Eerste uitdaging!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:18 schreef zovty het volgende:
HOU DE FUCK OP OVER DIE KUTPOKEMON! STELLETJE KLEUTERS!
Het is een kleuterserie, van honded rjaar geleden. Hou er gewoon over OP!!
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eerste uitdaging!![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:19 schreef Rezania het volgende:
Dus dacht jij: 'Nou, dit is zo'n gigantisch probleem, dat is wel een topic waard op FOK!'?
baasquote:Op woensdag 28 december 2011 15:30 schreef ulq het volgende:
dude, ik had op pokemon gold een houndour van lvl 99 en had hem gekloond dus ik er 5 jonge!!!!!!!!111
ik was echt de baas van mn school ik beate iedereen.
mooie tijden.
hmm zo te zien zijn de graphics er geenzins op vooruit gegaan, had ik wel verwacht eigenlijk (net als bij runescapequote:Op woensdag 28 december 2011 15:33 schreef Skillstorm het volgende:
Even naar het Pokemon Centre in Oldale Town:
[ afbeelding ]
alsof t niks isquote:Op woensdag 28 december 2011 15:33 schreef Skillstorm het volgende:
Even naar het Pokemon Centre in Oldale Town:
[ afbeelding ]
heeft hij een pet op?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:45 schreef Skillstorm het volgende:
De overwinning gaat naar Dude:
[ afbeelding ]
Wouw, dit is al bijna een pokébalquote:Op woensdag 28 december 2011 15:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ook even wat geld binnen van die trainer:
[ afbeelding ]
spannendquote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken hoor....
No shit sherlock.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:55 schreef Herpderphawk het volgende:
Wacht eens even, Full HD Screencaps?
Dat kan maar een ding betekenen..
een emulator!![]()
omgomgomg, wat scherp!!11 ahahhahaquote:Op woensdag 28 december 2011 15:55 schreef Herpderphawk het volgende:
Wacht eens even, Full HD Screencaps?
Dat kan maar een ding betekenen..
een emulator!![]()
Check die Snorlax daar links zittenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:59 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn Pokemon laten herstellen...
wat doe je manquote:
al chickies hosselen ookquote:Op woensdag 28 december 2011 16:01 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw is iemand kwijt genaamd Wally, ze gaan zo verhuizen en ze moet hem vinden....
We zullen zien.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef JApieman het volgende:
Wel doorgaan totdat je het hebt uitgespeeld en niet lafjes afhaken, he.
Grotere kans om een pokemon te vangen dan een normale Pokeball.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:18 schreef Lithia het volgende:
Wat doet een GREAT BALL eigenlijk?[/noobvraag]
Nicequote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Grotere kans om een pokemon te vangen dan een normale Pokeball.
Ik heb nog een gameboycolor boven liggen met pokemon zilver ik heb goud ook maar die ben ik kwijt ik had ook geelquote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
HEUJ HEUJ JE MOET ALS JE POBEAL GOOAIT HEELSNEL EN VAAK OP A DRUKKON VEGROOT DE KRANS OM DE POEKEMOEN TE VAGENN!!!
JA EN ASL JE MEW GAAT FANGEN MOET JE HEL NSEL A-B AGTER ELKAAR DOEN, BRIT JE MATSREBAL VERGTEN!!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
HEUJ HEUJ JE MOET ALS JE POBEAL GOOAIT HEELSNEL EN VAAK OP A DRUKKON VEGROOT DE KRANS OM DE POEKEMOEN TE VAGENN!!!
GEEL, ZILVER, CRYSTAL, RUBYquote:Op woensdag 28 december 2011 19:23 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ik heb nog een gameboycolor boven liggen met pokemon zilver ik heb goud ook maar die ben ik kwijt ik had ook geel
DAST SONDER VAN JE MTSERBAL JOH GWON POKEBOL GEBRUKEN MANquote:Op woensdag 28 december 2011 19:24 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
JA EN ASL JE MEW GAAT FANGEN MOET JE HEL NSEL A-B AGTER ELKAAR DOEN, BRIT JE MATSREBAL VERGTEN!!
JA SORY, WAS FOUTJE! IK BEDEOLDE EEN ULTRA BALquote:Op woensdag 28 december 2011 19:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DAST SONDER VAN JE MTSERBAL JOH GWON POKEBOL GEBRUKEN MAN
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Bitch wilt vechten.
Deze zijn niet zo nieuw, 3de generatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Die nieuwe pokemon zijn vet lelijk
Hoe post je zo snel die plaatjes want ik ben al fking ver.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben het gebouw in gegaan waar de Devon medewerkers wonen, meerdere verdiepingen hoog, maar een jongen was wel zo aardig om mij een premier ball te geven:
[ afbeelding ]
Dit is mijn avontuur.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Hoe post je zo snel die plaatjes want ik ben al fking ver.
Maar dat is niet leuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:00 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
http://www.vizzed.com/pla(...)ba&name=Pokemon-Ruby
Dan begin je gelijk fking ver
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:43 schreef Skillstorm het volgende:
Jezus! Ben nu dronken, kan niet ggaan spelen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 04:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb Pokémon Yellow, Silver, Sapphire, Fire Red, Pearl, Heart Gold en White, dus ik ben lekker cooler.
Ash Ketchum ging ook door met zijn avontuur toen hij dronken was.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:43 schreef Skillstorm het volgende:
Jezus! Ben nu dronken, kan niet ggaan spelen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 04:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb Pokémon Red, Yellow, Silver, Sapphire, Emerald, Fire Red, Diamond, Heart Gold en White, dus ik ben lekker cooler.
Die ben ik momenteel aan het trainen tegen wilde pokemon.quote:
Linoone kan Cut, Surf, Strength en Rock Smash leren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die ben ik momenteel aan het trainen tegen wilde pokemon.
Ik moet nog even een HM slave zoeken.
dat wordt krapquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:12 schreef Skillstorm het volgende:
Hij geeft mij een lift met de boot!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:55 schreef Skillstorm het volgende:
En ja hoor, Torchic is ge-evolueerd in Combusken!
[ afbeelding ]
NO$GBAquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef smitjew het volgende:
wat zijn goeie nds emulatoren ? ik wil kijken of ze tegenwoordig ook lijp zijn die pokemons
Dat schijnt wel een leuke pokemon te zijn.quote:
Mijn Raikwaazaa pwnt die allemaal zonder Pokéwisselquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik heb een tijdje geleden POKéMON Gold op mijn telefoon gezet, ik pwn iedereen!
Team:
Aerodactyl, Lv 64.
Jynx, lv 66
Fearow, lv 67
Typhlosion, lv 78
Lanturn, lv 77
Raikou, lv 87
Rayquazaquote:Op zondag 15 april 2012 13:04 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Mijn Raikwaazaa pwnt die allemaal zonder Pokéwissel
Zwaktebod; je bent het topic begonnen, moet je het afmaken ookquote:Op zondag 15 april 2012 13:11 schreef Skillstorm het volgende:
Niet zo'n zin meer om continue plaatjes te uploaden etc/
quote:Op zondag 15 april 2012 13:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zwaktebod; je bent het topic begonnen, moet je het afmaken ook
En zoveel moeite is het niet, zolang ik het maar niet hoef te doenquote:
Doe dees danquote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef dikkedaniel het volgende:
ik wil pokemon op de iphone maar niet met die kut gba emulators waarje zon klein scherm hebt.
kent iemand een soort pokemon namaak voor de iphone?
Alleen bij NDS games klein scherm, maar niet bij GBA gamesquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.emulator-zone.com/doc.php/gba/vboyadvance.html
Gewoon Visual Boy Advance Tyron.
quote:
NO$GBA is veel beter, DS en GBA in eenquote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.emulator-zone.com/doc.php/gba/vboyadvance.html
Gewoon Visual Boy Advance Tyron.
Ach, ik gebruik gewoon de oude.quote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
NO$GBA is veel beter, DS en GBA in een
VBA is voor de GBA Pokemonspellen vele malen beter omdat je het spel 8x zo snel kan laten gaan als je de spacebar inhoudt, wat het levelen wel verdomd makkelijk en snel maakt.quote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
NO$GBA is veel beter, DS en GBA in een
Yep.quote:Op zondag 15 april 2012 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
VBA is voor de GBA Pokemonspellen vele malen beter omdat je het spel 8x zo snel kan laten gaan als je de spacebar inhoudt, wat het levelen wel verdomd makkelijk en snel maakt.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
VBA is voor de GBA Pokemonspellen vele malen beter omdat je het spel 8x zo snel kan laten gaan als je de spacebar inhoudt, wat het levelen wel verdomd makkelijk en snel maakt.
Het is een val!!1!11!!!quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil even het museum in, lijkt me wel leuk. Maar...ik zie daar allemaal mensen in rode kostuums?
[ afbeelding ]
Jammer dit.quote:Op zondag 15 april 2012 13:58 schreef Skillstorm het volgende:
Shit! De figuren zijn van team Magma en ze verhinderen me...
[ afbeelding ]
Gewoon Visual Boy Advance downloaded, Pokemon Ruby rom downloaden van coolrom.com ofzo, beiden unzippen, Ruby in de map van VBA zetten, en het Pokemon Ruby.gba bestand slepen naar de emulator.quote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Mmm... Als ik Pokemon ruby (bij open...) load krijg ik wit scherm?
Leg aub ff uit hoe deze shit werkt :3
Ga fire red spelen plz en maak topic. Niet ook ruby. Of doe dan emerald ofzo.quote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Mmm... Als ik Pokemon ruby (bij open...) load krijg ik wit scherm?
Leg aub ff uit hoe deze shit werkt :3
Ik ben Fire Red, Silver en Ruby tegelijk aan het spelen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga fire red spelen plz en maak topic. Niet ook ruby. Of doe dan emerald ofzo.
Fire Red is dat die nieuwe of oude Red?quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ben Fire Red, Silver en Ruby tegelijk aan het spelen.
Die nieuwe die in 2004 uitkwam net als Leaf Greenquote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fire Red is dat die nieuwe of oude Red?
Heb ik allemaal al, misschien komt het omdat mijn ROM al is gebruiktquote:Op zondag 15 april 2012 14:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gewoon Visual Boy Advance downloaded, Pokemon Ruby rom downloaden van coolrom.com ofzo, beiden unzippen, Ruby in de map van VBA zetten, en het Pokemon Ruby.gba bestand slepen naar de emulator.
Isdie leuk?quote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Die nieuwe die in 2004 uitkwam net als Leaf Green
Het is gewoon pokemon red/blue maar dan nieuwe epic graphics.quote:
Roebiequote:Op zondag 15 april 2012 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is gewoon pokemon red/blue maar dan nieuwe epic graphics.
Maar welke pokemon speelt skillstorm hier?
Volgens mij 1 pas. Maar wel epische pokemons.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oké dan, hoeveel gymleaders heeft die
1 gymleader maar? kort spel dan.quote:Op zondag 15 april 2012 14:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgens mij 1 pas. Maar wel epische pokemons.
Tssk en dan in je Gameboy color doenquote:Op zondag 15 april 2012 14:17 schreef Tijn het volgende:
Tsss, verwende kinderen met hun kleurenschermpjes
Dit is hoe Pokémon eruit hoort te zien
[ afbeelding ]
Lamaar, nieuwe ROM gebruikt, ook wit scherm. Slepen in VBA leidt ook tot wit schermquote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Heb ik allemaal al, misschien komt het omdat mijn ROM al is gebruikt
OW HAHAHA XDX DXP P: XP:) :-DXD LOLquote:Op zondag 15 april 2012 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1 gymleader maar? kort spel dan.
Ja, ik googlde gewoon een plaatje. Ik heb nooit een Gameboy Color gehadquote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tssk en dan in je Gameboy color doen
Zó hoort het eruit te zien!
[ afbeelding ]
Gameboy colourquote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tssk en dan in je Gameboy color doen
Zó hoort het eruit te zien!
[ afbeelding ]
Wel vet doe colours altijdquote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Gameboy colourik had vroeger een Pikachu edition
Ik heb even gegoogled.quote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Lamaar, nieuwe ROM gebruikt, ook wit scherm. Slepen in VBA leidt ook tot wit scherm
Oh ja dat, moest ik ook een keer doen met Buu's Fury (DragonballZ spel)quote:Op zondag 15 april 2012 14:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled.
1. Open VBA en ga naar opties
2. In het opties menu ga naar Emulator
3. Ga naar Save Type
4. Kies onderaan Flash 128k
En als je toevallig van romulation.net hebt gedownload, die doen het niet ofzo. Verder weet ik het ook niet.
Jij hebt een goeie smaak, Buu's Furyquote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh ja dat, moest ik ook een keer doen met Buu's Fury (DragonballZ spel)
Idk, het was een DBZ spel dus ik had het gewoon gedownload.quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jij hebt een goeie smaak, Buu's Fury
Hij werkt, thxquote:Op zondag 15 april 2012 14:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled.
1. Open VBA en ga naar opties
2. In het opties menu ga naar Emulator
3. Ga naar Save Type
4. Kies onderaan Flash 128k
En als je toevallig van romulation.net hebt gedownload, die doen het niet ofzo. Verder weet ik het ook niet.
Final Fantasy heb ik nooit gespeeld.quote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is golden sun de moeite waard? Kwaliteit van eerdere final fantasy's?
Vetquote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Final Fantasy heb ik nooit gespeeld.
Maar het zijn echt hele langdurige games met een geniaal plot voor een GBA game.
Ja.quote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vet
Gewoon een turn based RPG toch?
De leider kwam ook nog, maar toen gingen ze weer weg.quote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is het nou afgelopen met die rode gewaden, skillstorm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |