WTFquote:
Ik kreegquote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik was al blij met 40euro shoptegoed bij bol.com en het fokke&sukkejaaroverzicht......ik haat mijun ouders! ik wil ook een iphone! en een cabrio! (en een chauffeur want ik heb geen rijbewijs)
ik heb wel kadotjes gekregen omdat ik jarig wasquote:Op woensdag 28 december 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik heb niets gekregen voor kerst, ook niet voor Sinterklaas.
Wat een sneu gedoe
wat een kutouders heb jij! niet eens een platenspeler erbij doen! en niet eens een AZ-seizoenskaart en lunchtrommel!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg
[ afbeelding ]
en een AZ sjaal! Ouders
BELACHELIJK!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb wel kadotjes gekregen omdat ik jarig was
JA, EN DIE IMAC PRO VAN ¤3500 ZIJN ZE OOK VERGETEN!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een kutouders heb jij! niet eens een platenspeler erbij doen! en niet eens een AZ-seizoenskaart en lunchtrommel!
Kijk, das terecht natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb wel kadotjes gekregen omdat ik jarig was
nee ik heb een dikke vette bentley gekregenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BELACHELIJK!
toch wel extra veel he? want kerst en verjaardag? dus minstens een hummer, een jaguar en een megamindybroodtrommel!
Wees blij dat je je ouders nog hebt, niets zo erg als iemand moeten missen met kerstquote:Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JA, EN DIE IMAC PRO VAN ¤3500 ZIJN ZE OOK VERGETEN!
Ja, en die iMac dan!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij dat je je ouders nog hebt, niets zo erg als iemand moeten missen met kerst
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij dat je je ouders nog hebt, niets zo erg als iemand moeten missen met kerst
die rotkleuter gaf maar 2 euro! weet je hoe fokking weinig dat is! daar kunnen die mama's niet eens een ipad voor kopen!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
Krijgen we zo weer een Siep-fragment zeker?
I wou wel eens dat ik helemaal geen spullen hadquote:
Nou, inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die rotkleuter gaf maar 2 euro! weet je hoe fokking weinig dat is! daar kunnen die mama's niet eens een ipad voor kopen!
die rotkleuter was te schattigquote:Op woensdag 28 december 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die rotkleuter gaf maar 2 euro! weet je hoe fokking weinig dat is! daar kunnen die mama's niet eens een ipad voor kopen!
en voor schattig koop je al helemaal geen ipad!quote:
lauwwarme mannenpap schijnt te helpen....quote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb me toch een pijn in mijn keel
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en voor schattig koop je al helemaal geen ipad!
Ik ook. Trustenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lauwwarme mannenpap schijnt te helpen....
ik ga maar eens naar bed denk ik. slaap lekker allemaal voor straks!
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lauwwarme mannenpap schijnt te helpen....
ik ga maar eens naar bed denk ik. slaap lekker allemaal voor straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |