Eens!!quote:Op woensdag 28 december 2011 09:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat specifieke onderwerp leent zich beter voor daden, dan woorden.
Jij en CL zijn 1?quote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Litpho het volgende:
Ik vermoed dat het om Bookdepository.com gaat.
quote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Litpho het volgende:
Ja datquote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Litpho het volgende:
Lquote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Litpho het volgende:
Want die tv die je gekregen hebt is idd niet wat het moet zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik was gisteren even in de Media Markt, gewoon beetje rondkijken, kon echt niets bedenken wat ik nou nog zou willen hebben.
Ja ok een nieuwe TV, maar dat beslis ik daar niet zeg maar.
Soms hopen we gewoon dat er iets kapot gaat, kunnen we weer het nieuwste van het nieuwste kopenquote:Op woensdag 28 december 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want die tv die je gekregen hebt is idd niet wat het moet zijn
Maar mooi dat je hartje qua dergelijke electronica helemaal vervuld is (op de tv na)
Nee, dat was geen 3d TVquote:Op woensdag 28 december 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want die tv die je gekregen hebt is idd niet wat het moet zijn
Maar mooi dat je hartje qua dergelijke electronica helemaal vervuld is (op de tv na)
Het mormel weigert alle contact-info ed door te geven aan mijn nieuwe telefoonquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:02 schreef MNR het volgende:
Hebben ze hier nou een giga spelfout gemaakt of wat bedoelen ze?
The bitch!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het mormel weigert alle contact-info ed door te geven aan mijn nieuwe telefoon
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je dit over het hoofd ziet.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zullen wel "Indonesië gaat diplomatieke toer op met eten" bedoelen
Bij Apple gaat dat supermakkelijk via iCloud.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het mormel weigert alle contact-info ed door te geven aan mijn nieuwe telefoon
Heb nu een Samsung Galaxyquote:
Tsja, als je maar genoeg nieuws items post, zal dat waarschijnlijk wel wat meer op de automatische piloot gaan ofzoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je dit over het hoofd ziet.
Het kreng natuurlijk. Het ding doet het gewoon half niet meerquote:Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
[..]
The bitch!
En ligt dat aan jouw intelligentie of aan dat kreng?
It's not a bug, it's an Android featurequote:Op woensdag 28 december 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kreng natuurlijk. Het ding doet het gewoon half niet meer
Kwaliteitsspul! En ze worden ook zo lekker lang voorzien van updates.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's not a bug, it's an Android feature.
Oh, dat hoort dus zo? Ik had dus eigenlijk helemaal geen nieuwe telefoon hoeven kopen want deze werkt dus precies zoals het hoort?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's not a bug, it's an Android feature.
Heb je een Google account? (daar wordt ook een groot deel van je contactinfo opgeslagen met Android).quote:Op woensdag 28 december 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kreng natuurlijk. Het ding doet het gewoon half niet meer
De telefoon is een kluizenaar, hij weigert te syncen met ieder ander apparaatquote:Op woensdag 28 december 2011 10:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je een Google account? (daar wordt ook een groot deel van je contactinfo opgeslagen met Android).
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De telefoon is een kluizenaar, hij weigert te syncen met ieder ander apparaat
Misschien kun je via de Markt proberen een app te downloaden die ook voor synchronisatie bedoeld is. Kun je daar je gegevens naartoe sluizen. Vervolgens op nieuwe HTC app installeren en zo je gegevens "ophalen".quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De telefoon is een kluizenaar, hij weigert te syncen met ieder ander apparaat
quote:
Dan moet ´ ie verbinding maken met teh interwebzzz, HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚquote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien kun je via de Markt proberen een app te downloaden die ook voor synchronisatie bedoeld is. Kun je daar je gegevens naartoe sluizen. Vervolgens op nieuwe HTC app installeren en zo je gegevens "ophalen".
Sporten, net als gisterenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouk! Sportygirl.
Nog plannen voor vandaag?
Ik wil vanavond BodyStep athletics gaan doenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sporten, net als gisterenEn misschien even lekker zwemmen! Jij?
Oooh, goed bezig STING!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:31 schreef STING het volgende:
Wat een gesport.![]()
Vanochtend voor het eerst hardgelopen voor het werk, dat houden we erin
Hardlopenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:31 schreef STING het volgende:
Wat een gesport.![]()
Vanochtend voor het eerst hardgelopen voor het werk, dat houden we erin
Hehe. Geen boulevard langs de zee hier, wel veel groen en een parkquote:Op woensdag 28 december 2011 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HardlopenOver de boulevard langs de zee
Groen, daar hebben we hier niet zoveel vanquote:Op woensdag 28 december 2011 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe. Geen boulevard langs de zee hier, wel veel groen en een park
Kan jij weer iets langer blijven liggen.quote:
Ik had me verslapenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan jij weer iets langer blijven liggen.
En voor straf sta je nu op een gehalveerd chocolade rantsoen?quote:
De enige les die ik graag volg is spinning, verder sport ik graag zelfquote:Op woensdag 28 december 2011 10:29 schreef MNR het volgende:
Ik wil vanavond BodyStep athletics gaan doenZweten totdat ik erbij neer val.
Oh, lekker zwemmen, dat is ook wel giga relaxed met dit weer.
Wauw spinning. Respect. Vind ik echt knap van je. Vooral het "freezen".quote:Op woensdag 28 december 2011 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De enige les die ik graag volg is spinning, verder sport ik graag zelfZwemmen is idd heerlijk,voor dat het erg koud is buiten...
Ik heb maandag chocoladefondue gehad. Zelfs ik hoef voorlopig geen chocola meer.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En voor straf sta je nu op een gehalveerd chocolade rantsoen?
Ik prefereer een heel erg onfatsoenlijk zwempakquote:Op woensdag 28 december 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Spinning vind ik echt ruk. Zwemmen daarentegenToch maar weer eens op zoek gaan naar een fatsoenlijk zwempak.
Bij Freya hebben ze echt hele leuke bikini's. Badpakken weet ik niet. Die schaf ik nooit aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Spinning vind ik echt ruk. Zwemmen daarentegenToch maar weer eens op zoek gaan naar een fatsoenlijk zwempak.
Hoe onfatsoenlijker hoe beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik prefereer een heel erg onfatsoenlijk zwempak.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
De meeste vrouwen zijn daar meer vanquote:Op woensdag 28 december 2011 11:06 schreef MNR het volgende:
Wauw spinning. Respect. Vind ik echt knap van je. Vooral het "freezen".
Ik ben meer van de groepslessen. Vind ik echt 10x geweldiger en haal ik veel meer uit.
Wowh! I can hardly imagine that. Hoe langer ik nu de lessen volg, hoe meer ik zweet. Maar het heeft wel heel erg met je programma en je instructeur te maken. Ik zou je haast bijna uitnodigen voor een lesje..quote:Op woensdag 28 december 2011 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn daar meer vanIk haal er niets uit, zweet dan amper. Nog het gevoel niets gedaan te hebben
Donderochtend ga ik spinnen, hoop dat ik dat trek, zo 's morgens vroeg!
Of allebei!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh! I can hardly imagine that. Hoe langer ik nu de lessen volg, hoe meer ik zweet. Maar het heeft wel heel erg met je programma en je instructeur te maken. Ik zou je haast bijna uitnodigen voor een lesje..
's Ochtends vroeg sporten is heerlijk! Hoe meer je 's ochtends geeft, hoe meer je er baat van hebt de rest van dag. Ik ga donderdagochtend lekker Sculpting doen. Of 's avonds Sh'bammen, ben er nog niet uit
Ik draag geen bikini'squote:Op woensdag 28 december 2011 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Bij Freya hebben ze echt hele leuke bikini's. Badpakken weet ik niet. Die schaf ik nooit aan.
Hohoho. Welja, jij maakt het helemaal fanatiekquote:
Dat kan bestquote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag geen bikini'sAl helemaal niet bij het baantjes trekken.
Misschien als ik eerst drie jaar intensief heb gezwommen, dat ik dan een bikini aan kanquote:Op woensdag 28 december 2011 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kan best![]()
Freya heeft een hele goeie collectie. Van mij mag je dat zeker aannemen!
CL!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als ik eerst drie jaar intensief heb gezwommen, dat ik dan een bikini aan kan
Aaah, zo.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als ik eerst drie jaar intensief heb gezwommen, dat ik dan een bikini aan kan
Dan heb je blijkbaar niet genoegquote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Hohoho. Welja, jij maakt het helemaal fanatiek
Nee, ik doe wel 2 lessen achter elkaar, maar 2 op 1 dag verspreid? Dan kan ik het wassen niet meer bijhoudenLukt me nu af en toe al amper
En ik heb al zoveel sportkleding.
quote:
Dat is toch geen taalfout?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef MNR het volgende:
Nou moe, het is vandaag wel de dag van de taalfouten in de koppen. #2
Stagiair neemt gang van zaken waar, lijkt het.
Ik dacht van welquote:
'Schrikten op' is onvoltooid verleden tijd, niets mis mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.
Ik vind het ook totaal niet lekker lezen.
De boer opgan kende ze ook al niet en dat is gewoon een spreekwoord.quote:
quote:boer
[zelfstandig naamwoord]• iemand die van beroep op het land werkt of vee fokt
vb:deze boer heeft 20 koeien
• Mehmet lacht als een boer die kiespijn heeft [niet van harte]
• de boer opgaan [naar buiten gaan om te verkopen of te bedelen]
synoniem: a...
Ach jongen! Nu moet je kappen. Je maakt mij werkelijk helemaal niet wijs dat dat een bekend gezegde is!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
De boer opgan kende ze ook al niet en dat is gewoon een spreekwoord.
[..]
De tering, jij moet echt een troll zijn.....quote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach jongen! Nu moet je kappen. Je maakt mij werkelijk helemaal niet wijs dat dat een bekend gezegde is!
Zo leer je nog eens watquote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach jongen! Nu moet je kappen. Je maakt mij werkelijk helemaal niet wijs dat dat een bekend gezegde is!
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Hang niet de IQ loze josti uit dan.quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg dat het geen BEKEND gezegde is. Als in: "veel voorkomend". In-ter-pre-ta-tie.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hang niet de IQ loze josti uit dan.
Dat blije josti trucje wat ze je hebben aangeleerd om uit je burn out te komen werkt niet.
Hier eigenwijze domme doos.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ngen_en_gezegden_A-E
http://www.encyclo.nl/begrip/Op%20de%20boer%20gaan
http://www.woorden.org/sp(...)e%20boer%20op%20gaan
Of heb ik vast allemaal zelf aangemaakt om je te pesten.
Zeiken op fouten die geen fouten zijn maakt je wel een stuk dommer en lelijker.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg dat het geen BEKEND gezegde is. Als in: "veel voorkomend". In-ter-pre-ta-tie.
En stel je alsjeblieft niet zo op als een ongelooflijk grote kleuter. Want dat word je echt niet knapper, mannelijker of beter van.
Ik vind het heerlijk hoe Barbusse die dingen tussendoor gooit om de lucht te klaren.quote:
Je ziet het als jouw taak in het leven om deze relatief koele reeks af en toe wat warmte te geven?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik bied iedereen gewoon een bloemetje en drankje aan.
Godt.... alsjeblieftquote:Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeiken op fouten die geen fouten zijn maakt je wel een stuk dommer en lelijker.
Als ik neuk ben jij minder dom? Dan moet ik wel heel veel neuken vorodat er een beetje verstand in zit waar we iets mee kunnen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Godt.... alsjeblieft
Get laid, or something.
Ik vind overigens niet dat ik zeik. Ik zeg vandaag toevallig 2 keer iets over een krantenkop. Buiten dat ik heb vrij weinig tot nooit echt iets te mopperen.
Of misschien ben ik wel zo dom omdat jij zo droog staat.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik neuk ben jij minder dom? Dan moet ik wel heel veel neuken vorodat er een beetje verstand in zit waar we iets mee kunnen.
Yeah right.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Of misschien ben ik wel zo dom omdat jij zo droog staat.
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Je ziet het als jouw taak in het leven om deze relatief koele reeks af en toe wat warmte te geven?
Ik heb werkelijk waar geen idee waarom je vermoed dat ik dom ben. Ik voel me ook niet geroepen om je het tegendeel te bewijzen. Daarvoor zit er gewoon te weinig interesse naar jou toe.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yeah right.![]()
Geeft niks dat je geen helder lichtje bent hoor.![]()
Hebben we hele goede voorzieningen voor in dit land.
Als je je nou ook nog eens niet geroepen voelt om op hem te reagerenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waarom je vermoed dat ik dom ben. Ik voel me ook niet geroepen om je het tegendeel te bewijzen. Daarvoor zit er gewoon te weinig interesse naar jou toe.
En voor de rest.... ja..... geen idee wat ik erop moet zeggen. Het is allemaal nonsens.
Ik voel me ook niet geroepen om op hem te reageren. Maar om die BS allemaal zo over me heen te laten komen, lijkt me ook geen goed ideequote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Als je je nou ook nog eens niet geroepen voelt om op hem te reageren
Daar voeden sommige mensen opquote:Op woensdag 28 december 2011 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet geroepen om op hem te reageren. Maar om die BS allemaal zo over me heen te laten komen, lijkt me ook geen goed idee
Ow.....quote:
Op het zeggen dat iemand overkomt als een domme doos? Lijkt mij een beetje magertjes.quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
De pictures van Barbusse daarentegen!![]()
![]()
![]()
I LIKE those![]()
Doe maar een halve liter van whatever je op de tap hebt zitten dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik bied iedereen gewoon een bloemetje en drankje aan.
Deze staat nu thuis op mij te wachten.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar een halve liter van whatever je op de tap hebt zitten dan.
Tragically hetero . com?quote:
En ik wist niet hoe snel ik hem weg moest klikkenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tragically hetero . com?
Sorry, dat valt mij dan weer op
Dat wordt nog wennen met rijden dan volgende weekquote:
Dat geeft een heel andere betekenis aan 'aan de andere kant rijden'quote:Op woensdag 28 december 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt nog wennen met rijden dan volgende week
Oh ja! Bijna weg. Wat lekkerquote:Op woensdag 28 december 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt nog wennen met rijden dan volgende week
Hetero zelf krijgt geen rust. Die heeft mijn huissleutel en een klusjeslijstquote:Op woensdag 28 december 2011 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja! Bijna weg. Wat lekker
Ook even lekkere rust van hetero
Opgeknapt en geschilderd huis als ej thuis komt?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero zelf krijgt geen rust. Die heeft mijn huissleutel en een klusjeslijst
Wat moet er gedaan worden?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je eigen huisslaafquote:Op woensdag 28 december 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Zitten leuke vrouwen tussenquote:
MW3quote:Op woensdag 28 december 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Bijna klaar, en morgen een dagje vrij. Dat wordt òf cocktails drinken, òf MW3 spelen de hele dag.
Ik denk het ook, want ik vrees dat ik te lui ben om de deur uit te gaan. Vette hap laten bezorgen en spelen dus maarquote:
Prima, prima.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, prima.
Ben bezig met belastingzaken. Ik ben vast een van de weinige die dat leuk vind!
Of nietquote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dan ben je er in ieder geval op tijd bij
Prima plannenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk het ook, want ik vrees dat ik te lui ben om de deur uit te gaan. Vette hap laten bezorgen en spelen dus maar
Dan blijf je toch lekker.....BINNEN?!?!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Totaal mee eens.....
Wat een bagger weer....gewoon geen zin om naar buiten te gaan
Lekker door de plassen rijden! Daar beleef ik altijd wel lol aanquote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Totaal mee eens.....
Spare ribs, bier en oorlogquote:
Ik wel, zo lekker naar huis.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Totaal mee eens.....
Eerder Shorama voor mij.quote:
Tsja.... als de belastingdienst aangeeft dat je verplicht aangifte moet doenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Boete voor niet indienen belastingaangifte
Ze hebben hier geen shoarma, alleen doner en kebab. Soms mis ik de Hollandsche keuken...quote:Op woensdag 28 december 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerder Shorama voor mij.
Maar misschien vrijdagavond wel hetzelfde doen! Moet ik alleen ergens pinnen
Beste shoarma zaak kan ik alleen cash betalen
Dat doe ik tot nu toe dan ook....quote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker.....BINNEN?!?!
Die twee vind ik een beetje saaiquote:Op woensdag 28 december 2011 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen shoarma, alleen doner en kebab. Soms mis ik de Hollandsche keuken...
De lams kebab hier is wel erg lekker hoor. Maar het is geen shoarma...quote:
Heb je al veel MW3 gedaan?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De lams kebab hier is wel erg lekker hoor. Maar het is geen shoarma...
Nee, slechts een half uurtje gespeeld tot nu toe. Ik werd een beetje afgeleid door de manier van ontvangenquote:
Pfff oorlog before bitchesquote:Op woensdag 28 december 2011 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, slechts een half uurtje gespeeld tot nu toe. Ik werd een beetje afgeleid door de manier van ontvangen
En zo hoort hetquote:Op woensdag 28 december 2011 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, slechts een half uurtje gespeeld tot nu toe. Ik werd een beetje afgeleid door de manier van ontvangen
Jamaar weet je hoe lekkerquote:Op woensdag 28 december 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff oorlog before bitches![]()
Eerst je mannelijkheid tonen in combat
Word jij er ook zo helemaal zen van als je 250+ mensen hebt afgeknald?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
Ik ga vanavond weer schieten. Heb het gehad met het gezeik van mensen om me heen. Dat heb ik al sinds vorige week de 22e. Elke avond iets.
Nu ....... niks
Ik heb er wel iets meer al afgeschoten.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Word jij er ook zo helemaal zen van als je 250+ mensen hebt afgeknald?
Zover ben ik nog lang nietquote:Op woensdag 28 december 2011 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets meer al afgeschoten.![]()
1keer prestige en nu op level 25 weer geloof ik.
Mooi!quote:Ziek op vakantie gaan
Als een werknemer ziek is, heeft hij vooraf toestemming van de werkgever nodig om op vakantie te mogen gaan. De werkgever heeft het recht om vakantie te weigeren als in zijn ogen het herstel in de weg staat. Verstandig is om advies aan de bedrijfsarts te vragen.
Bovendien gaat de vakantie van de werknemer niet ten koste van diens vakantiegoed. Dit is het gevolg van de regel dat ziektedagen geen vakantiedagen zijn en omgekeerd. Ziekte tijden vakantie komst dus volledig voor rekening van de werkgever.
En je had al zo´n goede relatie met je baas vanwege verlofdagen die je niet op wilde nemenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef MNR het volgende:
Zo, het ziet ernaar uit dat ik kan mededelen dat ik minimaal 3 weken extra vakantiedagen ontvang.
[..]
Mooi!
Ik wist niet dat ik geen vakantiedagen kon opnemen tijdens mijn Ziekteperiode. Hij heeft me er niet op gewezen. Dat deze informatie me later ter ore komt, is een risico...quote:Op woensdag 28 december 2011 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En je had al zo´n goede relatie met je baas vanwege verlofdagen die je niet op wilde nemen
Ben het volledig met je eens hoor. Het is zo geregeld, dus dan hebben ze zich er maar aan te houden.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik geen vakantiedagen kon opnemen tijdens mijn Ziekteperiode. Hij heeft me er niet op gewezen. Dat deze informatie me later ter ore komt, is een risico...
Nee, dat vermoeden heb ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens hoor. Het is zo geregeld, dus dan hebben ze zich er maar aan te houden.Maar leuk zullen ze het niet vinden.
Dat hangt er vanaf of je ziek (een griepje) bent of gedeeltelijk arbeidsongeschiktquote:Op woensdag 28 december 2011 16:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik geen vakantiedagen kon opnemen tijdens mijn Ziekteperiode. Hij heeft me er niet op gewezen. Dat deze informatie me later ter ore komt, is een risico...
quote:Gedeeltelijk arbeidsongeschikte werknemers hebben slechts aanspraak op vakantie over de gewerkte uren.
Weet ik. In die periode was dat 100%.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je ziek (een griepje) bent of gedeeltelijk arbeidsongeschikt
[..]
Dat is niet altijd zo. Dat is welke afspraken jij maakt of wat er is vast gelegd in een contract of CAO.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef MNR het volgende:
Zo, het ziet ernaar uit dat ik kan mededelen dat ik minimaal 3 weken extra vakantiedagen ontvang.
[..]
Mooi!
Maar jij mag van de hoogste toren van de wereld blazenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Dat is welke afspraken jij maakt of wat er is vast gelegd in een contract of CAO.
Ik had namelijk hetzelfde en heb eerst info ingewonnen voor ik hoog van de toren ging blazen op het werk.
Om er daarna vanaf te donderen zekerquote:Op woensdag 28 december 2011 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar jij mag van de hoogste toren van de wereld blazen
Heel veel mensen maar jij niet!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Om er daarna vanaf te donderen zeker
Zo verstandig ben ik ookquote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Dat is welke afspraken jij maakt of wat er is vast gelegd in een contract of CAO.
Ik had namelijk hetzelfde en heb eerst info ingewonnen voor ik hoog van de toren ging blazen op het werk.
Mmmmm!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:03 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk gesport weer
Vanavond misschien maar even zwemmen.
Werkenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.. dan zou ik mijn gehele saaie werkdag gedroomd hebben
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef Tally het volgende:
Even heerlijk in een heet baddat mag wel na een dag hard werken
Dank je. Ik heb je toestemming niet afgewacht en ben alvast gaan liggenquote:
Ik snap dat je er al vanuit ging dat ik die toestemming sowieso wel ging gevenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb je toestemming niet afgewacht en ben alvast gaan liggen
Fijn, je hebt toch wel een badeendje he?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:24 schreef Tally het volgende:
Gelukkig. Je kan er nog bij hoor, er is ruimte zat.
Ja zeker wel! 2 zelfs!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn, je hebt toch wel een badeendje he?
Badeendjesquote:
Wel een goed idee, misschien zo ff een warme douche nemenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef Tally het volgende:
Ik heb een gele en een roze
jeetje wat knap je op van een bad
Ze hebben hele leuke bij de Xenos, voor 6,95. Echt zo'n heeeele grote badeend.quote:
Straks na het sporten een sauna en een douchequote:Op woensdag 28 december 2011 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een goed idee, misschien zo ff een warme douche nemen
Ook heerlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een goed idee, misschien zo ff een warme douche nemen
Malta heeft geen Xenosquote:Op woensdag 28 december 2011 19:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze hebben hele leuke bij de Xenos, voor 6,95. Echt zo'n heeeele grote badeend.
Je hebt vast wel ergens een schatje in Nederland uithangen die zo'n ding voor je opstuurt.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:49 schreef Barbusse het volgende:
Malta heeft geen XenosEn de mijne was Heul stoer Ferrari-rood met zonnebril op
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt vast wel ergens een schatje in Nederland uithangen die zo'n ding voor je opstuurt.
Zo, regel ik ff voor je Barb.quote:
Dat is beneden zijn stand, vermoed ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef Godtje het volgende:
Hij zou natuurlijk ook gewoon een xenos kunnen starten
Poker toernooien (lees te slecht om mee te doen) organiseren of je eigen keten van winkels....... hmmmmquote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is beneden zijn stand, vermoed ik.
Blijkbaar is hij niet alleen slecht in pokeren...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Godtje het volgende:
Poker toernooien (lees te slecht om mee te doen) organiseren of je eigen keten van winkels....... hmmmm
L-E!quote:
Hoe issie?quote:
Ook wel goed. Kerst was oké, blij dat het weer achter de rug is. Jij nog iets ondernomen?quote:
Klinkt alsof je geen leuke kerst had.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wel goed. Kerst was oké, blij dat het weer achter de rug is. Jij nog iets ondernomen?
Valt reuze mee. Feestdagen zijn gewoon niet mijn ding. Daarom altijd weer blij dat het achter de rug is.quote:
Waarom daar helemaal?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
Wij hebben kerst in Limburg gevierd. Was fantastisch, op heel veel vlakken.Nu weer thuis, een taart aan het maken om te oefenen voor Peuter zn verjaardag (wordt vier over een week).
Ze praten er zo leuk!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom daar helemaal?En wie gaat de oefentaart opeten?
Jaja, heb je daar je nieuwe kerel vandaan geplukt, of heb je de draad weer opgepakt met de oude?quote:
Dan is het goed. Geen geneuzel over 'daar krijg ik dikke benen, billen en borsten' van.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
Ik, ik moet toch beoordelen of hij de moeite waard is.
Die oude ja, dacht dat dat wel algemeen bekend was hier. Zijn alweer meer dan een half jaar weer samen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, heb je daar je nieuwe kerel vandaan geplukt, of heb je de draad weer opgepakt met de oude?
[..]
Dan is het goed. Geen geneuzel over 'daar krijg ik dikke benen, billen en borsten' van.
Niet bij mij. Wist wel dat je weer aan de man was, niet dat hij het was.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
Die oude ja, dacht dat dat wel algemeen bekend was hier. Zijn alweer meer dan een half jaar weer samen.
Sorry. Je staat alleen nog maar op de R&P SC mailing listquote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet bij mij. Wist wel dat je weer aan de man was, niet dat hij het was.
Dat impliceert dat ik ooit op de Singles mailing list heb gestaan en dan is niet het geval.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef Godtje het volgende:
Sorry. Je staat alleen nog maar op de R&P SC mailing list
Ohquote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik ooit op de Singles mailing list heb gestaan en dan is niet het geval.
Het smaakt er vast niet minder lekker om.quote:
Jawel, de bekleding voor over de taart. En ik heb nog wel genoeg om het eraf te halen en opnieuw te bekleden maar dit is een oefentaartje, dus ik bespaar me die moeite. Ik ben nog niet zo bedreven in dat bekleden.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ojee.... kan je het nog opnieuw uitrollen? of is het niet een gehele marsepein laag?
Ik heb gewoon een marsepeinen ster over de scheur heen geplakt.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klein kwartiertje werk.. Valt mee
dat klinkt erg fout als het niet over taart gaatquote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een marsepeinen ster over de scheur heen geplakt.
je snapt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 29 december 2011 07:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, gekkie.
Je kan toch niet van Haarlem naar Amsterdam kijken.
Voordat ze geboren was?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was nog in haar goede tijd.
Bijna einde van de wereld!quote:Op donderdag 29 december 2011 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Goed! Bijna 2012!
Je zou bijna denken dat je een ervaringsdeskundige bentquote:Op donderdag 29 december 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Zo snel krijg je geen diabetes hoor
Laat dat bijna maar weg. En dat denken eigenlijk ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een ervaringsdeskundige bent
Ironie, herken hetquote:Op donderdag 29 december 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat dat bijna maar weg. En dat denken eigenlijk ook.
Je zou dat?quote:Op donderdag 29 december 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat dat bijna maar weg. En dat denken eigenlijk ook.
Ik wilde om 8 opstaan maar moest blijven liggenquote:Op donderdag 29 december 2011 08:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil weer terug m'n bed inDurf te wedden dat ik nu wel kan slapen
Graag!! ik heb zeker elk uur voorbij zien komen vannachtquote:Op donderdag 29 december 2011 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde om 8 opstaan maar moest blijven liggenGister onwel geworden in de les.. Ruilen?
En good morning Cue_!
Grappemakertje.
Ahw. Dat is zo klotequote:Op donderdag 29 december 2011 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Graag!! ik heb zeker elk uur voorbij zien komen vannacht![]()
morgen
Voordeel: ik ben een uur eerder begonnen op t werkquote:Op donderdag 29 december 2011 09:47 schreef STING het volgende:
Ahw. Dat is zo klote
Ik heb voor dat soort nachten een hele batterij aan oude Donald Ducks liggen.
Moppie...!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Graag!! ik heb zeker elk uur voorbij zien komen vannacht![]()
morgen
onwel gewordenquote:Op donderdag 29 december 2011 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde om 8 opstaan maar moest blijven liggenGister onwel geworden in de les.. Ruilen?
En good morning Cue_!
Grappemakertje.
Jah, als ik iemand in m'n bed heb liggen, slaap ik ook altijd een stuk slechterquote:Op donderdag 29 december 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voordeel: ik ben een uur eerder begonnen op t werk![]()
Dat is ook wel lekker ja
Maar meestal heb ik er geen last van.. Alleen als date blijft slapen.
Ik heb het nog nooit zo erg gehadquote:Op donderdag 29 december 2011 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, als ik iemand in m'n bed heb liggen, slaap ik ook altijd een stuk slechter
Ja, Ik vroeg een beetje teveel van mezelf terwijl ik nog niet was opgeknapt. Maar mn buikje is nu in ieder geval weer strakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |