Hallo allemaal! Ik ben afgelopen zomer (juli/augustus) begonnen met haken, nadat ik een gehaakt koetje tegen ben gekomen op het internet. Ik ben gek op koeien!
Inmiddels heb ik vanalles gehaakt, liggen er verschillende WIP-jes verspreid in tasjes door het huis en diverse dingen zijn natuurlijk ook weer uitgehaald. Dankzij dit forum heb ik vele patronen gevonden
ja, ik heb alle topics doorgelezen... en heb ik heel veel aan jullie tips gehad.
Wat me wel opvalt is dat er periodes zijn dat veel mensen "hetzelfde" maken, dat is wel heel grappig!
Een greep uit mijn fotootjes:
Mijn laatste projectje, Padma:
![DSC_0562.jpg?t=1325112682]()
![DSC_0558.jpg?t=1325112747]()
Jiji, ik vind dat zo'n schatje!
![DSC_0445.jpg?t=1325112851]()
Schaapje, kraamcadeautje voor het zoontje van mijn beste vriendin
![DSC_9738.jpg]()
En ik denk toch wel mijn grootste trots (op haakgebied):
![DSC_0329.jpg]()
Verder ben ik bezig met een deken; ligt er ergens nog een Lavenderbunny die een oor mist en in elkaar gezet moet worden; een poesje die klaar is, op het in elkaar zetten en oogjes borduren na; een dodecahedron die nog 5 'stekels' moet; ben ik bezig met zelf een patroon maken voor een pop en tot slot nu pas begonnen aan een koe, de reden waarom ik ben begonnen met haken!
Mijn wijsvinger is alleen kapot (te strak haken...) dus nu alleen bezig met de deken.