SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wel stoer dat je daar mee wacht tot het volgende topicquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:25 schreef xminator het volgende:
Ik weet niet eens hoe je iemand erbij moet zetten
PM zargon even. Die doet die dingen volgens mij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:26 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
VERDOMME XMINATOR! Waar is mijn icon! You better put my icon in the reguliere posters. Or i better give you a new nose job! you toerkielan!
Goed idee!quote:
Ik praat niet meer tegen Zargon. Hij is een sukkel. Doe jij voor me poepieeee toerkieequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PM zargon even. Die doet die dingen volgens mij.
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen Zargon. Hij is een sukkel. Doe jij voor me poepieeee toerkiee
Ach, maakt niet uit. Je hebt het goed gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je was iets sneller, maar ik had de lapo
De druk.. ik kan het niet meer aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef Levolution het volgende:
Graag kwaliteit blijven posten mensen. Laten we de oldbies niet teleurstellen.
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit. Je hebt het goed gedaan
Studeervoer toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:31 schreef xminator het volgende:
Pizza besteld bij dominos, terwijl ik pizza niet eens lekker vindt
Je had ook gewoon bij de turk moeten bestellen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:31 schreef xminator het volgende:
Pizza besteld bij dominos, terwijl ik pizza niet eens lekker vindt
Studeren begin ik na 22.00 pas, dat moet gij onderhand weten.quote:
Ik heb slechte ervaringen met pizza's van oosterse mensenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je had ook gewoon bij de turk moeten bestellen!
Tik 'm aan ouwe!quote:
Ha, dan woon ik in de buurt.quote:
Wie heeft het over pizza'squote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Studeren begin ik na 22.00 pas, dat moet gij onderhand weten.
[..]
Ik heb slechte ervaringen met pizza's van oosterse mensen
haha, aangenaamquote:
Hey!!! Jou ken ik welquote:
Zaandamsko.quote:
Als alles goed gaat woon ik volgend jaar ook in Rdam!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Emel het volgende:
[..]
haha, aangenaam
ik woon in Rdam. Studeer niet meer
Ik werk al een tijdje al als psycholoog maar ging nog doorstuderen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als alles goed gaat woon ik volgend jaar ook in Rdam!
Dus nu werk je fulltime als psycholoog?
Bilmi ben jij?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
19, de koningin van FOK, koerd, stiekem slim.
Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi wat leuk om jullie weer te zien!!
Omg!! Straks zitten we allemaal in rotterdam, haha.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik werk al een tijdje al als psycholoog maar ging nog doorstuderen.
Haha leuk, dat je ook naar Rdam komt.
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi! Alles goed, druk met werk enzo.
Hoe is het met jou?? Al aan de studie?
Eet ze!quote:
Achso..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik werk al een tijdje al als psycholoog maar ging nog doorstuderen.
Haha leuk, dat je ook naar Rdam komt.
Hoezo, wat is er anders in rdam?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Min-e het volgende:
[..]
Omg!! Straks zitten we allemaal in rotterdam, haha.
Ik ben nog steeds niet gewend
Jurist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Nee nog niet
Verheugen is oké, maar verwaarloos niet je resterende maanden op de middelbare school door je blind te staren op straks.quote:
Woonde jij niet in Amsterdam? Of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jurist.
Wat wilde je ook al weer studeren?
Hmm rotterdam is gewoon beetje banaal ofzo naar mijn beleving. Weet niet echt hoe je het moet omschrijven, maar zeker teveel turkenquote:
Leuk werk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jurist.
Wat wilde je ook al weer studeren?
Zoals wat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verheugen is oké, maar verwaarloos niet je resterende maanden op de middelbare school door je blind te staren op straks.
Neem van mij aan dat je een heleboel dingen gaat missen.
Nee, maar je zit wel in de buurtquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
Woonde jij niet in Amsterdam? Of vergis ik me nu?
Haha. Haarlem?quote:
Nauwere interactie met docenten, bepaalde mensen, weinig zelfstandigheid, het gemak en vooral het 'spelen'. Ik mis het rennen door de gangen.quote:
Mkay... ik doe gewoon mijn anti-turkenschild om. Komt goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hmm rotterdam is gewoon beetje banaal ofzo naar mijn beleving. Weet niet echt hoe je het moet omschrijven, maar zeker teveel turken)
Hah leuk is het juiste woord niet echt, maar zeer nuttigquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leuk werk?
Nog niet helemaal over uit maar International Business Administration of International Economics and Businesseconomics.
Bedrijfskunde of bedrijfseconomie dus
Geen behoefte aan, bepaalde mensen heb je overal, geen behoefte aan, welk gemak? spelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nauwere interactie met docenten, bepaalde mensen, weinig zelfstandigheid, het gemak en vooral het 'spelen'. Ik mis het rennen door de gangen.
Jouw middelbare schooltijd klinkt in ieder geval erg leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, bepaalde mensen heb je overal, geen behoefte aan, welk gemak? spelen? dat deed ik sowieso niet.
Dat zegt iedereen, maar het helpt niet ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hah leuk is het juiste woord niet echt, maar zeer nuttig
Ik heb maar 1 tip voor je: kies iets waar je plezier in hebt. Dan gaat de rest vanzelf.:))
Ik woon er nu ongeveer 1,5 jaar ofzo. Maar ik ben er nog niet echt thuis. Als ik geen tomtom heb verdwaal ik:(quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha. Haarlem?
Sinds wanneer woon je in Rdam? Bevalt het een beetje?
Aah kan me voorstellen dat je nog moet wennen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik woon er nu ongeveer 1,5 jaar ofzo. Maar ik ben er nog niet echt thuis. Als ik geen tomtom heb verdwaal ik:(
Hoe is het? Alles goed? Volgens mij had jij net een huis gekocht toch?
Ik weet het:)quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen, maar het helpt niet ofzo.
Was wel oke. Soms was het geweldig, soms verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jouw middelbare schooltijd klinkt in ieder geval erg leuk.
De uni is alleen maar kutter.
En wat moet dat nou weer betekenen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Even een mooi plaatje als afscheidscadeau
[ afbeelding ].
Alles heeft zijn keerzijde, dat wel. Maar de universiteit vind ik zo onpersoonlijk. Je loopt door een gigantisch, saai gebouw. Je gaat een collegezaal binnen en zoekt gelijk een plekje uit, in plaats van dat je even kletst met de docent en/of wat ouwehoert met vrienden. Je zit in de pauze naast mensen met wie je samen moet werken om de één of andere reden, die alleen maar over bier kunnen praten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Was wel oke. Soms was het geweldig, soms verschrikkelijk.
Dat zien we dan wel.
Dat Öcalan heel hard moet poepen, aan z'n gezicht te zien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En wat moet dat nou weer betekenen?
Jah ach ik heb toch te weinig tijd over om echt de stad in mijn uppie te verkennen. Wat ik eens echt een keer moet doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:02 schreef Emel het volgende:
[..]
Aah kan me voorstellen dat je nog moet wennen!
Met mij gaat prima. Ik woon inmiddels 2 jaar in mn huisje.
Waar in Rdam woon je? Ik woon in het centrum.
Mja dat is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik weet het:)
Maar laat je niet leiden door praktische dingen als " veel meer in te verdienen" of iets dergelijks
Je zit dichtbij mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jah ach ik heb toch te weinig tijd over om echt de stad in mijn uppie te verkennen. Wat ik eens echt een keer moet doen.
Ik zit in noord, centrum ken ik wel een beetje, ga iets te veel uit eten. Als er niemand wil koken
Heb je appartementje? Eensgezins woning is best lastig te vinden, leuke dan geloof ik?
Haha leuk:)quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef Emel het volgende:
[..]
Je zit dichtbij mij![]()
ik heb een appartementje ja. Jij? over een paar jaar verkoop ik het en zoek ik wel een eengezinswoning. Is inderdaad lastig om een leuke te vinden.
Ohja, goede herinnering dude.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef xminator het volgende:
Beste Turken, vergeet niet je zorgverzekering aan te passn. Nog een aantal dagen!!
Ik betaal nu 0 euro per maand voor mn zorgverzekering.
Kop van Zuid misschienquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha leuk:)
Ja wij hebben ook een appartement, 3 kamers. Maar ik heb soms behoefte aan wat meer ruimte, vooral na het shoppen.
Ik kijk nu af en toe, maar ruimer wonen in een leuke buurt is niet makkelijk te vinden.
Wij denken ook over een leuk koophuisje, maar we zijn wat kritisch.
Welke buurt lijkt jou leuk? Waar zou je graag willen wonen in de toekomst?
Zuid leek mij niet echt wat ik zoek. Maar kop van zegt me dan ook niets.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Kop van Zuid misschienik weet het nog niet goed. In het centrum wonen bevalt me ook erg goed.
Ik heb geen haast nog.
Hahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef Min-e het volgende:
Oh enne over een werkster, ik kan je die van ons echt aanbevelen. Maar ze heeft het wel erg druk. Bij ons komt ze eens in de twee weken en dat is echt een uitkomst!
Ik ga eens in de 2 jaar naar de huisartsquote:
Google naar Kop van Zuidquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zuid leek mij niet echt wat ik zoek. Maar kop van zegt me dan ook niets.
Je hebt gelijk, centrum is als je er niet genoeg van hebt, van de drukte, zeker best gezellig
Mweh, als een tweede huis voelde het sowieso niet. Aantal mensen met wie ik het goed kon vinden die een hoop goedmaakte, maar had meer vrienden buiten die school.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alles heeft zijn keerzijde, dat wel. Maar de universiteit vind ik zo onpersoonlijk. Je loopt door een gigantisch, saai gebouw. Je gaat een collegezaal binnen en zoekt gelijk een plekje uit, in plaats van dat je even kletst met de docent en/of wat ouwehoert met vrienden. Je zit in de pauze naast mensen met wie je samen moet werken om de één of andere reden, die alleen maar over bier kunnen praten.
Terwijl de middelbare school meer als een tweede huis aanvoelde. Maar goed, dat kan per persoon en per school/universiteit natuurlijk verschillen.
Hihi, heb je mail niet, maar als je haar nodig hebt, tuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha
Kan je haar telefoonnummer mailen? Misschien heb ik het vroeg of laat wel nodig ja
0 euro is wel erg goedkoop. Waar is dat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef xminator het volgende:
Beste Turken, vergeet niet je zorgverzekering aan te passn. Nog een aantal dagen!!
Ik betaal nu 0 euro per maand voor mn zorgverzekering.
Hoeveel kost het eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hihi, heb je mail niet, maar als je haar nodig hebt, tuurlijk.
Niets lekkerder dan thuis komen en neer ploffen op de bank. Ipv je te ergeren aan rotzooi)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:24 schreef Emel het volgende:
[..]
Google naar Kop van Zuid![]()
Centrum is wel leuk. Ik vermaak me wel
check your PMquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hihi, heb je mail niet, maar als je haar nodig hebt, tuurlijk.
Niets lekkerder dan thuis komen en neer ploffen op de bank. Ipv je te ergeren aan rotzooi)
hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoe is het met de liefde?
( klink nu als zo'n tante op een verjaardag)
ik hoor van mensen dat ze 10 euro betalen per uurquote:
Kan op meerdere plekken denk ik, heb 720 euro eigen risico en alles basis.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
0 euro is wel erg goedkoop. Waar is dat?
10 euro is wit, 8 euro is zwartquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Emel het volgende:
[..]
ik hoor van mensen dat ze 10 euro betalen per uur
hoeveel uurtjes komt ze?
Ligt eraan, soms een halve dag. Soms een hele dag. Dan doey ze ook dingen als gordijnen wassen enzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoelang is ze bezig dan??
Straks word je bestolen
Waar heb je haar gevonden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms een halve dag. Soms een hele dag. Dan doey ze ook dingen als gordijnen wassen enzo.
Als ik haar niet vertrouwde liet ik haar niet zomaar in mijn huis natuurlijk;)
Ah oké. Ik heb besured genomen, geen verhoogd eigen risico, met tandarts. 100 euro p.m.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan op meerdere plekken denk ik, heb 720 euro eigen risico en alles basis.
Tandarts niet genomen omdat controle 30 euro kost x2=60 euro. Anders moet ik daar 120 euro voor betalen om 60 euro te declareren.
Youcare is het.
We bellen wanneer het weer tijd wordt dat ze komt. En als ze tijd heeft komt ze, vaak komt het neer op eens in de twee weken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Emel het volgende:
[..]
ik hoor van mensen dat ze 10 euro betalen per uur
hoeveel uurtjes komt ze?
Eens. Ook komen veel mensen uit de rest van Nederland met hele verschillende achtergronden, in plaats van dezelfde stad. Met mijn ghetto-achtergrond (quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alles heeft zijn keerzijde, dat wel. Maar de universiteit vind ik zo onpersoonlijk. Je loopt door een gigantisch, saai gebouw. Je gaat een collegezaal binnen en zoekt gelijk een plekje uit, in plaats van dat je even kletst met de docent en/of wat ouwehoert met vrienden. Je zit in de pauze naast mensen met wie je samen moet werken om de één of andere reden, die alleen maar over bier kunnen praten.
Terwijl de middelbare school meer als een tweede huis aanvoelde. Maar goed, dat kan per persoon en per school/universiteit natuurlijk verschillen.
Dat klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
We bellen wanneer het weer tijd wordt dat ze komt. En als ze tijd heeft komt ze, vaak komt het neer op eens in de twee weken.
Wij betalen naar hoe lang ze uiteindelijk die dag is geweest.
En dat ligt aan hoeveel werk er te doen is, naast de " gewone" elke keer doende klusjes.
Bij schoonmama komt ze elke week.
Omdat ik gewoon de factuur thuiskrijg en deze zelf moet declareren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah oké. Ik heb besured genomen, geen verhoogd eigen risico, met tandarts. 100 euro p.m.![]()
En hoe weet je dat controle 30 is? Mogen ze volgend jaar zelf bepalen toch?
Het is een bulgaar, dame van middelbare leeftijd. Maar ze is erg druk zoals ik al zei. Soms heeft ze veel te veel afspraken die week. Turkse mensen maken veel te weinig zelf schoon:)quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed.
Is het een Turkse?
Heb je mn PM?
Turkse verenigingen wil je ook niet bij zitten, behalve als je chickas wilt regelen. Een verkapte date vereniging is het. Normaal zouden de dames bijv. Niet gaan naar een evenement als uit eten met onbekende jongens enzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Eens. Ook komen veel mensen uit de rest van Nederland met hele verschillende achtergronden, in plaats van dezelfde stad. Met mijn ghetto-achtergrond () kan ik echt vrij moeilijk connecten met al die Brabanders en Limburgers bijvoorbeeld.
En inderdaad, elke keer als het woord 'bier' veel losmaakt in de collegezaal, sterf ik weer een klein beetje![]()
Ik was daarom ook lid geworden van Anatolia (Turkse studentenvereniging van de VU), maar weet niet.... vond de actieve leden echter voornamelijk rare types, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.
Het zal wel gewoon aan mij liggen.
Ik heb haar niet direct nodig hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is een bulgaar, dame van middelbare leeftijd. Maar ze is erg druk zoals ik al zei. Soms heeft ze veel te veel afspraken die week. Turkse mensen maken veel te weinig zelf schoon:)
Ik heb nog niet door hoe dat werkt op mijn telefoon. Maar ik kijk even.
Je hebt pmquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik heb haar niet direct nodig hoor
Turken zijn lui
gezienquote:
Ze gooit niets weg, maar verplaatst dingen weleens. Als ze echt weet dat dat daar niet hoort.quote:
Ok, en nu ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef xminator het volgende:
Neem, we hebben alleen een hoop pm's gehad.
Ik zeg al 2 jaar dat we in Oost wonen, maar goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jah ach ik heb toch te weinig tijd over om echt de stad in mijn uppie te verkennen. Wat ik eens echt een keer moet doen.
Ik zit in noord, centrum ken ik wel een beetje, ga iets te veel uit eten. Als er niemand wil koken
Heb je appartementje? Eensgezins woning is best lastig te vinden, leuke dan geloof ik?
Mwah valt mee, 30 als je toeslag meerekent.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon de factuur thuiskrijg en deze zelf moet declareren.
100pm is wel veel, als je nagaat hoeveel jaar ik niks heb gehad/gedaan. Heb nu al zeker 800 euro bespaard oid...
Ah ja, je bent net 18 jaar... Je mag zelf je zorgverzekering kiezen en speelt safe :p.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mwah valt mee, 30 als je toeslag meerekent.En was de goedkoopste zonder verhoogd eigen risico..
Ik bedoel dat het er te vinden is, oetlul. Gelijk tegendraads doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja want in heel Turkije is het klimaat hetzelfde.
Kizdirma beniquote:Op woensdag 28 december 2011 03:10 schreef Ayca het volgende:
Nouja zeg begin je gelijk te schelden, waar is mijn mod?
Maargoed *noteert Turkije..
Dat kan ook ja.. moet ik wel een baan hebben waarmee dat kan.quote:Op woensdag 28 december 2011 03:14 schreef xminator het volgende:
Anders verblijf je een half jaar in 1 land en een half jaar in een ander land.
Iyi geceler!quote:Op woensdag 28 december 2011 03:18 schreef xminator het volgende:
Vechten jullie het maar uit, ik ga slapen.
Oant moarn, bye.
Ik worstel inderdaad met mijn emoties.quote:Op woensdag 28 december 2011 03:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vanwaar die vraagtekens? Je twijfelt of je boos moet worden ofwat?
En jij bent ?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:53 schreef bayrak55 het volgende:
Lekker weertje voor een december maand
Werken tot 5 uur *bah*
Dat is inderdaad zoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:53 schreef bayrak55 het volgende:
Lekker weertje voor een december maand
Werken tot 5 uur *bah*
quote:
Ja echt, 10 minuten geleden geregistreerd en gelijk meelullen in een reeks.quote:
Haha, ik zie het ook nuquote:Op woensdag 28 december 2011 11:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja echt, 10 minuten geleden geregistreerd en gelijk meelullen in een reeks.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!
Iddquote:Op woensdag 28 december 2011 11:12 schreef Emel het volgende:
Haha, ik zie het ook nu![]()
Hij heeft wel lef
Ik spel het welquote:Op woensdag 28 december 2011 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd
Trouwens hoe gaan de turkenmenschen hier om met de volgende situatie; je belt naar een bedrijf/instelling/organisatie toe voor een afspraak of dergelijke en er wordt gevraagd naar je achternaam; doen jullie dit ook spellen ?
Heb het deze ochtend al een paar keer moeten doen; vermoeiend
Ook mijn ervaringquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Standaard gelijk erachter, voor en achternaam. En altijd als reactie 'ohh dat is best simpel'quote:Op woensdag 28 december 2011 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd
Trouwens hoe gaan de turkenmenschen hier om met de volgende situatie; je belt naar een bedrijf/instelling/organisatie toe voor een afspraak of dergelijke en er wordt gevraagd naar je achternaam; doen jullie dit ook spellen ?
Heb het deze ochtend al een paar keer moeten doen; vermoeiend
ICT Beheerderquote:Op woensdag 28 december 2011 11:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zotis best lekker nog.
Wat voor werk doe je?
Ik heb vrij
Nee hoor, je bent welkomquote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef bayrak55 het volgende:
Wist niet dat je een speciale uitnodiging moest krijgen om hier te kunnen typen? Is dat een nieuwe regen binnen FOK! (sarcasme)
Regent het?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef bayrak55 het volgende:
Wist niet dat je een speciale uitnodiging moest krijgen om hier te kunnen typen? Is dat een nieuwe regen binnen FOK! (sarcasme)
Trouwens bayrak55, Turks praten is hier niet toegestaan. Namen van dingen wel, complete zinnen is andere koek.quote:
Of mensen die je naam verkeerd uitspreken en vervolgens vragen: ''Zeg ik dat goed'' ?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef Ayca het volgende:
Standaard gelijk erachter, voor en achternaam. En altijd als reactie 'ohh dat is best simpel'
Vreselijk jaquote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of mensen die je naam verkeerd uitspreken en vervolgens vragen: ''Zeg ik dat goed'' ?
the horror
Haha gaat niet. Ik ga zo borek/gozleme eten bij oudersquote:
Dat zuigt inderdaad echt. Ik zeg vaak 'joah is wel best zo'.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of mensen die je naam verkeerd uitspreken en vervolgens vragen: ''Zeg ik dat goed'' ?
the horror
I'm Back. You missed me?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad echt. Ik zeg vaak 'joah is wel best zo'.
Dan weten ze dat het fout is, maar durven ze niet door te vragen.
Ben je in Zaandam?quote:
Voorlopigquote:
Ik vind (vond) Joaquin ook wel lekker trouwens.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Jij bent baas.
[ afbeelding ]
Je vind Joaquin Phoenix lekker? GAY ALLERT!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind (vond) Joaquin ook wel lekker trouwens.
Is dat zo ja, of is het gewoon een grapquote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef Emel het volgende:
[..]
Voorlopigen dan verdwijn ik weer voor 2-3 jaar
Nee, serieusquote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef bayrak55 het volgende:
[..]
Is dat zo ja, of is het gewoon een grap
Baas belt je, hij vraagt of je zijn foto wilt terugsturen naar 2009..quote:Op woensdag 28 december 2011 15:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Jij bent baas.
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon oog voor alles wat mooi is om te aanschouwen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je vind Joaquin Phoenix lekker? GAY ALLERT!
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 28 december 2011 16:18 schreef bayrak55 het volgende:
[..]
FF een tussendoor pauzetje van 2 jaar lang ?
Haha, nee hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 16:27 schreef bayrak55 het volgende:
Himm is FOK! zo vermoeiend dan?
1 dag chatten 2 jaar vakantie nemen
Halloquote:Op woensdag 28 december 2011 16:56 schreef Teoman het volgende:
Turken weer actief![]()
En enkele oldbies, aangenaam!
Haha, nou misschien vind je het zo leuk hier dat je niet meer weg gaatquote:Op woensdag 28 december 2011 17:07 schreef bayrak55 het volgende:
Ja, ik ben hier voor het eerst.
Zag de topic toevallig staan en het leek me wel interessant.
Normaal gesproken kan ik wel actief zijn, ik zit heel de dag door achter de pc voor m'n werk :p
Busted.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De Primark terroriseren zeker?
oud maar goud. Jaloers op Onur?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Baas belt je, hij vraagt of je zijn foto wilt terugsturen naar 2009..
Ja echt wel..quote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
oud maar goud. Jaloers op Onur?
Well, you look like a gay insect.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb gewoon oog voor alles wat mooi is om te aanschouwen.
Heeft niks met seksuele aantrekkingskracht te maken, doe niet zo preuts.
Problem?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Well, you look like a gay insect.
Ja dat is ze.. Thanks voor de opheldering..quote:
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef xminator het volgende:
Waar ist zargon en julis eigenlijk? Samen op vakantie oid
En gelukt?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.turksekok.nl/134/saray-lokmasi
[ afbeelding ]
Ik verwacht, mezelf en mijn zusje kennende, een fiasco overigens.
Waar ist zargon? Rapporteer, over.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:44 schreef Julis het volgende:
. Goedenavond!
[..]
Nee, helaas niet.. Ik ben op mijn kamer.
GIDIN? GIDIKMI? OKE CIAOOOOOquote:
Ik weet ook niet waar hij is. Hij is wegquote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar ist zargon? Rapporteer, over.
[..]
GIDIN? GIDIKMI? OKE CIAOOOOO
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef Ayca het volgende:
Dat is wel zorgelijk.
Acaba 39 kere bıçaklayıp, gözlerini kaşıkla çıkarıp, suratına kızgın yağ döküp birde tecavüz edip sonra gelinlik giydirip çalılıklara mı attılar.İnsanın aklına hertürlü şey geliyor...
Redelijkjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
En gelukt?
Zulks lekkermits goed gemaakt natuurlijk
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Redelijkjes.
We zijn nog wel logischerwijs lichtjaren verwijderd van oma's niveau, maarrrrrr het was niet slecht voor een debuut.
Ik kook bijna altijd. Met liefde. Bolubloed (Mengen om precies te zijn, de bron van alle epische Turkse koks).quote:Op donderdag 29 december 2011 00:30 schreef Julis het volgende:
Oh my. Zee. Mosselen en simit eten aan zee.
Ik heb zin gekregen in Turkije door jouw omschrijving
[..]. Mannen die koken (of überhaupt iets willen koken).
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kook bijna altijd. Met liefde. Bolubloed (Mengen om precies te zijn, de bron van alle epische Turkse koks).
Faalt-ie?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Julis het volgende:
Ik dacht, yesshh, zarGon komt uit Bolu....
Nou, ik wil niet zeggen dat hij faalt. Dat kan ik nog niet echt zeggen. Ik heb hem alleen niet zo vaak zien koken, maar ik mag niet klagen. Ik ken hem nog niet te goed daarvoor. Hij heeft alleen een aantal keren een ei voor me gebakken. En aardappelpuree gemaaktquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef Julis het volgende:
Sorry dat ik over je praat zarGon. Waar je ook mag zijn. Sorry.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef Levolution het volgende:
zarGon laat zijn vanzelfsprekende kookkunsten (kan niet anders, want genen) gewoon nog niet zien zodat je van hem houdt om wie hij is en niet om het eten.
Net als verbergen dat je rijk bent om geen golddiggers aan te trekken.
Kwijlen om zarGon mag altijd. Wij kwijlen mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef Julis het volgende:
[..].
! Dat is het! Daar geloof ik ook in. Het is vooral zijn innerlijk
![]()
![]()
dat me gek maakt. Maar goed. Ik hou al op. Ehum.
Ah, ah, MSN-tijdenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jaaaaarenlang niet meer gecamd eigenlijk, bedenk ik me nu.
"Mooie" MSN-tijden.
Hahahahaquote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kwijlen om zarGon mag altijd. Wij kwijlen mee.
Preciesquote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef xminator het volgende:
Msn was eerst nog populair, 50 - 60 mensen tegelijk online.
Nu je whatsapp en ping hebt is het overbodig geworden, niemand meer online tegenwoordig.
En hoe moet ik mij dat inbeelden, aardappelpuree achter de webcam maken![]()
![]()
![]()
Toen BB er een paar dagen uit lag, besefte ik me pas hoe groot de groep was die was gestopt met MSN inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef xminator het volgende:
Msn was eerst nog populair, 50 - 60 mensen tegelijk online.
Nu je whatsapp en ping hebt is het overbodig geworden, niemand meer online tegenwoordig.
Te verslavend.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:18 schreef Julis het volgende:
Ohja, BB lag er inderdaad een paar dagen uit. Ik heb geen internet (en ook geen whatsapp) op mijn mobiel. Ik gebruik dat ding alleen voor nodige gesprekjes/sms'jes. Hoe voelt het om internet te hebben op je mobiel? Aanrader? Of is de verslaving te hoog? Ik neig er namelijk ook naar om een abonnement te nemen. Maar ik weet niet of het verstandig is...
Oi! Klinkt verslavend.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Te verslavend.Ik zit in de collegezalen alleen maar op face, twitter, fora, wordfeud, maar ik heb dan ook maar matige discipline. Alhoewel ik mezelf altijd wel dwing whatsapp uit te laten.
Al kan je altijd nog kleinere internetbundels nemen, waardoor je gedwongen bent discipline te hebben. Dat was ook mijn plan.. maar toen zag ik ineens een superaanbieding en zit ik nu met 1 GB. En ik ga natuurlijk geen MB's verspillen!!
Pfff jij kan tenminste nog een abonnement aansluiten, ik kan dat niet eensquote:Op donderdag 29 december 2011 01:18 schreef Julis het volgende:
Ohja, BB lag er inderdaad een paar dagen uit. Ik heb geen internet (en ook geen whatsapp) op mijn mobiel. Ik gebruik dat ding alleen voor nodige gesprekjes/sms'jes. Hoe voelt het om internet te hebben op je mobiel? Aanrader? Of is de verslaving te groot? Ik neig er namelijk ook naar om een abonnement te nemen. Maar ik weet niet of het verstandig is...
Hoezoquote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef Teoman het volgende:
[..]
Pfff jij kan tenminste nog een abonnement aansluiten, ik kan dat niet eens
Pics van je maquote:Op donderdag 29 december 2011 01:33 schreef xminator het volgende:
Mobiel internet![]()
M'n moeder wilt zelfs mobiel internet, ze heeft genoeg van het gebruikmaken van wifi
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:33 schreef xminator het volgende:
Mobiel internet![]()
M'n moeder wilt zelfs mobiel internet, ze heeft genoeg van het gebruikmaken van wifi
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:37 schreef xminator het volgende:
Nep Turk![]()
Ekte Turken beginnen nooit over moeders
tik em Turkquote:Op donderdag 29 december 2011 01:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Nep Turk![]()
Klopt, wij zijn net te laat met zo'n abonnement aansluiten en betalen gelijk even het dubbele.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Oi! Klinkt verslavend.
De abonnementen met interent erin zijn duur geworden, zeg. Voor de zomer waren ze nog redelijk. Maar jij hebt dus alleen een internetbundel gekocht voor je BB (?)
. 1 GB is niet weinig. 500 MB lijkt me genoeg..
Echt hè, ik baal er ook van dat ik niet voor de zomer met het idee kwam. Galaxy S2 is wel chill.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn net te laat met zo'n abonnement aansluiten en betalen gelijk even het dubbele.Ook amper gratis telefoons erbij enzo.
![]()
En ik heb trouwens geen BB, maar een Galaxy S2 en dan een bundel van 1GB van Vodafone.
Ik haaaaaaaat BB's. Vooral in het OV is het zo ongezellig hoe iedereen (van 13 tot 50-jarigen) helemaal in die dingen zitten. Sommige laten ook hun ping-geluid aanstaan.![]()
![]()
Sorry, ik had het al gegoogledquote:Op donderdag 29 december 2011 01:39 schreef Teoman het volgende:
[..]
Google zou ik zeggen maar zal maar gentleman gedragen;
http://www.preventel.nl/
Noem een Anti-GS-liedje waarin geen moeders hoeren zijn en/of worden geneukt?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Nep Turk![]()
Daar ben ik eerlijk gezegd ook wel een beetje bang voor. Ik leg mijn mobieltje voor het slapen gaan heel ver van mijn bed vandaanquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Noem een Anti-GS-liedje waarin geen moeders hoeren zijn en/of worden geneukt?
Ben je ook van die typesquote:Op donderdag 29 december 2011 01:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar ben ik eerlijk gezegd ook wel een beetje bang voor. Ik leg mijn mobieltje voor het slapen gaan heel ver van mijn bed vandaan. Alhoewel, je kunt er niet echt omheen.
ff checke ff checkequote:Op donderdag 29 december 2011 01:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
simpel.nl geen kredietcheck
Wait, wuut ?quote:
Jaquote:Op donderdag 29 december 2011 01:46 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ben je ook van die typesSommigen zijn een geworden met de telefoon, niet normaal.
Je opa?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef Julis het volgende:
[..]! Dat je moeder het gebruik ervan weet. Tof.
Alhoewel, mijn opa kan ook niet leven zonder internet, lijkt het.
quote:fransız hatunları siliyorum facebook'tan tayyipcim bu kıyağı babama bile yapmam kıymetini bil.
Dat is wel tof, haha.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn opa is verslaafd aan het internet, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |