abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106162579
Lars heeft groot gelijk! Tandartsen...brrrrrrrrrrrrrrr!
pi_106163224
Ik vind het ook vreselijk, en spannend nu de kinderen mee moeten, straks hebben ze een keer wat. Gelukkig tot nu toe niks aan de tand uh hand.
En eigenlijk wel grappig, want ik had het niet verwacht van lars, hij is altijd zo makkelijk in de omgang met iedereen,ik vind het ook wel weer lollig dat hij anders reageert als ik had verwacht.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106163872
Mensen er zijn weer heel veel leuke theater shows!!
Ik heb net kaartjes gekocht voor thomas de trein!! en die is vanaf 2 jaar O+ O+ *O* *O*
En was maar 37 euro voor mij en Xje samen :D

We hebben ook weer kaartjes voor het studio100 zomerfestival :X
Niet mijn favoriet maar ach je moet iets over hebben voor je peuter :+
pi_106179208
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Mensen er zijn weer heel veel leuke theater shows!!
Ik heb net kaartjes gekocht voor thomas de trein!! en die is vanaf 2 jaar O+ O+ *O* *O*
En was maar 37 euro voor mij en Xje samen :D

We hebben ook weer kaartjes voor het studio100 zomerfestival :X
Niet mijn favoriet maar ach je moet iets over hebben voor je peuter :+
Wat een goed idee! Zitten hier ook in het mandje. *O*
pi_106180737
Het is wel met die Enge Peter Lusse van Vrienden voor het Leven.
pi_106183749
Komt thomas de trein naar zeeland dan? eens kijken gaat, want Roy gaat dat wel leuk vinden.
Boehoe precies met carnaval ;(

[ Bericht 42% gewijzigd door _Bar_ op 29-12-2011 22:17:05 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106185840
Wij hebben hier al een poosje voor in februari kaartjes liggen voor Sesamstraat-show. Baby is dan net geboren, kan B. leuk een middagje met alleen pappa op stap :)
pi_106194848
Wat tof, die kinder/peuter theatershows! 2 jaar leek me nog wel jong, maar ik ga eens effe rondgooglen op die van Sesamstraat ,ben benieuwd hoelang zoiets duurt.
edit: er staat bij dat het vanaf 3+ is. Wat jammer! Dat durf ik dan toch niet aan

[ Bericht 30% gewijzigd door DustinHenderson op 30-12-2011 09:14:19 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106195398
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 09:06 schreef Poppejans het volgende:
Wat tof, die kinder/peuter theatershows! 2 jaar leek me nog wel jong, maar ik ga eens effe rondgooglen op die van Sesamstraat ,ben benieuwd hoelang zoiets duurt.
edit: er staat bij dat het vanaf 3+ is. Wat jammer! Dat durf ik dan toch niet aan
Wij zijn bij die van Sesamstraat geweest! Was erg leuk en duurt iets langer dan een uur volgens mij. Linde was toen ook 3 en dat ging prima. Ik zou me wel een beetje aan de leeftijdsvoorschriften houden tenzij je zeker weet dat je kind het aan kan. Het is echt zonde van je geld als je na 10 minuten met een zwaar overstuur kind weer buitenstaat. Overigens zijn we ook bij Buurman en Buurman geweest en die was ook erg leuk!

In Amsterdam heb je theater De Toverknol. Niet echt een theater, meer een zaal met banken dus minder imposant en eng voor ukkies. Daar heb je voorstellingen van een uur waarbij de kinderen zich eerst mogen verkleden en er zijn koekjes en limonade. Dat kost maar 7 euro pp ofzo dus zeker leuk om te proberen!

http://www.detoverknol.nl/

[ Bericht 3% gewijzigd door Stiemie op 30-12-2011 09:40:32 (Link toegevoegd) ]
pi_106195489
Toen meike 2,5 jaar was zijn we met haar naar de plopshow geweest, dat was toen ook een groot succes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106195732
Sesamstraat was idd erg leuk ja. Het duurde een uurtje. M. zat met open mond op het puntje van zijn stoel te kijken. Wij gaan vanaf dat hij 2 is met hem naar het theater. Ze hadden hier toen een speciale peuterdag met aangepaste voorstellingen.

Hij is ook naar het Zandkasteel geweest, was ook een groot succes. Voor dit jaar staan Thomas de Trein (volgende week), Dikkie Dik en Poep! nog op het programma.
pi_106195894
Mijn peuter is gisteren naar de kapper geweest.
Hij was zo:

En nu is ie zo:

Zijn blonde haren allemaal weg :o Maar wat is ie anders!!!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106196180
Stiemie: wat leuk De Toverknol! Kende ik helemaal niet. Heb me meteen maar op de nieuwsbrief geabonneerd. B. is bijna 2,5 als ze naar Sesamstraat gaat, hoop dat het goed gaat. Maar ze is er zo dol op, dat ik er wel vertrouwen in heb. En anders gaan ze maar eerder weg.

Nicole: jeetje wat een verschil! Hij lijkt ook zo veel groter opeens.
pi_106196655
Nicole, hij lijkt groter en zijn haartje lijken donkerder maar ik vind het wel heel erg leuk, al vond ik dat lange ook wel erg boevig :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_106206308
Wij zijn begonnen met 1,5 jaar met theatershows.. (woezel en pip)
Gaat altijd super ze is er echt dol op we hebben echt al veel gezien en het is zo leuk :Y
pi_106206806
Wij zijn afgelopen zaterdag naar het kerstcircus geweest, duurde wel 3 uur (met pauze tussendoor), maar Dyon keek echt zijn ogen uit!

Thomas de Trein zou hij ook erg leuk vinden denk ik :)
pi_106237461
BE, gefeliciteerd met Sasha! *O*

Iedereen een fijn uiteinde gewenst! :*
Ko en ik gaan met de familie even een weekje in een vakantiepark zitten, dus tot later!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_106237660
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu bezig in the happiest toddler in the block, en ik ben fan!
Zo jammer dat ik eerst twee Kellermans wilde uitlezen voor ik hieraan begin ;)
Hé, wat fijn!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106237712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef miss_sly het volgende:
Geen idee of er een matje in staat.
Er staat wel iets in over een time-out, maar meer als bijgedachte. Het is niet waar het boek om draait, en het is meer een uiterste maatregel. Ik heb er niet eens echt over gelezen, want ik houd er niet van.

Ik vraag me af of het verschil zou maken als je van het matje een kussen maakt. Dat klinkt me op een of andere manier al positiever in de oren. :Y)

Oeke, veel plezier tijdens jullie weekje weg! Wij gaan een midweek naar Limburg. :W
pi_106237763
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:18 schreef Sorbootje het volgende:

Een seconde of twintig op de gang deed wonderen. Echt wat een aap kan 't zijn soms... met d'r Stilte mama!!
Ik hoop dat Ivan en De Beau nooit een stel worden, want dat zou een dominante en explosieve combinatie zijn.
pi_106237867
Ik heb me ook geabonneerd op de nieuwsbrief van De Toverknol. Dank voor de tip, Stiemie! Misschien kunnen we er eens een Amsterdam minimeet van maken.

Met Ivan zou ik graag eens naar een musical van Nijntje gaan. Hij kijkt er nu wel eens naar op dvd, ademloos. Geen enkel probleem moet het voor hem zijn qua concentratievermogen.

Jemig, MeNicole, je peuter is inderdaad heel anders zo! :o Ik vind het altijd zo lastig om te wennen aan dat korte haar, maar het staat hem goed. O+
pi_106237879
En last but not least: BE, gefeliciteerd met Sasha! *O*
pi_106238408
De Nijntje musical zag ik ergens, moet ik even googlen, komt in april geloof ik in de meevaart. Ik wilde daar ook kaartjes voor bestellen. En de toverkunst ga ik me ook op de nieuwsbrief abonneren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106238481
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef miss_sly het volgende:
De Nijntje musical zag ik ergens, moet ik even googlen, komt in april geloof ik in de meevaart. Ik wilde daar ook kaartjes voor bestellen. En de toverkunst ga ik me ook op de nieuwsbrief abonneren.
Waar zie je dat?

Een beetje suf dat de musical net in onze buurt komt als we er weg zijn. :+
pi_106239299
De Meervaart is toch niet zo heel ver weg. Best te doen vanuit Noord. Ik wilde graag naar het nieuwe Delamar, maar daar is het al uitverkocht. Ik zoek de link even, momentje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')