In verband met kastopruiming doe ik een deel van mijn Diesel Black Gold collectie kleding weg.
Diesel Black Gold is de fashion collectie van Diesel, wat tot uiting komt in de mooie afwerkingen van kwalitatief hoogstaande stoffen. De kleding is gekocht bij de Diesel winkel in Amsterdam en/of Antwerpen.
Jeans uit winter 2010 collectie, W31. Nieuwprijs was 260 euro, zie hier.
Verzendkosten zijn voor koper. De spullen zijn evt. ook op te halen in Breda, maar in verband met werk ben ik erg weinig thuis de komende tijd. Ik zal proberen zo snel mogelijk te reageren op berichten en PMs.
Ben zelf 1m79. De buitenbeenlengte van de broeken ligt zo rond de 102 cm vermoed ik: ik kan het wel 's voor je nagaan, maar dat weet ik dan pas morgen.
En een prijs voor alles? Doe maar een mooi bod, zou ik zeggen
Onder voorbehoud 50 incl geboden op de Jeans W32 Winter 2010 Kan je een foto van de broek maken terwijl je hem aan hebt? Ik wil graag zien hoe de broek valt
@pimmetje: doe ik later op de dag even, nu geen camera voorhanden @ Lukiemaster: is dat incl. of excl. de jas? @ lovely: ik wacht af, maar er zit dus blijkbaar haast bij voor je
Om de een of andere reden doet de quote-box het niet, dus even zo
- Neo_: lengte is zo'n 101-102.5cm, enigszins afhankelijk van de cut vd broek (laag vallend). Black Gold zet geen lengte in de labels, althans ik heb ze nog nooit kunnen vinden...
De nieuwprijs van dit alles was meer dan 1000 euro en volgens mij is de totaalprijs hier 385 euro: voor 200 euro gaat alles natuurlijk niet weg, maar ik sta natuurlijk open voor andere voorstellen