Doei, pervertquote:Op woensdag 28 december 2011 03:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nee.. ik ga namelijk slapen...
ja ma wil mn crack niet delen snapje andrs wille al die bezems ook jeweettog?quote:Op woensdag 28 december 2011 03:04 schreef Jmsls het volgende:
[..]
hahah kchill anders kom je gwn die shisa met ons doen is kkchill g
kkhomos als die jkeffrey weer komt ik klap he wolla ik word helemaal gek deze keer niet normaakl man kkhomo gister ik ging uit hij ging myn chikie tjappen kkviesquote:Op woensdag 28 december 2011 03:05 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
ja ma wil mn crack niet delen snapje andrs wille al die bezems ook jeweettog?
Ja man echt zo goed!quote:Op woensdag 28 december 2011 03:06 schreef ViezeFur het volgende:
volgens my is dartanion egt zon gothic gamenerdjj vieze lange haren alles
Zou me eigenlijk niet verbazenquote:Op woensdag 28 december 2011 03:06 schreef ViezeFur het volgende:
volgens my is dartanion egt zon gothic gamenerdjj vieze lange haren alles
Ik zie niks bijzondersquote:Op woensdag 28 december 2011 03:06 schreef Jmsls het volgende:
[..]heb je dat nog nodig, lees eens het topic door
Nep penisbaardquote:Op woensdag 28 december 2011 03:07 schreef PfenisBaron het volgende:
Is het verdomme nog steeds bezig hier? Houdt het correct anders dien ik nog meer formulieren in vrienden, en daar is uiteindelijk niemand bij gebaat.
vieze kanker jefrey doet hy ook altyd eh binnekort klappe we hem gwoon hy heeft dikke 180cc mang verkope we die ding gwoon by ali hale we dikke brok crackquote:Op woensdag 28 december 2011 03:06 schreef Jmsls het volgende:
[..]
kkhomos als die jkeffrey weer komt ik klap he wolla ik word helemaal gek deze keer niet normaakl man kkhomo gister ik ging uit hij ging myn chikie tjappen kkvies
hahahahaha kkchill man sws hij is echt zo een batti altijd denken van ik ben de baas maarja die scootoe kunnen we wel ff jatte en verkopen kkchill gaan we weer ff met karim chillen hij heeft zieke shit gquote:Op woensdag 28 december 2011 03:09 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
vieze kanker jefrey doet hy ook altyd eh binnekort klappe we hem gwoon hy heeft dikke 180cc mang verkope we die ding gwoon by ali hale we dikke brok crack
Ga dan het topic nalezen als je het niet snapt ben je echt een autist wtf jij spoort niet man echt een nerdjequote:Op woensdag 28 december 2011 03:11 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Kom jij eens met argumenten, vlegel!
no mang kan nie karim is verrade door snitches mang hy zit nu vast jwt ma is nederland dus over 3 maand is hy weer vrij ma heb nog wel andere contacts dan hy mang hy is niks johnson heeft de ekte ma daar mag k eigelijk neit over prate als hy dit ziet hebk probleme mang snapje hy ziet allesquote:Op woensdag 28 december 2011 03:10 schreef Jmsls het volgende:
[..]
hahahahaha kkchill man sws hij is echt zo een batti altijd denken van ik ben de baas maarja die scootoe kunnen we wel ff jatte en verkopen kkchill gaan we weer ff met karim chillen hij heeft zieke shit g
kaanker man oke oke ik snap beter gaan we hier niet praten g gekke nerds allemaal hennie huismanenne ofzo kk gek :squote:Op woensdag 28 december 2011 03:13 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
no mang kan nie karim is verrade door snitches mang hy zit nu vast jwt ma is nederland dus over 3 maand is hy weer vrij ma heb nog wel andere contacts dan hy mang hy is niks johnson heeft de ekte ma daar mag k eigelijk neit over prate als hy dit ziet hebk probleme mang snapje hy ziet alles
Waarom duid je het dan niet voor mij aan? Dan kan ik er van lerenquote:Op woensdag 28 december 2011 03:11 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ga dan het topic nalezen als je het niet snapt ben je echt een autist wtf jij spoort niet man echt een nerdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |