La pluie de vos injures n'atteint pas le parapluie de mon indifférence.quote:
het wordt er niet mooier opquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
La pluie de vos injures n'atteint pas le parapluie de mon indifférence.
Oooooh!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
L'amour fait beaucoup, mais l'argent fait tout.
Ik ook niet, mijn Franse collega heeft dit even snel getypt voor mequote:
Waarom moet ik jouw tere zieltje herstellen? En hoezo zoveel gewicht geven aan een frans spreekwoord?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Oooooh!
Dan hoop ik dat ik jij heeeeel rijk bent. Want ik weet niet hoe je mijn zieltje nu gaat herstellen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn Franse collega heeft dit even snel getypt voor me
[..]
Beetje geld boven liefde verkiezenquote:En hoezo zoveel gewicht geven aan een frans spreekwoord?
Ja... en ik heb het niet eens veranderd....quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:56 schreef Barbusse het volgende:
-Engel- heeft de OP weer uit de motteballen gehaald!
Haar. Het is een dame. Ze heet Emilie.quote:
Dat ben ik stiekem eigenlijk ookquote:[..]
Beetje geld boven liefde verkiezen![]()
BlehhhIk had jou romantischer ingeschat....
![]()
![]()
![]()
![]()
Emilie! Dat is een mooie naam in het Frans.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haar. Het is een dame. Ze heet Emilie.
[..]
Dat ben ik stiekem eigenlijk ook
Neuj, ik vind het leuk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die verdwijnt vanzelf wel weer....zo niet dan niet
Ik vind het ook wel een mooie naam ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Emilie! Dat is een mooie naam in het Frans.
Ik hoor het al helemaal in een Franse film. Vanwege de klemtoon, is het mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooie naam ja.
Laat ons voor jou kiezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef -Engel- het volgende:
De grote vraag is nog steeds wat te doen met O/N?
Te veel opties met allemaal voors en tegens ...
In Frans worden vele dingen mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik hoor het al helemaal in een Franse film. Vanwege de klemtoon, is het mooi.
In before the sexclub-suggestionsquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ons voor jou kiezenkan je ons de schuld geven als het niets was
Weer eens wat ander soort vuurwerk met O&Nquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In before the sexclub-suggestions
*proestquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wat denk je wel niet van mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou -Engel- do tell!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef -Engel- het volgende:
De grote vraag is nog steeds wat te doen met O/N?
Te veel opties met allemaal voors en tegens ...
Geen multiple choice?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:12 schreef -Engel- het volgende:
Uhm mja nja ... jullie mogen opties aandragen, maar nee ik denk niet dat ik naar een sexclub wil
Batsen tot het dak eraf gaat!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:11 schreef STING het volgende:
[..]
Weer eens wat ander soort vuurwerk met O&N
1. naar een O/n feest in Den Haag met een beetje mazzel zelfs met slaapplaatsquote:
Ik ga niet naar seksclubs hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel plezier!
mijn date is dan met collega's de hort op
Dat laatste natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1. naar een O/n feest in Den Haag met een beetje mazzel zelfs met slaapplaats
2. thuisblijven
3. naar mijn ouders
4. naar vriendin (incl. haar fam en kind)
5. Gewoon naar Rotjeknor voor het grote vuurwerk
6. willekeurig ander iets
7. ticket regelen zodat je rond 0:00 in de lucht zit
En nu wordt het makkelijk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. thuisblijven
3. naar mijn ouders
Ja dat leek me ook het leukst voor dit jaar.... helaas heb ik nog geen vlucht gevonden die rond die tijd in de lucht hangt en die betaalbaar is....quote:
Jeuj, batsen!quote:
Pfff.... ik moest het nog tiepen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef STING het volgende:
[..]
Na mijn post.
Maar het zij je vergeven
Optie 1, is dat met vriendinnen o.i.d?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. thuisblijven
3. naar mijn ouders
Niets mee te makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pfff.... ik moest het nog tiepen hoor
Neuh, maar het is igg al beter dan thuis in mijn uppie zitten of bij mijn ouders waarbij ik me rond 0:00 totaal verloren voel..... en wie zegt dat ik tussen die lui sta?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:18 schreef Barbusse het volgende:
Sowieso, Rotterdam? -Engel- wil graag massale vechtpartijen van dichtbij meemaken?
Doet eens aardig.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh, maar het is igg al beter dan thuis in mijn uppie zitten of bij mijn ouders waarbij ik me rond 0:00 totaal verloren voel..... en wie zegt dat ik tussen die lui sta?
Zo, bijgewerkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. thuisblijven
3. naar mijn ouders
optie 1 ... nee... en tot nu toe herken ik nog niemand van de gastenlijst.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Optie 1, is dat met vriendinnen o.i.d?
Zo ja, die, zo nee, optie 4?
Ooooh! Optie 1 dus. Supergezellig. Nieuwe mensen leren kennen. Superleuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
optie 1 ... nee... en tot nu toe herken ik nog niemand van de gastenlijst.....
Ik snap je dilemma! Optie 4 klinkt dan het minst erg en iets wat misschien toch nog wel gezellig kan wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
optie 1 ... nee... en tot nu toe herken ik nog niemand van de gastenlijst.....
optie 4. is dus niet alleen vriendinnen... maar ook ouders en kinderen ook lastig dus... en nog niet vaststaand
Ja mevrouwquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar maar....STING... dear... je hebt je opties dus lief tegen mij zijn ja
Altijd handig die glazen bolquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:22 schreef MNR het volgende:
Het wordt ws 1 of 4, tenzij je er moeite voor wil doen. Dan wordt het 6 of 7.
Tot dusver de glazen bol.
Klopt... het zijn ontzettende lieve, warme mensenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap je dilemma! Optie 4 klinkt dan het minst erg en iets wat misschien toch nog wel gezellig kan worden
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:26 schreef Egberts het volgende:
optie 8 misschien thuis blijven en SC'en met andere Fokkers?
Dat klinkt als een legendarische avond!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:26 schreef Egberts het volgende:
Maar jij houdt dan ook van spanning en avontuur!quote:
Als ik thuisblijf , zit ik waarschijnlijk vet aan de drank, achter de schaal met oliebollen, doos tissues, filmpjes en Fok! natuurlijk dus dat is optie 2 anyway...quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:26 schreef Egberts het volgende:
Awquote:
O&N in Parijs vieren, ik zeg doen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik thuisblijf , zit ik waarschijnlijk vet aan de drank, achter de schaal met oliebollen, doos tissues, filmpjes en Fok! natuurlijk dus dat is optie 2 anyway...
@Cue_ : die vriendin had het een paar dagen geleden over een tripje Parijs.... en momenteel is ze nog in de UK. Ik weet dus nog niet wat zij doet, maar anders ben ik thuis of ga ik na 0:00 de stad nog in
Dat klinkt wel heel zielig en eenzaam -Engel-.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik thuisblijf , zit ik waarschijnlijk vet aan de drank, achter de schaal met oliebollen, doos tissues, filmpjes en Fok! natuurlijk dus dat is optie 2 anyway...
@Cue_ : die vriendin had het een paar dagen geleden over een tripje Parijs.... en momenteel is ze nog in de UK. Ik weet dus nog niet wat zij doet, maar anders ben ik thuis of ga ik na 0:00 de stad nog in
Ja, het heeft wel wat....quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
O&N in Parijs vieren, ik zeg doen!
Ben jij ook een Lush puppy?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Douchen is sowieso altijd heerlijk om te doen. Dat lekkere warme water, alles op temperatuur, dan de heerlijk ruikende shampoo, de douchegel......... Een prima stukje me-time!
Nouw....... als ik naar Parijs zou gaan........quote:
Wat? WAT?! De mooiste stad van Europa, samen met Romequote:
Dat doet me erg veel goedquote:
Mja... Dit jaar gaat alles een beetje langzaam... ik wist ook pas wat ik aan zou doen met kerst vlak voor ik het in mijn koffer gooidequote:Op dinsdag 27 december 2011 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel zielig en eenzaam -Engel-.
Nou, hup! WhatsAppen die meid!
Parijsquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? WAT?! De mooiste stad van Europa, samen met RomeTis jammer dat je een bak geld nodig hebt voor een beetje leuke woning, anders zou ik er al lang wonen
Oh, zijn er meerdere "stromingen" binnen de bad/douchegeurtjeswereld of hou jij gewoon van douche/badschuimgeur in het algemeen?quote:
Wat een vraagquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, zijn er meerdere "stromingen" binnen de bad/douchegeurtjeswereld of hou jij gewoon van douche/badschuimgeur in het algemeen?
Omdat die Fransen veel te chaotisch zijn om jou terug te vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef STING het volgende:
[..]
ParijsM'n parkeerbon hebben ze nog steeds niet opgestuurd
... ze spreken er Frans..... Dat is best een groot minpuntquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? WAT?! De mooiste stad van Europa, samen met RomeTis jammer dat je een bak geld nodig hebt voor een beetje leuke woning, anders zou ik er al lang wonen
Neuh, waarschijnlijk omdat het ze meer geld kost om het op te sturen, dan dat het ze oplevertquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Omdat die Fransen veel te chaotisch zijn om jou terug te vinden.
Hoe kom ik erop he?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... ze spreken er Frans..... Dat is best een groot minpunt
Ik houd van douchen en dan alleen met echte lekkere geurtjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, zijn er meerdere "stromingen" binnen de bad/douchegeurtjeswereld of hou jij gewoon van douche/badschuimgeur in het algemeen?
En het zit vol Fransen, dat is ook minder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... ze spreken er Frans..... Dat is best een groot minpunt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]Niet zo bekrompen joh, ze spreken ook engels.
Inderdaad! Ik dacht ik zeg het er niet expliciet bij want het feit dat ik post impliceert al dat ik kerst overleefd heb. Scheelt weer een post.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A oke... en jij ook zo te zienhebben we weer goed gedaan
Nee, de jeugdige Fransman/Francaise kan tegenwoordig best goed Engels.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]Uhuh
Ze proberen het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms, maar dan snap ik er nog niks van..... maar als ze het gewoon simpel houden >>>> Ca va... Ca va bien dan red ik me wel
Franse mademoiselles zijn geylquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef MNR het volgende:
Fransen zijn gewoon een beetje eigenaardig.
Ik spreek maar matig Frans, maar in Parijs heb ik me altijd prima kunnen redden hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]Uhuh
Ze proberen het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms, maar dan snap ik er nog niks van..... maar als ze het gewoon simpel houden >>>> Ca va... Ca va bien dan red ik me wel
Fransmannen zijn onuitstaanbaar aantrekkelijk.quote:
Hoe jeugdig? Want te jong is strafbaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, de jeugdige Fransman/Francaise kan tegenwoordig best goed Engels.
Ikke ook.quote:
Op naar Parijs dus.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Fransmannen zijn onuitstaanbaar aantrekkelijk.
Ook in die combinatie![]()
En merde.... ja, ze zijn geil!
Rond de 25.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe jeugdig? Want te jong is strafbaar
In Brussel viel het mij aantal engelssprekende echt tegen.... dat was echt rot tijdens het uitgaan.... want mijn frans is echt bagger....
Voulez vous baisez avec moi se soir?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Fransmannen zijn onuitstaanbaar aantrekkelijk.
Ook in die combinatie![]()
En merde.... ja, ze zijn geil!
Sophietjes Marceau en Mélanietjes Laurentquote:
Alors, vite!quote:
Dat er in ieder geval geen misverstanden over bestaan.quote:
Marionetjes Cotillard en Audreytjes Tatouquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Sophietjes Marceau en Mélanietjes Laurent
Baiseeeeeeeerquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voulez vous baisez avec moi se soir?
Die ook jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Marionetjes Cotillard en Audreytjes Tatou![]()
Ach, het gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Baiseeeeeeeer
Nee, ik zoen niet zo snel. Ben verlegen
Hahahahaha!quote:
Nee, kusjes!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef -Engel- het volgende:
kan je nagaan hoe slecht mijn frans is... ik dacht aan drinken of batsen.,... tsja...
Zover zat je er niet naast hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef -Engel- het volgende:
kan je nagaan hoe slecht mijn frans is... ik dacht aan drinken of batsen.,... tsja...
Niet altijd hoorquote:
En vergeet de Leatitiaatjes Casta nietquote:
Fransmannen zijn echt ZO annoying. Die willen je allemaal om je vingertje heenwinden. Dat je ze volgt. En ze zijn zo onwijs (!) arrogant!!! En toch.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die wil ik wel van een lekkere fransman
Justem!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet altijd hoorMaar als er goed genoeg gezoend word, gaat de rest vanzelf
![]()
Mja..quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Fransmannen zijn echt ZO annoying. Die willen je allemaal om je vingertje heenwinden. Dat je ze volgt. En ze zijn zo onwijs (!) arrogant!!! En toch.....
Ik vind dat heerlijk hoorquote:
Het enthousiasme spat er weer eens vanaf!quote:
Dat komt omdat mannen in het algemeen mij niet om hun vinger proberen te winden... dus lijkt me sterk dat een fransman dat wel gaat doenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het enthousiasme spat er weer eens vanaf!
Er is maar één manier om erachter te komen. Dus allez vite! Naar Parijs jij!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen in het algemeen mij niet om hun vinger proberen te winden... dus lijkt me sterk dat een fransman dat wel gaat doen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is maar één manier om erachter te komen. Dus allez vite! Naar Parijs jij!
Das een Belg, MNR. Doe dan deze:quote:
Ze houdt toch van het levenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das een Belg, MNR. Doe dan deze:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oubollig? Wat voor muzieksmaak heb jij?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze houdt toch van het leven![]()
En jouw April klinkt oudbollig![]()
Oh ja!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oubollig? Wat voor muzieksmaak heb jij?
Ja, JOUW muzieksmaak!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh ja!Nu ligt het aan MIJN muzieksmaak! haha.
Haar stem spreekt me niet aan
Okay dan! hahaquote:
Edith is briljantquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Ow, hier kan ik ZO'N lang gesprek over houden. Maar ik bewonder je .... ja, hoe zal ik het noemen? Je "instap"
En Italianen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Fransmannen zijn echt ZO annoying. Die willen je allemaal om je vingertje heenwinden. Dat je ze volgt. En ze zijn zo onwijs (!) arrogant!!! En toch.....
Nog ergerquote:
En nu?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:52 schreef -Engel- het volgende:
De laatste keer in Parijs toen was ik 10 denk ik.....
Een bezoek meer dan waard kerel.quote:
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een bezoek meer dan waard kerel.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das een Belg, MNR. Doe dan deze:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in 1990 voor het laatst geweest.quote:
quote:
quote:
Maar een fransmanquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Barbusse het volgende:
-Engel- is gewoon een jonge blom die achter de mannen aan moet in één van de meest romantische steden ter wereld
Daar voel je niks vanquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Barbusse het volgende:
-Engel- is gewoon een jonge blom die achter de mannen aan moet in één van de meest romantische steden ter wereld
Als jij het verschil voelt tussen een franse piemel en een hollandse piemel vind ik dat knapquote:
Tuurlijk wel. Die van ons Nederlanders is veel langer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij het verschil voelt tussen een franse piemel en een hollandse piemel vind ik dat knap
Verstandig die laatste toevoeging, anders gingen we nog denken dat je er ervaring mee hadquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die van ons Nederlanders is veel langer.![]()
Denk ik.
Misschien zitten er nog kruimels stokbrood aan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij het verschil voelt tussen een franse piemel en een hollandse piemel vind ik dat knap
Voor een moment dacht ik dat je het zelf had uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef STING het volgende:
Denk ik.
hahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Denk ik.
Brie lijkt logischer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
Misschien zitten er nog kruimels stokbrood aan?
Dat glijdt beter natuurlijk.quote:
Jaquote:
En het verklaart de stank.quote:
Krik het even op dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:54 schreef Mister1977 het volgende:
Goh, ik ben even weg en het niveau is ontzettend gedaald hier.
Nu jij er bent zal het helemaal richting een dieptepunt gaan dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:54 schreef Mister1977 het volgende:
Goh, ik ben even weg en het niveau is ontzettend gedaald hier.
Tally, waar moeten ze voor jou vanaf komen dan?quote:
Ze hoeven nergens op te zittenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Tally, waar moeten ze voor jou vanaf komen dan?
Ik ben momenteel even flink aan het krikken. Merken jullie het al?quote:
o niet de kerstboom *hinthint*quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef STING het volgende:
Hij gaat vast wel weer omhoog.
Het niveau.
Neequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel even flink aan het krikken. Merken jullie het al?
Nee, niet de kerstboom. Die is dit jaar niet omhoog gekomenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o niet de kerstboom *hinthint*
* -Engel- ook even een duit in het zakje doet
Nee, ze komen ergens vanaf. Van een stoel?quote:
quote:
Potverdorie, ik zat in het verkeerde gat.quote:
Als je in het andere gat zou zitten zou je het juist merken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Potverdorie, ik zat in het verkeerde gat.
Had ik laatst ook met mijn auto. En maar krikken en er gebeurde niks.
een allison zelfs..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef Mister1977 het volgende:
Ziedaar, het heeft gewerkt. Het gaat niet meer over stokbroden met brie.
De betere brie:
Dat weet ik wel zeker dat dat gemerkt zou worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je in het andere gat zou zitten zou je het juist merken.
dan spartelt ze meer tegen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je in het andere gat zou zitten zou je het juist merken.
Ligt er aan wie je daar voor gebruiktquote:
ow.. was dat de bedoeling.. dan ga ik maar weerquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
Neee... en nu gaat het niveau wel omhoog wilde je zeggen
Nee ik ben er weerquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
Tsja, je hebt het ook niet altijd zelf in de handquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
een krikquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ligt er aan wie je daar voor gebruikt
Ik heb Alison Brie gepost. Het niveau is per definitie omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
Wie is het wipkuikentje?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ligt er aan wie je daar voor gebruikt
Gillian Jacobs was ook goed gewezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:09 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb Alison Brie gepost. Het niveau is per definitie omhoog gegaan.
Inderdaad ja. Maar die bewaren we voor de volgende keer. Zo hoog hoeft het niveau in dit topic ook weer niet te worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
[..]
Gillian Jacobs was ook goed gewezen
Zeg, ben je nog niet goed wakker?quote:
GTST kijkenquote:
En daar laat ze ons voor in de steek?quote:
je ziet hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En daar laat ze ons voor in de steek?
Dan ga ik Bing Bang Theory kijken voor Penny.quote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dan ga ik Bing Bang Theory kijken voor Penny.
solide planquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dan ga ik Bing Bang Theory kijken voor Penny.
Wel met wijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
1. Ik kijk echt nooit GTST...
2. Er is een film op en zo nog een stel series
3. Ik heb niks met Brie....
4. En het niveau is laag... maar daar krikt de krik niet tegen op want het is tussen kerst en O/N
A match made in heaven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
4. En het niveau is laag... maar daar krikt de krik niet tegen op want het is tussen kerst en O/N
in de hemel is geen zwavel.. dus een lucifer uit de hemel is nutteloos. kunt er beter een uit de hel hebben, die fikken welquote:
Hey E. Hoe'st ermee?quote:
Ow, dat is heel mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
Wat is dat? BBT?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef MNR het volgende:
BBT! Pennyyyyy!
Ik ben Coco Chanel aan t kijken. Lekker warm nu
Ow, nou ben ik spuit-11quote:
Zo prima dat er niet tegenop te krikken valt?quote:
Ik snap 't niet....quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zo prima dat er niet tegenop te krikken valt?
Oe *stack overflow*quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik snap 't niet....
wat heeft mijn prima te maken met het niveau hiero?
Wel een goed verhaalquote:
Mijn computertje had een reboot nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't heeft iig niks met computers te makenI'm sure of it
Three Amigosquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Er zijn vrolijkere films ja.
A Beautiful Mind
Hehe. Die vind ik ook sipquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Er zijn vrolijkere films ja.
A Beautiful Mind
Thanks, jij ook veel plezier met wat je ook aan het kijken bentquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Die vind ik ook sip
Anyways, ik ga weer op "play" drukken. Geniet van de Green Mile!
Op play van wat? Wat ben je aan het kijken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Die vind ik ook sip
Anyways, ik ga weer op "play" drukken. Geniet van de Green Mile!
Dank je! Will doquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Thanks, jij ook veel plezier met wat je ook aan het kijken bent
Hard disc recorder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Op play van wat? Wat ben je aan het kijken?
Oh, ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Hard disc recorder.
"coco avant chanel". Ik hoop op een beetje pikant.
Haha!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, ik hoop het ook!
Veel plezier!
Wel hoor, veel geslapen gister.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeg, ben je nog niet goed wakker?
Ik doelde op het onderschrift bij je posts! Wipkuikentje!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel hoor, veel geslapen gister.
Maar begrijp je vraag gewoon niet
Ah okay.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik doelde op het onderschrift bij je posts! Wipkuikentje!
Ah dus dat is het kuikentjequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik ben vorig jaar moeder geworden van een prachtig meisje.
Uhm dit jaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah dus dat is het kuikentje![]()
Ik ben dit jaar oom geworden
Neuh... dan is het nog wel langzaam... maar in verhouding tot het vorige deeltje zeg maarquote:
Voor de tijd van het jaar.quote:
Q!quote:
Wat heb je met je iFoon gedaan?quote:Op woensdag 28 december 2011 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q!
iPhone naar reparatieman om glas te laten maken
Inet thuis van 20 naar 40 mbit voor 4 euro extra pm.
Wat een dag
Geslooptquote:
Hey Cue_quote:
Omdat het beide stomme foons zijn? Vast iphonequote:Op woensdag 28 december 2011 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Cue_![]()
Waarom wil die stomme foon niet linken met mn nieuwe?
Steve!quote:Op woensdag 28 december 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan mij Steve nou rotten (hihi ik zei rotten)
Een vrouw met een mening over technologiequote:Op woensdag 28 december 2011 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het beide stomme foons zijn? Vast iphone
Maar wel een mening die er toch niet toe doet, dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 28 december 2011 08:53 schreef HeatWave het volgende:
Een vrouw met een mening over technologie.
Braafquote:Op woensdag 28 december 2011 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel een mening die er toch niet toe doet, dus dat is geen probleem
Weet jij het maybe..... CL had het over zo een goedkope website voor boeken waar veel mensen enthousiast over zijn. Ik ben de naam vergeten.quote:
Neen. Bejaarde HTC G2 touch en Samsung Galaxy S. Die HTC heeft er geen zin meer in.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het beide stomme foons zijn? Vast iphone
Het blijkt zo te zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 09:00 schreef STING het volgende:
Hoi. Ik hoor dat het hier over doggystyle gaat
Nee, dat specifieke onderwerp leent zich beter voor daden, dan woorden.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het blijkt zo te zijnHeb je er iets over te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |