Weltrusten!quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister alvast maar ff via Youtube naar de Bee Gees die later komen, ik ga lekker slapen!
Dank je! Slaap lekker en tot morgen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen. Tot morgen![]()
Nog veel luisterplezier!
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:12 schreef Eska het volgende:
Patricia Paay??
Piet klinkt trouwens wel alsof 't menens is hè.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen. Tot morgen![]()
Nog veel luisterplezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Dat wel, ja. Maar er komt ook nog wel wat. Niet veel, maar wel wat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:18 schreef Nanuq het volgende:
Er zijn zoveel betere nummers van de Moody Blues..
Dit is het origineel, dus niet de verneukte versie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:21 schreef ß het volgende:
Wat is er gebeurd met de zin:
Alice? Who the fuck is Alice?
Die zit in een andere versie. Wat je nu hoort is het origineel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:21 schreef ß het volgende:
Wat is er gebeurd met de zin:
Alice? Who the fuck is Alice?
Betere vraag is, als we het dan toch over Belgen hebben, waarom staat Gorki er niet in?quote:
Dat ik iets uit 2000 al vrij nieuw vind komt echt door die lijstquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, uit 2000 zag ik. Mja, volkomen langs me heen gegaan blijkbaar.
Yepquote:
Ik vind (ook los van de lijst) alles na 1990 sowieso wel nieuw eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:38 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Dat ik iets uit 2000 al vrij nieuw vind komt echt door die lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:46 schreef jrk1990 het volgende:
Ik kan echt niet van Nederlandse muziek genietenDat is vervelend voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:46 schreef jrk1990 het volgende:
Ik kan echt niet van Nederlandse muziek genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent wel het oude werk van Boudewijn? (oké zitten ook covers bij, maar wel erg mooi (en erg raak ook soms))
Mja, idd. En dan staat bijvoorbeeld 'Noordzee' er niet in....quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind dit nummer van Boudewijn de Groot een aardig nummer, maar niet echt Top2000 materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |