Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik had Arellano aan het begin van het spel voor 800 gekocht en 1 maand terug voor 10K verkochtquote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb die Fabian en Bermudez nu als CAM. Arellano is wel ontzettend duur op het moment. Ik weet niet wat jij daar voor hebt betaald?
Laatst een Nani SIF voor 2700 BINquote:Op woensdag 28 december 2011 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand heeft z'n 4-2-2-2 Özil per ongeluk voor BIN 300 op de trade pile gezetJammer voor hem.
Heb je nog Engelse spelers voor mij van gister?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand heeft z'n 4-2-2-2 Özil per ongeluk voor BIN 300 op de trade pile gezetJammer voor hem.
En?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Geen teen -1
Ik ga tegen alle regels in gewoon nog 1 pakje halen.... Kom op SILVA!!!
Heb ze alle drie gediscard toen ik nét wat coins te kort kwam vanmiddag. Sorry!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:06 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Heb je nog Engelse spelers voor mij van gister?
Fu >: Maar toch bedankt!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ze alle drie gediscard toen ik nét wat coins te kort kwam vanmiddag. Sorry!
Hier ook. Mijn VP is wel matig, maar goedquote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga wel clubben maar wel op 360.
Ok lets do thisquote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga wel clubben maar wel op 360.
Je bent uitgenodigd voor de club.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hier ook. Mijn VP is wel matig, maar goed
Jammer. Maar wordt vast wel gezelligquote:Op woensdag 28 december 2011 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
New Kids is een extreem matige film helaas.
Mja, ik verkoop ze al een paar dagen voor 70K. Duurt vaak ff, maar is wel te doen. Prijzen blijven maar stijgen..in dit tempo zitten we in no time op 80kquote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, een IF Elm 4-3-3 CM. Precies wat ik nodig heb maar wel net wat duur... Doen? 65k Ik haal het er wel weer uit toch als ik hem later verkoop... Maar misschien komt hij morgen wel weer goedkoper langs.
Denk het ook... Heb hem maar binnengehaald. Scheelt weer een hoop chemistry/kaartjes gezeik als ik hem meteen goed koop.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, ik verkoop ze al een paar dagen voor 70K. Duurt vaak ff, maar is wel te doen. Prijzen blijven maar stijgen..in dit tempo zitten we in no time op 80k
wij waren met 30 man, allemaal in pak voor het gala gegaan, was wel leuk jaquote:Op woensdag 28 december 2011 19:53 schreef StijnDa het volgende:
Mascherano in een pakjeHaal ik de 15k er nog bijna uit ook
[..]
Jammer. Maar wordt vast wel gezellig
Rare combinatie, New Kids in pakquote:Op woensdag 28 december 2011 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wij waren met 30 man, allemaal in pak voor het gala gegaan, was wel leuk ja
ja ach, je moet toch watquote:Op woensdag 28 december 2011 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rare combinatie, New Kids in pak
Laat maar, hij is nu Fulham. Ook al zoek je op Ipswich, dan staat hij er tussen met zn Fulham logo :Squote:Op woensdag 28 december 2011 20:03 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand op PS3 met 250k? Nu Stockdale IF van Ipswich kopen! Is wss de enige, omdat ze hem nu hebben omgezet naar Fulham!!!
Met Elm kan je wel lekker knallen, maar het is niet ideaal nee. Wat is je team nu?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:06 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, Ik moet Fer op LCM zetten en IF Elm centraal om chemistry op 9 te houden want ik heb ook Donk achterin en Altidore in de spits voor dubbele link met Elm. Ik hoop dat IF Elm het waard is, want heb liever de verdedigend sterkere Fer op CM.
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Elm kan je wel lekker knallen, maar het is niet ideaal nee. Wat is je team nu?
Ohja, handigquote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef Tim86 het volgende:
Knal Beerens op de plek van Beasley..echt een eindbaas voor mij op 7 chem (dubbele link met Altidore en Elm). Ook meteen probleem Elm opgelost. Evt. nog Donk en Marcelo omdraaien mocht dat niet zo zijn.
Dat is ook de enige reden dat ik niet ook nog een 4-1-2-1-2 versie van hem heb in mijn andere team ja..op het middenveld merk je die verneukte passing best goed..op LW eigenlijk amper moet ik zeggen. En zijn curled shot is heerlijk. En 4* iddquote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja, handig
Beerens zit ook nog ergens op de bank, jammer dat hij zo'n kutpass heeft.
Ik kom met Beasley regelmatig van de zijkant voor de goal maar zijn weak foot is baggerquote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik niet ook nog een 4-1-2-1-2 versie van hem heb in mijn andere team ja..op het middenveld merk je die verneukte passing best goed..op LW eigenlijk amper moet ik zeggen. En zijn curled shot is heerlijk. En 4* idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |