Terwijl jij RSI zit te cultiveren pomp ik me op in de gym vriendquote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef Scorpie het volgende:
Uitkeringstrekkers klappen is wel leuk, ze kunnen over het algemeen namelijk niks, dus terug vechten al helemaal niet
Grappige is dat die gym ook wordt betaald door die afgunstige losersquote:Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Terwijl jij RSI zit te cultiveren pomp ik me op in de gym vriend
Moet je maar niet zo afhankelijk zijn van status en sociale contacten om invulling aan je leven te kunnen geven.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Juist die werkloosheid en gevoel van waardeloos zijn zorgt ervoor dat die mensen daaraan vaak geen tijd meer besteden, omdat je niet meer weet hoe je de tijd op moet vullen en waardeloosheid ook zorgt voor het verminderen van zulke bezigheden, omdat je gelooft dat je zoiets toch niet goed kan. De werkenden (loonslaaf of zelfstandige) en 'loonslaven' hebben status als voordeel en sociale contacten, wat een nogal ernstig gebrek is voor uitkeringsmensen.
Kijken of je iets kan betalen of niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef Hello_Quickie het volgende:
Alsof een bijstandsuitkering zo leuk is.
Ik heb er een en je kan echt niet zomaar even wat leuks doen. Constant bij elke aankoop je afvragen of je het wel echt nodig hebt of niet.....
Overigens word je echt wel aangespoord om zo snel mogelijk aan het werk te gaan. Mensen die moedwillig alleen maar lui zijn worden gewoon gekort op hun uitkering
Zeg ga jij eens naar Amerika.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijken of je iets kan betalen of niet.
Poe, dat ze jou dat durven aan te doen
Wat mij betreft wordt de sociale zekerheid afgeschaft, geprivatiseerd of drastisch in gesneden. Hulp zoek je maar bij familie. Daarnaast kan de particuliere markt je voorzien in verzekeringen, mits je echt goede intenties hebt.
He, lekker makkelijk praten ja als je niet depressief bent en last hebt van ernstige geestelijke problemen! Je weet niet hoe het is als je zo iemand niet eens kan helpen door zo'n teringsituatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo afhankelijk zijn van status en sociale contacten om invulling aan je leven te kunnen geven.
Leuk dat je dat vindt alleen gaat dit topic daar niet overquote:Op woensdag 28 december 2011 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijken of je iets kan betalen of niet.
Poe, dat ze jou dat durven aan te doen
Wat mij betreft wordt de sociale zekerheid afgeschaft, geprivatiseerd of drastisch in gesneden. Hulp zoek je maar bij familie. Daarnaast kan de particuliere markt je voorzien in verzekeringen, mits je echt goede intenties hebt.
Dit sowieso, van die nerds die dan in een zwart gat vallenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo afhankelijk zijn van status en sociale contacten om invulling aan je leven te kunnen geven.
Wie wil er nu een 9 tot 5 bestaan? Wat voor een marginale ben je danquote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit sowieso, van die nerds die dan in een zwart gat vallenDan ben je sowieso in de wieg gelegd voor een 9-tot-5 bestaan hoe je het ook bekijkt
Mijn punt is, door uitvreters zoals jij ben ik niet de enige die dit vind. Je graaft zo je eigen graf.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Leuk dat je dat vindt alleen gaat dit topic daar niet over
Nee hoor, mensen als ik zullen altijd van mensen als jou blijven profiterenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn punt is, door uitvreters zoals jij ben ik niet de enige die dit vind. Je graaft zo je eigen graf.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn punt is, door uitvreters zoals jij ben ik niet de enige die dit vind. Je graaft zo je eigen graf.
Toch worden jullie over het algemeen beschouwd als pispaaltje van de maatschappij. Jullie zullen nooit meer dan het minimum verdienen en blijkbaar hebben jullie ook geen besef van schaamte.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen als ik zullen altijd van mensen als jou blijven profiteren
De mensen die werken zijn als de slaven uit het oude Rome die alle klusjes moesten opknappen. Inderdaad superieur dusquote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Posucice het volgende:
Dus eigenlijk zijn de uitkeringstrekkers de progressieve mensen met een vrij en ontwikkeld gedachtengoed en zijn superieur aan de werkende mensen. Aha!
Dat zegt niemand. Wat ik zeg is dat mensen die zich te 'eerzaam' voelen om geld van de staat te ontvangen dom zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Posucice het volgende:
Dus eigenlijk zijn de uitkeringstrekkers de progressieve mensen met een vrij en ontwikkeld gedachtengoed en zijn superieur aan de werkende mensen. Aha!
Definieer "iedereen". Ik verdien naast mijn uitkering ook genoeg hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch worden jullie over het algemeen beschouwd als pispaaltje van de maatschappij. Jullie zullen nooit meer dan het minimum verdienen en blijkbaar hebben jullie ook geen besef van schaamte.
Prima, maar ga je niet superieur gedragen als uitkeringstrekker, waar iedereen op neerkijkt.
Zoals ik zei, een uitkering is een extraatje bovenop andere zaakjes vriendquote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch worden jullie over het algemeen beschouwd als pispaaltje van de maatschappij. Jullie zullen nooit meer dan het minimum verdienen en blijkbaar hebben jullie ook geen besef van schaamte.
Prima, maar ga je niet superieur gedragen als uitkeringstrekker, waar iedereen op neerkijkt.
Je verpest het ook voor de mensen die tegen hun wil in een uitkering hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Wat ik zeg is dat mensen die zich te 'eerzaam' voelen om geld van de staat te ontvangen dom zijn
Een depressie is een ander verhaal.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
He, lekker makkelijk praten ja als je niet depressief bent en last hebt van ernstige geestelijke problemen! Je weet niet hoe het is als je zo iemand niet eens kan helpen door zo'n teringsituatie.
Daarbuiten lijkt het me een saai bestaan om elke week coke te dealen en dan een uitkering als extra te hebben. Liever een spannende en uitdagende baan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je verpest het ook voor de mensen die tegen hun wil in een uitkering hebben.
Daarnaast is dat best logisch, het geld van de staat is niet een oneindig iets. Het budget van de overheid kan alleen bestaan door geld van de burger af te pakken. Mensen met een normaal moreel besef voelen zich bezwaard om geld van anderen te jatten.
Als ik kon kiezen tussen een of ander verouderd, christelijk en calvinistisch 'moreel besef' of gratis geld dan wist ik het wel hoor. Mensen als jij zijn de natte droom van elke politicus aangezien je het een eer vindt belasting af te tikken blijkbaar, maar in tegenstelling tot jou denk ik aan mezelf en niet aan de staatquote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je verpest het ook voor de mensen die tegen hun wil in een uitkering hebben.
Daarnaast is dat best logisch, het geld van de staat is niet een oneindig iets. Het budget van de overheid kan alleen bestaan door geld van de burger af te pakken. Mensen met een normaal moreel besef voelen zich bezwaard om geld van anderen te jatten.
Ambieer jij nooit naar een betere maatschappelijke positie? Blijkbaar ben je te 'dom' of ben je niet in staat om meer te verdienen als je een normale baan zou krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als ik kon kiezen tussen een of ander verouderd, christelijk en calvinistisch 'moreel besef' of gratis geld dan wist ik het wel hoor. Mensen als jij zijn de natte droom van elke politicus aangezien je het een eer vindt belasting af te tikken blijkbaar, maar in tegenstelling tot jou denk ik aan mezelf en niet aan de staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |