abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106407285
Heel leuk!
pi_106408540
kutzindelijkheidsgedoe :r
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 januari 2012 @ 20:00:29 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106409913
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef simmu het volgende:
kutzindelijkheidsgedoe :r
_O- [sorry)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106410180
quote:
12s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:00 schreef DJMO het volgende:

[..]

_O- [sorry)
nog even en jij moet ook :6
pi_106410206
fijn poep uit onderbroekjes schrapen enzo

3maal daags
})
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 januari 2012 @ 20:21:59 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106411000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef simmu het volgende:
fijn poep uit onderbroekjes schrapen enzo

3maal daags
})
:6 de mijne geeft 't al aan als hij moet poepen, hoewel er nu net na de feestdagen / verjaardag / oud en nieuw even de klad in lijkt te zitten. Alsof hij 't te druk in z'n koppie heeft ofzo om te komen melden dat hij naar de wc wil/moet :{ :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_106411251
dat deed selene ook een tijdje :{

man, wat ben ik blij dat ik vrijdag met vakantie ga ff! ik was al op, want sangdrax was al weken ziek (en nu lijktie opgeknapt *O* ) en dit is me net ff wat teveel. vanmiddag vroeg ik haar of ze niet op het potje hoefde, zei ze nee en bleek ze 1 minuut later toen al te staan poepen en plassen :X dat geeft dan niet, maar dan ruik ik het en vraag ik "laat eens kijken liefje?" en rent ze weg. ze maakt er een strijd van en ik probeer het te vermijden en het kost me ff een berg energie
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:34:47 #283
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106411626
simmu, dat klinkt naar, dat ze er een strijd van maakt. Hoe oud is ze nu?

nicole, alles is al gezegd. woont de schoonvader ook bij jullie in huis? zegt djeez er iets van? hoe dan ook, het blijft onverantwoord :N

vicky, weet je ook waarom tess niet naar de opvang wil? Vindt ze de kindjes stom, of is het gewoon het ritme wat niet lekker gaat? mss helpt iets van een weekrooster wel?

vraagje: Aviva is redelijk temperamentvol en kan best boos worden. Prima, moet ze doen. Punt is alleen dat ze in haar woede met haar hoofd tegen muren, deuren, tafels, kasten, de vloer, gaat bonken. Ze had op een gegeven moment 3 losse bulten op haar voorhoofd staan. :{ Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe kunnen we er het beste voor zorgen dat het ophoudt? Het wordt al beter, maar toch, het blijft een naar gezicht.

Ik vind haar sowieso erg hangerig de laatste tijd. Is er een sprong met 24 mnd of zo? Of zou het toch komen door de overstap naar de peuters dat ze het even moeilijk heeft?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_106412336
in augustus wordt ze 4 :)

vorig jaar hebben we met mooi weer steeds zonder luier gedaan en dat ging goed. ze voelt de aandrang! merkt dat en toen buiten rende ze dan naar het potje. maar elke keer als het serieuzer werd wilde ze haar luier terug. ze had zelfs al eens op de wc gepoept!

weet je, ik vind ongelukjes niet erg. ik vind echter de manier waarop ze niet meewerkt wel erg. net als vanmiddag; dan zegt ze snoeihard dat ze niet op het potje hoeft als ik er om vraag terwijl ze staat te poepen en plassen. en dan wegrennen als ik het ruik en wil kijken ;( en natuurlijk zeg ik dat tegen haar. ik zeg ook dat als ze poepen op wc of potje eng vindt, dat we dan er bv wel even een luier in kunnen doen, maar dat ze het wel tegen me moet zeggen dan!

ik vind het maar lastig en moeilijk
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 januari 2012 @ 20:48:25 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106412363
* DJMO steekt hand op naar Davinia

Jan had er ook zo'n handje van. Om het minste of geringste tegen de muren of grond aan slaan met z'n hoofd. Wij hebben echt alles geprobeerd om het te stoppen, maar het enige wat echt hielp was tijd. De laatste maanden lieten we het maar begaan, maar als hij zichzelf écht dreigde te verwonden (bijvoorbeeld buiten of op een grindvloer oid, of bij een glazen deur) hielden we hem tegen door hem gewoon stevig vast te pakken en in de houdgreep te houden tot hij gekalmeerd was. Nadat we bij een manueel therapeut zijn geweest met hem is dat gedrag volledig verdwenen overigens

pi_106412421
en dat zichzelf bulten bezorgen, oooh, wat zou ik ongerust zijn :'( :X
ravi bonkt, maar gelukkig niet zo erg dattie er bulten van heeft. ik denk niet dat je er iets tegen kan doen :'(
pi_106414853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef DaviniaHR het volgende:
simmu, dat klinkt naar, dat ze er een strijd van maakt. Hoe oud is ze nu?

nicole, alles is al gezegd. woont de schoonvader ook bij jullie in huis? zegt djeez er iets van? hoe dan ook, het blijft onverantwoord :N

Hier in huis woont geen Djeez hoor. Je bent in de war. Maar mijn schoonvader leeft niet meer!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106428535
zooooooooo, de eerste poepschraapsessie zit er alweer op. deze keer met spoortje over de vloerbedekking *O*

en lief blijven lachen en vooral niet vloeken :D
uiteraard de bitchende wederhelft ook negeren :)

nog 30 uur te gaan en dan is het ff niet mijn probleem ^O^
pi_106429196
Goedemorgen!

Wat een gedoe Simmu! Kan me voorstellen dat je er wel even klaar mee bent.

En Vicky, lijkt me een erg lastig probleem. Heb geen tips voor je, wel een knuffel.

Willen jullie kinders ook zoveel zooi mee naar bed? Isabeau slaapt tussen knuffels, een koffer, duplodieren en een neptelefoon. :')
pi_106429259
Zooi in bed *check* ik vind het niet zo gek dat ze er laatst zelf uitrolde ;)
Er liggen knuffels, plastic poppetjes, badeendjes, een handdoekje, boekjes en het bedje is al niet zo groot...!! Maar ergens vind ik het wel schattig, ow de haar rugtas ligt ook in bed en als ze dan 's morgens naar mij toekomt heeft ze har tas bij zich O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:47:03 #291
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106429277
Ik kom alvast een beetje meelezen enzo met mijn dreumesje! :o

E. slaapt in een leeg bed. E. + slaapzak is alles wat erin ligt! Er mag he-le-maal niks mee naar bed van haar.

Davinia, geen tips, wel een :*. Komt het voort uit een bepaalde frustratie denk je? Aan niet-praten zal het in ieder geval niet liggen. ;)
A grand adventure has begun.
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:49:34 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106429338
simmu, ik vraag me werkelijk af of sangdrax dit gaat doorzetten als jij weg bent :D
Zeker als Selene zelf actief blijft vragen om een luier...

Sorbo, mijn man heeft gisteren toegestaan dat Harry een extra beer in bed mocht hebben (die hij er 20 minuten van tevoren had ingeslingerd en waar hij verder nooit naar omkijkt). Ik zou hem eruit gehaald hebben, maar ik heb hem niet naar bed gebracht...

Vicky, lastig hoor! :*
pi_106429342
Bed vol: check

vanmorgen weer drama. We reden de straat van het kdv in en ze ging compleet over de rooie... Klote dit! De juffies zijn wel heel erg lief gelukkig.

Tess dr oogjes zijn aan het ontsteken... Ik denk dat ik dr aangestoken heb..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_106429372
Waarom zou je hem eruit gehaald hebben Asy?

Vicky, wat rot zeg.. en dan ook nog ontstoken oogjes, 't zit niet mee!
pi_106429468
nja, ik begin zelf ook te twijfelen hoor. het boeit haar niks om met een vieze broek rond te lopen en lijkt het oprecht niet te snappen.
pi_106429483
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef Vicky het volgende:

vanmorgen weer drama. We reden de straat van het kdv in en ze ging compleet over de rooie... Klote dit! De juffies zijn wel heel erg lief gelukkig.

bah ;(

:*
pi_106429486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:46 schreef MamaPurk het volgende:
Zooi in bed *check* ik vind het niet zo gek dat ze er laatst zelf uitrolde ;)
Er liggen knuffels, plastic poppetjes, badeendjes, een handdoekje, boekjes en het bedje is al niet zo groot...!! Maar ergens vind ik het wel schattig, ow de haar rugtas ligt ook in bed en als ze dan 's morgens naar mij toekomt heeft ze har tas bij zich O+
das wel heel veel :P
oudste doet dat btw ook :X O+

Vicky, sterkte met Tess, kdv perikelen en oogjes :*
pi_106429579
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef Vicky het volgende:

;( :*
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:56 schreef Cooki het volgende:

[..]

das wel heel veel :P
oudste doet dat btw ook :X O+

Vicky, sterkte met Tess, kdv perikelen en oogjes :*
Ja nou ja als zij er gelukkig van word ;) eens in de zoveel tijd haal ik het bed leeg meestal met het verschonen dus eens in de 2 weken en dan gaat zij langzaam alles weer verzamelen ;)

@Simmu is ze er dan al wel aan toe als ze er zelf zo mee om gaat of is het gewoon gemakzucht van haar kant?? Jaël wil ook persee een luier om en ik heb zoiets van nou ja dan ga ik nog niet aan de slag met zindelijkheidstraining.. (nu is Jaël geloof ik ook wel wat jonger dan jou dame).
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:06:08 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106429745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom zou je hem eruit gehaald hebben Asy?

Omdat ik vind dat hij in bed hoort te slapen. Het is geen speelplek.
Hij mag van mij wel eens een Duplo-auto mee naar boven nemen maar die blijft dan wel op de commode staan.

Ow en simmu, mijn zus was gisteren hier en haar jongste wordt 6 in maart. Die slaapt 's nachts nog met een luier omdat het zonder niet lukt...
pi_106429767
nja, ze is iig wel vrij gemakzuchtig in de zin van dat ze het wel lekker makkelijk vindt om een luier aan te hebben. dat speelt zeker mee! wb of ze er klaar voor is, daar twijfel ik nu dus aan. maar ja; ik wil het ook niet al opgeven nu.

dus ik ben alternatieven aan het overwegen. iets wat simmu *en* selene vriendelijk is! misschien de luier en een stickersysteem naast elkaar ofzo. geen poepschraapsessies (van broekjes en vloerbedekking) en wel poepjes en plasjes in het potje of de wc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')