quote:
nog even en jij moet ookquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef simmu het volgende:
fijn poep uit onderbroekjes schrapen enzo
3maal daags
Hier in huis woont geen Djeez hoor. Je bent in de war. Maar mijn schoonvader leeft niet meer!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef DaviniaHR het volgende:
simmu, dat klinkt naar, dat ze er een strijd van maakt. Hoe oud is ze nu?
nicole, alles is al gezegd. woont de schoonvader ook bij jullie in huis? zegt djeez er iets van? hoe dan ook, het blijft onverantwoord
bahquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef Vicky het volgende:
Bed vol: check
vanmorgen weer drama. We reden de straat van het kdv in en ze ging compleet over de rooie... Klote dit! De juffies zijn wel heel erg lief gelukkig.
Tess dr oogjes zijn aan het ontsteken... Ik denk dat ik dr aangestoken heb..
das wel heel veelquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:46 schreef MamaPurk het volgende:
Zooi in bed *check* ik vind het niet zo gek dat ze er laatst zelf uitrolde
Er liggen knuffels, plastic poppetjes, badeendjes, een handdoekje, boekjes en het bedje is al niet zo groot...!! Maar ergens vind ik het wel schattig, ow de haar rugtas ligt ook in bed en als ze dan 's morgens naar mij toekomt heeft ze har tas bij zich
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef Vicky het volgende:
Bed vol: check
vanmorgen weer drama. We reden de straat van het kdv in en ze ging compleet over de rooie... Klote dit! De juffies zijn wel heel erg lief gelukkig.
Tess dr oogjes zijn aan het ontsteken... Ik denk dat ik dr aangestoken heb..
Ja nou ja als zij er gelukkig van wordquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
das wel heel veel![]()
oudste doet dat btw ook![]()
Vicky, sterkte met Tess, kdv perikelen en oogjes![]()
Omdat ik vind dat hij in bed hoort te slapen. Het is geen speelplek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom zou je hem eruit gehaald hebben Asy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |