KLetsenquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Alle servers van Star Wars zijn down, wat nu te doen.
Wat ik er van gelezen heb past het prima bij de spellen die ik graag speelquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb momenteel te veel te spelen, Annie. Skyrim moet ik ook nog ' uitspelen' (in zover dat mogelijk is). Maar was aan Star Wars begonnen omdat Ross zei dat ik het echt moest proberen en hij ging toch voetbal kijken.
Pannenkoek bakken voor kerst is een prima plan voor kinderen, FC! En de oplossing voor Tara: pc gewoon in de woonkamer, veel gezelliger
Daar kan ik je geen antwoord op geven, want dat heb ik nooit gespeeld. Wat ik hier zo mooi vind is dat het gewoon heel soepel speelt, je er snel in zit, er allerlei opties zijn in de verhaallijn en je dus ook een bepaald alignment opbouwt! Je kan het heel arrogant spelen, heel nederig, heel wijs etc.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
Wat ik er van gelezen heb past het prima bij de spellen die ik graag speel. Ik ben alleen benieuwd in hoeverre het een vervolg is op Knights of the Old Republic.
Het klinkt exact zoals Knight of the Old Republic alleen in Multiplayer vormquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen antwoord op geven, want dat heb ik nooit gespeeld. Wat ik hier zo mooi vind is dat het gewoon heel soepel speelt, je er snel in zit, er allerlei opties zijn in de verhaallijn en je dus ook een bepaald alignment opbouwt! Je kan het heel arrogant spelen, heel nederig, heel wijs etc.
En dat het totaal niet op wow lijkt! Het heeft zijn eigen Star Wars feel itt zo ontzettend veel MMO's die allemaal maar wowklonen zijn.
En twee maal gourmet met kerst?Wat fijn voor je dat de kerst voorbij is
Dat klopt helemaal! Elk jaar zeggen we dat een boterham met kaas ook goed is, maar het is gewoon leuk om iets leuks te koken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef AnneX het volgende:
De diner kaart van Krakke klinkt écht lekker.
Gezelligheid is nog het belangrijkste bij lekker eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |