Eet smak(k)elijkquote:
Ik ben blij dat er mannen zijn die op dit soort vrouwen vallen, dat geeft mij weer hoop dat het met mij uiteindelijk ook wel eens goed gaat komenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is dat er zoveel wanhopige mannen zijn, anders hadden dit soort "vrouwen" evolutie-technisch niet kunnen bestaan
I get your pointquote:Op woensdag 28 december 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er mannen zijn die op dit soort vrouwen vallen, dat geeft mij weer hoop dat het met mij uiteindelijk ook wel eens goed gaat komen
en nu weer een cover die hoger staat dan het origineel. Ik verwacht het origineel er eigenlijk niet eens inquote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef alors het volgende:
Die versie van Marco en Lucie Silvas zal nog wel hoger staan dan dezezoals elk jaar...
Best geinig geprobeerd die versie maar doe mij het origineel maarquote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef alors het volgende:
Die versie van Marco en Lucie Silvas zal nog wel hoger staan dan dezezoals elk jaar...
laat ome rob je maar niet horen!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef alors het volgende:
Had ik me verheugd op MJ, komt Chagall eerst nog met dr zeiknummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |