hardlopen met overgewicht is sowieso dom.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:14 schreef TJV het volgende:
TS, let wel op je knieën als je gaat hardlopen.. die krijgen flink wat te verwerken. Niet negatief bedoeld maar als je je blesseert kunnen je afvalplannen de prullenbak in.
zo mager is filet americain nietquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Luxuria het volgende:
Skip al die biscuitjes en eet in plaats daarvan eiwitrijke producten, zoals vis, mager vlees, zuivel, magere kwark, ei e.d.
Ik eet bijv. vaker tussendoor tonijn met wat fritessaus en augurk, gekookt ei, babybellkaasje, klare kipfingers van de c1000, magere kwark, yoghurt met een kiwi of ananas ofzo.
Op brood mager beleg zoals kipfilet, rosbief, filet american. Geen zoetigheid.
Mager is helemaal niet relevant. Vet is niet slecht en vet maakt je niet dik.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo mager is filet americain niethet is wel mager vlees maar er zitten veel niet magere toevoegingen in. Dus zijn rosbief en kipfilet ed geschikter. FA vaak smaakvoller, mits goed gemaakt.
joh echt?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:17 schreef anboni het volgende:
[..]
Mager is helemaal niet relevant. Vet is niet slecht en vet maakt je niet dik.
En wil je de rest van je leven dat crashdieet vol gaan houden dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Inmiddels alweer een tijdje bezig. De eerste week ben ik nog ietsje over de schreef gegaan, maar heb me verder goed ingehouden. Vanaf 1 januari ben ik écht serieus begonnen met het crashdieet - het gaat goed, ik heb me er tot nu toe perfect aan gehouden en moet zeggen dat ik me fitter en gezonder voel.
Ik heb me nog niet gewogen, wat ik een beetje expres gedaan heb. Deze zondag ga ik me wegen.
Gewoon, als je je gewicht kwijt bent zo gezond en normaal mogelijk eten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:26 schreef jcdragon het volgende:
Hoe kan je dan met een crashdieet voorkomen dat je gaat jojo-en ?
Kan je alsnog aankomen wanneer je meer kcal binnen krijgt dan verbrand.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Gewoon, als je je gewicht kwijt bent zo gezond en normaal mogelijk eten.
Ja idd, langzaam weer opbouwen en blijven bewegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Gewoon, als je je gewicht kwijt bent zo gezond en normaal mogelijk eten.
Evengoed is dat netjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 09:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
We zijn 17 dagen verder: ik werd vanmorgen verrast op de weegschaal. 119 KG!![]()
![]()
Het streng voor mezelf zijn heeft haar vruchten afgeworpen.
Goed dat het helpt. Heb je voor je zelf bepaalde doelstellingen? Bijvoorbeeld een aantal kilo per week, of dat je in dat half uur hardlopen een grotere afstand kan afleggen?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
We zijn 17 dagen verder: ik werd vanmorgen verrast op de weegschaal. 119 KG!![]()
![]()
Hoeveel %vet?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
![]()
Nee, maakt me niet uitquote:Op zondag 15 januari 2012 14:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoeveel %vet?
Of maakt je dat niet uit en wil je ook spiermassa+vocht afvallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |