Mja toen ik het postte dacht ik al kut dit kan verkeerd opgevat wordenquote:
en David is er dan als de kippen bij natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2011 20:58 schreef norich het volgende:
[..]
Mja toen ik het postte dacht ik al kut dit kan verkeerd opgevat worden
Matig grapjequote:
Je kent me tochquote:Op maandag 26 december 2011 20:58 schreef norich het volgende:
[..]
Mja toen ik het postte dacht ik al kut dit kan verkeerd opgevat worden
kippen... hen.. haha dit is zeker ook een matig grapje?quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en David is er dan als de kippen bij natuurlijk
quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef norich het volgende:
[..]
kippen... hen.. haha dit is zeker ook een matig grapje?
quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef norich het volgende:
[..]
kippen... hen.. haha dit is zeker ook een matig grapje?
nee, die was niet als grap bedoeld, ook niet als matige...quote:
je was onbedoeld grappigquote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
nee, die was niet als grap bedoeld, ook niet als matige...
Whaha, ik kan Hen wel met rust laten hoorquote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
nee, die was niet als grap bedoeld, ook niet als matige...
heb ik wel vakerquote:
je kan het, maar doe je het ook?quote:Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whaha, ik kan Hen wel met rust laten hoor
Ja hoorquote:Op maandag 26 december 2011 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik wel vaker
[..]
je kan het, maar doe je het ook?
en die dame is Henrike zelf?quote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja hoor
Gaat een dame niet leuk vinden, als ik wat met haar uit zou spoken
Oja da's waar ookquote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know you
[..]
Meer info volgt asap
kijk aanquote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, geen projectje.. het lijkt wel vrij serieus zowaar
David regelt dat gewoon ff, zo op Tweede Kerstdagquote:
Zulks eenen baasch ben ik somsch.quote:Op maandag 26 december 2011 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk aan
[..]
David regelt dat gewoon ff, zo op Tweede Kerstdag
Puick werk!quote:Op maandag 26 december 2011 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zulks eenen baasch ben ik somsch.
Dank.quote:
Ja dat had je goed gezien.quote:Op maandag 26 december 2011 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dank.
Overigens dacht ik al wel dat dat vuurwerk bij jou uit de straat kwam..
Ja kon potdomme Top2000 ff niet horen hier. Zaten net te eten.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja kon potdomme Top2000 ff niet horen hier. Zaten net te eten.
Het is wel een vies stuk tuig ja. In 't weekend vaak een wietlucht te ruiken en ik weet ook dat er nog wel meer het lichaam ingaat daar want ik ken zijn vrienden. Ze hebben een cafe gebouwt achter het huis. Komt altijd schreeuwvolk daar.quote:
Niet kotsen hequote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef norich het volgende:
Volk ik ben even een stukkie wandelen. Ajuu
Goedzo goedzoquote:
Veel plezierquote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef norich het volgende:
Volk ik ben even een stukkie wandelen. Ajuu
Blegh, zullen de politie en gemeente blij mee zijnquote:Op maandag 26 december 2011 21:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is wel een vies stuk tuig ja. In 't weekend vaak een wietlucht te ruiken en ik weet ook dat er nog wel meer het lichaam ingaat daar want ik ken zijn vrienden. Ze hebben een cafe gebouwt achter het huis. Komt altijd schreeuwvolk daar.
Was geen vergunning voor aangevraagd. Dat heeft de gemeente gezien ofzo later en ineens stond er een vergunningaanvraag in de krant voor een klusschuurquote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Blegh, zullen de politie en gemeente blij mee zijn
Jij ging toch mee?quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Blegh, zullen de politie en gemeente blij mee zijn
Oh ben je er zo 1 ja... Als de dames dronken zijn er dan gebruik van makenquote:
Jij niet dan?quote:Op maandag 26 december 2011 21:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh ben je er zo 1 ja... Als de dames dronken zijn er dan gebruik van maken![]()
;iquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |