SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Volgens mij is er niemand die de straf erg vindt. Zoiets verdien je gewoon.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Straf valt mee, en vind dat Ajax veelte veel stennis schopt over met hoeveel pijn in hun hart deze straf wordt geaccepteerd. Al vind ik het wel een erg creatieve straf om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn ipv dat het goed is overdacht.
Met het B-elftalquote:Op woensdag 28 december 2011 19:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Echt lelijk inderdaad. Hoop dat we AZ echt hard pakken.
Nou, nou. Het probleem was die rode kaart he. Toen moesten ze van het veld. (van ome Gert-jan)quote:Op woensdag 28 december 2011 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
gewoon het veld aflopen als er een supporter het veld op komt rennen.
Wat heeft Az nou eigenlijk fout gedaan dan? Ok, ze zijn van het veld gestapt omdat ze zich niet veilig voelden, mag niet maar is toch volkomen te begrijpen? Vandaar dat de KNVB Az ook niet gestraft heeft.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die de straf erg vindt. Zoiets verdien je gewoon.
Maar het feit dat AZ er zomaar van af komt vind ik wel erg.
Ze hebben daar uiteindelijk ook geen waarschuwing voor gegeven, dus dit betekent dat je in zo'n geval gewoon het veld mag afstappen.
Nouja, prima. Maar dan zullen we dit soort dingen wel vaker terug zien, gewoon het veld aflopen als er een supporter het veld op komt rennen.
Klopt. Dat zei ik ook. Maar volgens velen gingen ze eraf omdat ze bang waren ..quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nou, nou. Het probleem was die rode kaart he. Toen moesten ze van het veld. (van ome Gert-jan)
Prima. Maar als het nog eens gebeurt, en een club stapt het veld af, moet ook niemand gaan zeiken. Want dit zal zeker nog eens gebeuren.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat heeft Az nou eigenlijk fout gedaan dan? Ok, ze zijn van het veld gestapt omdat ze zich niet veilig voelden, mag niet maar is toch volkomen te begrijpen? Vandaar dat de KNVB Az ook niet gestraft heeft.
Ah zo. Ja dat klopt wel. Was een kut smoes.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar volgens velen gingen ze eraf omdat ze bang waren
Eigenlijk zou de leiding dit moeten doen bij een dergelijke achterlijke situatie. Streaker is iets anders natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima. Maar als het nog eens gebeurt, en een club stapt het veld af, moet ook niemand gaan zeiken. Want dit zal zeker nog eens gebeuren.
En dan komen met een leugen: 'We durven niet meer, supporters kunnen te makkelijk het veld op'
quote:LIVERPOOL - Het zit oud-Ajacied Luis Suarez bepaald niet mee. De aanvaller van Liverpool is voor nog eens één duel geschorst. Suarez zou eerder deze maand gebaren hebben gemaakt naar fans van Fulham op 5 december. Ook kreeg Suarez een boete van 20.000 Engelse pond. Dat heeft de tuchtcommissie van de Engelse voetbalbond FA bekendgemaakt.
Maar de ME zou het publiek slaan omdat ze dat kunnen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verbeek stuurde ze het het veld af omdat hij een woede-aanval kreeg door de rode kaart.
De veiligheid was kul, een pelotonnetje ME achter de goal en er was geen kip meer op het veld gekomen
Onzin natuurlijk, tenzij je bent vergeten wat er na het betreden van die supporter volgde. Overigens begrijpt iedereen en ook bij de KNVB dat het niet om angst draaide, maar wel alle andere emoties waardoor je ook geen wedstrijd meer normaal mee kunt uitspelen. (zeker niet met een man minder)quote:Nouja, prima. Maar dan zullen we dit soort dingen wel vaker terug zien, gewoon het veld aflopen als er een supporter het veld op komt rennen.
Ohja, Transfermarkt is open he!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boeie of we die kut beker winnen of niet
Wat belangrijker voor ons is, is of er nog transfers gaan plaatsvinden
Makkie.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo dat uitprogramma van jullie is niet mis
Thuis: Roda JC, PSV, FC Groningen
Uit: AZ, Feyenoord, NAC, Heerenveen, FC Twente, Vitesse
Fixedquote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Makkie.
Roda JC, 3-0
PSV 3-1
Groningen 1-0