abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106311308
in w88 op... *)
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 14:37:17 #152
5428 crew  miss_sly
pi_106311337
Ik ga er echt niet hard over nadenken, hoor. Als iemand wil klonen, prima, maar als ik het niet herken, jammer dan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106311393
miss, eens hoor, maar ik vind t jammer dat posts op die manier zo "anoniem" worden..
pi_106311394
Ow even ontopic ;)
Jaël heeft een jumpsuit joggingpak achtig iets van me gehad en ze wil nu niets anders meer aan :') Vraag ik wat ze aan wil, zegt ze 'mijn pak..' Zeg ik die is vies, 'ow neeeeeeeeeeee', heel dramatisch. 'Jij moet wassen' pffff heb nu al een paar keer gezegd dat ie nog nat was ofzo ;) Hij is heel leuk hoor maar niet als we weg moeten dus dat probeer ik haar nu duidelijk te krijgen. Ik vind het wel erg leuk het zo goed weten wat ze wil :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_106311405
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:36 schreef Cooki het volgende:
in w88 op... *)
was het maar zo'n feest.. Maar nee hoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_106311618
ik hoop dat t toch nog ns weer zo'n feest voor je wordt :Y
pi_106311958
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wie je bent :')
Jij bent bij me thuis geweest met B en Senna O+

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:21 schreef simmu het volgende:
ik heb ook geen idee. dus geen zorg! niemand kent je nog :P
En ik ben bij jou geweest O+ Iets gebracht voor Kiro O+
Vlieg met me mee
pi_106312025
Ik vind het ook jammer dat het nu zo moet. Maar mijn verleden leest mee en daar ben ik nu wel klaar mee. Op Twitter en FB ben ik nog gewoon de zelfde :Y
Vlieg met me mee
pi_106312063
oh, vrek, ja nu weet ik het wel O+

nja, u roept, wij draaien ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106312114
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef Vicky het volgende:
Ik.kloon niet hoor.. Als je anoniem wil blijven moet je niet op internet.
klonen doe ik niet aan (tenzij een of andere secret ding ofzo), maar ik ben wel heel streng in het niet mijn real life naam graag. ik wil graag wel een goed onderscheid tussen fok en zakelijke dingen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 15:00:25 #161
5428 crew  miss_sly
pi_106312194
Ow, dan weet ik het wel, denk ik!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106312239
Mijn hele leven lag hier op straat. Dat wil ik nu niet meer. Dus alleen nog op FB en Twitter alles openbaar. Want daar heb ik toch beide op privé staan.

Magoe. Om ontopic te blijven, Hij staat te kletsen en heeft het over eten. Ik denk dat ie niet meer gaat slapen. Dus zal de baby even in de box leggen en meneer maar een boterham voorzetten. En hopen dat hij vanavond gewoon slapen gaat :Y
Vlieg met me mee
  maandag 2 januari 2012 @ 15:15:51 #163
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_106312706
Ik ben een kloon van mijn oude account maar dat wist zo'n beetje iedereen wel en mocht dat gewoon ook weten. :P Foto's en de namen van de kinderen post ik wel minder omdat ze nu toch een stuk ouder en herkenbaarder zijn. Daarbij beginnen de oudste twee het ook gek te vinden dat ik foto's van hun aan (voor hun) vreemde mensen zou laten zien. En dan is er ook nog familie die als ze geen contact met ons blieven ze ook geen foto's van onze kinderen hoeven te zien.

Iedereen ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar trouwens!!

Onze jongste ging helemaal los met de knalerwtjes. :D _O- O+
En als ze dan niet knapten stond ze er op te stampen tot ze dat wel deden. >:)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 2 januari 2012 @ 15:36:28 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106313457
Hier knap Roy weer flink op :D Het badderen had Roy weinig zin in volgens P ;) Maar hij was ook al flink minder stijf :D

Hebben jullie trouwens nog een tip voor een leuk cadeau voor een 3 jarige jongen? hoeft niet persee iets van speelgoed te zijn.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106314362
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef Vleugels het volgende:
Mijn hele leven lag hier op straat. Dat wil ik nu niet meer. Dus alleen nog op FB en Twitter alles openbaar. Want daar heb ik toch beide op privé staan.

Magoe. Om ontopic te blijven, Hij staat te kletsen en heeft het over eten. Ik denk dat ie niet meer gaat slapen. Dus zal de baby even in de box leggen en meneer maar een boterham voorzetten. En hopen dat hij vanavond gewoon slapen gaat :Y
Hoi.
pi_106314447
quote:
12s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Hoi.
:W

Ben je vandaag je bed wel uit? En hoe is het met Knofje?

Bij deze ook een plechtige belofte dat ik nu wel weer braaf alles bijlees :@ :Y
Vlieg met me mee
pi_106317328
Ja, vandaag de puinhopen opgeruimd. En vanmorgen gezwommen. Daar knap je van op gelukkig. :')

Lente roept bij alles: "Doettie papa/mama nou?" Ook als je al drie keer antwoord hebt gegeven.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:21:37 #168
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106317506
wij leven ook nog hoor ... zal binnenkort eens updaten.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106318505
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:30 schreef Cooki het volgende:
en hoe leuk is t als niemand je kent? :? ik snap t klonen op zich niet, maar goed...

Ja, dit dus.
Als vaste users hier niet eens weten wie je bent, wat is er dan nog leuk aan om hier mee te posten? in tweede streepjestopic ofzo vind ik een heel ander verhaal, maar dingen neerzetten over kind/kinderen waarvan we niet eens weten wie daar bijhoorde?!
Snap best dat mensen de naam van hun kind niet neerzetten, maar hier snap ik effe niks van hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106325619
Mij boeit het eerlijk gezegd eigenlijk niet echt of mensen mij terug kunnen vinden via de namen van de jongens. Denk niet dat ik interessant genoeg bent om op te gaan speuren en al was ik dat wel...ik zeg geen dingen die anderen niet zouden mogen weten :P

Dyon ligt net op bed. Hij had vanmiddag tot half 5 geslapen en vanavond bij de Bickel Beer gegeten. Vooral het springkussen vond hij erg leuk ;)
  maandag 2 januari 2012 @ 22:14:44 #171
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106331939
Aviva is per vandaag over naar de peutergroep. :o
We hadden dus vandaag afscheidsfeestje van de babygroep. Aviva heeft alleenmaar zitten chagrijnen. Beetje jammer. :')
Nog 5 nachtjes slapen en dan is mijn kleine baby alweer 2 jaar. :o

Ik ga proberen dit topic beter bij te houden dan het dreumestopic. Is niet veel voor nodig, maar dat terzijde ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_106332293
Hihi, oei MP :D Maar zo'n pak zit ook wel erg lekker natuurlijk!

Jammer dat Aviva het feestje niet leuk vond, hopelijk is ze wel snel gewend aan de nieuwe groep!

Niels wordt bijdehand :P
R loopt met Niels zijn slaapkamer binnen waar een Ikea slang om een verwarmingsbuis gewikkeld zit.
N: "Hai slang!"
R: "Hai Niels, zegt de slang"
N: "Nee, slang kan niet praten"
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_106332350
Ik googlede net even op de namen van mijn kidsies, en pampam foto's....dat vind ik toch wel minder geloof ik... De laatste tijd probeer ik het er binnen korte tijd zelf af te halen maar wat al langer staat kan niet meer weg... Geen vervelende foto's maar het idee dat iemand ze pikt voor een dubbelleven voelt niet lekker.

Lars had vandaag een pyamadag, heeeeeerlijk vind ie dat!! En grote zus heeft vakantie, dus daar loopt hij de hele dag achteraan, hij doet echt alles na, ziet er wel grappig uit...als ik meike was werd ik er gek van haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 2 januari 2012 @ 22:27:04 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106332562
MP dat pak staat je meis wel mooi zag ik op FB maja elke dag is wel erg veel van het goede he? Haha

Aviva ook bijna jarig! Gaat snel he Davinia?

Haha Niels, lekkere opmerking....

Evie kletst de laatste maanden echt de oren van mijn kop, echt hele innen en verhalen. Erg leuk en vaak ook grappig... blijft me verbazen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106332643
Wat gaat dat ineens snel met die taalontwikkeling he, BJ? Ik vind het ook zo leuk om te merken hoeveel hij onthoudt: hij kan dat nu allemaal vertellen.
Niels praat inmiddels al een hele tijd met 7-8 woorden ofzo, ik hou het eigenlijk niet meer zo bij :@
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')