thanksquote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meldga je wel pm-en maar niet vandaag
Briefje gedaan, maar het was niet zijn bakje.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef loveli het volgende:
Trusten en succes met de buurman. Hoop dat 'ie morgen geen ochtendhumeur heeft.
Papiertjes invullen voor de aardigheidquote:Op donderdag 29 december 2011 01:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Enthousiast als ik ben, probeer ik m'n auto redelijk voor de deur te proppen, maar dat ging niet zo makkelijk.
Dus ik zo proberen eventjes... komt de buurman naar buiten die vertrouwt het niet. En of ik papiertjes in wil vullen morgen voor de aardigheid, want hij heeft m'n kenteken.
Ergens anders geparkeerd en nog eens gekeken, maar ik zie toch geen krasje hoor![]()
![]()
Nou ja, Terusten
Rij met m'n ouders mee (kan ik ook biertjes drinkenquote:
Tof!! Die dimsum klinken goed, ik wil wel meequote:Op donderdag 29 december 2011 09:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
We hadden gister de La Vialla minimeet.
Erg gezellig!
Moeten we vaker doen, dat meeten.
Iemand zin om mee te gaan: http://www.groupon.nl/deals/den_haag
Leuk! Ik gooi even wat op FB!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tof!! Die dimsum klinken goed, ik wil wel mee
Dit!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tof!! Die dimsum klinken goed, ik wil wel mee
lekker dan :/quote:Op donderdag 29 december 2011 01:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Enthousiast als ik ben, probeer ik m'n auto redelijk voor de deur te proppen, maar dat ging niet zo makkelijk.
Dus ik zo proberen eventjes... komt de buurman naar buiten die vertrouwt het niet. En of ik papiertjes in wil vullen morgen voor de aardigheid, want hij heeft m'n kenteken.
Ergens anders geparkeerd en nog eens gekeken, maar ik zie toch geen krasje hoor![]()
![]()
Nou ja, Terusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |