Nee op zich is dat geen prive informatie meer maar dit topic koppelt dan wel een naam aan mijn relaas en dan denk ik dat de mods in actie zullen komen. Zou ik zonde vinden van dit topic dat toch al veel info heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef matthijst het volgende:
Kan je die linkjes niet ff posten?
Dat is toch geen prive-info?
Neem aan dat iedereen wel benieuwd is
Ik heb wel eens wat acties gezien inderdaad en toen heeft de bad guy het er echt flink van langs gehad. Maar goed dat kan altijd nog.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef FireFox1 het volgende:
Don't underestimate the power of Fok!
Patricia Wirkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef FireFox1 het volgende:
Don't underestimate the power of Fok!
Ik heb verdorie vorig jaar mijn DAS rechtsbijstand opgezegd..quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Van plan om rechtshulp in te schakelen of niet?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef mime_negert het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, graag een linkje
De eerste hit op Google doet wonderen.
Het is een civiele procedure, mocht hij die willen starten. Wel belangrijk om aangifte te doen maar ga er maar niet vanuit dat hij strafrechtelijk vervolgd wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef teckna het volgende:
Aangifte doen bij politie. Hopelijk hebben niet al te veel mensen aan het blikje gezeten, vingerafdrukken blijven perfect op blikjes staan. Overigens verwacht ik niet dat politie zoveel moeite zou doen om daadwerkelijk te kijken naar de vingerafdrukken.
Gefinancierde rechtsbijstand zou wellicht optie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb verdorie vorig jaar mijn DAS rechtsbijstand opgezegd..De kosten van een advocaat staan niet in verhouding tot de schade dus dat schiet niet zo op imo.
Is een optie natuurlijk maar indien de rechter op punten toch anders beslist ben ik twee maal de sjaak, en dan met name mijn bankrekening.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gefinancierde rechtsbijstand zou wellicht optie kunnen zijn.
Deurwaarder kan het ook voor je uit handen nemen en dan mag ie voor de rechter komen Grote kans dat ie dan alles mag betalen. En je mag zelf je verweer doen. ALs je dan aantoont dat je betaald hebt voor verzekerde verzending en dat afgesproken is en wat je nu hier doet, dan hangt ie denk ik. Tenzij ie aan kan tonen dat ie echt die iphone verstuurd heeft en dat kan ie niet.
Die gaan een persoon echt geen informatie verstrekken. Zal Tim Kuijk leuk vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:17 schreef rumiii het volgende:
Misschien dat de ip-adres met hulp van de provider wat oplevert?
Nee, stel je voor zeg, iemand anders zou door het lezen van zijn gegevens een oplichting voorkomen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:26 schreef jpjedi het volgende:
Ik ga geen gegevens online zetten uiteraard. Straks krijg ik ook nog een aangifyte van smaad aan mijn broek
Jij bent toch al lang genoeg op FOK! dat je weet dat dan het topic dicht gaat en de post ge-edit wordt door een mod?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, stel je voor zeg, iemand anders zou door het lezen van zijn gegevens een oplichting voorkomen...
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef jpjedi het volgende:
hier nog wat info:
De fotos die hij verzond voor de koop besloten werd, het valt me nu pas op dat het vodafone ES logo in beeld staat. Oftewel, vodafone spanje. En een heel oude kale ios versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 2 screens als "bewijs" dat hij gebeld heeft met PostNL. Kwamen overigens direct op eigen initiatief per mail binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |