abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106239511
http://www.ntk.nl/voorstellingen/#jeugdfamilie

Deze site vond ik wel handig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106239583
djezus ik dacht dat kinderen t/m 2 jaar gewoon overal gratis waren :@ Nijntje musical is in maart hier in de buurt, maar ik ga echt geen 15 euro voor hem en dan nog 17,50+6 euro resvkosten voor mij hiervoor neertellen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106239912
Voor kindershows snap ik wel dat kinderen niet gratis zinnig PJ. :)

Maar het is niet goedkoop idd. Wij gaan met zn drietjes en hebben nog een vriendin met dr dochtertje meegevraagd en waren bijna ¤100,- kwijt. Niet echt gebudgetteerd eigenlijk...
pi_106240379
Het is niet goedkoop, maar wel een erg leuke ervaring, denk ik. We gaan het ook niet iedere week doen, dus een keer moet het wel kunnen, vind ik.
pi_106240922
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb me ook geabonneerd op de nieuwsbrief van De Toverknol. Dank voor de tip, Stiemie! Misschien kunnen we er eens een Amsterdam minimeet van maken.
*O* Leuk, moeten we zeker eens doen!!! Nu wonen we immers nog in Amsterdam, begin januari gaat ons appartement in de verkoop
pi_106241996
gefeliciteerd sasha *O* *O*
en be en stinkie oscar *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2011 @ 12:44:22 #107
240917 Mula
pi_106242574
Gefeliciteerd BE met je grote zoon!

Mochten mensen naar de voorstelling van Thomas de Trein willen: er worden (doorlopend) 4 kaartjes aangeboden op vakantieveilingen.nl(voor de voorstelling in de rai op 21 feb).Er worden trouwens ook kaartjes aangeboden voor Ollie B. bommel en Klein Duimpje!
pi_106244473
Ik vind het ook niet zo gek dat je er behoorlijk voor moet betalen. Ik ken Nijntje de musical vrij goed (want ik heb 'em zelf ookal 250 keer op dvd gezien :') ) en daar zit een onwijze productie achter. Acteurs, orkest (?), het maken van de kostuums en het decor, het componeren van de muziek en het schrijven van de teksten. En dan zit je nog met zaalhuur en weet ik veel allemaal wat.

Kortom, het kost allemaal nogal wat. En die mensen moeten er ook aan verdienen, hè? Waarschijnlijk zit er dan nog een subsidie achter ook. Ik betaal het in ieder geval ook graag voor een dagje dierentuin, dus waarom niet voor zoiets?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106244576
Leuk zeg, hier gaan we zeker wel af en toe naar het theater maar ik dacht zelf dat 2 jaar eigenlijk ook nog wat jong was, maar we zijn begin deze maand naar een sinterklaasshow geweest van het werk van mijn zusje en Jaël heeft de hele show ademloos staan kijken :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_106247960
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:

Kortom, het kost allemaal nogal wat. En die mensen moeten er ook aan verdienen, hè? Waarschijnlijk zit er dan nog een subsidie achter ook. Ik betaal het in ieder geval ook graag voor een dagje dierentuin, dus waarom niet voor zoiets?
Oh nee, ik echt niet.Dan liever iets zoals dus een dierentuin waar we ons uren/een dag of halve dag kunnen vermaken dan 1 uurtje theater.

Gefeliciteerd BE! je kleine grote alweer 4
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106248974
BE & Stinkie, van harte met jullie grote grote!!!! *O*
pi_106253779
Be en stinki e van harte met jullie kleuter *0*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106256442
BE gefeliciteerd! *O*
pi_106262512
Sasha alweer 4!! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier op school na de vakantie!
pi_106262620
Allemaal een hele fijne jaarwisseling en natuurlijk de beste wensen voor 2012!

Hier voor het slapen gaan alvast vuurwerk gekeken en sterretjes afgestoken :)
  zondag 1 januari 2012 @ 01:44:21 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106268456
Ziet er gezellig uit meimeltje.
  zondag 1 januari 2012 @ 16:49:26 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106279183
Hebben de peuters zich beetje gedragen gisteren en vannacht?

Roy heeft er dwars doorheen geslapen, en werd pas om 9 uur wakker,wel lekker.

Roy is ziek, snotverkouden en verhoging, en gistermiddag heeft hij een insult gehad, Roy lag nog geen 5 min op bed, toen we een "bekend"geluid via de babyfoon hoorde, P is gaan kijken,en ja een schokkende en buitenbewustzijnde Roy.
Ik hing met de kinderarts aan de telefoon terwijl Roy langzaam eruit kwam, zonder medicijn toe te hoeven dienen, hij reageerde vrijdirect op zijn naam, maar kort daarna begon het weer, voornamelijk trekken met zijn mond, zijn armen en benen, en zijn lippen werden blauw. op advies van de ka gelijk stesolid gegeven.
Roy ontspande zich en viel in een diepe slaap, rond 18 uur in de avond werd hij wakker, nog heel wankel, zijn botten kraakten bij elke beweging die Roy maakte. Wat gedronken en een boterham en terug zijn bed in zo moe was hij nog, en dat tot smorgens 9 uur.
Vanmorgen was hij wel goed gemutst, maar nog heel moe en wankel, en nu slaapt hij weer ruim 3 uur.
Hier vandaag alle visites afgezegd en ook niemand voor hier uitgenodigd, gewoon kneuteren met zijn 3tjes.En bijkomen van de schrik, want hoe vaak we dit nu al gezien en meegemaakt hebben het went niet, zo'n akelig gezicht ;(
pi_106280236
He bah bar das ook niets leuk. :*

hier een voorbeeldige peuter vannacht, zewerd even wakker riep naar papa, papa vroeg of ze even vuurwerk wilde kijken, het anwoord was, nee ik ga weer slapen en madam draaide zich om en sliep verder :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 1 januari 2012 @ 17:45:44 #119
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106280900
Roy slaapt nog steeds...
pi_106281954
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Wij hadden hier vrienden, met hun dochtertje van 9 maanden. Beide meisjes werden om 12 uur wakker van de herrie, en toen hebben we vanuit onze slaapkamer naar het vuurwerk gekeken. Het logeetje vond het prachtig, B. vond het eerst een beetje eng, maar na veel benadrukken hoe mooi het allemaal was, ging ze het toch wel waarderen. Vanochtend was ze enorm teleurgesteld dat er geen vuurwerk meer was. Om een uur of 1 lag ze weer in bed, en om half acht meldde ze zich weer klaarwakker. Maar we hebben wel vrijwel de hele dag een enorm opgewekte peuter gehad hier dus ach.

Bar: wat naar dat Roy gisteren een insult had, kan me voorstellen dat dat niet went...
  zondag 1 januari 2012 @ 19:55:49 #121
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106285079
Roy is wakker en loopt slecht, heel wankel, zakt door z'n benen heen. Oplossing zoekt om de spieren eens goed te laten ontspannen.
pi_106285365
gelukkig nieuwjaar iedereen!!

bar, wat naar! maar weer aan de bel trekken?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106285404
Wat rot, Bar. Hij zal wel spierpijn hebben. ;( Ff lekker warm in bad misschien? Sterkte!

Ik ben na een lange plas- en poepnegeerfase gisteren weer begonnen om Lente op de wc te zetten. Ze plaste tot een maand of twee geleden regelmatig op het potje, tót ze er per ongeluk een keer bij poepte. Daar is ze toen zo van geschrokken dat ze er níets meer meer van moest weten.

Maar gisteren ging het goed. Ik had r een koekje beloofd als ze op de wc zou plassen (daar gaan mn pedagogische plannen :P ) en na drie keer lukte het. Als ik de keren daarvoor vroeg of het gelukt was, zei ze heel eerlijk: 'Bijna!' O+
En ineens ging ze op eigen initiatief en deed ze een grote plas. :)
  Moderator zondag 1 januari 2012 @ 20:16:46 #124
5428 crew  miss_sly
pi_106285966
Hè Bar wat naar, arme Roy en ook arme jullie. Natuurlijk went het nooit, lijkt me echt vreselijk! Warm bad nu voor de spieren is misschien wel een idee? En anders even hap/ka bellen?

Ik ben benieuwd hoe het gaat nu met Lente, Ssserpente. Senna had afgelopen week echt ongebruikelijk veel ongelukjes; zal wel door de drukte en ongewone dagen komen. Volgende week als alles weer normaal is, zal het ook wel weer goed komen.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:48:34 #125
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106287520
En Roy ligt alweer op bed, amper een uur wakker geweest, wat gegeten gedronken even gespeeld,maar werd huilerig, en bleef in zijn ogen wrijven, dus lekker op bed terug gelegd en vrijwel gelijk stil, arm ventje ;(

Morgen mag Roy bij oma in bad die hebben een groot bad kan hij daar in ontspannen, zit er ook aan te denken om misschien op zwemmen te gaan, is toch ook ontspannend?

S6 er weer mee Ssserpente en Miss_sly
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')