Nee dat doe ik ook nietquote:Op woensdag 28 december 2011 02:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je mag ze ook DMen als je je daar veiliger bij voelt.
Nee, jij bent hier degene met 25 plaatjes van mannen met onblote torso's in je fotoboek waarop je je elke dag lekker klaarvingert omdat je in het echt niets kan krijgenquote:
stop eensquote:Op woensdag 28 december 2011 02:44 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik stamp toch niet op je beeldje?
Hij zou alleen slaag krijgen als hij thuis 'Ajax' zegt.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:43 schreef PfenisBaron het volgende:
een feijenoord-fanaticus? Een onopgevoed mormel dat te weinig slaag onder de leden heeft bedoel je vriend
Seksistquote:Op woensdag 28 december 2011 02:44 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier degene met 25 plaatjes van mannen met onblote torso's in je fotoboek waarop je je elke dag lekker klaarvingert omdat je in het echt niets kan krijgen
Ik neuk vergelijkbare mannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:44 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier degene met 25 plaatjes van mannen met onblote torso's in je fotoboek waarop je je elke dag lekker klaarvingert omdat je in het echt niets kan krijgen
Weet jij het?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:45 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarmee?
Je spreekt in raadsels!
U frussy.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik neuk vergelijkbare mannen.
U mad?
U frussy?
Je bent mij echt helemaal kwijt we moeten weer bij het begin beginnen...quote:
Nope, maar dit internetjargon laat maar weer zien wat een forever alone jij bentquote:Op woensdag 28 december 2011 02:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
U mad?
U frussy?
Meisje, kun je even stoppen met het vergallen van dit topic? Nou al de zoveelste keer dat ik je username louter negatief tegenkom in een topic.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
U mad?
U frussy?
Ik was het dus ook helemaal kwijt bij jou.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:46 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je bent mij echt helemaal kwijt we moeten weer bij het begin beginnen...
Moet jij je bedje niet opzoeken?
haha zie dezen battie denken dat hij mod isquote:Op woensdag 28 december 2011 02:47 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Meisje, kun je even stoppen met het vergallen van dit topic? Nou al de zoveelste keer dat ik je username louter negatief tegenkom in een topic.
Waar slaap je dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was het dus ook helemaal kwijt bij jou.
Ik heb geen bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |