Bah.. Trollen.. Dus al die avances die ik afwees die mijn ego streelden. En mijn zelfbeeld voor het eerst in jaren een beetje positiever maakte... Was...... een grap?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een zwaar minderwaardigheidscomplex en probeer hier een stoere chick uit te hangen. Maar ook dit is weer een dekmantel van een jongedame die gewoon normaal is en zich uit verveling heel erg irritant gedraagt. En juist irritant gevonden is leuk want trollen is..ehm ja leuk.
Heeft je moeder je geen manieren geleerd?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:53 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Zij denkt slim te zijn maar staat louter met haar eigen domheid te koop. Een echte demagoog zoals Jan van Halst heb je nodig op dit vlak. Een echte vakman, dit is echt not dun.
Jouw opmerkingenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:57 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik kan je niet warm houden natuurlijk!
zit je ook aan de crack haha myn pypje viel latast kapot zit nu plofkes te roke haha ga wel hard nu opzigquote:Op woensdag 28 december 2011 02:56 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ja ik heb al met veel hooligans te maken gehad, de ramen zijn inmiddels al beveiligd. Ik kijk wel uit want er zitten echt een aantal rotte appels tussen de supporters van tegenwoordig.
Tja ik heb een vader gehad die was politieman, die was streng hoor. Maar mijn moeder was een aardig vrouwtje, maar wel heel christelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heeft je moeder je geen manieren geleerd?
Niet praten over een persoon alsof deze een 3e persoon is. Terwijl hij/zij eigenlijk de 2e persoon is.
eyo rustig mattie ik wil geen fittie ik prbr gwn die ping te regelen jeweetquote:Op woensdag 28 december 2011 02:58 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
zit je ook aan de crack haha myn pypje viel latast kapot zit nu plofkes te roke haha ga wel hard nu opzig
Bespeur ik hier nou verdriet, ongeloof en een vleugje woede?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:57 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Bah.. Trollen.. Dus al die avances die ik afwees die mijn ego streelden. En mijn zelfbeeld voor het eerst in jaren een beetje positiever maakte... Was...... een grap?
Dus je moest verplicht naar de kerk, bidden en jezelf pijnigen met de gedachte dat masturbatie een zonde was.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:58 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Tja ik heb een vader gehad die was politieman, die was streng hoor. Maar mijn moeder was een aardig vrouwtje, maar wel heel christelijk.
Je hebt een goede neus! Die je niet in mijn zaakje moet steken hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 02:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bespeur ik hier nou verdriet, ongeloof en een vleugje woede?
It was taken just before the 2002 UEFA final between Feyenoord and Borussia of Dortmund Germany. Before the match, there was a moment of silence for controversial Dutch Politician Pim Fortuyn. Fortuyn, an outspoken critic of Islam, had been assassinated two days prior. German fans objected to the moment silence. Many Dutch fans, including young Mikey, reacted by flipping the bird.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:57 schreef SlamD het volgende:
Om even de rest van het topic te negeren: http://knowyourmeme.com/memes/mikey-wilson-middle-finger-kid
Internetplayertje.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:57 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik kan je niet warm houden natuurlijk!
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:59 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Jij bent echt zo een vies mannetje
oh ok srry k d8 dat jj rusie zogt dna sla ik gewoon door snapje jwt maar als die chimeid moeilijk doet meot je haar gewoon verkrachtenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:59 schreef Jmsls het volgende:
[..]
eyo rustig mattie ik wil geen fittie ik prbr gwn die ping te regelen jeweet
jep net als kimberley eh kklekkere kontje zij had wejoo mr ik ga ff met me megrebis chillen gekke mocros for life jeweetquote:Op woensdag 28 december 2011 03:01 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
oh ok srry k d8 dat jj rusie zogt dna sla ik gewoon door snapje jwt maar als die chimeid moeilijk doet meot je haar gewoon verkrachten
Niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 03:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je hebt een goede neus! Die je niet in mijn zaakje moet steken hoor
Denken dat ik een dame via de internet wil versierenquote:Op woensdag 28 december 2011 03:03 schreef Jmsls het volgende:
[..]
JD was beter bij die dame van tour de jour
snapte isgoed mang ick ga proberen mn pypje te lymen anders ga k wel gwoon wat pep snuive fsowquote:Op woensdag 28 december 2011 03:01 schreef Jmsls het volgende:
[..]
jep net als kimberley eh kklekkere kontje zij had wejoo mr ik ga ff met me megrebis chillen gekke mocros for life jeweet
hahah kchill anders kom je gwn die shisa met ons doen is kkchill gquote:Op woensdag 28 december 2011 03:04 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
snapte isgoed mang ick ga proberen mn pypje te lymen anders ga k wel gwoon wat pep snuive fsow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |