Eens!!quote:Op woensdag 28 december 2011 09:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat specifieke onderwerp leent zich beter voor daden, dan woorden.
Jij en CL zijn 1?quote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Litpho het volgende:
Ik vermoed dat het om Bookdepository.com gaat.
quote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Litpho het volgende:
Ja datquote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Litpho het volgende:
Lquote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Litpho het volgende:
Want die tv die je gekregen hebt is idd niet wat het moet zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik was gisteren even in de Media Markt, gewoon beetje rondkijken, kon echt niets bedenken wat ik nou nog zou willen hebben.
Ja ok een nieuwe TV, maar dat beslis ik daar niet zeg maar.
Soms hopen we gewoon dat er iets kapot gaat, kunnen we weer het nieuwste van het nieuwste kopenquote:Op woensdag 28 december 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want die tv die je gekregen hebt is idd niet wat het moet zijn
Maar mooi dat je hartje qua dergelijke electronica helemaal vervuld is (op de tv na)
Nee, dat was geen 3d TVquote:Op woensdag 28 december 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want die tv die je gekregen hebt is idd niet wat het moet zijn
Maar mooi dat je hartje qua dergelijke electronica helemaal vervuld is (op de tv na)
Het mormel weigert alle contact-info ed door te geven aan mijn nieuwe telefoonquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:02 schreef MNR het volgende:
Hebben ze hier nou een giga spelfout gemaakt of wat bedoelen ze?
The bitch!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het mormel weigert alle contact-info ed door te geven aan mijn nieuwe telefoon
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je dit over het hoofd ziet.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zullen wel "Indonesië gaat diplomatieke toer op met eten" bedoelen
Bij Apple gaat dat supermakkelijk via iCloud.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het mormel weigert alle contact-info ed door te geven aan mijn nieuwe telefoon
Heb nu een Samsung Galaxyquote:
Tsja, als je maar genoeg nieuws items post, zal dat waarschijnlijk wel wat meer op de automatische piloot gaan ofzoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je dit over het hoofd ziet.
Het kreng natuurlijk. Het ding doet het gewoon half niet meerquote:Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
[..]
The bitch!
En ligt dat aan jouw intelligentie of aan dat kreng?
It's not a bug, it's an Android featurequote:Op woensdag 28 december 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kreng natuurlijk. Het ding doet het gewoon half niet meer
Kwaliteitsspul! En ze worden ook zo lekker lang voorzien van updates.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's not a bug, it's an Android feature.
Oh, dat hoort dus zo? Ik had dus eigenlijk helemaal geen nieuwe telefoon hoeven kopen want deze werkt dus precies zoals het hoort?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's not a bug, it's an Android feature.
Heb je een Google account? (daar wordt ook een groot deel van je contactinfo opgeslagen met Android).quote:Op woensdag 28 december 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kreng natuurlijk. Het ding doet het gewoon half niet meer
De telefoon is een kluizenaar, hij weigert te syncen met ieder ander apparaatquote:Op woensdag 28 december 2011 10:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je een Google account? (daar wordt ook een groot deel van je contactinfo opgeslagen met Android).
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De telefoon is een kluizenaar, hij weigert te syncen met ieder ander apparaat
Misschien kun je via de Markt proberen een app te downloaden die ook voor synchronisatie bedoeld is. Kun je daar je gegevens naartoe sluizen. Vervolgens op nieuwe HTC app installeren en zo je gegevens "ophalen".quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De telefoon is een kluizenaar, hij weigert te syncen met ieder ander apparaat
quote:
Dan moet ´ ie verbinding maken met teh interwebzzz, HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚquote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien kun je via de Markt proberen een app te downloaden die ook voor synchronisatie bedoeld is. Kun je daar je gegevens naartoe sluizen. Vervolgens op nieuwe HTC app installeren en zo je gegevens "ophalen".
Sporten, net als gisterenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouk! Sportygirl.
Nog plannen voor vandaag?
Ik wil vanavond BodyStep athletics gaan doenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sporten, net als gisterenEn misschien even lekker zwemmen! Jij?
Oooh, goed bezig STING!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:31 schreef STING het volgende:
Wat een gesport.![]()
Vanochtend voor het eerst hardgelopen voor het werk, dat houden we erin
Hardlopenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:31 schreef STING het volgende:
Wat een gesport.![]()
Vanochtend voor het eerst hardgelopen voor het werk, dat houden we erin
Hehe. Geen boulevard langs de zee hier, wel veel groen en een parkquote:Op woensdag 28 december 2011 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HardlopenOver de boulevard langs de zee
Groen, daar hebben we hier niet zoveel vanquote:Op woensdag 28 december 2011 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe. Geen boulevard langs de zee hier, wel veel groen en een park
Kan jij weer iets langer blijven liggen.quote:
Ik had me verslapenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan jij weer iets langer blijven liggen.
En voor straf sta je nu op een gehalveerd chocolade rantsoen?quote:
De enige les die ik graag volg is spinning, verder sport ik graag zelfquote:Op woensdag 28 december 2011 10:29 schreef MNR het volgende:
Ik wil vanavond BodyStep athletics gaan doenZweten totdat ik erbij neer val.
Oh, lekker zwemmen, dat is ook wel giga relaxed met dit weer.
Wauw spinning. Respect. Vind ik echt knap van je. Vooral het "freezen".quote:Op woensdag 28 december 2011 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De enige les die ik graag volg is spinning, verder sport ik graag zelfZwemmen is idd heerlijk,voor dat het erg koud is buiten...
Ik heb maandag chocoladefondue gehad. Zelfs ik hoef voorlopig geen chocola meer.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En voor straf sta je nu op een gehalveerd chocolade rantsoen?
Ik prefereer een heel erg onfatsoenlijk zwempakquote:Op woensdag 28 december 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Spinning vind ik echt ruk. Zwemmen daarentegenToch maar weer eens op zoek gaan naar een fatsoenlijk zwempak.
Bij Freya hebben ze echt hele leuke bikini's. Badpakken weet ik niet. Die schaf ik nooit aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Spinning vind ik echt ruk. Zwemmen daarentegenToch maar weer eens op zoek gaan naar een fatsoenlijk zwempak.
Hoe onfatsoenlijker hoe beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik prefereer een heel erg onfatsoenlijk zwempak.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
De meeste vrouwen zijn daar meer vanquote:Op woensdag 28 december 2011 11:06 schreef MNR het volgende:
Wauw spinning. Respect. Vind ik echt knap van je. Vooral het "freezen".
Ik ben meer van de groepslessen. Vind ik echt 10x geweldiger en haal ik veel meer uit.
Wowh! I can hardly imagine that. Hoe langer ik nu de lessen volg, hoe meer ik zweet. Maar het heeft wel heel erg met je programma en je instructeur te maken. Ik zou je haast bijna uitnodigen voor een lesje..quote:Op woensdag 28 december 2011 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn daar meer vanIk haal er niets uit, zweet dan amper. Nog het gevoel niets gedaan te hebben
Donderochtend ga ik spinnen, hoop dat ik dat trek, zo 's morgens vroeg!
Of allebei!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh! I can hardly imagine that. Hoe langer ik nu de lessen volg, hoe meer ik zweet. Maar het heeft wel heel erg met je programma en je instructeur te maken. Ik zou je haast bijna uitnodigen voor een lesje..
's Ochtends vroeg sporten is heerlijk! Hoe meer je 's ochtends geeft, hoe meer je er baat van hebt de rest van dag. Ik ga donderdagochtend lekker Sculpting doen. Of 's avonds Sh'bammen, ben er nog niet uit
Ik draag geen bikini'squote:Op woensdag 28 december 2011 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Bij Freya hebben ze echt hele leuke bikini's. Badpakken weet ik niet. Die schaf ik nooit aan.
Hohoho. Welja, jij maakt het helemaal fanatiekquote:
Dat kan bestquote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag geen bikini'sAl helemaal niet bij het baantjes trekken.
Misschien als ik eerst drie jaar intensief heb gezwommen, dat ik dan een bikini aan kanquote:Op woensdag 28 december 2011 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kan best![]()
Freya heeft een hele goeie collectie. Van mij mag je dat zeker aannemen!
CL!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als ik eerst drie jaar intensief heb gezwommen, dat ik dan een bikini aan kan
Aaah, zo.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als ik eerst drie jaar intensief heb gezwommen, dat ik dan een bikini aan kan
Dan heb je blijkbaar niet genoegquote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Hohoho. Welja, jij maakt het helemaal fanatiek
Nee, ik doe wel 2 lessen achter elkaar, maar 2 op 1 dag verspreid? Dan kan ik het wassen niet meer bijhoudenLukt me nu af en toe al amper
En ik heb al zoveel sportkleding.
quote:
Dat is toch geen taalfout?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef MNR het volgende:
Nou moe, het is vandaag wel de dag van de taalfouten in de koppen. #2
Stagiair neemt gang van zaken waar, lijkt het.
Ik dacht van welquote:
'Schrikten op' is onvoltooid verleden tijd, niets mis mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.
Ik vind het ook totaal niet lekker lezen.
De boer opgan kende ze ook al niet en dat is gewoon een spreekwoord.quote:
quote:boer
[zelfstandig naamwoord]• iemand die van beroep op het land werkt of vee fokt
vb:deze boer heeft 20 koeien
• Mehmet lacht als een boer die kiespijn heeft [niet van harte]
• de boer opgaan [naar buiten gaan om te verkopen of te bedelen]
synoniem: a...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |