk te voelen van het 'moeten winnen'. Gewoon een beetje aankloten met verschillende teams en verschillende formaties (al speel ik in de divisies nagenoeg altijd met één team: Palermo).
Op den duur begint het dan toch ineens te kriebelen; zou ik er al klaar voor zijn? Dan speel ik meestal eerst wat bekerwedstrijden, even inkomen met het 'voor het echie' spelen. Als ik daar het gevoel krijg dat ik er klaar voor ben, ga ik een middagje/avondje zitten voor een divisieseizoen.
Op deze manier heb ik zowel Divisie 7 (de tweede poging), als Divisie 6 en Divisie 5 in één keer doorgewerkt, maar wel steeds met die periode zonder divisievoetbal tussendoor.
Ik weet niet of er nog meer in zit - ik ben al veel verder gekomen dan ik van tevoren had gedacht te kunnen - maar ik zal het vast weer een keer gaan proberen.
Liverpool zuigt echt ballen. Vind ik dan hè.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:33 schreef Moffol het volgende:
[..]
Afleggen. Of om de keeper heen, of een goede lob.
Is CSKA zo'n lekker team trouwens? Ze hebben toch een enorme flutverdediging? Tegenwoordig speel ik niet meer met clubs als CSKA etc. omdat je elk moment Tottenham of Liverpool tegen kan komen. Niet dat ik dat zo moeilijk vind, maar schoten van Suarez, Gerrard, Adebayor, VdV, Modric en Bale vliegen er altijd in.
Snelheid...dat zuigt in mijn beleving pas ballen. Ik probeer te combineren tot in de 16, maar krijg je te vaak van die tegenstanders met een aantal hazen voorin, die op de counter spelen. En dan de bal steeds ver voor zich uit spelen (rechter stick) en er dan achteraan rennen. Meestal gaat het verdedigen tegen hen wel aardig, maar het blijft irritant om tegen te spelen vind ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:54 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Liverpool zuigt echt ballen. Vind ik dan hè.
Akinfeev, Doumbia, Honda, Love, Tosic zijn toch echt heerlijke spelers met veel snelheid.
Spelen tegen dat verrekte Anzhi Tralalala lijkt me een mooi voorbeeld hiervan. Je hebt het gevoel dat je de controle hebt, maar elke keer als Eto'o de bal krijgt knijpen je billen al samen. Die guy loopt je voorbij alsof je een boom bent.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snelheid...dat zuigt in mijn beleving pas ballen. Ik probeer te combineren tot in de 16, maar krijg je te vaak van die tegenstanders met een aantal hazen voorin, die op de counter spelen. En dan de bal steeds ver voor zich uit spelen (rechter stick) en er dan achteraan rennen. Meestal gaat het verdedigen tegen hen wel aardig, maar het blijft irritant om tegen te spelen vind ik.
Da's inderdaad een mooi voorbeeld. Ken er nog een: met NAC tegen Colorado Rapids of Sion spelen. Die hebben spitsen die mijn Keesje Luijckx voorbij rennen alsof er uberhaupt niks staat...dat heeft voor mijn gevoel weinig meer met skills te makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:57 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Spelen tegen dat verrekte Anzhi Tralalala lijkt me een mooi voorbeeld hiervan. Je hebt het gevoel dat je de controle hebt, maar elke keer als Eto'o de bal krijgt knijpen je billen al samen. Die guy loopt je voorbij alsof je een boom bent.
Tegenwoordig zet ik tegen Anzhi één van mijn snelle aanvallers centraal achterin, puur om hem te kunnen bijhouden...
Colorado Rapids heeft een centrale verdediger met 96 versnelling en 97 sprintsnelheid volgens mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's inderdaad een mooi voorbeeld. Ken er nog een: met NAC tegen Colorado Rapids of Sion spelen. Die hebben spitsen die mijn Keesje Luijckx voorbij rennen alsof er uberhaupt niks staat...dat heeft voor mijn gevoel weinig meer met skills te maken![]()
Des te mooier is als je er alsnog van wint, omdat zo'n gast wel aardig verdedigt tegen andere pacehoeren, maar niet gewend is tot in zijn eigen 16 te worden teruggedrongen met tikkie-takkie voetbal
Zou kunnen, daar heb ik dan weer niet zo'n last van op de manier die ik speelquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:10 schreef Moffol het volgende:
[..]
Colorado Rapids heeft een centrale verdediger met 96 versnelling en 97 sprintsnelheid volgens mij.
Die vraag heb ik meerdere keren voorbij zien komen, maar ik heb nog nooit een plausibel antwoord gezien...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Ik vind FIFA 12 echt een vaag spel..
Het ene moment loopt alles vloeiend, kan je lekker combineren en speel je echt heerlijk.
Maar het andere moment komt geen enkele pass aan, krijgt je tegenstander bijna elke bal met geluk mee, en als aller ergste is het dan vaak zo dat je ondanks veel meer kansen, de wedstrijd alsnog verliest! En dan raak ik super vaak de paal of lat..
Waar ligt dit aan dat het op sommige momenten zo slecht gaat, en het andere moment alles gewoon lukt?
Bij deze: "Scripted"quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die vraag heb ik meerdere keren voorbij zien komen, maar ik heb nog nooit een plausibel antwoord gezien...
Is dat ook de verklaring voor het feit dat ik er zelf weinig last van lijk te hebben, steevast in divisie 1 zit, en in 40/50% van de gevallen het kampioenschap in die divisie binnen sleep?quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:43 schreef DJgrasmaaier het volgende:
En dan heb ik het nog niet gehad over strafschoppen die je tegenstander uit het niets krijgt.. En strafschoppen die ik weer niet krijg die wel gegeven moeten worden.. En 1 op de 2 keer naar de verkeerde man passen waardoor je de bal verliest..
Net weer 1-0 verloren door een counter in de laatste seconden.. Ik ben zo klaar met dit spel!
Je kan beter een replay ofzo uploaden zodat we kunnen zien wat je doetquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Het gaat zelfs zo slecht dat ik vanaf Divisie 7 al bijna weer terug ben in Divisie 10.. Ik heb er echt al 10 op rij verloren.
Iemand tips met welk team je lekker kan spelen? (GEEN counterploegen)
Het liefst 4 sterren teams.
Tegen de computer is het scripted. Online heeft het denk ik meer te maken met je "gemoedstoestand". Hoe vaker je mist, hoe slechter je team gaat presteren. Dat kan liggen aan degene die op de knoppen zitten te meppen maar het kan ook een ingebouwd mechanisme zijn in Fifaquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die vraag heb ik meerdere keren voorbij zien komen, maar ik heb nog nooit een plausibel antwoord gezien...
Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan beter een replay ofzo uploaden zodat we kunnen zien wat je doet
Volgens mij kun je zoiezo na de wedstrijd naar verschillende hoogtepunten kijken. Als je zo een stuk of 3/4 tegendoelpunten upload, kan iemand met een beetje ervaring denk ik wel vertellen wat je fout doet. Dat is verdedigend, aanvallend wordt het lastiger: als je slecht aanvalt, zijn er amper hoogtepunten om te bewonderen. En de hoogtepunten zijn toch vaak de dingen die je al goed deedquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon een camera erbij pakken, opnemen en naar youtube uploaden?
Volgens mij kan je geen helewedstrijden uploaden via Fifa
Niet zo heel vreemd...team van Spanje is magistraal, daar kan je met Oranje niet aan tippen, zeker niet gezien die verdediging die ze hebben. Pietersquote:
Heb nog weinig met NL gespeeld. In de vorige FIFA wel, maar daar vond ik het systeem waarin alle spelers het best tot hun recht kwamen (4-2-3-1 meen ik) echt ontzettend klote, omdat je als het ware met je 4 aanvallende spelers (en soms ook nog een controlerende middenvelder) in een fuik liep, en dat er geen spelers waren die voorin het veld echt breed hielden, en op de goede manier (althans, zoals ik gewend ben) bijsloten bij die ene spits.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef Slickk het volgende:
Ik speel altijd wel lekker met Nederland, qua verdediging moet je gewoon De Jong erbij zetten. Middenveld + aanval van Nederland is goddelijk.
Juve zoals genoemd, Napoli, Borrusia Dortmund...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Het gaat zelfs zo slecht dat ik vanaf Divisie 7 al bijna weer terug ben in Divisie 10.. Ik heb er echt al 10 op rij verloren.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Dat zijn 4,5 sterrenteams, toch? Wel heerlijke teams inderdaad, net als FC Porto, Atletico Madrid, Villarreal en Lille. Zelf vind ik Bayer Leverkusen, Zenit en Rusland leuke teams.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Juve zoals genoemd, Napoli, Borrusia Dortmund...
Vaak ligt dat aan jezelf. Als je begint te spelen het eerst op die dag, of voor het eerst na een paar dagen, speel je vaak beter. Als je langer speelt (twee uur bijvoorbeeld) vermindert je concentratie en let je minder goed op op wat er op het veld gebeurt. Dat is mijn ervaring in ieder geval.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Ik vind FIFA 12 echt een vaag spel..
Het ene moment loopt alles vloeiend, kan je lekker combineren en speel je echt heerlijk.
Maar het andere moment komt geen enkele pass aan, krijgt je tegenstander bijna elke bal met geluk mee, en als aller ergste is het dan vaak zo dat je ondanks veel meer kansen, de wedstrijd alsnog verliest! En dan raak ik super vaak de paal of lat..
Waar ligt dit aan dat het op sommige momenten zo slecht gaat, en het andere moment alles gewoon lukt?
Is er een maand geleden al uit gehaald gelukkig, kan niet meer dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:44 schreef kilozout het volgende:
Hoe laat je de CPU verdedigen bij een online match?
QFTquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Juve zoals genoemd, Napoli, Borrusia Dortmund...
Ik weet dat er een update is geweest, maar iedereen verdedigd hetzelfde online.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is er een maand geleden al uit gehaald gelukkig, kan niet meer dus.
ja dat ze als een malle op je af rennen de hele tijdquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik weet dat er een update is geweest, maar iedereen verdedigd hetzelfde online.
Ik speelde vanavond voor het eerst met de spurs en vond ze best lekker spelen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:43 schreef Moffol het volgende:
Had ik dertig keer achter elkaar niet meer verloren... nu opeens vier keer achter elkaar. Niet meer spelen als ik moe ben. En tering, wat is Tottenham toch een overpowererd team met die bruine testosteronstier van een Adebayor voorin.
Nee dat niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat ze als een malle op je af rennen de hele tijd
Tottenham speelt ook lekker, maar als je er tegen moet spelen is Adebayor altijd zo irritant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik speelde vanavond voor het eerst met de spurs en vond ze best lekker spelen.
Toch blijven stoke en napoli mijn favorieten
Cheaterquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:44 schreef kilozout het volgende:
Hoe laat je de CPU verdedigen bij een online match?
Zo is zijn er op ieder niveau wel twee of drie teams. Als ik met NAC speel, moet ik geregeld tegen Anderlecht...dat is dus ook maar 3 sterren. Terwijl Anderlecht op iedere positie toch echt een betere speler heeft, en soms nog een veel betere ook. Vergelijk Jovanovic, Mbokani en Suarez (77, 77 en 74) maar met Schalk, Lurling en Kolk (65, 69 en 67)...scheelt wel een tikkie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:56 schreef Kevillac het volgende:
Tottenham zweeft eigenlijk tussen twee niveaus. Voor 5 sterren zijn ze net niet goed genoeg. Ik nam ze in het begin vaak omdat het in real life mijn favoriete club is (in het buitenland). Ze spelen op zich ook heerlijk, maar de verdediging komt wel tekort tegen de 5 sterren aanvallers.
Bij 4,5 sterren steken ze er echter weer met kop en schouders bovenuit, omdat Bale, Modric, Rafa, Adebayor, Lennon...
Santos vind ik dan weer een team dat eigenlijk te goed is voor 4 sterren, maar bij 4,5 sterren weer onder zou sneeuwen.
Anderlecht is 3,5 sterrenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is zijn er op ieder niveau wel twee of drie teams. Als ik met NAC speel, moet ik geregeld tegen Anderlecht...dat is dus ook maar 3 sterren. Terwijl Anderlecht op iedere positie toch echt een betere speler heeft, en soms nog een veel betere ook. Vergelijk Jovanovic, Mbokani en Suarez (77, 77 en 74) maar met Schalk, Lurling en Kolk (65, 69 en 67)...scheelt wel een tikkie.
Hoe kan het dan dat ik al minstens 10x tegen Anderlecht heb gespeeld met NAC?quote:
Zal best met die haas van een Angan die daar voorin staat. Uit mijn hoofd pace en dribbling van beide 85 ofzo. Irritant te verdedigen met andere 3-sterrenteams.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Vanacht een potje met Molde gedaan ofzo, best leuk
Ik verloor wel met 1-3 ofzo maar ze speelde best lekker, ik zuig alleen dikke stierenballen met fifaquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal best met die haas van een Angan die daar voorin staat. Uit mijn hoofd pace en dribbling van beide 85 ofzo. Irritant te verdedigen met andere 3-sterrenteams.
Omdat er dan te weinig spelers zijn die met driesterren teams spelen en de computer dan iets uitkiest wat dichtbij zit. Check 't zelf maar, Anderlecht is gewoon 3.5 sterren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik al minstens 10x tegen Anderlecht heb gespeeld met NAC?
Je hebt gelijk...dan ben ik dus in feite nog beter dan ik zelf dacht, aangezien ik toch best wel wat potjes van RSCA gewonnen hebquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef Moffol het volgende:
[..]
Omdat er dan te weinig spelers zijn die met driesterren teams spelen en de computer dan iets uitkiest wat dichtbij zit. Check 't zelf maar, Anderlecht is gewoon 3.5 sterren.
Ze hebben ook nog Joshua Gatt, een pijlsnelle Amerikaan (al kan die op FIFA niet veel meer dan rennen). Maar vooral het middenveld van Molde FK is sterk; Thioune, Eikrem en Hoseth zitten allemaal rond de 74-75 rating.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal best met die haas van een Angan die daar voorin staat. Uit mijn hoofd pace en dribbling van beide 85 ofzo. Irritant te verdedigen met andere 3-sterrenteams.
Brazilië, Slovenië en Colombia (perfect viersterren team) spelen zo fenomenaal goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:52 schreef Mallerd het volgende:
Heracles speelt trouwens (op de verdediging na) ook lekker: Overtoom, Everton, Armenteros, Vejinovic, Luis Pedro
Verder speel ik veel h2h seasons met Brazilië, Slovenië, Colombia, Molde, Lokomotiv Moskou, PSV en Spartak Moskou
Gelukkig niet, ik ook niet hoor. Die verdediging met Perea, wat een beest. Guarin op het middenveld, wat een beest. Falcao in de spits, wat een beest. Kortom, wat een bazenteamquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef Mallerd het volgende:
Ik ben na 15 seizoenen ook nog helemaal niemand tegengekomen die tegen mij met Colombia speelde!
Welliton.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef Slickk het volgende:
Wat staat er ooit in de spits bij Spartak Moskou? Die gozer heeft 4 schoten op doel en staat met 5-0 voor. Ik heb hetzelfde aantal schoten maar scoor niks, ondanks allerlei mooie schoten die uiteraard weer belanden op de paal of iets dergelijks. Helemaal klaar mee.
Dat dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zweden is belachelijk sterk met Ibrahimovic
welke divisie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:44 schreef tochweerhenk het volgende:
0-10 gewonnen met Napoli tegen Napoli btw.
5. Maar na de 0-4 begon hij te trollen.quote:
En na afloop zei hij nog wat vaags in het Engels.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
5. Maar na de 0-4 begon hij te trollen.
Zoals "Fuck you" of "cunt"quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En na afloop zei hij nog wat vaags in het Engels.
Wat is er dan kapot aan? Mijn LB-button was daardoor een keer kapot maar dankzij een tutorial op internet en een dun stukje karton deed die het weerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:08 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Dat was alweer m'n 2e controller van de week die een worp tegen de muur niet overleefde..
Ik kan er zo slecht tegen dat 90% online, vol op de counter speelt en alleen maar steekpassjes kunnen geven die je niet kunt verdedigen, omdat hun spelers allemaal 10 keer zo snel zijn..![]()
Weet iemand waar je goedkoop controllers kan kopen? Want elke keer 60 euro betalen word me ook te duur..
Schroef hem dan in ieder geval uit elkaar, misschien valt er nog iets te repareren / vervangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Van beide de R1 en R2.. Dus sprinten staat altijd aan, en ik kan R1 helemaal niet meer gebruiken.
Ik ben ook totaal niet technisch hoor, maar een controller uit elkaar schroeven met een schroevendraaier lukte mij nog wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:21 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Ik gooi ook liever niet.. Maar op zulke momenten denk ik er niet bij na, en smijt ik hem richting de muur.. Ben allang blij dat ik niet richting me TV gooi :p
En ik ben eigenlijk niet zo heel technisch..
Alderweireld? Speelde na een aantal seizoenen bij Man U bij mijn career.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
Wat is een goede verdediger voor rond de 9 miljoen voor FC Porto? Vraagje van mijn neefje.
Tnxquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Alderweireld? Speelde na een aantal seizoenen bij Man U bij mijn career.
Deze verhalen zijn elke keer weer zo herkenbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom speel ik alleen tegen kutkneuzen die al het facking geluk van de wereld hebben. Net weer, ik was Napoli, tegen CSKA. Ik had 24 schoten, 21 op doel, en raakte facking 4 keer de paal & 1 keer de lat en scoor 2 keer. Hij krijgt 2 kansen (2 facking lucky klutsballen) en een zwaar onterechte penalty in de laatste minuut, en scoort 3 keer. En het erge is, is dat dit niet één keer, maar acht op de tien keer het geval is bij mij
Dit zou ik héél graag willen weten. Bij sommige personen werkt het wel, maar bij één van mijn vrienden pakt ie 'm gewoon niet. Kabel, wireless, maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef Supercool het volgende:
Ik wil tegen iemand spelen maar als hij me uitnodigt (of ik hem) dan wordt de verbinding automatisch verbroken. Normaal heb ik dit nooit. Weet iemand hoe dit komt?
Divisie 4 is voorlopig flink aanpoten!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:30 schreef -J-D- het volgende:
Sinds Fifa 99 speel ik met een 4-3-3 opstelling. Onlangs ben ik overgestapt naar 4-4-2 met een counterteam (Glasgow Rangers) en spontaan ben ik twee keer gepromoveerd. Draai nu goed mee in Divisie 5 met kans op promotie.
Echt heerlijk om te counteren en dodelijk beslissend te zijn voor het doel. Ik weet dat veel tegenstanders er een hekel aan hebben, maar de resultaten bevallen me wel.
Mooie goal!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:09 schreef Slickk het volgende:
0-2 achter, terugkomen naar 2-2 en dan in de 85e minuut zo de winnende 3-2 binnenschieten;
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/109365913![]()
Gepromoveerd naar divisie 4
Santosquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:09 schreef Slickk het volgende:
0-2 achter, terugkomen naar 2-2 en dan in de 85e minuut zo de winnende 3-2 binnenschieten;
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/109365913![]()
Gepromoveerd naar divisie 4
Santos is voor een viersterren team redelijk overpowered. Desalniettemin speel ik er zelf ook graag mee. Ook Anzhi vind ik soms erg leuk om mee te spelen.quote:
Het is één van de enige teams waar ik wat fatsoenlijk mee kan verdedigen. Zelfs met City laat ik nog grotere gaten vallen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef Moffol het volgende:
[..]
Santos is voor een viersterren team redelijk overpowered. Desalniettemin speel ik er zelf ook graag mee. Ook Anzhi vind ik soms erg leuk om mee te spelen.
quote:
Vind het erg onsportief, en ben daarin niet de enige.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef Burrito het volgende:
[..]
Mag dat niet?
Stond 3-0 achter wedstrijd was gelopen
Ik probeer wel altijd mijn potjes af te maken, ook omdat ik het onsportief vindt om weg te gaan. Weggaan bij een tegentreffer binnen 5 minuten is pas echt onsportiefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef Slickk het volgende:
Ik vind het niet onsportief als iemand weggaat als je 3-0 voorstaat. In Fifa 11 was het wel naar omdat je dan geen punten kreeg, maar nu krijg ik bij de H2H seizoenen wel gewoon m'n 3 punten.
Het bespaart beide tijd.
Griekse ploeg is dan ook wel echt dramatisch.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde voor de lol eens met Montpellier, omdat John Utaka daar speelt. 4-1 winst tegen iemand met de Griekse nationale ploeg.
Helden team hoor, al moet je wel veel veranderen t.o.v. de standaard opstelling.
Ik wil niet vervelend zijn maar ik vraag me af of het zo werkt. Ik ben niet bekend met dergelijke kanalen, en volgens mij is dat ook niet de manier om het te leren. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Je eigen spelstijl ontwikkelen, je ideale opstelling bepalen, en gevoel voor timing in het spel krijgen. Dat leer je niet door een filmpje...maar da´s slechts mijn meningquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:15 schreef outcast_within het volgende:
Iemand die een goed youtube kanaal kent voor fifa 12?
Waarin uitgelegd word hoe je makkelijk kan scoren. Wanneer een aanvallende crosspass meer kans heeft op slagen. Enfin alle kneepjes die niet uitgelegd worden in het spel zelf.
Er is geen manier om 'makkelijk' te scoren. Elke tegenstander verdedigt op zijn eigen manier. De één kan niet tegen dribbelen, de ander vindt het lastig om voorzetten op een fatsoenlijke manier te verdedigen. Eén makkelijke manier om te scoren is er derhalve dus niet. Natuurlijk zijn er wel trucjes, zoals je noemt; een goede crosspass geven. Maar ook goed kunnen dribbelen, goed kunnen afmaken etcetera. Dit zal je speelwijze verbeteren, maar er is geen makkelijke manier om te scoren. Ontwikkel je eigen speelstijl, hoe jij het gemakkelijkst scoort.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:15 schreef outcast_within het volgende:
Iemand die een goed youtube kanaal kent voor fifa 12?
Waarin uitgelegd word hoe je makkelijk kan scoren. Wanneer een aanvallende crosspass meer kans heeft op slagen. Enfin alle kneepjes die niet uitgelegd worden in het spel zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht, laat ik eens career mode met RM doen.
Ron Paul 2012
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef Supersoep het volgende:
Autosave uitzetten en gewoon quiten als zoiets gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht, laat ik eens career mode met RM doen.
Je won ze alle drie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef Jirdo het volgende:
Ik had nog drie wedstrijden om één puntje te halen voor promotie naar divisie 4. Je raadt het al...
Omdat lag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
JEZUS 1-0 VOOR ZIE IK DAT IK IN DE 3E MINUUT ZIT, ALS HIJ AFTRAP HEEFT GELIJK MENU KIEZEN EN WEG.
![]()
![]()
JEZUS EA HOE KAN JE OOIT DENKEN DAT HET SLIM IS OM GRATIS TE KUNNEN LEAVEN VOOR 5 MINUTEN.![]()
Gewoon rondtikken tot 3:50 minuten, dan de aanval zoeken en een goal maken in minuut 5:05.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
JEZUS 1-0 VOOR ZIE IK DAT IK IN DE 3E MINUUT ZIT, ALS HIJ AFTRAP HEEFT GELIJK MENU KIEZEN EN WEG.
![]()
![]()
JEZUS EA HOE KAN JE OOIT DENKEN DAT HET SLIM IS OM GRATIS TE KUNNEN LEAVEN VOOR 5 MINUTEN.![]()
bal afspelen/finesse shot ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:03 schreef Kerol het volgende:
WAT een frustrerend ROTSPEL. Eerste potje krijg ik ZOVEEL kansen 1 op 1 met de keeper, ALLES gaat tegen de keeper aan.. Hij 4 kansen (vooral omdat ik vol op de aanval speel laatste minuten) en wint hij 2-4..
Tweede potje toevallig tegen dezelfde, precies hetzelfde verhaal, 15 keer 1 op 1 met de keeper, krijg ze er niet in.. Speel gewoon 3 fucking 3 gelijk.. Hij 3 kansen..
Dan moet het idd in driekwart van de gevallen goed gaanquote:
Inderdaad, vind ik ook. Beker vind ik altijd de ideale mogelijkheid om eens wat teams uit te testen, aangezien dat toch geen gevolgen heeft voor eventuele degradatie.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Jammer dat de beker zo kort is. Ik heb maar een eigen goal gemaakt om de ander te laten winnen omdat ik toch niet meer aan spelen toekom vandaag.
buiten de eerste 5 minuten om is dit niet mogelijk... dan zal het toch jouw verbinding zijn die eruit vliegt lijkt mijquote:Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef Jirdo het volgende:
Godverdomme wat een kutspel is dit ook hè. Het gebeurt zo vaak dat je geen punten krijgt als je tegenstander quit terwijl je voor staat. Nu ook weer, ik had nog 1 wedstrijd om twee punten te halen voor promotie naar divisie 5. Ik sta 3-0 voor in de 90e minuut, hij sluit af en ik krijg natuurlijk weer geen punten. De wedstrijd erna moest ik tegen een gelijkwaardige tegenstander, maar ik mistte een stuk of drie honderd procent kansen (waarvan hij steeds de herhaling af ging kijken). Toen scoorde hij vlak na rust 1-0... Gelukkig bleef ik rustig en eindigde het toch nog in 3-1 voor mij. Hij quitte (hoe voorspelbaar), maar gelukkig kreeg ik nu wel de punten.
Het gebeurt mij wel eens dat ik eruit word geflikkerd zonder dat mijn verbinding met de EA-servers wordt verbroken. Erg vreemdquote:Op maandag 16 januari 2012 11:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
buiten de eerste 5 minuten om is dit niet mogelijk... dan zal het toch jouw verbinding zijn die eruit vliegt lijkt mij
Je vergeet trouwens bij Swansea trouwens ook nog Leroy Lita...ook behoorlijke pace (tegen de 90 dacht ik). De verdediging van Swansea een beetje beperkt voor mijn gevoel (verdedigers komen steeds net iets te laat ofzo), en ik ben niet zo van de supersnelle spitsen. Snelle buitenspelers vind ik soms wel handig, maar ik heb liefst een balvaardige en redelijk behendige spits met wat meer tor-instinct...zoals Mounir El Hamdaoui.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:14 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Het gebeurt mij wel eens dat ik eruit word geflikkerd zonder dat mijn verbinding met de EA-servers wordt verbroken. Erg vreemdIk had het in de halve finale van de beker. Daar valt dan nog wel mee te leven, maar in de divisies is het inderdaad heel zuur.
Ik ben het ook met PrideOfTheSouth eens dat die bekerwedstrijden ideaal zijn om teams uit te testen - zonder dat je tegenover een team komt te staan met een veel hoger sterrenniveau.
Nadat Swansea City gisteren won van Arsenal heb ik ze gelijk uitgeprobeerd in de beker. Speelde wel redelijk. Het is wel een echt 'hazenteam' met Dyer, Sinclair en Routledge, .
Ik heb ook nog een poging gewaagd met een 2* team, namelijk IFK Göteborg. Maar daar moet je toch wel heel veel geduld voor opbrengenIk verloor met 2-4 van iemand die speelde met Pescara, dat leek op het oog wel een goed team voor dat niveau.
Ja, heb daar al dagen "last" van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:10 schreef Sandersson het volgende:
Kunnen meer mensen geen verbinding maken met de EA-servers?
Als ik met Duitsland speel in de normale opstelling heb ik juist heel weinig diepgang. Speel je een ander systeem dan anders? (stel je dus echt 4-5-1 in>)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef MaxC het volgende:
Zit eindelijk in divisie 2, nu wel erg pittige tegenstanders. Ben wel bijna onverslaanbaar met Duitsland, die 4-5-1 opstelling is echt heerlijk. Heerlijk combineren op het middenveld totdat er een gat ontstaat, iedereen in beweging, veel diepgang. Plus degelijke verdediging en keeper.
andere opstelling scheelt heel wat, ac milan heeft normaal iets van 83 80 81 ofzo. Als je dan 4231 gaat spelen met de volgende opstelling dan krijg je ineens 88 82 82, Cassano heeft als cam ook 87 ipv 83 als normale rating.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:14 schreef zlakto het volgende:
[..]
Als ik met Duitsland speel in de normale opstelling heb ik juist heel weinig diepgang. Speel je een ander systeem dan anders? (stel je dus echt 4-5-1 in>)
Ik heb ook altijd van die temeijers die op de counter dan ineens 1 goaltje erin prikken, Hoe ze het doen weet ik niet maar het lukt zequote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef Moffol het volgende:
Vijf wedstrijden op rij verloren in divisie 2 waarbij de tegenstander welgeteld iedere keer één schot op doel had. Tegen zo'n tien schoten van mij.____!!!
Maar vind je het niet chiller dan om op zijn minst wat meer balbezit te hebben en kansen? Ik snap wel dat als je constant onder vuur ligt en je dan met een goede counter scoort het net zo lekker, zo niet lekkerder is om te scoren maar ik vind het spelen met de bal zelf eigenlijk net zo leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef Kroc het volgende:
ik ben er ook zo eentje, heerlijk als je dan de woede door je beeldscherm heen voelt nadat hij continu in de aanval speelt en ik aan 1 counter genoeg hebt.
Het is de overtreffende trap van 'quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd van die temeijers die op de counter dan ineens 1 goaltje erin prikken, Hoe ze het doen weet ik niet maar het lukt ze
p.s. wat betekend '___!' ?
Als ik het zou kunnen welquote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Maar vind je het niet chiller dan om op zijn minst wat meer balbezit te hebben en kansen? Ik snap wel dat als je constant onder vuur ligt en je dan met een goede counter scoort het net zo lekker, zo niet lekkerder is om te scoren maar ik vind het spelen met de bal zelf eigenlijk net zo leuk.
Ik word daar meestal niet woedend van hoor...ik heb eerder medelijden met mijn tegenstander...als ik namelijk zo zou spelen zou ik me kapot schamen. Je hebt altijd wel eens een potje dat je veel geluk hebt, maar als je het structureel moet hebben van die speelwijze, zou ik er echt geen plezier aan beleven. Ik heb namelijk een hekel aan achter de bal aanlopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef Kroc het volgende:
ik ben er ook zo eentje, heerlijk als je dan de woede door je beeldscherm heen voelt nadat hij continu in de aanval speelt en ik aan 1 counter genoeg hebt.
Zo, erg netjes!quote:Op maandag 23 januari 2012 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Overigens nu al 10x kampioen in Division 1
ik speel het pas sinds de kerst, daarvoor had ik het dus in geen jaren gespeeld. Laatste was fifa 98 ofzoiets (waarvan song2 de themesong was).quote:Op maandag 23 januari 2012 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik word daar meestal niet woedend van hoor...ik heb eerder medelijden met mijn tegenstander...als ik namelijk zo zou spelen zou ik me kapot schamen. Je hebt altijd wel eens een potje dat je veel geluk hebt, maar als je het structureel moet hebben van die speelwijze, zou ik er echt geen plezier aan beleven. Ik heb namelijk een hekel aan achter de bal aanlopen.
ik loop nu helemaal vast in divisie 3 terwijl divisie 4 heel gemakkelijk gingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik faal. In divisie 4 houden mijn skills op en nu zit ik telkens wat tussen divisie 5 en 4 in. Dit is blijkbaar mijn niveau
Een vriend van mij had hetzelfde, die werd ook steeds uit Divisie 4 geknikkerd. Probeer eens met Santos te spelen, een club uit Brazilië. Bij die vriend van me gaat het daardoor ook steeds beter, hij speelde voorheen altijd met City.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik faal. In divisie 4 houden mijn skills op en nu zit ik telkens wat tussen divisie 5 en 4 in. Dit is blijkbaar mijn niveau
Dat was mijn theorie ook, maar ik heb geen idee. Ik merk nooit echt verschil, hoewel ik 1x heb gehad dat die echt lang aan het zoeken was naar een tegenstander en toen moest ik tegen een behoorlijke pittige tegenstander spelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:48 schreef Kroc het volgende:
doe jullie altijd uitvouwen of alleen zelfde niveau? Wat is nu echt het verschil.
Heb je bij uitvouwen de kans een makkelijke tegenstander te krijgen en natuurlijk ook veel moeilijker?
Jouw hele verhaal..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:31 schreef Moffol het volgende:
Steeds als ik na een wedstrijd in de arena belandt en terugwil naar het menu loopt het spel vast. Iemand enig idee hoe dit kan?
Eerste wedstrijd in divisie 1 met 3-4 verloren omdat mijn aanvaller zes kansen voor open doel naast of tegen de keeper schoot.
Dat team waar Henry speelt is trouwens echt het grootste aidsteam dat er bestaat. Het Real Madrid van de 3.5* teams. Allemaal kutspelers met een lage rating die toevallig wel 90 kracht, 92 snelheid of 88 balbeheersing hebben. Ook het switchen van tactieken is enorm kut. Wil je op hoge druk spelen en daarna naar ultra-aanvallend, dan vliegen er alweer zes doelpunten om je oren omdat het goddomme zes uur duurt voordat je het veranderd hebt. Al die features van EA werken voor geen meter. Hopelijk komt er binnenkort een patch want er is veel rijp voor rigoreuze veranderingen. Het is en blijft wel een opgave voor EA om eens één maal naar hun spelers te luisteren ...
Jij (quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jouw hele verhaal..______!
Met welk team speel je? Misschien je tactiek aanpassen, aangezien de tegenstander dat misschien ook wel doet. Per niveau worden de tegenstanders (vaak) beter en passen ze het team ook zodanig aan om hun tegenstanders tegen te zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Ben eindelijk eens in Divisie 5 gekomen, maar nu verlies ik ineens ALLES!
Ineens kan ik geen fatsoenlijke aanvallen meer opbouwen, geen enkele pass komt aan, en alles lijkt wel weer tegen te zitten. Ik krijg ook vet vaak penaly's tegen uit het niets.. Terwijl het seizoen hiervoor alles gewoon liep zoals ik het graag wou.
Ik neem Tottenham ook soms, maar inderdaad vreselijk op het middenveld en verdedigen. Counteren over de flanken met snelle vleugels en dat is het.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef Slickk het volgende:
Tottenham vind ik op zich wel een leuk team, maar wordt zo makkelijk overtroffen op het middenveld/verdediging. Ik weet niet, de standaard positionering klopt gewoon niet.
Jij zit snel op de kast zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:14 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jij (), divisie 4 en jouw argumenten.
___!! Oh, ik zie het al; 'je moet alles nog leren..'
Dat was niet serieus, hoor. Boos reageren op een forum heeft totaal geen praktisch nut.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jij zit snel op de kast zeg
Het is uiteraard niet voor niets een 4,5 sterren teamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef Moffol het volgende:
Tottenham heeft een supersterk middenveld. Parker, van der Vaart en Modric. Creatief en aanvallend middenveld, met Parker als onderschepper. Probeer eens een 4-2-3-1 opstelling. Parker als cvm, en van der Vaart of Modric iets vooruitgeschoven als cm. Bale en Lennon op de vleugels. Van der Vaart of Modric als cam, en spits natuurlijk Adebayor.
Komt puur door mijn advies.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:47 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Ik weet niet of het toeval is, maar na die 5 nederlagen uit 5 wedstrijden veranderde ik me opstelling naar 4-2-3-1, en pakte ik 10 punten uit 4 wedstrijden. Dus ben in divisie 5 gebleven na zo'n slechte start
dit vraag ik me ook regelmatig afquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:00 schreef Moffol het volgende:
Hoe kan het dat tegen sommige spelers je passes nooit aankomen? Altijd, maar dan ook altijd, stapt hun verdediger voor jouw aanvaller. Mijn verdedigers doen dit NOOIT. Hoe doe je dit?
dat is wel heel zielig inderdaad. gelukkig nog nooit tegengekomen. Toch bizar dat iemand daar divisie 1 mee in komt en het nog leuk vindt ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef Moffol het volgende:
Kouyate van Anderlecht moet wel de meest overpowerde verdediger ooit zijn. 88 kracht en 85 snelheid.
Weer gedegradeerd. Moest drie punten halen en had één wedstrijd, dan zou ik overwinteren in divisie 1. Ik moest tegen Anderlecht (lijers die daarmee spelen). Hij scoort in de zevende minuut en heeft de overige 83 minuten achterin rondgetikt. Als je daar je plezier uithaalt ...
Zijn skills. Ik kan het zelf ook wel redelijk, je moet heel snel een speler van jezelf selecteren en naar voren lopen.. Of je moet gewoon snel een speler voor een ander zetten op moment van passenquote:
Als je straks nog een wedstrijd gespeeld hebt of een kwartiertje wacht, staan je punten er waarschijnlijk wel bij. Vaak heb je ze instant erbij als je tegenstander quit, maar soms zit er ook een tijdje tussen. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Sta ik 7-1 voor, quit mijn tegenstander, telt ie de wedstrijd niet mee
Het helpt ook om LT in te drukken terwijl je dit doet, op die manier onderschept je speler eerder de bal. Ik doe dit ook altijd als de tegenstander gaat schieten / voorzetten, behoorlijk effectief.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zijn skills. Ik kan het zelf ook wel redelijk, je moet heel snel een speler van jezelf selecteren en naar voren lopen.. Of je moet gewoon snel een speler voor een ander zetten op moment van passen
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook klote vind om tegen Zweden te spelen. Speel laatste weken vaak met Fiorentina, een allround team zonder echte toppers (Jovetic is wel aardig, daar houdt het mee op)...mag je tegen Zweden spelen. Wordt ik dus echt niet vrolijk van, omdat mijn ervaring is dat veel mensen die met Zweden spelen, hun volledige spel richten op Ibrahimovic (dus weinig tikkie-takkie, maar veel hoge en diepe ballen), waarbij Ibra soms met gemak door mijn verdediging loopt/beukt...voelt niet als helemaal fair aan, zeg maar...quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:10 schreef Burrito het volgende:
Ben van D3 naar D4 gegaan omdat ik met allerlei teams loop te klooien. Krijg nu wel steeds berichten dat ik vanalles ben omdat met Santos en Zweden speel![]()
Nog steeds vind ik Colombia het fijnste spelen met Palermo als dikke 2de, Santos nr3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |