La pluie de vos injures n'atteint pas le parapluie de mon indifférence.quote:
het wordt er niet mooier opquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
La pluie de vos injures n'atteint pas le parapluie de mon indifférence.
Oooooh!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
L'amour fait beaucoup, mais l'argent fait tout.
Ik ook niet, mijn Franse collega heeft dit even snel getypt voor mequote:
Waarom moet ik jouw tere zieltje herstellen? En hoezo zoveel gewicht geven aan een frans spreekwoord?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Oooooh!
Dan hoop ik dat ik jij heeeeel rijk bent. Want ik weet niet hoe je mijn zieltje nu gaat herstellen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn Franse collega heeft dit even snel getypt voor me
[..]
Beetje geld boven liefde verkiezenquote:En hoezo zoveel gewicht geven aan een frans spreekwoord?
Ja... en ik heb het niet eens veranderd....quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:56 schreef Barbusse het volgende:
-Engel- heeft de OP weer uit de motteballen gehaald!
Haar. Het is een dame. Ze heet Emilie.quote:
Dat ben ik stiekem eigenlijk ookquote:[..]
Beetje geld boven liefde verkiezen![]()
BlehhhIk had jou romantischer ingeschat....
![]()
![]()
![]()
![]()
Emilie! Dat is een mooie naam in het Frans.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haar. Het is een dame. Ze heet Emilie.
[..]
Dat ben ik stiekem eigenlijk ook
Neuj, ik vind het leuk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die verdwijnt vanzelf wel weer....zo niet dan niet
Ik vind het ook wel een mooie naam ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Emilie! Dat is een mooie naam in het Frans.
Ik hoor het al helemaal in een Franse film. Vanwege de klemtoon, is het mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooie naam ja.
Laat ons voor jou kiezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef -Engel- het volgende:
De grote vraag is nog steeds wat te doen met O/N?
Te veel opties met allemaal voors en tegens ...
In Frans worden vele dingen mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik hoor het al helemaal in een Franse film. Vanwege de klemtoon, is het mooi.
In before the sexclub-suggestionsquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ons voor jou kiezenkan je ons de schuld geven als het niets was
Weer eens wat ander soort vuurwerk met O&Nquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In before the sexclub-suggestions
*proestquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wat denk je wel niet van mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou -Engel- do tell!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef -Engel- het volgende:
De grote vraag is nog steeds wat te doen met O/N?
Te veel opties met allemaal voors en tegens ...
Geen multiple choice?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:12 schreef -Engel- het volgende:
Uhm mja nja ... jullie mogen opties aandragen, maar nee ik denk niet dat ik naar een sexclub wil
Batsen tot het dak eraf gaat!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:11 schreef STING het volgende:
[..]
Weer eens wat ander soort vuurwerk met O&N
1. naar een O/n feest in Den Haag met een beetje mazzel zelfs met slaapplaatsquote:
Ik ga niet naar seksclubs hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel plezier!
mijn date is dan met collega's de hort op
Dat laatste natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1. naar een O/n feest in Den Haag met een beetje mazzel zelfs met slaapplaats
2. thuisblijven
3. naar mijn ouders
4. naar vriendin (incl. haar fam en kind)
5. Gewoon naar Rotjeknor voor het grote vuurwerk
6. willekeurig ander iets
7. ticket regelen zodat je rond 0:00 in de lucht zit
En nu wordt het makkelijk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. thuisblijven
3. naar mijn ouders
Ja dat leek me ook het leukst voor dit jaar.... helaas heb ik nog geen vlucht gevonden die rond die tijd in de lucht hangt en die betaalbaar is....quote:
Jeuj, batsen!quote:
Pfff.... ik moest het nog tiepen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef STING het volgende:
[..]
Na mijn post.
Maar het zij je vergeven
Optie 1, is dat met vriendinnen o.i.d?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2. thuisblijven
3. naar mijn ouders
Niets mee te makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pfff.... ik moest het nog tiepen hoor
Neuh, maar het is igg al beter dan thuis in mijn uppie zitten of bij mijn ouders waarbij ik me rond 0:00 totaal verloren voel..... en wie zegt dat ik tussen die lui sta?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:18 schreef Barbusse het volgende:
Sowieso, Rotterdam? -Engel- wil graag massale vechtpartijen van dichtbij meemaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |