Ja, een soort van.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:28 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is het eigenlijk een soort muzikale triviant?
Kan je voorbeelden van vragen geven, zodat ik weet of ik het ook met mijn familie kan spelen?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, een soort van.
Ik heb hem hier en het is best leuk. Het zijn redelijk pittige vragen, waardoor ie voor de reguliere popkenner ook leuk te spelen is. Eerst hebben je een soort van startronde, waarbij je een rondje moet lopen door de pophistorie en als je dat goed gedaan hebt, ga je een soort van finaleronde in.
Ik heb het ooit gewonnen en vond het de moeite waard.
Ik zal 1 kaartje cadeau doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je voorbeelden van vragen geven, zodat ik weet of ik het ook met mijn familie kan spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:52 schreef Bosbeetle het volgende:
even proberenDie wist ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Goed gegokt. De jaren '90 vraag had ik niet geweten.Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zal 1 kaartje cadeau doen.
60's > Welke CCR hit begint met Left a good job in the city, Workin for the man ev'ry nigth and day?
70's > Van wie het nummer Lido shuffle, afkomstig van zijn album Silk degrees?
80's > Welke heren hadden een hit met Broken wings?
90's > Welke hit begitn met Mijn hart is niet van steen, een geval van zuiver hout?
00's > Va nwelke zangeres is het nummer dat begtin met Hey Michel, how's life? Are you OK?
Op zich dus wel redelijk te doen, maar wel op Triviant niveau, daarom voor mensen die iets van muziek afweten toch ook wel de moeite waard... Verder zitten er ook gelukselementen in, een soort van ganzenbord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |