zeur nietquote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Yeezy's.... *facepalm*
Koop dan gewoon Jordans ipv die namaakprut van Nye
Kijken hoeveel zere benen we nu hebben
Ik ook niet en met concords al helemaal niet. Die vind ik echt erg lelijk.quote:
Alleen daarom reden om te kopen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef vault_tec het volgende:
concords en yeezy's, getting moneyMensen die nog naar woei gaan morgen?
Ik ben er vrijdag op z'n vroegst pas om 12.15. Zal dan al weg zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef vault_tec het volgende:
kan ook vrijdag zijnik ga morgen iig even langs, moet toch in de stad zijn
Gewoon een US 9,5 passen en tegen de verkoper zeggen: "past precies. Ik neem ze!" en dan aan mij geven wanneer ik er ben.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:48 schreef Atta-boy het volgende:
Dan heb je idd weinig kans denk ik. Ik ga miss vrijdag ook ff langs om te kijken.
Jammer.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kan er niet zo vroeg zijn denk ik
je moeder ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:46 schreef matthijst het volgende:
Smaken verschillen heh
Ik vind die J(an)osti's waar men schijnbaar blij mee is spuuglelijk.
De colourway is tof, alleen NB is niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef vault_tec het volgende:
Anyway, heb foto's van die nb 1500 met tiffany accentenals die shape niet te lomp is koop ik ze in januari
.
[ afbeelding ]
Huh, hoe weet jij dan dat mijn moeder die J(an)osti's ook spuuglelijk vindt?quote:
Weet niet, die rode janoski mag wel winnen van mij...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ziet er nice uit, hopen dat de shape te doen is.
Waarom zit die NB 1500 nog in de soty eigenlijk? Is die shape wel goed ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |