Dat heb ik hem ook gestuurd vanmorgen en daar heb ik nog geen antwoord op ontvangen. Ik heb de argumenten even gelaten voor het was en uitgelegd dat een buurtonderzoek meer voor de politie is dan voor mij. De achtergrond achter het IP adres waar hij naar vraagt kan ik niet zeggen aangezien Tweakers die aan de politie doorgeeft en niet aan mij vanwege privacy.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik zou niet het nut inzien van het verwijderen van een nepIMEI van een evt. nep doosje.
Laat hem weten dat je je geld terug wilt en dat hij het zelf mag regelen met de TNT. Als hij zo zeker is van zn zaak, zou dat toch geen probleem moeten zijn?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:44 schreef Doodloper het volgende:
Wat heb je ervoor betaald eigenlijk?
quote:Ik wens je veel succes met de aangifte bij de politie. Ik hoop dat ze langskomen zodat ik hun concreet het verhaal kan vertellen. Kunnen ze dan meteen mij verder helpen met mijn dossier. Ik ga uiteraard geen geld terugstorten want voor mij is er 0,0 zekerheid of jij de iPhone wel of niet hebt ontvangen. Mocht ik hierdoor problemen krijgen, wordt die aangifte wederzijds, want ik ben nergens in gebreke gebleven, dat is Post-NL geweest, vandaar dat daar het onderzoek loopt.
Moet 'ie gewoon op het internet gooien met alle andere gegevens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:24 schreef Luxuria het volgende:
Kun je me zijn naam niet pm-en? Ik woon ook in venlo, miss weet ik wie het is.
Maar zie jij inmiddels in dat jij je geld via de rechtsgeldige wegen niet meer terug gaat zien? Want dit zou zeer naïef zijn. Als ik jou was zou ik naar andere oplossingen gaan zoeken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:26 schreef jpjedi het volgende:
Ik ga geen gegevens online zetten uiteraard. Straks krijg ik ook nog een aangifyte van smaad aan mijn broek
Dan moet je wel zeker zijn dat het adres wel het juiste adres is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of ga naar zijn huis, sloop iets ter waarde van een iphone en ga weer weg. Misschien een ruit ingooien ofzo.
Wie weet ken ik hem en kan ik je verder helpen..quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:26 schreef jpjedi het volgende:
Ik ga geen gegevens online zetten uiteraard. Straks krijg ik ook nog een aangifyte van smaad aan mijn broek
Tegenwoordig wordt een iPhone 4 tweedehands voor zulke bedragen verkocht, niets vreemds aan. Het was echter naïef van TS om het te laten verzenden in plaats van het op te halen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:30 schreef djedz het volgende:
Ik wil TS niet in een zwart daglicht zetten of iets dergelijks maar een Iphone 4S kopen voor 365,- inc verzending...? Daar kan je toch al aan ruiken dat het niet klopt? Nieuw toestel Iphone 4S 16 GB kost 599,-
Vetzakquote:
Waarom zou dat zeer naief zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Maar zie jij inmiddels in dat jij je geld via de rechtsgeldige wegen niet meer terug gaat zien? Want dit zou zeer naïef zijn. Als ik jou was zou ik naar andere oplossingen gaan zoeken.
Het lijkt me sterk dat als ik een doosje hagelslag aangetekend verzend en claim dat het telefoon is die een waarde heeft van ¤ 400,- dat TNT mij dan die waarde gaat vergoeden als blijkt dat er geen telefoon maar een doosje hagelslag in het pakket zit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarom zou dat zeer naief zijn?
Als TS heeft afgesproken en betaald heeft voor een aangetekende zending en dat is niet gebeurd en er gebeurd wat met het pakket, dan is m.i. de verkoper toch echt aansprakelijk.
Had ie het namelijk wel aangetekend verstuurd, dan had TNT de schade mogen betalen. Nu mag verkoper naar mijn idee nog steeds leveren. Ik denk dat een rechter er zo ook overdenkt. Alleen moet ts het wel kunnen aantonen dat ie dus betaald heeft voor een aangetekende zending en dat er nooit geleverd is.
Nu probeert verkoper het op het bord van TS te gooien en kan TS dus naar zn geld fluiten omdat verkoper besloot om 1.30 te besparen op een aangetekende zending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |