Nee, het geeft een product met een 3.5 inch schermpje uit het jaar kruik.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geeft wel een beter product.
Je weet dat de reden dat apple geen flash op zijn draagbare troep deed een persoonlijke ruzie was (de zoveelste) tussen meneertje Jobs en Adobe he?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja maar Apple's schuld, omdat ze zo n klein marktaandeel hebben.
Het is niet beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geeft wel een beter product.
samsung heeft een heel andere markt. zowel goedkoop als duur, verschillende os-en. apple maakt met minder meer winst. en ze kunnen de tijd die ze besparen aan 100 toestellen nu besteden aan het ondersteunen van slechts 3 of 4 toestellen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Als apple zou super was zou dat toch niet uitmaken? En de Galaxy heeft een hoger aandeel dan de iphone, zou beter dan?
ik haat devices met een accuduur waar je de dag soms net en soms net niet goed mee doorkomt als je er wat gebruik van maakt.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, het geeft een product met een 3.5 inch schermpje uit het jaar kruik.
Tot zover full web op Android hequote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een standaard ondersteunen die nergens wordt gebruikt.
Ze maken relatief meer winst omdat ze voor 2 jaar garantie al 80 $ vragen, voor HDMI 40$ etc. En alle apple fanboys kopen alles.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
samsung heeft een heel andere markt. zowel goedkoop als duur, verschillende os-en. apple maakt met minder meer winst. en ze kunnen de tijd die ze besparen aan 100 toestellen nu besteden aan het ondersteunen van slechts 3 of 4 toestellen.
of je dat koopt of niet is jouw keuze. je hoeft van mij geen iphone te kopen heb er zelf ook geen. vind het te duur. werkt wel fijn maar heb genoeg aan iets simpels wat kan bellen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze maken relatief meer winst omdat ze voor 2 jaar garantie al 80 $ vragen, voor HDMI 40$ etc. En alle apple fanboys kopen alles.
Het daalt heel hard:quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Apple is alles toch
Trouwens, op de tablet market heeft apple nog een aandeel van 60% ofzo.
Die claim bedenk je zelf.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef TimCook het volgende:
[..]
Tot zover full web op Android he
Yeah I know. Op de smartphone market ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het daalt heel hard:
[ afbeelding ]
itv bestaat al in kastvorm. ze schijnen nu een tv te gaan leveren waar dat in zit.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yeah I know. Op de smartphone market ook.
En wat hoorde ik nou? apple gaat een TV maken?
Asus maakt er ook éénquote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
Die Note heeft tenminste een scherm waar je op kan surfen en een fatsoenlijke resolutie.
Ik denk dat ze qua schermtechnologie enz voor TV's wel een aantal jaar achterlopen op Samsung , Sony en Panasonic.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Laat ze eerst maar eens met een prototype komen voordat je kan oordelen.
Geen idee. Waar heb ik het precies voor nodig eigenlijk?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:10 schreef TimCook het volgende:
[..]
Oh Android ondersteunt wel Shockwave?
quote:There is no Shockwave for the iOS, though many Shockwave apps have versions available in the iTunes Store.
Ja en de enige reden dat apple bestaat is omdat Microsoft ze van faillisement gered hebben. Zo ken ik er nog een paar.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en voor alle haters hier; mobile tablets was een totaal oninteressante markt, totdat apple toetrad. je kan veel haten maar de enige reden dat je nu een android tablet voor 150 euro ofzo kan kopen heb je aan apple te danken. beetje respect voor de appel jonguh je weet toch
Is dat zo'n TV als een Samsung Smart TV? http://images.google.com/(...)l0l199l1522l2.9l11l0quote:Op woensdag 28 december 2011 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.zdnet.com/blog(...)oft-saved-apple/7036quote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en de enige reden dat apple bestaat is omdat Microsoft ze van faillisement gered hebben. Zo ken ik er nog een paar.
Lijkt mij een uitstekend idee!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
het grote verschil gaat dan zijn dat apple zwaar is doorgebroken met nieuwe toepassingen voor je tv die samsung dan kopieert.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is dat zo'n TV als een Samsung Smart TV? http://images.google.com/(...)l0l199l1522l2.9l11l0
Heeft Samsung zeker over 2 jaar van Apple gekopieerd en terug in de tijd gestuurd?
Dat hebben Samsung en Panasonic al gedaan...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekend idee!
Die markt een in de 21ste eeuw trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |