Noop mijn broertje was er vroeg bij en is trouwens 9 jaar ouder dan ik benquote:
was ie zeker danquote:Op [url=h :P ttp://forum.fok.nl/topic/1756796/1/100#106071356]maandag 26 december 2011 23:07[/url] schreef superkokje het volgende:
is je broer behoorkijk ouder dus
de quote laad soms langzaam in. ben dan al aan het tikken, en komt het gewoon ergens tussen te staanquote:Op maandag 26 december 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje je loopt weer een beetje te prutten met quoten
Sorry dat ik je uit je slaap hou
quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het jagen, had een pracht TT in mijn hoofd, en toen weigerde mijn laptop..
quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het jagen, had een pracht TT in mijn hoofd, en toen weigerde mijn laptop..
Nee, zo makkelijk wil ik het niet. Ik vind nog steeds dat je die dingen moet verdienen!quote:
doe je bestquote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk wil ik het niet. Ik vind nog steeds dat je die dingen moet verdienen!
Ik heb er geen in huisquote:
en nu wordt ik nog uitgelachen ookquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wordt ik nog uitgelachen ook
Kokje lacht graag vandaag.. Ligt niet aan jou, maar is een beetje stoned omdat de kerstdagen voorbij zijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wordt ik nog uitgelachen ook
quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokje lacht graag vandaag.. Ligt niet aan jou, maar is een beetje stoned omdat de kerstdagen voorbij zijn
quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokje lacht graag vandaag.. Ligt niet aan jou, maar is een beetje stoned omdat de kerstdagen voorbij zijn
moet je maar geen hondjes plagenquote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje is helemaal niet lief vandaag tegen me
![]()
Noemt mij een dierenbeul, vervelend én lacht mij nu nog uit ook
Die is voor jou toch niet zo vervelendquote:
dat niet, maar je kan het maar gehad hebbenquote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is voor jou toch niet zo vervelend
En dan toch nog vragen of ie hier een kwartiertje komt?? Zelfkastijding???quote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje is helemaal niet lief vandaag tegen me
![]()
Noemt mij een dierenbeul, vervelend én lacht mij nu nog uit ook
Hondje kwam zelf met het stuk touw aanlopenquote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je maar geen hondjes plagen
pijn is fijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan toch nog vragen of ie hier een kwartiertje komt?? Zelfkastijding???
Kunnen we dan het vervelende deel van 2012 ook maar niet meteen overslaan?quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat niet, maar je kan het maar gehad hebben
quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan toch nog vragen of ie hier een kwartiertje komt?? Zelfkastijding???
quote:
laat de kittens wel aan de hond over, heeft die ook wat te doen en etenquote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hondje kwam zelf met het stuk touw aanlopen![]()
Is daar trouwens baby pangang paradijs voor je: pup van 3 maanden, kitten van 8 en een van 16 weken
welk gedeelte van de 8 mndquote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kunnen we dan het vervelende deel van 2012 ook maar niet meteen overslaan?
Zal morgen wel even foto's uploaden van die andere hond (die ik aan het plagen was), is een leuk beestjequote:Op maandag 26 december 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat de kittens wel aan de hond over, heeft die ook wat te doen en eten
en wordt hondje wat vetter voor de pangang!quote:Op maandag 26 december 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat de kittens wel aan de hond over, heeft die ook wat te doen en eten
Eh, ik dacht eerder aan alle 12quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik dacht eerder aan alle 12
Mijn nichtje (die een absolute dierenvriend is en in een asiel werkt) moest trouwens wél heel erg hard lachen om het baby pangang verhaalquote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en wordt hondje wat vetter voor de pangang!
Gelijk door naar 2013! Top!!quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik dacht eerder aan alle 12
kijk, toch nog mensen met humorquote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn nichtje (die een absolute dierenvriend is en in een asiel werkt) moest trouwens wél heel erg hard lachen om het baby pangang verhaal
En nog normaal gebleven is en (ze wil ooit een paardenhouderij beginnen) zelfs nog paardenvlees eetquote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk, toch nog mensen met humor
dat hoor je idd niet vaakquote:Op maandag 26 december 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog normaal gebleven is en (ze wil ooit een paardenhouderij beginnen) zelfs nog paardenvlees eet
Eh, bedenk mij dan ineens dat ik de gezellige uurtjes op FOK! ook moet missenquote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelijk door naar 2013! Top!!
Be carefull what you wish for!!quote:Op maandag 26 december 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, bedenk mij dan ineens dat ik de gezellige uurtjes op FOK! ook moet missen
Zij kent het verschil tussen huisdieren, rijdieren en slachtdieren wélquote:
Ach, is dan ook maar voor een paar maandjes, als kokkie een nieuwe foon heeft kan ie ook whatsappen en WordFeud spelenquote:Op maandag 26 december 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for!!
whatsapp kan op de neuk ook, is alleen verlopenquote:Op maandag 26 december 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, is dan ook maar voor een paar maandjes, als kokkie een nieuwe foon heeft kan ie ook whatsappen en WordFeud spelen
Huh, verloopt whatsappquote:Op maandag 26 december 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
whatsapp kan op de neuk ook, is alleen verlopen
had een proefversie van een jaar. gebruikte het alleen nooit, dus doe geen moeite voor een nieuwe versiequote:
Oh, dan zie ik het over een jaar welquote:Op maandag 26 december 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
had een proefversie van een jaar. gebruikte het alleen nooit, dus doe geen moeite voor een nieuwe versie
we zullen zienquote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dan zie ik het over een jaar wel
quote:Op maandag 26 december 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van. 0800 de schilder voor de deur
Ik denk dat dat op symbian zo was/is. Heb mijn nichtje ook al gewaarschuwd die wil graag een iphone, maar heb al gezien dat veel apps die voor android gratis zijn je in de istore voor moet betalenquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga maar even een filmpje opzetten om te 'cool downen'. Heb gelukkig kerstreces en hoef alleen HA vóór 10 uur te bellen.
Herinner mij er alsjeblieft níet aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
MaryMouse
![]()
kerstdagen beetje doorgekomen
oef, was het zo ergquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herinner mij er alsjeblieft níet aan
Mooi zo, dat had je ook wel nodigquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oef, was het zo erg![]()
Hier was het kei gezellig. Geen verplicht gedoe, wel volk over de vloer, maar dan gewoon gezellig volk, vooral veel gelachen
ja, zeg dat wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo, dat had je ook wel nodig
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zeg dat wel.
Moet straks nog effe weg, klein feestje. Dochter van de vriend van mijn schoonzus is vandaag 16 geworden
ja joh, party animal dat ik ben. Zal 'm niet worden. Vandaag een beetje lam zeg maar, gewoon alleen zin om te hangenquote:
Dus flinke bak sterke koffie maar naar binnen werken en dan slepen maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja joh, party animal dat ik ben. Zal 'm niet worden. Vandaag een beetje lam zeg maar, gewoon alleen zin om te hangenMoet ik mezelf straks verplicht van de bank slepen
Het is dat ik al een kadootje had gekocht.........
ja, zal zoiets wel worden *senseo aanslingert en tandenkrommende koffiepads tevoorschijnt haaltquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus flinke bak sterke koffie maar naar binnen werken en dan slepen maar
Heb ik van een Amerikaan gehad toen ik nog daar woonde. Ik vind het ook nog steeds een lekker receptquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
de hamburgers waren trouwens yummie
recept zit inmiddels in m'n boekske
bedankt!
quote:
dan ligt ie zeker nog te pittenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoeft de 2e pas weer te werken
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
euj, wat zien ik nou, heb je je eigen culi topic in abo? Gaaffffff, ga ik eens lekker zitten meelurken, heb ik die ster toch nie voor niks
mijn satérecept is geheimmmmmmquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En heb vandaag weer wat receptjes erin gegooid
Zet daar dan anders ook je satérecept in
ik quote:quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn satérecept is geheimmmmmm
hahahaha, dat kan ik daar niet in zetten, die van vandaag was namelijk gewoon een zakje satémarinade van conimexHad geen zin in veel gedoe
quote:saté volgens eigen recept #smakelijk
ja, heb ik ook, eigen recept, olie, ketjap manis, sambal oelek, teentje knoflook, citroensap, doorelkaar husselen, vlees erin kwakken (kipfilet of varkenshaas) en goed in laten trekken, en dan grillen maar die handel. Satésaus: pindakaas aanlengen met water of melk, en naar smaak sambal oelek en ketjap manis toevoegenquote:
Ow, ik maak meestal mijn eigen 'pindakaas' voor de satésausquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, heb ik ook, eigen recept, olie, ketjap manis, sambal oelek, teentje knoflook, citroensap, doorelkaar husselen, vlees erin kwakken (kipfilet of varkenshaas) en goed in laten trekken, en dan grillen maar die handel. Satésaus: pindakaas aanlengen met water of melk, en naar smaak sambal oelek en ketjap manis toevoegen
Ik heb ook echt geen verhoudingen, ik doe altijd maar wat, op gevoel en vooral veul proeven
Maar hier had ik ivm de lammigheid vandaag geen zin in.
kijk, dat bedoel ik, zover ga ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik maak meestal mijn eigen 'pindakaas' voor de satésaus
Beetje roux maken en daarmee de saus binden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk, dat bedoel ik, zover ga ik niet meer hoorVroeger zou ik dan ook wel gedaan hebben, maar toen had ik tijd zat (geen kids)
![]()
Toen kookte ik ook gerust nog een 5 gangen kerstdiner voor de hele familie, en dan maakte ik ook echt alles zelf.
Maar als we toch culi bezig zijn. Dringend gezocht: een lekker recept voor een saus van rode port en rodewijnsaus. Tja, makkelijk zal ik wel te horen krijgen, echter, de mijne blijft altijd erg dunnetjes, ik wil van die lekkere beetje dikkere, krijg het maar niet voor elkaar
gedaan, maar dan smaakt ie niet meer zo als vóór de roux erin zit...... als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje roux maken en daarmee de saus binden?
Hmm, typisch een witte roux is zo goed als smaakloos. Al maïzena of aardappelzetmeel gebruikt om de saus te binden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gedaan, maar dan smaakt ie niet meer zo als vóór de roux erin zit...... als je begrijpt wat ik bedoel
nee, dat spul gebruik ik eigenlijk nooit, misschien moet ik dat eens proberenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm, typisch een witte roux is zo goed als smaakloos. Al maïzena of aardappelzetmeel gebruikt om de saus te binden?
En anders komt kokkie straks vast wel langs en die heeft veel betere tips dan ik kan gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, dat spul gebruik ik eigenlijk nooit, misschien moet ik dat eens proberen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
Maar het wordt tijd dat ik me van de bank ga hijsen en richting verjaardag ga, anders komt er niks meer van vrees ik, en dat kan ik dan ook weer niet maken![]()
misschien tot later en anders morgen![]()
hmmmmmmm, ik weet het vandaag niet, ben namelijk al erg gaperig. Daarbij heb ik nog wat lekkere hapjes liggen die ik eigenlijk vanaaf wilde oppeuzelen met een lekker stukkie stokbrood erbij...... Dus ik hoop eigenlijk dat het helemaal nie gezellig is, heb zin in m'n kaasjes namelijkzquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]evengoed veel plezier op het feestje. Jou kennende wordt het wel weer een latertje
Latersquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hmmmmmmm, ik weet het vandaag niet, ben namelijk al erg gaperig. Daarbij heb ik nog wat lekkere hapjes liggen die ik eigenlijk vanaaf wilde oppeuzelen met een lekker stukkie stokbrood erbij...... Dus ik hoop eigenlijk dat het helemaal nie gezellig is, heb zin in m'n kaasjes namelijkz
Dusz: tot strax!!
Ceetjequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oef, was het zo erg![]()
Hier was het kei gezellig. Geen verplicht gedoe, wel volk over de vloer, maar dan gewoon gezellig volk, vooral veel gelachen
aardappelzetmeelquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Hoi Kokkie![]()
Ceetje had een vraagje aan je
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
aardappelzetmeelgeeft heldere binding. niet te veel gebruiken, wordt dan "elastisch" Maïzena geeft blinde binding geeft ook meer smaak af. meer te gebruiken bij roomsauzen
quote:
en dat ik het nog heb kunnen onthoudenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is je studie toch nog ergens goed voor geweest hè
Klinkt nog zo ver wegquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wnkmr is nu klaar. volgend jaar de gang met 6 deuren
Mag ook wel na honderden liters sauzen gemaakt te hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat ik het nog heb kunnen onthouden
vrijdag nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt nog zo ver weg![]()
Oh, dus de rest van de week kan je lekker uitslapen
Ow, hebben ze daar dan zulke leuke vrouwelijke monteursquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrijdag niet0800 garage voor een beurt
wel een leuke receptionistequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, hebben ze daar dan zulke leuke vrouwelijke monteurs
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Ow en dank je voor de startkabels![]()
Je hebt mij trouwens ingehaald met ZL
geplande sex is altijd leuk!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrijdag niet0800 garage voor een beurt
Echt wel, je staat nu rechts van mij dus je hebt meer punten.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geplande sex is altijd leuk!!
Dat kan gewoon nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt wel, je staat nu rechts van mij dus je hebt meer punten.
[..]moet nog 2 startkabels hebben. Ik pak alleen maar wax
Is toch gebeurd, eerst ging kok muisje voorbij en nu bij jij mij ook al voorbij. Ik denk dat kok mij ook nog wel gaat inhalenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
h
[..]
Dat kan gewoon niet![]()
heb er nog wel een denk ik
dat zou idd is tijd worden. gaat het spel een stuk sneller nog een missie of 5 en ik kan niet verder. kan alleen nog verder in het bosquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch gebeurd, eerst ging kok muisje voorbij en nu bij jij mij ook al voorbij. Ik denk dat kok mij ook nog wel gaat inhalen![]()
Ze moeten die stomme bugs eens oplossen
Ik ben nog steeds bezig met het activeren van die lichtswitches. Muisje is nog niet zover, dus alle batterijen die muisje heeft gehad van mij geeft ze weer heel lief aan mij terug.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou idd is tijd worden. gaat het spel een stuk sneller nog een missie of 5 en ik kan niet verder. kan alleen nog verder in het bos
kan nog even doorgaan, moet er nog twee keer 70. komt nog eenpaar keer 30 en 40 batterys tegenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met het activeren van die lichtswitches. Muisje is nog niet zover, dus alle batterijen die muisje heeft gehad van mij geeft ze weer heel lief aan mij terug.
sorry, ik ben nu eenmaal een contactgestoorde einzelgängerquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jullie leven soms echt in een eigen wereldje
valt best meequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jullie leven soms echt in een eigen wereldje
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry, ik ben nu eenmaal een contactgestoorde einzelgänger
Ik zei ik hoor.quote:
sommige dingen kan je beter voor jezelf houdenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zei ik hoor, en volgens mijn manager contactgestoord. Ik zal niet zeggen wie mij een einzelgänger noemt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
sommige dingen kan je beter voor jezelf houden
niet waar, jullie zijn met zijn tweeën... ik ben alleen toch..quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry, ik ben nu eenmaal een contactgestoorde einzelgänger
is je lief nog niet bijgekomenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
niet waar, jullie zijn met zijn tweeën... ik ben alleen toch..
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb em gelijk naar de schuur gestuurd om te roken..
ridge en taylor komen weer bij elkaar en brooke geeft haar zegenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
The Bold is te leuk om het moment!!
Jeetje, dat jij zelfs de namen van de spelers weetquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
ridge en taylor komen weer bij elkaar en brooke geeft haar zegen
Stephanie hangt de vuile was buiten!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
ridge en taylor komen weer bij elkaar en brooke geeft haar zegen
spelersquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, dat jij zelfs de namen van de spelers weet![]()
heb moeders over de vloer de laatste wekenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, dat jij zelfs de namen van de spelers weet![]()
ondanks de spoilers kijk ik nogquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb moeders over de vloer de laatste weken![]()
gelijk maar even spoilers gezocht
gewoon doen wat je niet laten kanquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ondanks de spoilers kijk ik nog
Ik heb vorig jaar wel gekeken hoor, toen ik niet veel anders meer kon dan ziek op de bank liggenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon doen wat je niet laten kan
ik ben dan weer een trouwe kijker en dan weer niet.. maar momenteel vind ik het wel heel leuk! stephanie die nu bij de concurrent zit en zo!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel gekeken hoor, toen ik niet veel anders meer kon dan ziek op de bank liggen
Ik snapte er niets van, de namen Ridge, Brooke en Stephanie zijn mij bijgebleven, en je had die bitch van dat oude mens. En het gaat geloof ik over een modebedrijf, maar dat is alles wat mij bijgebleven isquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben dan weer een trouwe kijker en dan weer niet.. maar momenteel vind ik het wel heel leuk! stephanie die nu bij de concurrent zit en zo!!
die bitch is stephaniequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snapte er niets van, de namen Ridge, Brooke en Stephanie zijn mij bijgebleven, en je had die bitch van dat oude mens. En het gaat geloof ik over een modebedrijf, maar dat is alles wat mij bijgebleven is
quote:
Wie is die blonde dan? Brooke is toch die donkere, Ridge die met de vierkante kaaklijn, en Stephanie dus die grijze bitch?quote:
Brooke is die blonde.. die hete dame die denkt dat sex alles oplost..quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie is die blonde dan? Brooke is toch die donkere, Ridge die met de vierkante kaaklijn, en Stephanie dus die grijze bitch?
jij hebt je aardig ingespoilerd
die blonde is brooke en die donkere is taylor. Stephanie is ook de dochter van ridge en taylor en die heeft een relatie met rik. dat is de broer van ridge en de zoon van brooke en ericquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie is die blonde dan? Brooke is toch die donkere, Ridge die met de vierkante kaaklijn, en Stephanie dus die grijze bitch?
jij hebt je aardig ingespoilerd
Hou op..... ik ben de weg al kwijt. Ik bedoel dat oude grijze mens, dat is toch de moeder van Ridgequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
die blonde is brooke en die donkere is taylor. Stephanie is ook de dochter van ridge en taylor en die heeft een relatie met rik. dat is de broer van ridge en de zoon van brooke en eric
Eigenlijk is Rick niet eens de broer, want Ridge is van Stephanie en Massimo, Rick is van Brooke en Eric.. Hoewel ze in het verleden ook wel eens dachten dat Rick van Ridge en Brooke was!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
die blonde is brooke en die donkere is taylor. Stephanie is ook de dochter van ridge en taylor en die heeft een relatie met rik. dat is de broer van ridge en de zoon van brooke en eric
kloptquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou op..... ik ben de weg al kwijt. Ik bedoel dat oude grijze mens, dat is toch de moeder van Ridge
Ik weet nu weer waarom ik geen soaps volg. Is gewoon niet te volgen al die incest
En die grote bedrijven hebben allemaal sauna's en zo.. Door de top wordt niet gewerkt hoor!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou op..... ik ben de weg al kwijt. Ik bedoel dat oude grijze mens, dat is toch de moeder van Ridge
Ik weet nu weer waarom ik geen soaps volg. Is gewoon niet te volgen al die incest
die tekenen en kleuren alleen een beetje. zijn net kinderenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En die grote bedrijven hebben allemaal sauna's en zo.. Door de top wordt niet gewerkt hoor!!
pubers.. want alleen de hormonen springen op!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
die tekenen en kleuren alleen een beetje. zijn net kinderen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pubers.. want alleen de hormonen springen op!
Kan je nagaan hoe slecht ik ben in het onthouden van namenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[ afbeelding ]= stephanie
[ afbeelding ] = ridge
[ afbeelding ] = broek
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
ik ga mijn nest in. maar is proberen lekker uit te slapen
truste dames
als ik wakker ben welquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, morgenochtend 8 uur ontbijt op bed
Je wordt vast wel wakker, als ik met die uitsmijter met spek, warm croisantje met jam pindakaas, vers geperste jus, en een lekker bakkie koffie naast je bed staquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik wakker ben wellekker warm krosantje
die kans is rijkelijk aanwezigquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je wordt vast wel wakker, als ik met die uitsmijter met spek, warm croisantje met jam pindakaas, vers geperste jus, en een lekker bakkie koffie naast je bed sta
Hallo D_Kquote:
Nu nog oud en nieuw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hallo D_K
Kerst verplichtingen ook overleefd zie ik
Gewoon veel alcohol naar binnen werken, lukt dat ook welquote:
Ha, alsof drank de oplossing is...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon veel alcohol naar binnen werken, lukt dat ook wel
Niet de oplossing, wel de verdoving om O&N door te komenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ha, alsof drank de oplossing is...
kater is in beide gevallen erg groot!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet de oplossing, wel de verdoving om O&N door te komen
Dan maar liever vrolijk aangeschoten het nieuwe jaar in met een kater, dan depri met een katerquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kater is in beide gevallen erg groot!
Ik had niet eens gezien dat die op tv wasquote:Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
the beaitician is ook wel grappig
heb dezelfde afweging gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat die op tv was
Moet ik die maar weer kijken, heb ik nog maar 2x gezien in plaats van de 22x van Home Alone
En wat is het uiteindelijk geworden? Phantom of the Opera?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb dezelfde afweging gemaakt
eg niequote:Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat is het uiteindelijk geworden? Phantom of the Opera?
Huh, Peter Panquote:
Ow, had ik ook niet gezien. Maar wat is het uiteindelijk geworden? WK Dartsquote:
beauticianquote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, had ik ook niet gezien. Maar wat is het uiteindelijk geworden? WK Darts
gelukkig, dan lopen we synchroon met de commercial breaksquote:Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
beauticiandarts kan me niet zo boeien dit jaar
heb jaren lang competitie gespeeldquote:Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gelukkig, dan lopen we synchroon met de commercial breaks
Andere jaren kon darts je wel boeien
Het heeft mij nooit geboeid
Jeetje, in welke sport heb jij géén competitie gespeeldquote:Op woensdag 28 december 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb jaren lang competitie gespeeld
Ceetje is in aantocht![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi!
Mijn tweet kwam net op de tv
voetbalquote:Op woensdag 28 december 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, in welke sport heb jij géén competitie gespeeld
ja, sorry voor de vertreeging, maar ik was serieus de laptop kwijt. Moet er toch zo'n ding aan vastmaken dat als ik klap, dat ie dan begint te piepen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb jaren lang competitie gespeeld
Ceetje is in aantocht![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, sorry voor de vertreeging, maar ik was serieus de laptop kwijt. Moet er toch zo'n ding aan vastmaken dat als ik klap, dat ie dan begint te piepen.
Maareeeeeeh, goeienaaf Kokje, Vikingsmeisje, MaryMouse en ander schoon volk wat ik vergeet te noemen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, sorry voor de vertreeging, maar ik was serieus de laptop kwijt. Moet er toch zo'n ding aan vastmaken dat als ik klap, dat ie dan begint te piepen.
Maareeeeeeh, goeienaaf Kokje, Vikingsmeisje, MaryMouse en ander schoon volk wat ik vergeet te noemen![]()
![]()
Ceetje!!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
Ik deedquote:Op woensdag 28 december 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
Kijk,
Kokje deed zo op de Twattert![]()
en toen wilde ik zo terugdoen naar kokje
![]()
maar ik weet al die tekentjes allemaal nie![]()
![]()
ik ook niet.. maar ga misschien wel die kleine cursus doen, voor 37 euro!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had vandaag helemaal geen zin in die reflectie opdracht, en heb helemaal geen foto gemaakt
Ik moet eerst deze maar afmaken, kijk dan wel verderquote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ook niet.. maar ga misschien wel die kleine cursus doen, voor 37 euro!
gaat dit over foto's of zelf-reflectie, want ik heb gisteravond weer een geweldig voorbeeld van zelf reflectie gehadquote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had vandaag helemaal geen zin in die reflectie opdracht, en heb helemaal geen foto gemaakt
Foto's! Vikingsmeisje en ik doen dezelfde mini-cursusquote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gaat dit over foto's of zelf-reflectie, want ik heb gisteravond weer een geweldig voorbeeld van zelf reflectie gehad![]()
oooh, leukzzz!!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foto's Vikingsmeisje en ik doen dezelfde mini-cursus
heb geen cameraquote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foto's! Vikingsmeisje en ik doen dezelfde mini-cursus
Wél waar, op je neukquote:
Cursus "Anders Kijken" en inderdaad, je kijkt anders!!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foto's! Vikingsmeisje en ik doen dezelfde mini-cursus
Stond ze voor de deur?? Kon ze er niet in??quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
was gisteravond trouwens niet laat thuis MaryMouse, en had zelfs geen wijntje gedronken.
Je raadt nooit welk geweldige zelf-reflecterende visite er voor mijn deur stond toen ik thuis kwam......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eucalypta, je overbuurvrouw, je schoonzus?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
was gisteravond trouwens niet laat thuis MaryMouse, en had zelfs geen wijntje gedronken.
Je raadt nooit welk geweldige zelf-reflecterende visite er voor mijn deur stond toen ik thuis kwam......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vertel me aub hoe ik anders moet kijken. Er zijn van die tiepes die je heel graag anders wilt bekijken, maar het lukt maar niequote:Op woensdag 28 december 2011 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Cursus "Anders Kijken" en inderdaad, je kijkt anders!!
nee, tuurlijk nie. Op slinkse wijze al jaaaaaren geleden de sleutel bij haar opgehaald en nooit meer teruggegeven. En Mark lag al op bed en de kids ook, en die worden van geen 30 kanonskogels wakker (gelukkig)quote:Op woensdag 28 december 2011 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stond ze voor de deur?? Kon ze er niet in??
vrolijk kerstfeest en alvast een gelukkig nieuwjaar. Komen jullie gezellig bij ons OenN vierenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit onderwerp heb je aan een jarenlange therapie niet genoeg, dus slaat een cursus van vijf dagen helemaal niet aan!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vertel me aub hoe ik anders moet kijken. Er zijn van die tiepes die je heel graag anders wilt bekijken, maar het lukt maar nie
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrolijk kerstfeest en alvast een gelukkig nieuwjaar. Komen jullie gezellig bij ons OenN vieren![]()
sorry dat ik het zeggen moet, maar moet haar wel gelijk gevenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
sorry, moest ik effe kwijt hoor. Het zijn weer "de donkere dagen" voor dat mens.
Voor de kerstdagen liep ze ons nog voor de voeten te gooien: ik ben bij mijn kinderen wel geen van alle welkom, maar ik heb heeeeeel veeeeeel lieve vrienden die me allemaal uitgenodigd hebben. Ik heb er zelfs zoveel, dat ik aan alle verzoeken voor de kerstdagen niet heb kunnen voldoen.
Nja, weer een hele klaagzang, blablablabla.
Mens, ga lekker naar je vrienden, dachten wij, ben blij, ben gelukkig, val ons gewoon niet lastig.
Staat ze gisteren op de stoep: hoe wij het als haar kinderen in ons hoofd durfden te halen haar met de kerstdagen alleen te laten zitten.
Ik denk inmiddels echt dat de psychische kwaal die ze mij probeert aan te praten, eigenlijk haar eigen kwaal is. Die spoort ech nie joh!
tuurlijk komen wij bij jou OeN vieren kokkie, je zegt het maar, wel lekkere hapjes dan hèquote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrolijk kerstfeest en alvast een gelukkig nieuwjaar. Komen jullie gezellig bij ons OenN vieren![]()
geen last van, al 18 jaar samen met een vriend gevierd. inmiddels aan gewendquote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry, ik kan je niet adviseren, ik verwacht nog wel de jankklacht te krijgen dat ik OeN elders vier
misschien wel, maar misschien dat ze ook eens kan gaan kijken waarom ze bij geen van haar kids welkom is.......quote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeggen moet, maar moet haar wel gelijk geven
Ik heb zelfs van wat FOK!ers een uitnodiging gekregen om bij hun OeN te vierenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen last van, al 18 jaar samen met een vriend gevierd. inmiddels aan gewend
Dat zal ze nooit doen, het ligt aan jullie niet aan haar!!! tenminste: in haar ogen!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien wel, maar misschien dat ze ook eens kan gaan kijken waarom ze bij geen van haar kids welkom is.......
omdat die egoistisch zijn en een arme alleenstaande vrouw zomaar alleen durven te late met kerstquote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien wel, maar misschien dat ze ook eens kan gaan kijken waarom ze bij geen van haar kids welkom is.......
Wrijf het er maar in, wij hebben helemaal niet een uitnodiging gehad.. niets, nada!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb zelfs van wat FOK!ers een uitnodiging gekregen om bij hun OeN te vieren
oke, dan moet ze dus heel dringend een nieuwe brilquote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zal ze nooit doen, het ligt aan jullie niet aan haar!!! tenminste: in haar ogen!
Ik had alleen maar gezegd dat ik dit jaar met OeN zou gaan FOK!en, en toen kreeg ik uitnodigingen om bij anderen OeN te vierenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in, wij hebben helemaal niet een uitnodiging gehad.. niets, nada!
ja, die zoooooveeeeee lieve vrienden heeft, waar ze allemaal naartoe moest, alle kerstdagen lang.......quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
omdat die egoistisch zijn en een arme alleenstaande vrouw zomaar alleen durven te late met kerst
Tja, jij bent wat vroeger verstandiger geworden dan ikquote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen last van, al 18 jaar samen met een vriend gevierd. inmiddels aan gewend
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in, wij hebben helemaal niet een uitnodiging gehad.. niets, nada!
ga gezellig met haar naar de opticien,maak er een dagje uit van om het goed te makenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oke, dan moet ze dus heel dringend een nieuwe bril
En zij kan lekker klagen over haar ontaarde kinderen die haar helemaal aan het lot overlaten!!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die zoooooveeeeee lieve vrienden heeft, waar ze allemaal naartoe moest, alle kerstdagen lang.......
kon het toen niet over mijn hart verkrijgen om een dierbare vriend alleen te laten zitten met OenNquote:Op woensdag 28 december 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, jij bent wat vroeger verstandiger geworden dan ik
waarom IKquote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga gezellig met haar naar de opticien,maak er een dagje uit van om het goed te maken
psies! Ach, als dat haar helptquote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En zij kan lekker klagen over haar ontaarde kinderen die haar helemaal aan het lot overlaten!!
Jouw familie is ook ietsjes (veel) meer normaal dan de mijnequote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
kon het toen niet over mijn hart verkrijgen om een dierbare vriend alleen te laten zitten met OenN
dat kan ik ook nietquote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
kon het toen niet over mijn hart verkrijgen om een dierbare vriend alleen te laten zitten met OenN
Ja, maar daardoor zit ik met OenN alleenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat kan ik ook nietal zijn er uitzonderingen
![]()
maar liev van je kokkie
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor zit ik met OenN alleen
Ik moet maandag weer gewoon werkenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou, we blijven lekker thuis, we hebben de Fryske Top 110, we hebben de Top 2000 en Youp is er voor... Het is maar gewoon weekend. Roeland is maandag vrij dus dan kan dan gelijk de boom eruit!!
ik ben het zwarte schaapquote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jouw familie is ook ietsjes (veel) meer normaal dan de mijne
dat vertelde ik net!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
maar genoeg geklaagd over Eucalypta die zoekt het maar lekker uit met al haar lieve vrienden
Gaan jullie nog iets bijzonders, geks, wilds ofzo doen met OeN?
ik ook, maar dat is nu nog ver wegquote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet maandag weer gewoon werken
Dat kan nietquote:
En Fryske Top 100quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je was me net voor! Maar ik heb het gelezen. Youp![]()
Top2000
Zandvoort klinkt leukquote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb het ook net gezegd. Ik blijf thuis, maar kan nog beslissen of ik naar Zandvoort, Gorinchem of Hoorn ga
ik ook, is gewoon weekend.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet maandag weer gewoon werken
Zandvoort broertje, andere plaatsen FOK!ers die mij uitgenodigd hebben, maar dat vind ik nog een beetje engquote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Zandvoort klinkt leuk(qua plaats dan)
TV schakeld automatisch om als het begintquote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
MM, big fat gypsy christmas zometeen
tja, dat zou ik ook wel eng vindenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zandvoort broertje, andere plaatsen FOK!ers die mij uitgenodigd hebben, maar dat vind ik nog een beetje eng
Is dat zo leuk dan??quote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
TV schakeld automatisch om als het begint
ik hoop het wel, big fat gypsy wedding was wekenlang erg leuk op TV!! Nog nooit zulke bruidsjurken en bruidstaarten in m'n hele leven gezienquote:
quote:
als die kerstbomen ook maar iets lijken op die trouwjurken en bruidstaarten......quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zeker als je MBFGW hebt gevolgd
Ik ben benieuwd of het net zo suikerspinnerig is
Misschien valt het wel heel erg tegen omdat ze net als alle andere Britten 'gewoon' OenN vierenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als die kerstbomen ook maar iets lijken op die trouwjurken en bruidstaarten......
eeehe, zag net een voorstukje........ volgens mij is het big fat gypsy christmas wedding. Echt een HUGE jurk weer, in de sneeuw met overdreven versierde kerstboomquote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien valt het wel heel erg tegen omdat ze net als alle andere Britten 'gewoon' OenN vieren
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeehe, zag net een voorstukje........ volgens mij is het big fat gypsy christmas wedding. Echt een HUGE jurk weer, in de sneeuw met overdreven versierde kerstboom![]()
Grabbenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
Topic in TV heeft al een kickje gekregen Big Fat Gypsy Wedding #7 Grabben en verstoppertje spelen
verder alles goedquote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat hier even eentje uit zijn dak...
stuur hem maar hierheen dan. Nee, niet voor mij..... Mijn jongste dochter van 8 (Tess) is helemaal gek van Abba. Ze heeft van Sint een spel voor op de Wii gehad, Abba sing and dance, ge-wel-dig als ze dat aan het doen is. Trouwens, op Abba blèer ik ook altijd hard mee hoor, aanstekelijke muziek, nog steedsquote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bui is alweer over.. Lief ging uit zijn dak bij Waterloo van Abba
wat dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Volgens mij zijn Ceetje en Muisje hele andere dingen aan het doen, kokje..
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Volgens mij zijn Ceetje en Muisje hele andere dingen aan het doen, kokje..
quote:
Klopt.. Maar mijn man is vooral een Nick Cave en Meatloaf fanquote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stuur hem maar hierheen dan. Nee, niet voor mij..... Mijn jongste dochter van 8 (Tess) is helemaal gek van Abba. Ze heeft van Sint een spel voor op de Wii gehad, Abba sing and dance, ge-wel-dig als ze dat aan het doen is. Trouwens, op Abba blèer ik ook altijd hard mee hoor, aanstekelijke muziek, nog steeds
Meatloaf, Paradise by the dashboardlight.......... ook zo'n ga uit je dak nummer!!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt.. Maar mijn man is vooral een Nick Cave en Meatloaf fan
happy new year,happy new year,happy new year,happy new year,quote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stuur hem maar hierheen dan. Nee, niet voor mij..... Mijn jongste dochter van 8 (Tess) is helemaal gek van Abba. Ze heeft van Sint een spel voor op de Wii gehad, Abba sing and dance, ge-wel-dig als ze dat aan het doen is. Trouwens, op Abba blèer ik ook altijd hard mee hoor, aanstekelijke muziek, nog steeds
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry dames, dacht even dat jullie naar Grieken aan het kijken waren
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry dames, dacht even dat jullie naar Grieken aan het kijken waren
Travelersquote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]eeeeeeh, MBFGW is niks grieks hoor, gaat over Engelse zigeuners
ik moet nog 80 zombie knallen voor 06.00uurquote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
En ik heb nog een andere SC waarin ik post, en ben WF aan het spelen
sorry, ik als Greek...quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]eeeeeeh, MBFGW is niks grieks hoor, gaat over Engelse zigeuners
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet nog 80 zombie knallen voor 06.00uur
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
oeeeee, rode lettertjes, tot over 9 posts!!
neeee, daar doe ik nie aan meequote:Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Aan jou of Vikingsmeisje of Kokje de eer om de lapo te pakken en de volgende te openen
Laat het wel aan kokkie over, die wilde deze ook zo graag!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Aan jou of Vikingsmeisje of Kokje de eer om de lapo te pakken en de volgende te openen
ik weet het, maar was te laatquote:Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat wordt nog even doorknallen dus (als je trouwens ziet dat het zo'n missie is kan je op het x-je klikken ipv accepteren, kan je het doen als je de hele dag de tijd hebt)
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat het wel aan kokkie over, die wilde deze ook zo graag!!!
Jij was veel te gretig!!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]he
je wachtte gewoon te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |