Noop mijn broertje was er vroeg bij en is trouwens 9 jaar ouder dan ik benquote:
was ie zeker danquote:Op [url=h :P ttp://forum.fok.nl/topic/1756796/1/100#106071356]maandag 26 december 2011 23:07[/url] schreef superkokje het volgende:
is je broer behoorkijk ouder dus
de quote laad soms langzaam in. ben dan al aan het tikken, en komt het gewoon ergens tussen te staanquote:Op maandag 26 december 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje je loopt weer een beetje te prutten met quoten
Sorry dat ik je uit je slaap hou
quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het jagen, had een pracht TT in mijn hoofd, en toen weigerde mijn laptop..
quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het jagen, had een pracht TT in mijn hoofd, en toen weigerde mijn laptop..
Nee, zo makkelijk wil ik het niet. Ik vind nog steeds dat je die dingen moet verdienen!quote:
doe je bestquote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk wil ik het niet. Ik vind nog steeds dat je die dingen moet verdienen!
Ik heb er geen in huisquote:
en nu wordt ik nog uitgelachen ookquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wordt ik nog uitgelachen ook
Kokje lacht graag vandaag.. Ligt niet aan jou, maar is een beetje stoned omdat de kerstdagen voorbij zijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wordt ik nog uitgelachen ook
quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokje lacht graag vandaag.. Ligt niet aan jou, maar is een beetje stoned omdat de kerstdagen voorbij zijn
quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokje lacht graag vandaag.. Ligt niet aan jou, maar is een beetje stoned omdat de kerstdagen voorbij zijn
moet je maar geen hondjes plagenquote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje is helemaal niet lief vandaag tegen me
![]()
Noemt mij een dierenbeul, vervelend én lacht mij nu nog uit ook
Die is voor jou toch niet zo vervelendquote:
dat niet, maar je kan het maar gehad hebbenquote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is voor jou toch niet zo vervelend
En dan toch nog vragen of ie hier een kwartiertje komt?? Zelfkastijding???quote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje is helemaal niet lief vandaag tegen me
![]()
Noemt mij een dierenbeul, vervelend én lacht mij nu nog uit ook
Hondje kwam zelf met het stuk touw aanlopenquote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je maar geen hondjes plagen
pijn is fijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan toch nog vragen of ie hier een kwartiertje komt?? Zelfkastijding???
Kunnen we dan het vervelende deel van 2012 ook maar niet meteen overslaan?quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat niet, maar je kan het maar gehad hebben
quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan toch nog vragen of ie hier een kwartiertje komt?? Zelfkastijding???
quote:
laat de kittens wel aan de hond over, heeft die ook wat te doen en etenquote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hondje kwam zelf met het stuk touw aanlopen![]()
Is daar trouwens baby pangang paradijs voor je: pup van 3 maanden, kitten van 8 en een van 16 weken
welk gedeelte van de 8 mndquote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kunnen we dan het vervelende deel van 2012 ook maar niet meteen overslaan?
Zal morgen wel even foto's uploaden van die andere hond (die ik aan het plagen was), is een leuk beestjequote:Op maandag 26 december 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat de kittens wel aan de hond over, heeft die ook wat te doen en eten
en wordt hondje wat vetter voor de pangang!quote:Op maandag 26 december 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat de kittens wel aan de hond over, heeft die ook wat te doen en eten
Eh, ik dacht eerder aan alle 12quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik dacht eerder aan alle 12
Mijn nichtje (die een absolute dierenvriend is en in een asiel werkt) moest trouwens wél heel erg hard lachen om het baby pangang verhaalquote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en wordt hondje wat vetter voor de pangang!
Gelijk door naar 2013! Top!!quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik dacht eerder aan alle 12
kijk, toch nog mensen met humorquote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn nichtje (die een absolute dierenvriend is en in een asiel werkt) moest trouwens wél heel erg hard lachen om het baby pangang verhaal
En nog normaal gebleven is en (ze wil ooit een paardenhouderij beginnen) zelfs nog paardenvlees eetquote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk, toch nog mensen met humor
dat hoor je idd niet vaakquote:Op maandag 26 december 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog normaal gebleven is en (ze wil ooit een paardenhouderij beginnen) zelfs nog paardenvlees eet
Eh, bedenk mij dan ineens dat ik de gezellige uurtjes op FOK! ook moet missenquote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelijk door naar 2013! Top!!
Be carefull what you wish for!!quote:Op maandag 26 december 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, bedenk mij dan ineens dat ik de gezellige uurtjes op FOK! ook moet missen
Zij kent het verschil tussen huisdieren, rijdieren en slachtdieren wélquote:
Ach, is dan ook maar voor een paar maandjes, als kokkie een nieuwe foon heeft kan ie ook whatsappen en WordFeud spelenquote:Op maandag 26 december 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for!!
whatsapp kan op de neuk ook, is alleen verlopenquote:Op maandag 26 december 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, is dan ook maar voor een paar maandjes, als kokkie een nieuwe foon heeft kan ie ook whatsappen en WordFeud spelen
Huh, verloopt whatsappquote:Op maandag 26 december 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
whatsapp kan op de neuk ook, is alleen verlopen
had een proefversie van een jaar. gebruikte het alleen nooit, dus doe geen moeite voor een nieuwe versiequote:
Oh, dan zie ik het over een jaar welquote:Op maandag 26 december 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
had een proefversie van een jaar. gebruikte het alleen nooit, dus doe geen moeite voor een nieuwe versie
we zullen zienquote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dan zie ik het over een jaar wel
quote:Op maandag 26 december 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van. 0800 de schilder voor de deur
Ik denk dat dat op symbian zo was/is. Heb mijn nichtje ook al gewaarschuwd die wil graag een iphone, maar heb al gezien dat veel apps die voor android gratis zijn je in de istore voor moet betalenquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga maar even een filmpje opzetten om te 'cool downen'. Heb gelukkig kerstreces en hoef alleen HA vóór 10 uur te bellen.
Herinner mij er alsjeblieft níet aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
MaryMouse
![]()
kerstdagen beetje doorgekomen
oef, was het zo ergquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herinner mij er alsjeblieft níet aan
Mooi zo, dat had je ook wel nodigquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oef, was het zo erg![]()
Hier was het kei gezellig. Geen verplicht gedoe, wel volk over de vloer, maar dan gewoon gezellig volk, vooral veel gelachen
ja, zeg dat wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo, dat had je ook wel nodig
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zeg dat wel.
Moet straks nog effe weg, klein feestje. Dochter van de vriend van mijn schoonzus is vandaag 16 geworden
ja joh, party animal dat ik ben. Zal 'm niet worden. Vandaag een beetje lam zeg maar, gewoon alleen zin om te hangenquote:
Dus flinke bak sterke koffie maar naar binnen werken en dan slepen maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja joh, party animal dat ik ben. Zal 'm niet worden. Vandaag een beetje lam zeg maar, gewoon alleen zin om te hangenMoet ik mezelf straks verplicht van de bank slepen
Het is dat ik al een kadootje had gekocht.........
ja, zal zoiets wel worden *senseo aanslingert en tandenkrommende koffiepads tevoorschijnt haaltquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus flinke bak sterke koffie maar naar binnen werken en dan slepen maar
Heb ik van een Amerikaan gehad toen ik nog daar woonde. Ik vind het ook nog steeds een lekker receptquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
de hamburgers waren trouwens yummie
recept zit inmiddels in m'n boekske
bedankt!
quote:
dan ligt ie zeker nog te pittenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoeft de 2e pas weer te werken
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
euj, wat zien ik nou, heb je je eigen culi topic in abo? Gaaffffff, ga ik eens lekker zitten meelurken, heb ik die ster toch nie voor niks
mijn satérecept is geheimmmmmmquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En heb vandaag weer wat receptjes erin gegooid
Zet daar dan anders ook je satérecept in
ik quote:quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn satérecept is geheimmmmmm
hahahaha, dat kan ik daar niet in zetten, die van vandaag was namelijk gewoon een zakje satémarinade van conimexHad geen zin in veel gedoe
quote:saté volgens eigen recept #smakelijk
ja, heb ik ook, eigen recept, olie, ketjap manis, sambal oelek, teentje knoflook, citroensap, doorelkaar husselen, vlees erin kwakken (kipfilet of varkenshaas) en goed in laten trekken, en dan grillen maar die handel. Satésaus: pindakaas aanlengen met water of melk, en naar smaak sambal oelek en ketjap manis toevoegenquote:
Ow, ik maak meestal mijn eigen 'pindakaas' voor de satésausquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, heb ik ook, eigen recept, olie, ketjap manis, sambal oelek, teentje knoflook, citroensap, doorelkaar husselen, vlees erin kwakken (kipfilet of varkenshaas) en goed in laten trekken, en dan grillen maar die handel. Satésaus: pindakaas aanlengen met water of melk, en naar smaak sambal oelek en ketjap manis toevoegen
Ik heb ook echt geen verhoudingen, ik doe altijd maar wat, op gevoel en vooral veul proeven
Maar hier had ik ivm de lammigheid vandaag geen zin in.
kijk, dat bedoel ik, zover ga ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik maak meestal mijn eigen 'pindakaas' voor de satésaus
Beetje roux maken en daarmee de saus binden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk, dat bedoel ik, zover ga ik niet meer hoorVroeger zou ik dan ook wel gedaan hebben, maar toen had ik tijd zat (geen kids)
![]()
Toen kookte ik ook gerust nog een 5 gangen kerstdiner voor de hele familie, en dan maakte ik ook echt alles zelf.
Maar als we toch culi bezig zijn. Dringend gezocht: een lekker recept voor een saus van rode port en rodewijnsaus. Tja, makkelijk zal ik wel te horen krijgen, echter, de mijne blijft altijd erg dunnetjes, ik wil van die lekkere beetje dikkere, krijg het maar niet voor elkaar
gedaan, maar dan smaakt ie niet meer zo als vóór de roux erin zit...... als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje roux maken en daarmee de saus binden?
Hmm, typisch een witte roux is zo goed als smaakloos. Al maïzena of aardappelzetmeel gebruikt om de saus te binden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gedaan, maar dan smaakt ie niet meer zo als vóór de roux erin zit...... als je begrijpt wat ik bedoel
nee, dat spul gebruik ik eigenlijk nooit, misschien moet ik dat eens proberenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm, typisch een witte roux is zo goed als smaakloos. Al maïzena of aardappelzetmeel gebruikt om de saus te binden?
En anders komt kokkie straks vast wel langs en die heeft veel betere tips dan ik kan gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, dat spul gebruik ik eigenlijk nooit, misschien moet ik dat eens proberen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
Maar het wordt tijd dat ik me van de bank ga hijsen en richting verjaardag ga, anders komt er niks meer van vrees ik, en dat kan ik dan ook weer niet maken![]()
misschien tot later en anders morgen![]()
hmmmmmmm, ik weet het vandaag niet, ben namelijk al erg gaperig. Daarbij heb ik nog wat lekkere hapjes liggen die ik eigenlijk vanaaf wilde oppeuzelen met een lekker stukkie stokbrood erbij...... Dus ik hoop eigenlijk dat het helemaal nie gezellig is, heb zin in m'n kaasjes namelijkzquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]evengoed veel plezier op het feestje. Jou kennende wordt het wel weer een latertje
Latersquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hmmmmmmm, ik weet het vandaag niet, ben namelijk al erg gaperig. Daarbij heb ik nog wat lekkere hapjes liggen die ik eigenlijk vanaaf wilde oppeuzelen met een lekker stukkie stokbrood erbij...... Dus ik hoop eigenlijk dat het helemaal nie gezellig is, heb zin in m'n kaasjes namelijkz
Dusz: tot strax!!
Ceetjequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oef, was het zo erg![]()
Hier was het kei gezellig. Geen verplicht gedoe, wel volk over de vloer, maar dan gewoon gezellig volk, vooral veel gelachen
aardappelzetmeelquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Hoi Kokkie![]()
Ceetje had een vraagje aan je
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
aardappelzetmeelgeeft heldere binding. niet te veel gebruiken, wordt dan "elastisch" Maïzena geeft blinde binding geeft ook meer smaak af. meer te gebruiken bij roomsauzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |