Of blonde Zweeds vrouwen. Ik ben een van de weinige mannen die daar dus echt niet warm van woord eerder koud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoef ze niet per se. Net als al die walhalla verhalen over Italiaanse en Franse dames en zo. Geef mij maar gewoon Hollands.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:07 schreef twi het volgende:
Geef mij maar gewoon een leuke vrouw, ongeacht waar ze vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wasmachine alvast open zetten, haarlak en tennisracket pakken en overhoop gooien dat bed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Omg
Er liep net een spin over m'n hoofdkussen heen, formaat reuzenbonk![]()
En nu?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Omg
Er liep net een spin over m'n hoofdkussen heen, formaat reuzenbonk![]()
Lunchquote:
Dan zit 'ie in de stofzuiger, en heb je de komende weken het nare gevoel dat 'ie uit de slang kan kruipen. Schiet je niks mee op!quote:
Ieuwlquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit 'ie in de stofzuiger, en heb je de komende weken het nare gevoel dat 'ie uit de slang kan kruipen. Schiet je niks mee op!
Nee hoor, dan ga ik de rest van de kamer ook stofzuigen zodat ik zeker weet dat die dood is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit 'ie in de stofzuiger, en heb je de komende weken het nare gevoel dat 'ie uit de slang kan kruipen. Schiet je niks mee op!
Neehoor zijn tere longetjes hebben het dan al begeven van volledig omgeven worden door stofquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan hoe lang je moet stofzuigen? Totdat je 'm niet meer hoort kuchen in de zak?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ga ik de rest van de kamer ook stofzuigen zodat ik zeker weet dat die dood is.
Alsof ik haarlak en een tennisracket heb...quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wasmachine alvast open zetten, haarlak en tennisracket pakken en overhoop gooien dat bed.
Deo en een krant dan. Beetje improviseren kan geen kwaad hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ik haarlak en een tennisracket heb...
Dat was het eerste wat ik zag toen ik wakker werd. In 1 klap volledig wakker, adrenalinestoot van hier tot Tokio door mn lijf gierende en ik stond meteen in de flight-positie naast het bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon even oppakken en buiten zetten.Dan kan hij allemaal vliegen en dergelijke voor je vangen.
Spiderbro.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik zag toen ik wakker werd. In 1 klap volledig wakker, adrenalinestoot van hier tot Tokio door mn lijf gierende en ik stond meteen in de flight-positie naast het bedEn op die momenten mis je een sterke man heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hint hintquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En op die momenten mis je een sterke man he
Ja dat is wel het moraal van het verhaal, dat ik een sterke man nodig hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat is wel het moraal van het verhaal, dat ik een lieve sterke man nodig heb
Nouhouquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat is wel het moraal van het verhaal, dat ik een sterke man nodig heb
En dat ie zelf natuurlijk niet bang voor spinnen isquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lief, uiteraard. Dat staat op nr 1
Alleen voor hele snelle. Die gaan in mijn haar zitten, en zie ze dan nog maar eens terug te vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ie zelf natuurlijk niet bang voor spinnen is
Ik heb niet zo'n lang haar dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen voor hele snelle. Die gaan in mijn haar zitten, en zie ze dan nog maar eens terug te vinden.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen voor hele snelle. Die gaan in mijn haar zitten, en zie ze dan nog maar eens terug te vinden.
Ja ik dacht dat we dat wel gecovered hadden met "sterke man"quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ie zelf natuurlijk niet bang voor spinnen is
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou voel ik vanlles in mijn haar zitten
Ik kan niet zo snel meer ninja editten met mn neppe nagelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de een of andere reden als ik stijve tepels. Ik snapte er al niks van.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel meer ninja editten met mn neppe nagels
Bij ons thuis als je iets zwarts in je ooghoek denkt te zien dan kun je maar beter rennen en dan je hoofd bijdraaien want meestal is het zo'n vieze zwarte dikke spin op de muur of waar dan ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om de een of andere reden als ik stijve tepels. Ik snapte er al niks van.
Spinnen ben ik niet zo blij mee, maar muisjes zijn lief hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:41 schreef Joysa het volgende:
Of muizen in huis *ril*
Vind ik erger dan spinnen
Niet als ze niet als huisdier bedoelt zijn!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Spinnen ben ik niet zo blij mee, maar muisjes zijn lief hoor.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
Ik zet spinnen altijd buiten. Zo eng zijn ze niet. Tenminste als het er 1 is. Dat plaatje van zo'n megaspin in de hoek van de kamer met 100en kleine spinnen er om heen daar krijg ik echt kippenvel van.
Moet je er wat aan doen he.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het erge.Ik ben desperate denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik doe mijn best, echt waar.quote:
Die heb ik liever niet tussen de dekens nee.quote:
Moet je als man wel een vrouw willen die zo overdrijft?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet. Soms wil ik een lieve meisjes-achtige vrouw die ik de hele dag kan knuffelen. Soms wil ik een stoere vrouw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je als man wel een vrouw willen die zo overdrijft?
Die ja, als ik ooit zoiets zie ren ik waarschijnlijk gillend weg.quote:
Ach, jij rent ook al weg voor leuke vrouwen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ja, als ik ooit zoiets zie ren ik waarschijnlijk gillend weg.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, jij rent ook al weg voor leuke vrouwen.
Hij rent ook weg als ik zn bier af wil pakkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederlanders behoren tot het mooiste volk van de wereld...quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoor ook heel vaak dat mannen Nederlandse wijven lelijk vinden
Tuurlijk wel Heloef, dan voelen we ons nuttigquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je als man wel een vrouw willen die zo overdrijft?
Wiens schuld zou dat nou zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:50 schreef kingtoppie het volgende:
Schijnt dat buitenlandse mannen de nederlandse vrouwen verbitterd vinden trouwens.. Moeilijk te versieren etc.
Ik heb geen flauw idee wat ik wil. Ik ben op allebei wel gevallen wel met een flinke scheut meisjesachtigheid dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Soms wil ik een lieve meisjes-achtige vrouw die ik de hele dag kan knuffelen. Soms wil ik een stoere vrouw.
quote:
Dat kan ik me nog voorstellen. Maar loef is wel een beetje een lafbakje kennelijk. Rent weg voor mooie vrouwen, spinnen en bierafpaksters.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij rent ook weg als ik zn bier af wil pakken
Dat zijn geen stoere mannen, dat zijn onderdrukkende mannen. Scheer je weg bij dat uitschot.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Heel stom vraagje maar mij valt iets op waarom willen vaak degene die geen sterke vrouw aan kunnen juist wel vaak een sterke vrouw ???
Het valt me vaak op dat het juist heel vaak stoere mannen zijn met een grote bek maar die heel vaak juist zodra je een weerwoord geeft beledigd zijn.
lol, Kaneelstok je wordt hier keihard gedistquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Heel stom vraagje maar mij valt iets op waarom willen vaak degene die geen sterke vrouw aan kunnen juist wel vaak een sterke vrouw ???
Het valt me vaak op dat het juist heel vaak stoere mannen zijn met een grote bek maar die heel vaak juist zodra je een weerwoord geeft beledigd zijn.
Omdat men zelden wil wat goed hem of haar is. (Vrij naar Albus Dumbledore)quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol, Kaneelstok je wordt hier keihard gedist
Ja en ik vind het fijn aan Nederlandse mannen dat zij dit willen & begrijpen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind Nederlandse dames vaak fijn down to earth en erg open en zo. Ook redelijk zelfstandig, dat de man niet alles hoeft te doen. We willen best galant zijn, maar het moet niet zo zijn dat je haar veters nog moet strikken.
Gezellig bij de spinnenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
Die buitenlandse gasten, vooral Zuid-Europeanen...no thanks. De manier waarop die mannen versieren....daarvan klim ik in een boom
Spinnen kunnen me tenminste niet afwijzen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen, ditquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Soms wil ik een lieve meisjes-achtige vrouw die ik de hele dag kan knuffelen. Soms wil ik een stoere vrouw.
True. En ook je bier niet stelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Spinnen kunnen me tenminste niet afwijzen.
Vast welquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Spinnen kunnen me tenminste niet afwijzen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n Italiaan rent waarschijnlijk weg omdat de spin niet matched met z'n haar of tas.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen, ditIk ben een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hij wil jequote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Serieus , ik zat dus vrijdag met zo iemand in gesprek die ik dus al ken en het is een en al hufterigheid, die zat luid uit te verkondigen dat die een sterke vrouw wilde en echt ik dacht bij me zelf jongen die kan je niet eens aan.
Nu moet ik wel zeggen dat degene niet vaak tegen kan als iemand het niet met hem eens is , maar dat die het van mij wel pikten ik ben het heel vaak niet met hem eens en wijs hem nog weleens op zijn fouten
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen, ditIs ook gewoon zo denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie willen op tijden een lieve knuffelbeer, maar toch ook wel die stoere man die eigenlijk gewoon een klootzak is.
Faalquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo denk ik.
Jullie willen op tijden een lieve knuffelbeer, maar toch ook wel die stoere man die eigenlijk gewoon een klootzak is.
Ik ben er helaas ook bang voorquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij wil je
Hij vindt jou een leuke sterke vrouw wiens weerwoord hij graag hoort
Onzinquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is dat in de praktijk vaak wel zo
Hoezo helaas, volgens mij mag je hem welquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben er helaas ook bang voor
Waarheid. Tegengas is nodig, maar wel op de juiste manier en van de juiste persoon. En gewoon een eigenwijze grote bek is iets anders dan datquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij wil je
Hij vindt jou een leuke sterke vrouw wiens weerwoord hij graag hoort
lief zijn is sowieso overrated.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:02 schreef Murdera het volgende:
Daardoor ben ik gestopt met lief zijn.
Schiet je idd weinig mee op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
lief zijn is sowieso overrated.
Dus een klootzak kan niet stoer en sterk en zelfstanidg zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ach jochies toch.
Newsflash: Mannen kunnen ook sterk en zelfstandig en stoer zijn zonder een klootzak te zijn. Sterker nog, het 1 sluit het ander uit.
Ach meisje toch, ik zie overal vrouwen over klootzakken zwijmelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ach jochies toch.
Newsflash: Mannen kunnen ook sterk en zelfstandig en stoer zijn zonder een klootzak te zijn. Sterker nog, het 1 sluit het ander uit.
Mijn ervaring is juist dat mannen die een klootzak vaak juist de minst sterke zwakke personen zijn, maar juist omdat ze zo zijn overschreeuwen ze zich vaak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ach jochies toch.
Ok whatever works best for youquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach meisje toch, ik zie overal vrouwen over klootzakken zwijmelen.
En mijn ervaring zegt dat ik als klootzak op mn best ben.
Haha, ik krijg zin om klootzakken te fokken nuquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat mannen die een klootzak vaak juist de minst sterke zwakke personen zijn, maar juist omdat ze zo zijn overschreeuwen ze zich vaak.
Moet je maar eens proberen als je zo'n man terugbeledigd waar zijn vrienden bij zijn , dan is die ineens niet zo stoer meer .
*merkt ineens dat ze een beetje bitchy is aangelegd*
De klootzakken zijn vaak juist de zwakkere personen, ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus een klootzak kan niet stoer en sterk en zelfstanidg zijn?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Murdera is op zijn best als hij je met zijn ogen uitkleedt.
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat mannen die een klootzak vaak juist de minst sterke zwakke personen zijn, maar juist omdat ze zo zijn overschreeuwen ze zich vaak.
Moet je maar eens proberen als je zo'n man terugbeledigd waar zijn vrienden bij zijn , dan is die ineens niet zo stoer meer .
*merkt ineens dat ze een beetje bitchy is aangelegd*
Jij hebt nog geen ervaring met een Murdera die je met zijn handen uitkleedt, maar ik kan je vertellen dat dat nog beter is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Murdera is op zijn best als hij je met zijn ogen uitkleedt.
Kijk uit.. Kaneelstokje is van beide kanten volgens mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen ervaring met een Murdera die je met zijn handen uitkleedt, maar ik kan je vertellen dat dat nog beter is.
Dat wil ik best geloven, met die grote sterke handen van je...quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen ervaring met een Murdera die je met zijn handen uitkleedt, maar ik kan je vertellen dat dat nog beter is.
Waarom zou hij daar voor moeten uitkijken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kijk uit.. Kaneelstokje is van beide kanten volgens mij
Tante Sinos heeft gesproken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ach jochies toch.
Kiddingquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar voor moeten uitkijken?
Ok, dus de klootzakken zijn het niet voor jou. Prima.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Meestal neem ik de moeite niet eens met dat soort types
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Gezellige boel daar altijd bij jou Former, ofnie.
Een feest van herkenning hierquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tante Sinos heeft gesproken.
Maar je hebt wel gelijk.. tot op zekere hoogte. De vraag is namelijk door wiens ogen diezelfde man een klootzak is.
Er zijn genoeg mensen die mij een aardige gozer vinden en ook wat vrouwen die mij lief vinden. Daar staat echter ook tegenover dat er mensen zijn die mij een egoistische eikel vinden of een gevoelloze klootzak.
De vraag is maar net wie welke kant van diezelfde persoon ziet. Of welke kant hij van zichzelf laat zien in welke situatie.
Ik krijg een beetje het idee alsof ze haar toetsenbord kapot typt wanneer ik dit soort berichtjes lees.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:
ummm ja , het is tenminste nooit saaiquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:
De minst onopvallende categorie? Als in...de meest opvallende? En...de meeste mannen hier in dit topic vallen daaronder, zeg je? En die zijn dan automatisch heel aantrekkelijk? Maar wat gaat er in vredesnaam verkeerd dat ik er nog niet één van date?...ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok, dus de klootzakken zijn het niet voor jou. Prima.
De muurbloempjes zullen het ook niet zijn want die vind je niet stoer en mannelijk genoeg.
Blijft de middenmoot over, maar volgens mij is dat ook de minst onopvallende categorie. Sterker nog, volgens mij vallen de meeste kerels hier in die categorie. Als die dan toch zo aantrekkelijk zijn, wát gaat er dan in vrédesnaam verkeerd
Bartholomeus zit te klagen waarom je 'm nog niet op een date hebt gevraagdquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De minst onopvallende categorie? Als in...de meest opvallende? En...de meeste mannen hier in dit topic vallen daaronder, zeg je? En die zijn dan automatisch heel aantrekkelijk? Maar wat gaat er in vredesnaam verkeerd dat ik er nog niet één van date?...ofzo?
Ik snap niet zoveel van je post...eerlijk gezegd. Verklaar je nader?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik vind een man pas echt stoer als die bereid is zijn fouten toe te geven en sorry te zeggen .
Inb4 hordes mannen die sorry zeggen tegen je.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik vind een man pas echt stoer als die bereid is zijn fouten toe te geven en sorry te zeggen .
Dat vind ik niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dat kan ik wel, maar niet meteen, ik ben wel ontzettend koppig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ik geef zelden tot nooit mijn fouten toe. Wanneer ik dat wel doe is het een ongemeend, slap en lafhartige "sorry".quote:
Heel eerlijk dat is dan een beetje laf van jequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geef zelden tot nooit mijn fouten toe. Wanneer ik dat wel doe is het een ongemeend, slap en lafhartige "sorry".
In jouw ogen ben ik dus stoer, somsquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik vind een man pas echt stoer als die bereid is zijn fouten toe te geven en sorry te zeggen.
quote:
Het komt dan ook zelden voor dat ik mijn fout inzie, als ik het makkelijk in zou zien, zou ik die fout in 1e instantie niet gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:18 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk dat is dan een beetje laf van je
Nee, ik bedoel de minst opvallende categorie, namelijk die tussen twee opvallende extremen. Links de klootzakjes, rechts de muurbloempjes, en daartussen? En natuurlijk is niet iedereen in die categorie automatisch bizar aantrekkelijk, dat heeft immers met meer dan slechts karakter te makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De minst onopvallende categorie? Als in...de meest opvallende? En...de meeste mannen hier in dit topic vallen daaronder, zeg je? En die zijn dan automatisch heel aantrekkelijk? Maar wat gaat er in vredesnaam verkeerd dat ik er nog niet één van date?...ofzo?
Ik snap niet zoveel van je post...eerlijk gezegd. Verklaar je nader?
Echte mannen hebben altijd gelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Echte mannen hebben altijd gelijk.
Ik geef het alleen toe als ik weet dat het echt aan mij ligt. Maar liever geef ik het niet toe als ik fout zitquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geef zelden tot nooit mijn fouten toe. Wanneer ik dat wel doe is het een ongemeend, slap en lafhartige "sorry".
Zolang de vrouw het goed vind toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad een stoere actie. Heel goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
In jouw ogen ben ik dus stoer, soms
Voorbeeldje: toen ik op mijn vorige baan een foutje had gemaakt van 20.000 euro wou mijn manager het in de doofpot stoppen, maar ik vond dat ik dan de directeur niet recht in zijn ogen kon aankijken.
Dus ik wandel zo langs mijn manager de directie kamer in en vertel gewoon wat er echt gebeurd is.
Hij werd niet eens kwaad
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Bartholomeus zit te klagen waarom je 'm nog niet op een date hebt gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Boeiequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef benzin het volgende:
Ik zie dat we weer eens zitten te klagen over mannen en vrouwen met zijn allen.Ik heb ook nog wel een klacht over vrouwen;
Als mannen vertellen dat ze een probleem hebben dan willen ze echt oplossingen. Als vrouwen vertellen dat ze een probleem hebben dan willen ze dat je ze zielig vindt en erkent dat er een probleem is. Als je dan als man (met de beste bedoelingen) met mogelijke oplossingen komt dan worden ze boos![]()
De meeste personen vallen ergens tussen die 2 extremen in.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de minst opvallende categorie, namelijk die tussen twee opvallende extremen. Links de klootzakjes, rechts de muurbloempjes, en daartussen? En natuurlijk is niet iedereen in die categorie automatisch bizar aantrekkelijk, dat heeft immers met meer dan slechts karakter te makenEn of jij er een date of niet staat er al helemaal los van
Mijn punt is dat de meeste kerels hier blijkbaar in de meest aantrekkelijke categorie zitten wat betreft karakter. De meesten zien er ook niet bijzonder lelijk (danwel knap) uit. De meesten komen ook gewoon buiten en hebben ook gewoon een leven buiten Fok. Dus waarom zitten we met z'n allen dan hier?Wat klopt er dan niet
Ja omdat je verdomme gewoon moet luisteren en we kunnen het heus zelf wel oplossenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef benzin het volgende:
Ik zie dat we weer eens zitten te klagen over mannen en vrouwen met zijn allen.Ik heb ook nog wel een klacht over vrouwen;
Als mannen vertellen dat ze een probleem hebben dan willen ze echt oplossingen. Als vrouwen vertellen dat ze een probleem hebben dan willen ze dat je ze zielig vindt en erkent dat er een probleem is. Als je dan als man (met de beste bedoelingen) met mogelijke oplossingen komt dan worden ze boos![]()
Ik maak me er niet eens zo druk meer over. Dat is al jaaaaren zo, net als dat mannen ook zo hun eigenaardigheden hebben waarmee je bij dames het bloed onder de nagels vandaan krijgt. Ik hou het er maar op dat een man als vrouw het samen vaak ook gewoon heel fijn hebben, dan geef je er nog een positieve draai aan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef benzin het volgende:
Dat is een kwestie van de situatie gewoon een beetje aanvoelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef benzin het volgende:
Erg typisch ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef benzin het volgende:
Vertel je ons nu dat er vrouwen zijn die om jouw aandacht vragen en dat je dan vervolgens te stom bent om die kansen te pakken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef benzin het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, ik veel gevallen moet je wel goed kunnen acteren, want veel vrouwen kunnen van de kleinste dingen wel de grootste problemen maken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Vertel je ons nu dat er vrouwen zijn die om jouw aandacht vragen en dat je dan vervolgens te stom bent om die kansen te pakken?
Ik geloof dat ik daar ook redelijk goed in ben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben de beste in de situatie aanvoelen!
Ik geef je een luisterend oor en erkennen van je probleem als je dat nodig hebt, en een oplossing en relativering als dát is wat je nodig hebt. Soms doe ik zelfs allebei als de situatie zich er voor leent.
Bezoek morgen? ik heb geen uitnodiging gehad hoor?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg typisch ja.![]()
Al heb ik wel geleerd daarop te anticiperen.
Maar goed, even verder met schoonmaken voor het bezoek morgen.
De les die ik eruit trek is dat ik gewoon altijd moet doen of het het einde van de wereld is en geen advies moet gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van de situatie gewoon een beetje aanvoelen
Mooie stem welquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Sinos is mijn kloon. Ik moest gisteren ook even goed oefenen op mijn vrouwelijke stem.
Van Soit? Nee joh, in de tijd dat ik me registreerde bestonden er nog geen kloons.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Alweer een kloon.
En twi was toch weer een kloon van soit?
Die weer een kloon is van mrk.n, een kloon van mpj?
Waar heb je het over? Ik heb een zeer stoere mannelijke stemquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Sinos is mijn kloon. Ik moest gisteren ook even goed oefenen op mijn vrouwelijke stem.
Nee. Je moet haar gerust stellen en het idee geven dat het allemaal wel goed komt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:28 schreef benzin het volgende:
[..]
De les die ik eruit trek is dat ik gewoon altijd moet doen of het het einde van de wereld is en geen advies moet geven
Nee, soms komen ze ook naar je toe voor advies, en soms gewoon om op je schouder uit te huilen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:28 schreef benzin het volgende:
[..]
De les die ik eruit trek is dat ik gewoon altijd moet doen of het het einde van de wereld is en geen advies moet geven
Vandaar dat ik goed moest oefenen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik heb een zeer stoere mannelijke stem
Maar ondertussen wel het probleem erkennen en niet wegwuiven!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:30 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nee. Je moet haar gerust stellen en het idee geven dat het allemaal wel goed komt.
Pfff.
Dat denk ik eigenlijk niet, als ik de verhalen moet geloven zijn er juist véél klootzakjes en ook een hóóp levenlozen. Niet dat de tussencategorie een zeldzaamheid is, maar ook niet de overgrote meerderheid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De meeste personen vallen ergens tussen die 2 extremen in.
Betekent niet dat je met de meeste personen ook maar meteen een relatie aangaat.
Nee, is biologenkerst. En jij bent geen bioloog.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bezoek morgen? ik heb geen uitnodiging gehad hoor?
'Ja, je hebt gelijk dat die klootzak vele oogjes op je heeft, die griezel en z'n 8 pootjes'.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel het probleem erkennen en niet wegwuiven!
Niets tegen klonen vriend.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso klonen
Voor bepaalde situaties kan ik me het nog wel voorstellen maar goed, deze valt er duidelijk niet onder
Vrouwenluchtje of mannen luchtje ???quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb jullie hulp nodig.
Ik kan hier voor een dumpprijsje een luchtje kopen. Dus wat kunnen jullie mij aanraden?
Persoonlijk is dit het enige dat ik meemaak. Misschien ben ik te liefquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, soms komen ze ook naar je toe voor advies, en soms gewoon om op je schouder uit te huilen.
Dat is precies mijn puntquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet, als ik de verhalen moet geloven zijn er juist véél klootzakjes en ook een hóóp levenlozen. Niet dat de tussencategorie een zeldzaamheid is, maar ook niet de overgrote meerderheid.
En natuurlijk hoef je dan niet meteen met zomaar iemand een relatie aan te gaanMaar blijkbaar is het dus ook niet zo dat alleen maar in die tussencategorie zitten een succesgarantie is. Sterker nog, ik heb het gevoel dat het dus de onopvallende categorie is en daardoor een beetje ondersneeuwt ofzo. Hoe dan ook, er is meer dan klootzak zijn of niet dat uitmaakt of het wat wordt of niet
Dan zijn we het eens, nouja, voor het grootste gedeelte danquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt
Maar je hebt ongelijk als je denkt dat de extremen in de meerderheid zijn.
Gladde rakker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef Murdera het volgende:
ff douchen, mijn nieuwe gilletje is er._O_
Wel lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar goed, sinos. Hoe gaat het met jou?
Blijft het punt: wáár gaat het dan fout met ons onsuccesvollenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens, nouja, voor het grootste gedeelte dan
Oeh Noorwegen, daar wil ik graag nog een keer naar toequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wel lekker.
Ik was ziekig met kerst, heb weinig kunnen vreten 4 life maar heb wel gechillt, spelletjes gespeeld Harry Potter gekeken je weet.
En over een paar dagen zit ik in het vliegtuig richting Noorwegen![]()
Hoe is het met jou en je vrouwen?
Wij onsuccesvollen zijn gewoon allemaal LELIJKquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Blijft het punt: wáár gaat het dan fout met ons onsuccesvollen
Jij nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wij onsuccesvollen zijn gewoon allemaal LELIJK
Ja. lolquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos, heb je je foto's laten weghalen door mn haartopic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die geen kloon hebben zijn insignificant
Blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:35 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik heel ouderwets omdat ik geen kloon heb?
Nou, soort zoekt soort toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed met mij, helaas aan het werk. Op naar oud& nieuwquote:Wel lekker.
Ik was ziekig met kerst, heb weinig kunnen vreten 4 life maar heb wel gechillt, spelletjes gespeeld Harry Potter gekeken je weet.
En over een paar dagen zit ik in het vliegtuig richting Noorwegen
Hoe is het met jou en je vrouwen?
Of hebben een leven en hoeven dus niet al hun problemen op internet te besprekenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
Mensen die geen kloon hebben durven zichzelf te zijn en verschuilen niet achter klonen
Dat ook jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Of hebben een leven en hoeven dus niet al hun problemen op internet te bespreken
Heb je die andere meid nou al gedag gewuifd?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Goed met mij, helaas aan het werk. Op naar oud& nieuw
Vrouwen, geen idee. Ik heb leuke meisje feesboekberigtje gestuurd, maar nog niets gehoord.
Ik had een vriend die zei altijd: Lelijke mensen hebben ook liefde nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verwaterde vriendschap, zo een die als je die tegenkomt dat je weer kunt lachen maar we zoeken elkaar niet echt op ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
was is die er niet meer dan ???
Ik vind het altijd wel lastig om te bedenken wat ik erin moet zetten "Hey, wanneer schuur je me weer kapot" krijgt minder respons dan ik hoopquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Goed met mij, helaas aan het werk. Op naar oud& nieuw
Vrouwen, geen idee. Ik heb leuke meisje feesboekberigtje gestuurd, maar nog niets gehoord.
Je hebt alleen een strikje om?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:46 schreef Murdera het volgende:
Gvd, te groot.
Maar mijn god, wat ben ik toch een lust object met zo'n ding aan.
Vrouwen die jou niet klaarschurenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lastig om te bedenken wat ik erin moet zetten "Hey, wanneer schuur je me weer kapot" krijgt minder respons dan ik hoop
Dat zijn juist de mooiste vriendschappen. Ik heb dat met vrienden waar ik vroeger mee omging , hadden we een schuurtje waar we altijd keten enzo en we zijn elkaar uit het oog verloren maar als we elkaar zien maken we altijd tijd vrij om even bij te spreken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verwaterde vriendschap, zo een die als je die tegenkomt dat je weer kunt lachen maar we zoeken elkaar niet echt op ofzo.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen die jou niet klaarschuren
Ik ben geen 14quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen die jou niet klaarschuren
Ik kan juist wel lachen om die berichtenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk vind ik het leuker rond de kerst een leuk kerstberichtje op mijn facebook te krijgen van een jongen waar die je prettige kerstdagen wenst en een gelukkig nieuwjaar , leuker dan wanneer schuur je me weer
Deze baas weet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef xFriendx het volgende:
Heb niets met kerstkaartjes (en bijbehorende berichtjes). Net als met Valentijnsdag. Je weet altijd maar slecht of iemand dat doet omdat het past bij de dag(en) of dat opeens zo even kwijt moest. Het out of the blue krijgen vind ik dan nog leuker.
Ik heb er ook niks mee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef xFriendx het volgende:
Heb niets met kerstkaartjes (en bijbehorende berichtjes). Net als met Valentijnsdag. Je weet altijd maar slecht of iemand dat doet omdat het past bij de dag(en) of dat opeens zo even kwijt moest. Het out of the blue krijgen vind ik dan nog leuker.
Ik vind kerstkaartjes out of the blue van mensen wie je het niet verwacht het leukste en soms juist leuker met kerst zelf dan voor kerst .quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef xFriendx het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb nog nooit wat gekregen op Valentijnsdag hahaIk wel, maar wat de fuck moet ik nou weer met een roosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef me dan een koekje dat vind ik tenminste lekker
Ach, ik krijg zowel op kerst als op valentijnsdag helemaal niets; eigenlijk krijg ik 365 dagen per jaar niets.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit wat gekregen op Valentijnsdag hahaIk heb wel is een liefdesbrief gehad over de post, stond er heel groot op NIET VOOR DE OUDERS VAN *********SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook een roze brief
Rustig aan.
Ik heb dit jaar wel weer kerstkaarten gekregen, ook van m'n bejaarde buren, maar ik stuur echt niemand een kaart terug. Doe ik dat wel dan laat ik mij het sturen van kerstkaartjes opdringen en daar bedank ik voor.quote:
quote:Round, square, oval bitches
Rich, poor, slave bitches
Smart, dumb, crazy bitches
Prude, horny, dirty bitches
Fat, tall, skinny bitches
Bi, straight, gay bitches
Cool, nerdy, stuck up bitches
Ghetto, yuppy, valley bitches
High, low, middle bitches
Single, married, widowed bitches
Big, little, thin bitches
Young, old, midget bitches
Club, bar, DJ bitches
Singing, acting, real bitches, yeah
I love all bitches!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wel, maar wat de fuck moet ik nou weer met een roosgeef me dan een koekje dat vind ik tenminste lekker
Dat vind ik weer een beetje sneu als een vrouw een roos gaat geven , geef dan een leuke kaart van een sexy pinup ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden we altijd op school een rozenbezorgservice zodat mensen anoniem rozen naar elkaar konden sturenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik weer een beetje sneu als een vrouw een roos gaat geven , geef dan een leuke kaart van een sexy pinup ofzo
Ja of regel een sleutel en wacht op zijn bed in sexy lingerie, dat is pas een leuke verrassingquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik weer een beetje sneu als een vrouw een roos gaat geven , geef dan een leuke kaart van een sexy pinup ofzo
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja of regel een sleutel en wacht op zijn bed in sexy lingerie, dat is pas een leuke verrassing
quote:
????quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Inderdaad dat zijn de leukere dingen ofzo , die gewoon leuk en creatief zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja of regel een sleutel en wacht op zijn bed in sexy lingerie, dat is pas een leuke verrassing
Ik heb nog nooit wat gekregen op Valentijnsdag hahaWhutwhatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nichtje van 15 krijgt altijd postzakken vol met ValentijnsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Geef jezelf maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
????
Is toch juist lief. Waarom zou je degene waar je stiekem verliefd op bent een kaart van een sexy pinup willen geven
Omdat dat leuk is, ik weet dat de meeste mannen niet zo romantisch ingesteld zijn en dan stuur je hem iets grappigs wat tegelijk een beetje zinprikkelend isquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
????
Is toch juist lief. Waarom zou je degene waar je stiekem verliefd op bent een kaart van een sexy pinup willen geven
Ik ben echt een hopeloze romanticus als ik verliefd benquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is, ik weet dat de meeste mannen niet zo romantisch ingesteld zijn en dan stuur je hem iets grappigs wat tegelijk een beetje zinprikkelend is
Ik heb idd liever die pinup dan een roos.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is, ik weet dat de meeste mannen niet zo romantisch ingesteld zijn en dan stuur je hem iets grappigs wat tegelijk een beetje zinprikkelend is
Dat dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben echt een hopeloze romanticus als ik verliefd ben
Ik ben ook niet romantisch.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
heel eerlijk ik ben totaal niet romantisch en ik snap ook eigenlijk af en toe niet dat ik als vrouw gewoon niet romantisch ben
Jij komt op mij eigenlijk wel als zo'n romantisch type overquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
heel eerlijk ik ben totaal niet romantisch en ik snap ook eigenlijk af en toe niet dat ik als vrouw gewoon niet romantisch ben
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet romantisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan maar in alle eerlijkheid als iemand heel romantisch tegen me gaat doen , dan ga ik me op een of andere manier ongemakkelijk voelen . Ik vind het wel leuk romantische films ofzo te kijken , maar als iemand dat in het echt bij me zou doen dan schiet ik in de stress . Vreemde gewoonte van me maar dat is zoquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt op mij eigenlijk wel als zo'n romantisch type over
Ik kom.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
Een hoop kan romantisch zijn natuurlijk.
Romantisch in de zin van rozenblaadjes en berenknuffeltjes: No thanks![]()
Romantisch op je eigen manier binnen een relatie: kom maar
Misschien dat jij je dan ergert in de zin van: alsjeblieft niet de hele tijd romantisch doen en het er zo dik op leggen. Alsof je vent dan eigenlijk steeds maar weer bevestiging vraagt van de liefde die er is. Terwijl zolang jullie gewoon lol hebben dat er gewoon is natuurlijk. Plus vaak als iemand ontzettend slijmt dan is het alsof je op een soort podium geplaatst wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan maar in alle eerlijkheid als iemand heel romantisch tegen me gaat doen , dan ga ik me op een of andere manier ongemakkelijk voelen . Ik vind het wel leuk romantische films ofzo te kijken , maar als iemand dat in het echt bij me zou doen dan schiet ik in de stress . Vreemde gewoonte van me maar dat is zo
Mijn sigquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:12 schreef formerjellybean het volgende:
He wat grappig meisje wat elphaba speelt in de nederlandse wicked is zonder make-up ook nog een elphaba typje
Dat snap ik wel, je voelt je dan toch een beetje ongemakkelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan maar in alle eerlijkheid als iemand heel romantisch tegen me gaat doen , dan ga ik me op een of andere manier ongemakkelijk voelen . Ik vind het wel leuk romantische films ofzo te kijken , maar als iemand dat in het echt bij me zou doen dan schiet ik in de stress . Vreemde gewoonte van me maar dat is zo
En ineens snap ik waarom mannen moeite hebben met mij in een relatie, ik ben dus een beetje ijskoningin af en toequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien dat jij je dan ergert in de zin van: alsjeblieft niet de hele tijd romantisch doen en het er zo dik op leggen. Alsof je vent dan eigenlijk steeds maar weer bevestiging vraagt van de liefde die er is. Terwijl zolang jullie gewoon lol hebben dat er gewoon is natuurlijk. Plus vaak als iemand ontzettend slijmt dan is het alsof je op een soort podium geplaatst wordt.
Als iemand je ontdooit weet je meteen dat je een goede te pakken hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ineens snap ik waarom mannen moeite hebben met mij in een relatie, ik ben dus een beetje ijskoningin af en toe
Je haar vasthouden terwijl jij zit te kotsen omdat je te veel gezopen hebt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
Een hoop kan romantisch zijn natuurlijk.
Romantisch in de zin van rozenblaadjes en berenknuffeltjes: No thanks![]()
Romantisch op je eigen manier binnen een relatie: kom maar
Ja zag ik Wicked ruled , ik heb het boek ook . Wel grappig want mijn beeld van elphaba was ondanks groene kleurtje een beeld van een pinnig meisje met donker haar en ogen die als wijze van spreken door je heen kijken en zie ik willemijn verkaik zonder make-up van de musical is ze inderdaad zo'n soort elphaba typjequote:
Jadatquote:
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je haar vasthouden terwijl jij zit te kotsen omdat je te veel gezopen hebt?
Ik ben meestal bekijk het lekker als je dronken bent, ik snap die meiden niet die ineens heel zorgzaam gaan doen voor een dronken kerelquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsnog zou je me geven dont even lie
Dat is jouw idee van romantisch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |