Mja toen ik het postte dacht ik al kut dit kan verkeerd opgevat wordenquote:
en David is er dan als de kippen bij natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2011 20:58 schreef norich het volgende:
[..]
Mja toen ik het postte dacht ik al kut dit kan verkeerd opgevat worden
Matig grapjequote:
Je kent me tochquote:Op maandag 26 december 2011 20:58 schreef norich het volgende:
[..]
Mja toen ik het postte dacht ik al kut dit kan verkeerd opgevat worden
kippen... hen.. haha dit is zeker ook een matig grapje?quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en David is er dan als de kippen bij natuurlijk
quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef norich het volgende:
[..]
kippen... hen.. haha dit is zeker ook een matig grapje?
quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef norich het volgende:
[..]
kippen... hen.. haha dit is zeker ook een matig grapje?
nee, die was niet als grap bedoeld, ook niet als matige...quote:
je was onbedoeld grappigquote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
nee, die was niet als grap bedoeld, ook niet als matige...
Whaha, ik kan Hen wel met rust laten hoorquote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
nee, die was niet als grap bedoeld, ook niet als matige...
heb ik wel vakerquote:
je kan het, maar doe je het ook?quote:Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whaha, ik kan Hen wel met rust laten hoor
Ja hoorquote:Op maandag 26 december 2011 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik wel vaker
[..]
je kan het, maar doe je het ook?
en die dame is Henrike zelf?quote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja hoor
Gaat een dame niet leuk vinden, als ik wat met haar uit zou spoken
Oja da's waar ookquote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know you
[..]
Meer info volgt asap
kijk aanquote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, geen projectje.. het lijkt wel vrij serieus zowaar
David regelt dat gewoon ff, zo op Tweede Kerstdagquote:
Zulks eenen baasch ben ik somsch.quote:Op maandag 26 december 2011 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk aan
[..]
David regelt dat gewoon ff, zo op Tweede Kerstdag
Puick werk!quote:Op maandag 26 december 2011 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zulks eenen baasch ben ik somsch.
Dank.quote:
Ja dat had je goed gezien.quote:Op maandag 26 december 2011 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dank.
Overigens dacht ik al wel dat dat vuurwerk bij jou uit de straat kwam..
Ja kon potdomme Top2000 ff niet horen hier. Zaten net te eten.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja kon potdomme Top2000 ff niet horen hier. Zaten net te eten.
Het is wel een vies stuk tuig ja. In 't weekend vaak een wietlucht te ruiken en ik weet ook dat er nog wel meer het lichaam ingaat daar want ik ken zijn vrienden. Ze hebben een cafe gebouwt achter het huis. Komt altijd schreeuwvolk daar.quote:
Niet kotsen hequote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef norich het volgende:
Volk ik ben even een stukkie wandelen. Ajuu
Goedzo goedzoquote:
Veel plezierquote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef norich het volgende:
Volk ik ben even een stukkie wandelen. Ajuu
Blegh, zullen de politie en gemeente blij mee zijnquote:Op maandag 26 december 2011 21:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is wel een vies stuk tuig ja. In 't weekend vaak een wietlucht te ruiken en ik weet ook dat er nog wel meer het lichaam ingaat daar want ik ken zijn vrienden. Ze hebben een cafe gebouwt achter het huis. Komt altijd schreeuwvolk daar.
Was geen vergunning voor aangevraagd. Dat heeft de gemeente gezien ofzo later en ineens stond er een vergunningaanvraag in de krant voor een klusschuurquote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Blegh, zullen de politie en gemeente blij mee zijn
Jij ging toch mee?quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Blegh, zullen de politie en gemeente blij mee zijn
Oh ben je er zo 1 ja... Als de dames dronken zijn er dan gebruik van makenquote:
Jij niet dan?quote:Op maandag 26 december 2011 21:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh ben je er zo 1 ja... Als de dames dronken zijn er dan gebruik van maken![]()
;iquote:
Shhhquote:
Ik ben atm 100% nuchter moatquote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Shhh
Stiekem had ik gehoopt dat David tipsy zou worden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben atm 100% nuchter moat
Juistem. Hier viel 't mee.quote:Op maandag 26 december 2011 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al genoeg bier gehad dit weekend.. Misschien straks nog een
quote:Op maandag 26 december 2011 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juistem. Hier viel 't mee.
Straks ff glaasje rum
Top2000 veel mooierquote:Op maandag 26 december 2011 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
weinig tijd om radio te luisteren deze week, gok dat het dan Top Serious Request wordt
Op en top kerst!quote:Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb vanavond een vredig patatje oorlog gehad
Wat heb je gezegt dan? Ken je Daywalk3r?quote:
Tgg het is een vriendin van mijn broer. Ze kent me wel.quote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee
Je krijgt de groeten van een ene jeffrey
quote:Op maandag 26 december 2011 22:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tgg het is een vriendin van mijn broer. Ze kent me wel.
Die andere moest ook wel werken waar je het over had, maar verder niet gesproken verderquote:Op maandag 26 december 2011 22:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tgg het is een vriendin van mijn broer. Ze kent me wel.
Doel dan wel op die Henrieke die er nog niet heel lang werkt. 30 ofzo is ze.quote:
The OperaaaaaHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
The Opera The opera we all like the opera![]()
![]()
Welke was het ook alweer?quote:Op maandag 26 december 2011 22:36 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdomme, wat een harde film
anyway, mijn Kerst is nu voorbij, kruip lekker m'n bed in
ff trailer kijken.quote:
homo.............quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nog een idee wat Henrike en ik kunnen doen?
Edit: geen seksuele dingen aanraden
quote:
Scrabble!quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nog een idee wat Henrike en ik kunnen doen?
Edit: geen seksuele dingen aanraden
In dat geval...quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Is dat niet sexueel? Ik moet toch es die spelregels doorlezen dan....
quote:
Hallonquote:
Denk erom he..quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef Redbaron het volgende:
Wtf Maddy wil vd week nog ff langskomen...
Ik vind dat eng
eerst jij wat aan, dan ik wat uitquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denk erom he..
zonder hoesje niet in het poesje
Laajeniegekmakuuuhhh!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef Redbaron het volgende:
Wtf Maddy wil vd week nog ff langskomen...
Ik vind dat eng
Dat gaat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denk erom he..
zonder hoesje niet in het poesje
helaas, maar wel een paar lijntjes uitgegooidquote:
goed bezigquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:21 schreef Under_Score het volgende:
[..]
helaas, maar wel een paar lijntjes uitgegooidnu kijken of ik wat vang
zekerquote:
waarom boos David?quote:
\m/quote:
Ik heb blijkbaar een dure smaakquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef ReMcOrE het volgende:
AVP (2004) aan het downloaden
kan zo geen andere leuke films bedenken, die ik nog niet gezien heb maar me wel wat lijken
[..]
waarom boos David?
300? Voor een lamp?!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een dure smaak
Ging kijken voor wat lampen... Ik zie een lamp die ik donders mooi vind, kost dat kutding bijna 300 euro
kerel, wen er maar aan; lampen zijn gewoon godsklere duurquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging kijken voor wat lampen... Ik zie een lamp die ik donders mooi vind, kost dat kutding bijna 300 euro
dat zeg je verkeerd, je moet zeggen;quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef Redbaron het volgende:
Vanavond eindelijk naar NewKids met groepje van 12man ofzo..
Did my deedquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeg je verkeerd, je moet zeggen;
vanavond naar Nitro, met 12 man kut!
Kringloop?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Poep! Hahahahahhihihihihohohohho!quote:
quote:
staat gelijk aan een bruine boterham met kaas toch?quote:
daar heb ik dan wel zin anquote:
joah, maar ik ben niet zo gek op kaasquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
staat gelijk aan een bruine boterham met kaas toch?
maar wel op bier, probleem opgelostquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, maar ik ben niet zo gek op kaas
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef Redbaron het volgende:
Of je stopt bier in het poesje en gaat dan dineren
Hmm, kebabje doen dan maar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, de cafetaria hier tegenover zit vandaag dicht
joah, net besteldquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, kebabje doen dan maar?
quote:
Hebben ze dat in Hoaksebergen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
durum doner met een portie gebakken tuffels
in hoksebargen hebben ze wel meerdere turkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Hoaksebergen?![]()
Tegenwoordig schieten die tentjes ook als paddestoelen uit de grond.
Ik heb maar besloten vandaag niet te eten, helemaal geen trek. Lekker puh.
en nog ongezond ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in hoksebargen hebben ze wel meerdere turken
niets eten? dat lijkt me maar niks, zo'n leeg gevoel
doarum lekker vretten en zoepenquote:
dat zeg ik ook niet maar niks eten breekt je spieren afquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doarum lekker vretten en zoepen
Dat ist em juist, helemaal geen leeg gevoel. Zelfs de turk kan mijn eetlust niet wakker makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in hoksebargen hebben ze wel meerdere turken
niets eten? dat lijkt me maar niks, zo'n leeg gevoel
gewoon vaker langskomenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dit topic loopt nog steeds idioot hard, bijna niet bij te houden zeg.
nou de laatste maand ofzo gaat t vrij snel weer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Under_Score het volgende:
zó hard loopt ie nou ook weer niet. ik vind hem zelfs erg traag de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef Under_Score het volgende:
zeker als ik er net weer niet ben
Dan heb je teveel vrije tijdquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Under_Score het volgende:
zó hard loopt ie nou ook weer niet. ik vind hem zelfs erg traag de laatste tijd.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dan heb je teveel vrije tijdhihi.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Denk dat het nu weer iets langzamer gaat nu ik weer aan het werk ben.
dat was je doel voor dit jaar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:37 schreef Under_Score het volgende:
toch jammer wel, geen 1000+ meer dit jaar ben ik bang.
Kwaliteit is beter dan kwanteit!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan moeten er 50 per dag vol.. Lijkt me niet.
Mwoah, soms worden er wel zinnige dingen gepost.. Zoals vanmiddag nog met die lampenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kwaliteit is beter dan kwanteit!
Al zie ik meestal weinig kwaliteit hier natuurlijk..........
mijn doel was wereldoverheersing. maar dat zit er dit jaar ook niet meer in.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mijn doel was wereldoverheersing. maar dat zit er dit jaar ook niet meer in.
true that!quote:
je hebt toch nog een paar dagen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mijn doel was wereldoverheersing. maar dat zit er dit jaar ook niet meer in.
precies, klein beginnenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Under_Score het volgende:
stukje bij beetje kom ik er welvandaag de voortuin, morgen de wereld!
jazeker. die dagen gebruik ik mooi voor de planning! morgen even een bestelling plaatsen voor 150.000 herzenlose huursoldaten, een berg tanks ( NL doet ze toch mooi weg ) en wat anders surplus spul en gaan met die banaan, ik denk ik ik eerst belgië binnenval en anexeer.quote:
Troepen opdelen, 1/3e naar België en 2/3e naar Duitsland, heb je meteen al het goede bier te pakkenquote:
valt nog wel mee met de snelheidquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat ist em juist, helemaal geen leeg gevoel. Zelfs de turk kan mijn eetlust niet wakker maken
Maar boeiend.
Dit topic loopt nog steeds idioot hard, bijna niet bij te houden zeg.
frankrijk pak ik daarna, niet om het bier, maar omdat ze zich toch al overgeven zodra er een leger binnen 10 KM van de grens komt. en daarna is het smooth sailing denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Troepen opdelen, 1/3e naar België en 2/3e naar Duitsland, heb je meteen al het goede bier te pakken
in duitsland zijn die dingen iets goedkoper... je kan bijvoorbeeld ff kijken bij XXLUtz in Nordhorn. Allleen opletten dat je er lampen in kan draaien die geen 120Watt zijn. Ik kreeg er bouwverlichting bij namelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, soms worden er wel zinnige dingen gepost.. Zoals vanmiddag nog met die lampen
Wat zijn die kutdingen duur
Ja was niet normaal. Heb uiteindelijk een dimmer moeten inbouwen en hoop gedoe. Maar wel hoop pleuro's bespaard op de lampen. hehe.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
120 watt lampen voor binnenverlichting
Hehe, geeeeeeeeeeeen idee hoe duur dat was. Was zo'n inbouw gedoe op de plek van de oude schakelaar. En die hebt papa betaald.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Under_Score het volgende:
inclusief de kosten voor de dimmers?
hebben ze dan andere fittingen in der heimat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja was niet normaal. Heb uiteindelijk een dimmer moeten inbouwen en hoop gedoe. Maar wel hoop pleuro's bespaard op de lampen. hehe.
donders, mooi uitslapenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef Under_Score het volgende:
mooi op tijd dan
ik maak het ook niet al te laat, morgen om 15 uur weer beginnen
Ze leveren lampen er bij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hebben ze dan andere fittingen in der heimat?
Die zijn vaak nog prijziger dan lampenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb inmiddels al wel 2 kleine staande lampen, komt ook vrij veel licht af
Volgende project: wasmachine.
Dank u.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die zijn vaak nog prijziger dan lampenSterkte.
mp, kringloop. Of anders een miele die het 15 jaar volhoudt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dank u.
Was laatst al ff wezen kijken en ik ga uit van 500 euro
Heb liever wat nieuws, dan kan ik voorlopig op garantie terugvallenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
mp, kringloop. Of anders een miele die het 15 jaar volhoudt.
Lig een beetje wakker terwijl ik wou slapenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jewa
en daar?
Net weer gewerkt bij de mc
Mooi.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lig een beetje wakker terwijl ik wou slapen
Verder wel oké
Lekker gewerkt?
Altijd leukquote:Op woensdag 28 december 2011 01:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mooi.
Ooh jewel
lekker relax sluit dienstje
Hihiquote:Op woensdag 28 december 2011 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat ik maar doortrek vannacht... Na 3 uur slapen ben ik brakker dan na een nacht niet slapen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
The fuckquote:Op woensdag 28 december 2011 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, ik begin nu met gapen (slaappil begint te werken), maar dat zegt de laatste tijd ook niks... lag afgelopen nacht tot 8u 's ochtends wakker en tyfte toen in slaapWerd om 14:30 een keer wakker
Uhu, nadat ik jou achter het station ben "tegengekomen"quote:
En dat werkt?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Apotheek, 30 stuks 5mg melatoninepillen
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, nadat ik jou achter het station ben "tegengekomen"
Normaal welquote:
Whehehehequote:Op woensdag 28 december 2011 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Normaal wel
De eerste keer haalde ik het bijna niet van m'n computer naar m'n bed, zo hard hakte dat erin![]()
Mwa, tientje ofzo. Moet je wel een briefje van de huisarts hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe
Duur spul?Morgen maar ff kijken bij de apotheek dan..
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, nadat ik jou achter het station ben "tegengekomen"
Ahh oké. Die kan ik wel krijgen denk ik zo, slaap al een paar jaar beroerdquote:Op woensdag 28 december 2011 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, tientje ofzo. Moet je wel een briefje van de huisarts hebben
Ik sta 2e in zuid korea (met messi) en in ghana sta ik netjes 7e.Beide gewonnenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, hoe geet het in OSM? Mijn Schalke won net met 4-1
Nicequote:Op woensdag 28 december 2011 01:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik sta 2e in zuid korea (met messi) en in ghana sta ik netjes 7e.Beide gewonnen
Ga battlefield 3 eens kopenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik won met PSV de CL op de Xbox
Ik een keer met Dordrecht een groot toernooi met o.a. Barca, Real en Inter als tegenstanders.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik won met PSV de CL op de Xbox
Ha filmgangerquote:
Neh tent was al dichtquote:Op woensdag 28 december 2011 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ha filmganger
Nog döner had?
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iron Maiden sighted
hapiness level 5 reached, captain
Ik zie de fout ookquote:Op woensdag 28 december 2011 01:44 schreef Redbaron het volgende:
Waar is David de taalnazi gebleven?
2e X in een week dat ik een faut zie!
Tsjah, geen weekend he. Maar wel 2bakjes nachos.. Krijg je wel dorst van, dus wat doe je dan als je thuiskomt?quote:
ie waquote:Op woensdag 28 december 2011 01:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tsjah, geen weekend he. Maar wel 2bakjes nachos.. Krijg je wel dorst van, dus wat doe je dan als je thuiskomt?
Juist, een halve liter aan de lip
Ik ook. Slaap lekker prinsesquote:
Tadaa!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik alleen als ik in een spiegel kijk
Dat is nog veel erger!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik alleen als ik in een spiegel kijk
En dat is dus fout nummer 2 van de week.quote:
Wat was de eerste dan??quote:Op woensdag 28 december 2011 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat is dus fout nummer 2 van de week.
David die de fout in de spiegel zietquote:
Whehehequote:Op woensdag 28 december 2011 02:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze heeft het vast van iemand geleerd, en jij hebt met haar gelopen
Ik zeg ook niet dat jullie wat anders hebben gedaanquote:Op woensdag 28 december 2011 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
We hebben gewoon gepraat ja
Whaha, ja dat ookquote:Op woensdag 28 december 2011 02:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jullie wat anders hebben gedaan![]()
Ik bedoel met haar gelopen verkering enzulks
Werkenquote:Op woensdag 28 december 2011 07:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Goedemorgen! Mensen plannen vandaag?!
Jij werkt vroeg inderdaad, nja ben je lekker op tijd klaar toch?!quote:Op woensdag 28 december 2011 07:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werken
Eerste 2 uur alweer overleefd
14:00 ga ik naar huisquote:Op woensdag 28 december 2011 07:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jij werkt vroeg inderdaad, nja ben je lekker op tijd klaar toch?!
Ik mag ook weer aan de bak straks, maar pas om half 1. Wel tot half tien...
Ja straks weer terug naar Almelo.quote:Op woensdag 28 december 2011 07:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Goedemorgen! Mensen plannen vandaag?!
Kijk dat is wel lekkerquote:Op woensdag 28 december 2011 07:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
14:00 ga ik naar huis
Vanmiddag nog eens een zorgverzekering uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |