jullie eerste gokken zaten dichterbijquote:Op woensdag 28 december 2011 10:02 schreef DragonFodder het volgende:
Doet denken aan Terminator 2 judgement day
iddquote:
quote:: You know what I'd like to do? I'd like to walk into the office, grab one of those guys
[grabs an old lady]: And choke him and choke him until an eye pops out! Er... You shouldn't wear fur.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:50 schreef DragonFodder het volgende:
how the grinch stole christmas?
jingle all the way, ja? Dan zegt het me allemaal niets bij nader inzien, heb 'em nooit gezien.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef RanTheMan het volgende:
put that cooky down is the terminator is jingles all the way! in die telefooncel..
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef RanTheMan het volgende:
put that cooky down is the terminator is jingles all the way! in die telefooncel..
haha niet echtquote:Op woensdag 28 december 2011 11:09 schreef DragonFodder het volgende:
(verkapte vraag om een nieuw plaatje): snake eyes?
de 3 hoofdrol spelers zijn nu toch wel enigzins herkenbaar, maar DF had ook niet verwacht dat jij deze film gezien zou hebben, ligt nkiet echt in jouw spectrum verwacht ikquote:
Dat denk ik ook niet neequote:Op woensdag 28 december 2011 11:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
de 3 hoofdrol spelers zijn nu toch wel enigzins herkenbaar, maar DF had ook niet verwacht dat jij deze film gezien zou hebben, ligt nkiet echt in jouw spectrum verwacht ik
Sam +1quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
dan post maar een nieuwe vraag!
christopher walken volgens mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:50 schreef RanTheMan het volgende:
Ga deze vraag nog maar ff bewaren
Volgende vraag:
We weten allemaal dat Harrison Ford de rol van Han Solo speelde. Toch was dit niet altijd de bedoeling. Welke acteur zou oorspronkelijk Han Solo gaan spelen?
had 1 seconden geduldquote:
Dacht al dat jij dit wel zou wetenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
christopher walken volgens mij.
Film?quote:Bruce Willis' cameo spoofs the fact he only "worked" in L.A., as he actually "lives" in N.Y.
Ook het eerste wat in mij opkwam...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef RanTheMan het volgende:
dat kunnen er zo veel zijn, maar je geeft indirect wel aan dat t een oudere film isquote:Op woensdag 28 december 2011 12:49 schreef The_Substitute het volgende:
Hint:
Met 1 van de hoofdrolspelers uit de gezochte film heeft Bruce in latere jaren nog een aantal films samengewerkt.
quote:Denise Richards film debute
quote:Cameo's: Corey Feldman, James Doohan (Scotty uit Star Trek).
Jep, DF en z'n comedies.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Een comedy? Daar komen cameo's regelmatig voor
quote:Cameo: Charlie Sheen
nieuwe definitie van cameo?quote:
Precies op tijd, want ik mag er weer vandoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, National Lampoon's Loaded Weapon Vol. 1.
Niet logisch gedachtquote:
je weet dat je 2x mag gokken hequote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet logisch gedacht
Loaded Weapon was mijn 2e keus geweest. Zoals eigenlijk altijd mijn 2e keuze correct is, en het antwoord al door iemand anders gegeven is
FireFox1 +1quote:
Het zat wel goed in elkaar, maar ik vond het nou niet echt een overweldigende Oscar-kandidaat.quote:
quote:Winnaar Sundance Festival 2011
Neen.quote:
quote:On the night of the discovery of a duplicate planet in the solar system, an ambitious young student and an accomplished composer cross paths in a tragic accident.
Ik start hem nu opquote:Op woensdag 28 december 2011 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, another earth. Die staat nog op mijn to-watch lijstje.
quote:
tering dat is knapquote:
Peter R. de Vries.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef Michelangelo2 het volgende:
1 naam is ook voldoende voor het punt.
quote:A young ballet dancer is torn between the man she loves and her pursuit to become a prima ballerina.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Lijkt op het meisje van The Red Shoes, maar ik kan me zo snel geen balletstukje herinneren wat eruit ziet zoals plaatje 2
Nu nog de oudstequote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef RanTheMan het volgende:
courage under fire?
The pelican brief?
the hurricane?
American Ganster?
Crimson tide?
Glory?
hmm ik kan niks ouders verzinnen dan glory......quote:
quote:South African journalist Donald Woods is forced to flee the country after attempting to investigate the death in custody of his friend the black activist Steve Biko.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
He een vraag voor mij
Cry Freedom
Nog 2.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:07 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Shawshank Redemption
Invictus
Nog 1.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:08 schreef Robby87 het volgende:
Million Dollar Baby?Enige die hij ook echt gewonnen heeft
Unforgiven?
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:14 schreef DragonFodder het volgende:
Driving miss daisy volgens mij.
welke acteur speelt deze kwakzalver in welke film?quote:Dr. Kosevich: I've got it! Nurse, call the Anesthesiologist, this woman needs an enema!
Samuel, Rebecca, Nurse: An enema?
Dr. Kosevich: No, uh, she needs a pedicure!
Nurse: This ain't no goddam beauty parlor!
Dr. Kosevich: Epitath!
Samuel Faulkner: She's not dead, you moron!
Dr. Kosevich: Epidermus... Uh...
Rebecca Taylor: Epidural, asshole!
quote:[Samuel Faulkner sees needle and faints.]
Dr. Kosevich: See? That is why women have the babies. Men can't take the paaai...
[sees needle and faints]
Robin Williams in Patch Adams?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:34 schreef DragonFodder het volgende:
Was Patch maar hier, die had het al lang geweten...
Die klopt. HG is een britse acteur.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dan zeg ik maar weer Julliana Moore.
Dan geef je antwoord, en mag je zelf een superinteressante vraag verzinnen.quote:
quote:
doet dat aan basketball? hij ziet er veel te veel modepopje uit voor een basketballerquote:Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat niet die creepy vriend van Dushku?
Ik dacht dat die enkel aan basketbal deed.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
doet dat aan basketball? hij ziet er veel te veel modepopje uit voor een basketballer
Een hele lange modepop?quote:
andere vraag, misschien wat meer hints. Met zijn lengte en uitstraling vind ik em wel wat voor in een thai/kick box filmquote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef wyccie het volgende:
Ik vind hem meer op een Indiase arts lijken (plastisch). En haar vader.
Maar misschien is een andere vraag handig?
Stand December 2011:quote:
nopequote:
Jep, wat een schatje hequote:
wat moet er staan ipvquote:had just completed filming Troy when he received the screenplay for
and was initially reluctant to even read the script for another historical epic. Knowing it was being put together by
convinced him to give it a chance.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef Sands het volgende:
Orlando Bloom, Kingdom of Heaven, Ridley Scott
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef DragonFodder het volgende:
Black hawk down?
Bloom en Scott
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat ziet er meer uit als die kwallerige kop van Gere in Days of Heaven
quote:
De volgende keer zou ik een d op het einde proberenquote:
nog 4quote:
Ik heb die film nog niet gezienquote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef RanTheMan het volgende:
kom op mensen, dr zitten super veel bekenden in
ze zijn in ieder geval allemaal goed! nog 1quote:Op donderdag 29 december 2011 13:44 schreef Asap het volgende:
Iemand anders mag het afmaken
Alec Baldwin
Angelina Jolie
Billy Crudup
nope JP is de man uit een vraag van eergisteren die je ook niet wistquote:
en dat maakt 6quote:
film?quote:Neil Marshall and his director of photography Sam McCurdy spent about two years discussing the look of the film before making it. One thing they were adamant about was that it should be shot on location and nowhere near a green screen.
quote:This was Olga Kurylenko's very first experience at riding a horse, something she had to master quickly.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef Sands het volgende:
The Last Legion
Colin Firth
Ben Kingsley
Hehe iddquote:Op donderdag 29 december 2011 14:52 schreef Sands het volgende:
Het enige leuke aan die film was de vrouwelijke hoofdrol
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:07 schreef DragonFodder het volgende:
Enemy at the gates?
Ed harris, jude law, rachel weisz
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:25 schreef DragonFodder het volgende:
Escape from sobibor?
Rutger hauer
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:31 schreef DragonFodder het volgende:
Christian bale, empire of the sun?
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:35 schreef DragonFodder het volgende:
Dan steven spielberg en een gok op John Williams vanwege spielberg.
iets zegt mij dat KS in die film een snor had en samuel een sik, maar weet t niet zeker, enige dat ik wel bijna zeker weet is dat de cover rood is en waarschijnlijk staan die lui er wel op..quote:Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom staat Hitler op de poster?
Geen rare gok, in deze film zit ook een acteur uit DD.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef DragonFodder het volgende:
Is dirty dancing een rare gok? Ik meen Jerry Orbach te herkennen.
Golfbaanquote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Moneyball?
Lijkt op een sportveld met dat vlaggetje.
quote:
Ik weet niet wat je met PWSA bedoelt..quote:
Deze klopt alvast!quote:
Ah, nee die bedoel ik niet met PAquote:Op donderdag 29 december 2011 17:55 schreef DragonFodder het volgende:
Hij bedoelt paul w.s. Anderson, als in : een resident evil?
Kloptquote:Op donderdag 29 december 2011 18:00 schreef The_Substitute het volgende:
Speelt zij niet in die recente film van Medem? Die uh...typische mannenfilm?
Kloptquote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef The_Substitute het volgende:
Zat zij ook in Lucia y el sexo?
Die recente kom ik niet op.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
Naked Gun![]()
Amsterdamned![]()
Short Circuit?![]()
Twins?![]()
Batteries not Included?![]()
Gremlins?![]()
Sands +1quote:Op donderdag 29 december 2011 19:33 schreef Sands het volgende:
Oliver & Company![]()
The Land Before Time![]()
Above the Law![]()
Red Heat![]()
Bloodsport![]()
Jij had er maar 2quote:Op donderdag 29 december 2011 19:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: kan het punt op voorhand niet aan Sands gegeven worden. Al die moeite...
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
Robert Rodiguez
Freddy rodiguez?
Sands +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |