Je bent er van bewust dat je het probleem alleen maar erger maakt zo?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen![]()
Ik ben gestopt met hardlopen, omdat ik flink pijn begon te krijgen in mijn benen. Ik doe nu iedere dag een uur lopen.
[..]
Nee, maakt me niet uitgewoon al dat gewicht kwijtraken met dat crashdieet. Als ik al dat gewicht kwijt ben, ga ik op krachttraining. Ik kan nu nog niet te intensief sporten, omdat ik daar te weinig energie voor heb. Als ik een uur gelopen heb (= 4 KM) ben ik al doodop. Het wrkt in ieder geval wel, 3 KG in 2 weken vindt ik behoorlijk veel...
Vind je het gek dat je snel moe wordt en niet kan sporten? Dat komt (naast je hoge gewicht) door dat diëten. Je krijgt te weinig energie binnen.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen![]()
Ik ben gestopt met hardlopen, omdat ik flink pijn begon te krijgen in mijn benen. Ik doe nu iedere dag een uur lopen.
[..]
Nee, maakt me niet uitgewoon al dat gewicht kwijtraken met dat crashdieet. Als ik al dat gewicht kwijt ben, ga ik op krachttraining. Ik kan nu nog niet te intensief sporten, omdat ik daar te weinig energie voor heb. Als ik een uur gelopen heb (= 4 KM) ben ik al doodop. Het wrkt in ieder geval wel, 3 KG in 2 weken vindt ik behoorlijk veel...
Waar je lichaam je ook weer aan gaat aanpassen, waardoor - wanneer je weer begint met 'normaal' eten - je dus aan zal komen.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je snel moe wordt en niet kan sporten? Dat komt (naast je hoge gewicht) door dat diëten. Je krijgt te weinig energie binnen.
Dat sowieso, ts valt nu veel spiermassa af... dus kcal verbranding per dag gaat fors omlaag waardoor hij steeds minder en minder mag eten om niet aan te komen....quote:Op zondag 15 januari 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Waar je lichaam je ook weer aan gaat aanpassen, waardoor - wanneer je weer begint met 'normaal' eten - je dus aan zal komen.
Niks mis met constructieve opmerkingen. Hij is in elk geval al goed op weg door al deze keuzes te makenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon lekker door gaan met je dieet hoor. Niet naar de mensen hierboven luisteren. Gewichtsverlies is het enige dat telt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon lekker door gaan met je dieet hoor. Niet naar de mensen hierboven luisteren. Gewichtsverlies is het enige dat telt.
3 literquote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef Daywalk3r het volgende:
3 glazen water? 3 liter begin daar eens mee.
Poeh poeh, je eet wat. Stelde niet zo aan, stop met dat ongezonde diëten en ga gezond leven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik wil dit toch even met jullie delen.
Toen ik vanmiddag thuis kwam, voelde ik me ongelooflijk depressief en moe. Ik weet ook niet waarom, maar het kon me allemaal niks meer schelen. Als een cocaïne junk heb ik een kwart stokbrood op. Toen voelde ik me eigenlijk alleen maar rotter. Ik heb toen een stuk ontbijtkoek en een muslierreep staan vreten. Waarom doe ik dit nou terwijl het juist zo goed ging?
Omdat je nu vreetbuien en depressies gaat krijgen juist doordat het suikerlevel in je bloed laag is. Je kan hier depri van worden, omdat je energielevel te laag wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik wil dit toch even met jullie delen.
Toen ik vanmiddag thuis kwam, voelde ik me ongelooflijk depressief en moe. Ik weet ook niet waarom, maar het kon me allemaal niks meer schelen. Als een cocaïne junk heb ik een kwart stokbrood op. Toen voelde ik me eigenlijk alleen maar rotter. Ik heb toen een stuk ontbijtkoek en een muslierreep staan vreten. Waarom doe ik dit nou terwijl het juist zo goed ging?
Ik moet wel zeggen dat ik om 2 uur nog niets gegeten had en om 4 uur thuis kwam. En hoe zit dat met die koolhydraten? Dat zit toch overal in en is het zelfde als calorieën?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:03 schreef Nyan het volgende:
[..]
Omdat je nu vreetbuien en depressies gaat krijgen juist doordat het suikerlevel in je bloed laag is. Je kan hier depri van worden, omdat je energielevel te laag wordt.
Dat is waar jojo'en vandaan komt in sommige gevallen. Beter is het rustiger aan te doen, maar dit werd eerder in dit topic ook al genoemd. Je kunt beter je levensstijl veranderen voor een blijvender effect.
Valt het je niet op dat je allemaal koolhydraten kiest om te eten? Dat wordt daardoor veroorzaakt.
Hetgeen je hebt gegeten is niet zo erg. Oké, ontbijtkoek is niet al te best, maar voor de rest heb je geen kilo chocolade op ofzo. Over koolhydraten enzo moet je je even inlezen, en als je alle snacks die je in huis hebt liggen nu verandert in fruit (mandarijnen ofzo, makkelijk en lekker) en alle brood- en andereproducten in volkorenvorm koopt, scheelt dat ook al. Dat heeft dan weer te maken met het verschil tussen eenvoudige en complexe koolhydraten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik om 2 uur nog niets gegeten had en om 4 uur thuis kwam. En hoe zit dat met die koolhydraten? Dat zit toch overal in en is het zelfde als calorieën?
Maakt verder niks uit, ik pak morgen de draad gewoon weer op.
Ja joh.. gewoon lekker doorgaan en vooral niet naar mensen in de topic luisterenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik om 2 uur nog niets gegeten had en om 4 uur thuis kwam. En hoe zit dat met die koolhydraten? Dat zit toch overal in en is het zelfde als calorieën?
Doe ik wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja joh.. gewoon lekker doorgaan en vooral niet naar mensen in de topic luisteren![]()
Het is meer een dagboek topic dan daadwerkelijk feedback oid.
Klinkt lekker anorectischquote:Op zondag 15 januari 2012 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
Ga je eens verdiepen in voeding, want wat je nu zegt slaat als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |