Nee op zich is dat geen prive informatie meer maar dit topic koppelt dan wel een naam aan mijn relaas en dan denk ik dat de mods in actie zullen komen. Zou ik zonde vinden van dit topic dat toch al veel info heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef matthijst het volgende:
Kan je die linkjes niet ff posten?
Dat is toch geen prive-info?
Neem aan dat iedereen wel benieuwd is
Ik heb wel eens wat acties gezien inderdaad en toen heeft de bad guy het er echt flink van langs gehad. Maar goed dat kan altijd nog.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef FireFox1 het volgende:
Don't underestimate the power of Fok!
Patricia Wirkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef FireFox1 het volgende:
Don't underestimate the power of Fok!
Ik heb verdorie vorig jaar mijn DAS rechtsbijstand opgezegd..quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Van plan om rechtshulp in te schakelen of niet?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef mime_negert het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, graag een linkje
De eerste hit op Google doet wonderen.
Het is een civiele procedure, mocht hij die willen starten. Wel belangrijk om aangifte te doen maar ga er maar niet vanuit dat hij strafrechtelijk vervolgd wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef teckna het volgende:
Aangifte doen bij politie. Hopelijk hebben niet al te veel mensen aan het blikje gezeten, vingerafdrukken blijven perfect op blikjes staan. Overigens verwacht ik niet dat politie zoveel moeite zou doen om daadwerkelijk te kijken naar de vingerafdrukken.
Gefinancierde rechtsbijstand zou wellicht optie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb verdorie vorig jaar mijn DAS rechtsbijstand opgezegd..De kosten van een advocaat staan niet in verhouding tot de schade dus dat schiet niet zo op imo.
Is een optie natuurlijk maar indien de rechter op punten toch anders beslist ben ik twee maal de sjaak, en dan met name mijn bankrekening.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gefinancierde rechtsbijstand zou wellicht optie kunnen zijn.
Deurwaarder kan het ook voor je uit handen nemen en dan mag ie voor de rechter komen Grote kans dat ie dan alles mag betalen. En je mag zelf je verweer doen. ALs je dan aantoont dat je betaald hebt voor verzekerde verzending en dat afgesproken is en wat je nu hier doet, dan hangt ie denk ik. Tenzij ie aan kan tonen dat ie echt die iphone verstuurd heeft en dat kan ie niet.
Die gaan een persoon echt geen informatie verstrekken. Zal Tim Kuijk leuk vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:17 schreef rumiii het volgende:
Misschien dat de ip-adres met hulp van de provider wat oplevert?
Nee, stel je voor zeg, iemand anders zou door het lezen van zijn gegevens een oplichting voorkomen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:26 schreef jpjedi het volgende:
Ik ga geen gegevens online zetten uiteraard. Straks krijg ik ook nog een aangifyte van smaad aan mijn broek
Jij bent toch al lang genoeg op FOK! dat je weet dat dan het topic dicht gaat en de post ge-edit wordt door een mod?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, stel je voor zeg, iemand anders zou door het lezen van zijn gegevens een oplichting voorkomen...
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef jpjedi het volgende:
hier nog wat info:
De fotos die hij verzond voor de koop besloten werd, het valt me nu pas op dat het vodafone ES logo in beeld staat. Oftewel, vodafone spanje. En een heel oude kale ios versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 2 screens als "bewijs" dat hij gebeld heeft met PostNL. Kwamen overigens direct op eigen initiatief per mail binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste oproep zegt niks, staat geen nummer bij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef jpjedi het volgende:
hier nog wat info:
De fotos die hij verzond voor de koop besloten werd, het valt me nu pas op dat het vodafone ES logo in beeld staat. Oftewel, vodafone spanje. En een heel oude kale ios versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 2 screens als "bewijs" dat hij gebeld heeft met PostNL. Kwamen overigens direct op eigen initiatief per mail binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 los van elkaar maken het juist weer verdacht inderdaad. We lijken gaten in elk argument te kunnen schieten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laatste oproep zegt niks, staat geen nummer bij.
Als hij meeleest dan kan het geen kwaad maar ik had dan al wel een reactie verwacht,. Plus ik ga geen zaak starten om 365 euro.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Inlognaam het volgende:
En wat nu als ie hier meeleest?
Denk niet dat je je troeven hier moet uitspelen, maar wellicht beweren voor in de rechtbank.
En die screenshotjes van 'm bewijzen niets. Hooguit dat ie een keer 0900-0990 heeft gebeld op een bepaalde datum, maar verder laat die gespreksduur niet zien dat ie 13 minuten naar hen gebeld heeft. Hooguit dat ie een keertje 13 minuten met een ander verbinding heeft gehad.
Ik zeker wel, al is het een principe kwestie en ik daarmee genoegdoening haal. Het lijkt wel dat mensen bang zijn een rechtszaak te beginnen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als hij meeleest dan kan het geen kwaad maar ik had dan al wel een reactie verwacht,. Plus ik ga geen zaak starten om 365 euro.
QFTquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik zeker wel, al is het een principe kwestie en ik daarmee genoegdoening haal. Het lijkt wel dat mensen bang zijn een rechtszaak te beginnen.
Hier zijn bericht dat hij PostNL had ingeschakeld. Ik ben niet naief ingesteld maar als je deze mail leest nadat je iemand hebt gecontacteerd over problemen met die zending dan is het niet gek dat je op het verkeerde been gezet wordt. Misschien is dit wel DE mail waarvan ik zo verbaasd ben dat dit deel is van een geraffineerd plan:quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
Met andere woorden: je laat 'm ermee wegkomen feitelijk. Enerzijds snap ik je, anderzijds zou je dit gezeik niet hebben gehad als ie weldegelijk aangetekend zou hebben verzonden.
Je moet eens kijken of je hier een advocaat kan vinden die zn licht erop wilt laten schijnen. Dus niet zomaar een lief Fok!kertje, maar eentje die niets anders doet dan procederen.
365 euro is toch een enorme berg geld als je in je gelijk staat. De kosten komen ook voor hem als je wint en dat lijkt me een leuk gegeven.
Deurwaarder inschakelen kost meen ik 180 euro ofzo om 'm voor het gerecht te dagen/. Ik durf te wedden dat zodra je dat doet, dat ie hangt. En heel snel het bedrag terugbetaald. Hij is het namelijk die een probleem heeft.
Trouwens, zelf ook TNTpost al gebeld? En even geverifieerd of er inderdaad een klacht gemeld is omtrent het bewuste pakketje?
quote:Ik heb zojuist 15 minuten naar Post-NL gebeld a 10ct per minuut + mobiele kosten, en ze hebben de klacht aangenomen. Ze gaan een onderzoek starten met het betreffende track en trace nummer: 3SKABA01169xxxx (edit JP) onder ontvangst naam: <mijn achternaam>. Ze hebben mijn gegevens voor eventuele terugkoppeling. Wat ze nu gaan doen, zoals de dame aan de telefoon had vermeld: ze gaan een onderzoek starten naar het desbetreffende pakket, zij kunnen zien en weten wie het pakket allemaal in handen heeft gehad ( bij Post-NL ) en zullen deze mensen allemaal verhoren om te kijken wie er meer over weet. Degene die dat gedaan heeft ( als dat zo is ) verwacht niet zomaar een melding te krijgen en zal waarschijnlijk wel schrikken. Ze heeft tevens bevestigd dat er op dit moment meer mensen aan het werk zijn van buitenaf omdat Post-NL anders niet kan voldoen aan de vraag, veel te druk daarvoor rondom kerst.
Ik heb tevens gevraagd om een referentie, en dat referentie nummer ( oftewel case-nummer, de klachtbehandeling ) is: 0054xxxxx. (edit jp)
Ik raad je aan om wel aangifte te doen van deze zaak en tevens te vermelden wat er gebeurd is, dat mag uiteraard tegen mij ( ik heb niks op me kerfstok dus daar ben ik niet bang voor, maar verstandig lijkt mij om Post-NL hier bij vooral bij te betrekken, want daar zal het mis gegaan moeten zijn.
Ik hoop dat we goed nieuws krijgen en dat het opgelost wordt, het zou zoiezo al fijn zijn als we weten waar het mis gegaan is.
Ik doe dit via mail, zodat je alles zwart op wit hebt, wat eventueel in de toekomst handig kan zijn voor beiden.
Ik hoop dat je in ziet dat ik mee wil werken en mijn best zal doen dit op te lossen. Ik ben in principe ook een iPhone 4 kwijt nu..
Wat is het nut hiervan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:15 schreef Inlognaam het volgende:
Goed, ik doneer 30 euro, als je 5 anderen ook zover vind.
Die 30 euro wil ik dan wel terug als je inderdaad wint. Want die mag die kloothommel dus lekker betalen.
Dat is echt hele smerige misleiding.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier zijn bericht dat hij PostNL had ingeschakeld. Ik ben niet naief ingesteld maar als je deze mail leest nadat je iemand hebt gecontacteerd over problemen met die zending dan is het niet gek dat je op het verkeerde been gezet wordt. Misschien is dit wel DE mail waarvan ik zo verbaasd ben dat dit deel is van een geraffineerd plan:
[..]
erg he..quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is echt hele smerige misleiding.
Aangifte is al gedaan zaterdagquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef Doodloper het volgende:
Maar even een break.
Wat je nu dus weet: je bent opgelicht. Punt.
Wat je gaat doen: aangifte.
Je zegt zelf dat je het geen rechtzaak waardig vindt. Maar waarom ga je niet even naar de rechtswinkel of weet ik waar je tegenwoordig allemaal gratis juridisch advies kunt krijgen, en vraagt daar naar je kansen? Die mensen weten echt wel waar ze over praten, en ik zou ook zeker niet iemand maar laten schieten voor 365 euro. Je kunt heel 2012 elke dag een hamburger bij de McDonald's halen voor dat geld..
Dit ja, want de meeste mensen roepen "ik maak er een rechtzaak van!!" terwijl dat doorgaans pure bluf is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De meesten schrikken daar niet van, tot ze een dagvaarding ontvangen. Meestal komt men dan over de brug met een schikking.
Gaat imo niet om een strafzaak maar om het nakomen van een overeenkomst. Maar in jouw hypothese ligt de zaak nog meer in het midden en is het nog lastiger. In mijn geval begint het al bij een internet foto ipv een foto van het aangeboden product.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef Montelly het volgende:
Stelling:
Verkoper besluit iphone te verkopen en vindt een koper.
- Verkoper maakt eerst wat foto's van originele doosje (incl. iphone) zonder dat daar stickers zichtbaar op staan. Desnoods iets op achtergrond waar datum/tijd op staat.
- Maakt vervolgens foto's van de op te sturen doos met daarin inhoud (incl. iphone ed) incl datum tijd ed.
- Haalt vervolgens alles weer uit en vult iphone doosje met vergelijkbaar inhoud (gewicht).
- Stuurt vervolgens hele zooitje op niet aangetekend.
Dat hele zooi niet aangetekend is verstuurd is heel bewust gedaan. Of er werkt iemand bij TNT die verkoper kent en vervolgens zijn pakketjes onderschept, uit elkaar haalt en weer dichtplakt. Maar dat lijkt mij sterk.
Lol hoe bewijs je dan als koper dat verkoper het hele iphone daadwerkelijk niet opgestuurd heeft..En wie is wettelijk strafbaar.
No shit sherlock..quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Montelly het volgende:
Is het mogelijk om het pakketje aangetekend te krijgen maar nog niet weg te sturen? Zodat je thuis nog het een ander kan wijzigen.. (Sorry heb geen ervaring met pakketjes versturen)..
Zoja..dan valt er alsnog niks te bewijzen..aangetekend of niet. Theoretisch kan pakketje dus overal worden onderschept en inhoud daarvan gewisseld worden.
Nogmaals..ik heb sterk het vermoeden dat verkoper gewoon niks heeft opgestuurd. TNT zal met antwoord komen dat alles volgens hun processen is verlopen en pakketje gewoon op tijd zonder vertraging is aangekomen.
Shiiiit..die opmerking van jou is nu gewoon misplaatstquote:
Ja misschien wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Shiiiit..die opmerking van jou is nu gewoon misplaatst![]()
Jij bent diegene die vooruit loopt te betalen in goede hoop dat je je iphone krijgt![]()
Bedankt voor je analyses met heldere onderbouwing. Erg fijn om de situatie eens verhelderd te zien vanuit juridisch oogpunt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Of een pakket wel of niet aangekomen is doet niets af aan je rechtspositie die je als verkoper hebt, mocht je afgesproken hebben dat het verzekerd opgestuurd zou worden en het niet zo blijkt te zijn. Nogmaals jij bent niet nalatig dat is de verkoper geweest. Aangezien het product niet in de doos zat, moet hij maar met de bewijs kunnen komen dat dit wel zo is. Mocht het gestolen zijn door een medewerker van PostNL dan is dat een zaak tussen de verkoper en de dienstverlener. Jij blijft het recht behouden tot levering van het product of anders ontbinding van de overeenkomst, en je geld terugvorderen.
Sommeringen, wat zijn dat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
No problem. Succes trouwens, maar laat je niet zo snel afwimpelen. Al is het maar om je gelijk te halen. Jij hebt namelijk niets verkeerds gedaan. En ik hoop gewoon dat zulke schoften vaker aangepakt zouden worden. Bij mij had hij na drie sommeringen (tot nakoming) een advocaat op zijn dak gehad.
Ooit gehoord van een herinnering of te wel een vordering tot nakoming?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een herinnering?
Zoek eens het woord synoniemen op. Maar eriksd als je wilt gaan trollen om een woord stuur me dan even een pm. Dan praten we het daar even uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja.
Herinnering - herinneringen.
Sommatie - Sommering?
http://www.encyclo.nl/begrip/SOMMERINGquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja.
Herinnering - herinneringen.
Sommatie - Sommering?
Ah, je bent er eindelijk uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoek eens het woord synoniemen op. Maar eriksd als je wilt gaan trollen om een woord stuur me dan even een pm. Dan praten we het daar even uit.
quote:''aanmaning
1) Aandrang 2) Aansporing 3) Betalingsbevel 4) Dagvaarding 5) Herinnering 6) Herinnering tot betaling 7) Herinnering van betaling 8) Herrinnering 9) Sommatie 10) Vermaan 11) Vermaning 12) Waarschuwing''
Dat woordenboek lijkt mij niet echt tot de aanbeveling strekkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Juist, en wat is een aanmaning, of te wel je faalt weer eriksd.
8) Herrinnering 9)
Dat woordenboek heeft het wel vaker aan het juiste eind, in tegenstelling tot jouquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat woordenboek lijkt mij niet echt tot de aanbeveling strekken
Heb jij een juridische achtergrond?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat woordenboek heeft het wel vaker aan bij het juiste eind, in tegenstelling tot jij. Los van de taalfout wat die overigens onder punt 6 goed geschreven is.
Ik wel, jij daarentegen niet. Maar dat wisten wij al. Overigens reported voor trolling succes met je note.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb jij een juridische achtergrond?
Ik heb voor de grap even de foto's door TinEye gegooid. Vond ze onder andere in een advertentie van 2010: http://www.irelandad.com/7895.htmlquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef jpjedi het volgende:
hier nog wat info:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha. Klein kindquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik wel, jij daarentegen niet. Maar dat wisten wij al. Overigens reported voor trolling succes met je note.
Dat bellen met TNT is natuurlijk ook een beetje houtje-touwtje. Nergens blijkt uit dat hij daadwerkelijk "die 13 minuten" met TNT gebeld heeft. Voor zover het überhaupt iets zegt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap even de foto's door TinEye gegooid. Vond ze onder andere in een advertentie van 2010: http://www.irelandad.com/7895.html
Absoluut geen originele foto's van hem dus.
De enige die een klein kind is ben jij domme infantiel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha. Klein kind
[..]
Dat bellen met TNT is natuurlijk ook een beetje houtje-touwtje. Nergens blijkt uit dat hij daadwerkelijk "die 13 minuten" met TNT gebeld heeft.
Ik bedoel niet die foto's, maar de foto's die de verkoper van de iPhone gemaakt zou hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha. Klein kind
[..]
Dat bellen met TNT is natuurlijk ook een beetje houtje-touwtje. Nergens blijkt uit dat hij daadwerkelijk "die 13 minuten" met TNT gebeld heeft.
I know, maar had het ook over dat "bellen met". Lijkt mij duidelijk dat de boel gewoon getraineerd wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik bedoel niet die foto's, maar de foto's van die de verkoper van de iPhone gemaakt zou hebben.
Pagina terug staat een Google link. Internet staat vol met die 2 foto's. Kwam aan het licht toe ik zag dat er Vodafone ES' in beeld stond.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap even de foto's door TinEye gegooid. Vond ze onder andere in een advertentie van 2010: http://www.irelandad.com/7895.html
Absoluut geen originele foto's van hem dus.
Nu is het kwestie van doorpakken inderdaad. Hij is ook niet meer zo agressief in zijn verdediging. Dit is het eerste piepje van meneer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij is dus niet zeker van zijn zaak. Maar ik zou er geen genoegen meenemen.
Gewatquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know, maar had het ook over dat "bellen met". Lijkt mij duidelijk dat de boel gewoon getraineerd wordt.
trai·ne·ren [trenneere(n)] -neerde, h getraineerd op de lange baan schuiven; vertragenquote:
Oh zeg dat dan gewoon ipv van die kakwoorden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
trai·ne·ren [trenneere(n)] -neerde, h getraineerd op de lange baan schuiven; vertragen
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=traineren&lang=nn
Zie het nu inderdaad, had de link gemist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Pagina terug staat een Google link. Internet staat vol met die 2 foto's. Kwam aan het licht toe ik zag dat er Vodafone ES' in beeld stond.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb met behulp van de tekst van mister, nog eens mijn standpunt benadrukt en ik heb beet. Krijg net aanbod binnen tot helft terugbetalen en de andere helft bij toewijzing claim door PostNL.
Dat is inderdaad mijn punt. De pest is dat er een deurwaarder aan te pas moet komen helaas en dat dat hoge kosten met zich meebrengt. Gevolg: veel oplichters komen er mee weg want de kosten wegen niet op tegen de schade. Als je voor 5 tientjes opgelicht bent, ga je er niet uren aan tijd instoppen, en... en...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De meesten schrikken daar niet van, tot ze een dagvaarding ontvangen. Meestal komt men dan over de brug met een schikking.
Sue the bastardquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu is het kwestie van doorpakken inderdaad. Hij is ook niet meer zo agressief in zijn verdediging. Dit is het eerste piepje van meneer.
Doe hem een tegenaanbod, het hele bedrag terug en jij ziet er op jouw beurt vanaf hem het energy drink blikje overdwars de strot in te rammen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb met behulp van de tekst van mister, nog eens mijn standpunt benadrukt en ik heb beet. Krijg net aanbod binnen tot helft terugbetalen en de andere helft bij toewijzing claim door PostNL.
Lees je even inquote:Op woensdag 28 december 2011 01:26 schreef Doutzen het volgende:
Heb je het rekeningnummer van de vermeende oplichter al door google gehaald? Soms kom je dan uit op sites zoals opgelicht.nl.
Melding doen bij politie kan geen kwaad trouwens! In eerste instantie kunnen ze niets totdat zekere rekeningnummers/namem/telefoonnummers/adressen vaker in het systeem opduiken. Als dit gebeurt dan vragen ze je op later tijdstip om alsnog aangifte te doen.
Heb dit ooit gedaan en kreeg later te horen dat er iemand was veroordeeld en kreeg een paar maanden daarop 35 euro op mijn rekening bijgeschreven. Het hele proces duurde wel 2 jaar.
Ik ga de druk wat opvoeren en het hele bedrag terugvorderen. Anders ga ik echt een zaak aanspannen.quote:
quote:Ik heb vaker aangegeven het te willen oplossen, maar niet als jij mij blijft beschuldigen van iets wat ik niet heb gedaan! Het is mijn fout dat hij niet aangetekend is verzonden, daar heb je helemaal gelijk in en zal ik nooit ontkennen, ( heb ik ook nooit gedaan ).
Om een rechtzaak te voorkomen, ( ik neem aan dat we daar beiden geen zin in hebben ) ik begrijp dat je in je recht staat omtrent mijn gebreke ( qua type verzending ), wil ik je componseren, maar ik ga niet de volle mep terug betalen, want ik ben zelf ook de dupe hiervan. Mijn vriendin heeft hem immers verkeerd verzonden, en Post-NL is in gebreke gebleven gezien ze niet geleverd hebben wat ik verzonden heb.
Ik stel voor om een oplossing te vinden, waar we beiden mee kunnen leven. Ik kan niet zien of jij ooit een iPhone gekregen hebt, los van het feit of hij aangetekend is verzonden, danwel niet of wel.
Ik stel het volgende voor, ik maak je de helft van de kosten over ( a 175 euro ) om te compenseren, dan neem ik 175 verlies voor lief, gezien ik dan in principe een iPhone 4 de deur uit heb gedaan voor maar 175 euro, en jij voor het feit dat Post-NL niet geleverd heeft wat ik verzonden heb. Mocht Post-NL dan alsnog tot een conclusie komen, of de iPhone vinden, maak ik alsnog 175,00 euro over naar je bankrekening. Dan heb ik de iPhone terug en jij je geld. Tot die tijd wachten we het onderzoek af.
Hij heeft last van z'n geweten en voelt zich kwetsbaar. Nu is het tijd om keihard terug te slaan. Finish the job.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:19 schreef jpjedi het volgende:
Hier het bericht van gisteravond:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |