Ik ga gewoon nog gewoon naar school.quote:Op maandag 26 december 2011 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als ik vragen mag?
Ik denk meer dat je voor jezelf uit moet zoeken waar je blijvend voor interesseert, want ik denk dat dat het probleem is dat je totaal niet weet wat je wilt.quote:Op maandag 26 december 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook geen behoefte om rijk te zijn. Ik heb geen droomberoep.
Wel de drang om dingen te weten te komen, maar of ik alleen daarmee een studie ga volhouden? Waarschijnlijk niet. Ach ja.
Ik heb wel interesses die blijvend zijn. Maar daar kun je niet voor studeren.quote:Op maandag 26 december 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk meer dat je voor jezelf uit moet zoeken waar je blijvend voor interesseert, want ik denk dat dat het probleem is dat je totaal niet weet wat je wilt.
Grafisch vormgever/ interaction designer.quote:Op maandag 26 december 2011 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ga je worden wanneer je groot bent?
Hehe, heb ik ook. De komende twee jaar wordt best zwaar voor me, vrees ik. Maar als het lukt heb ik het er best voor over. Als je iets vindt wat je echt leuk vindt scheelt dat al heel erg.quote:Op maandag 26 december 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook geen behoefte om rijk te zijn. Ik heb geen droomberoep.
Wel de drang om dingen te weten te komen, maar of ik alleen daarmee een studie ga volhouden? Waarschijnlijk niet. Ach ja.
Ok leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grafisch vormgever/ interaction designer.
Een eigen bedrijf dat succesvol is, niks doen enzoquote:
Ik denk dat dat meevalt. Daarbij werk ik met een doel, maak ik producten af en vind ik het een heerlijk gevoel als ik dat oplever en er trots op kan zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok leuk.
Maar denk je dat dat nooit repetitief werk zal zijn?
Mijn werk is ook saai, hersendodend, ook al is het "creatief".
Maar ik weet wat ik moet doen, het is niet uitdagend, en het is elke keer hetzelfde riedeltje dat ik af ga.
Je klinkt als een ambitieus persoon. Ik heb dat totaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meevalt. Daarbij werk ik met een doel, maak ik producten af en vind ik het een heerlijk gevoel als ik dat oplever en er trots op kan zijn.
Dat werkt een stuk fijner dan gewoon je uren maken zonder doel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op maandag 26 december 2011 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn droombaan zou zijn....Beyonce zijnWaarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze perfect is en iedere keer weer een perfecte show neerzet waarin ze veel plezier lijkt te hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op maandag 26 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ze perfect is en iedere keer weer een perfecte show neerzet waarin ze veel plezier lijkt te hebben!Ik denk niet dat haar leven alleen maar lol is hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je doet een prima studie met goed toekomstperspectief, dus je kunt wel tevreden zijn denk ik (als je het tenminste leuk vindt)![]()
Omdat die niet zo goed is als Beyonce duhquote:
Op kantoor zou ik het waarschijnlijk niet volhouden. Stilzitten en concentrerenquote:Op maandag 26 december 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
Droombaan? Tjaweet het niet echt. Wil het ook nog niet weten. Iets medisch lijkt me wel leuk. Iig geen 9-5 kantoorbaan.
quote:Op maandag 26 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ze perfect is en iedere keer weer een perfecte show neerzet waarin ze veel plezier lijkt te hebben!Geneeskunde is ook niet mis toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word ook net geroepen door mijn broertjequote:Op maandag 26 december 2011 19:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat die niet zo goed is als Beyonce duh
Maar nu tijd voor Harry Potter!
quote:Op maandag 26 december 2011 19:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik word ook net geroepen door mijn broertje
Op het gebied van het bieden van entertainment nahhhh, het enige waarin ze beter is dat ze meer sex appeal heeft.quote:Op maandag 26 december 2011 19:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat die niet zo goed is als Beyonce duh
Neger alsjeblieftquote:Op maandag 26 december 2011 19:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op het gebied van het bieden van entertainment nahhhh, het enige waarin ze beter is dat ze meer sex appeal heeft.
Ik doe al 17 jaar niks anders.quote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige voordeel van weer bij mijn ouders gaan wonen is dat ik weer televisie kan kijken, denk ik
Zodra ik weer plannen heb wat betreft mijn studiekeuze begin ik meteen weer met een kamer zoeken. De hele dag bij je ouders in huis zijn is gewoon benauwend.
Verklaring?quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik zie een match: Kutkloon en Sinosappel, als Sinos er goed uitziet dan.
Ik heb dit hele jaar eigenlijk nog bijna geen televisie gekeken, ook niet toen ik nog thuiswoondequote:
Jaquote:Op maandag 26 december 2011 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Tijn! Goede kerst gehad jongeman?
Ze ziet er niet slecht uit in ieder geval.quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik had het er over dat met je ouders thuis zitten gedeelte.quote:Op maandag 26 december 2011 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dit hele jaar eigenlijk nog bijna geen televisie gekeken, ook niet toen ik nog thuiswoonde
Eigenlijk heb ik er helemaal de concentratie niet voor.
Ik ging altijd bij anderen thuis zittenquote:Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het er over dat met je ouders thuis zitten gedeelte.
We zijn er hier op Fok! om je te steunenquote:Op maandag 26 december 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging altijd bij anderen thuis zitten
Maar die studeren nu allemaal ergens anders.
Dus ik ben verdoemd tot mijn ouders het komende halfjaar
Kut.
Gelukkig helpt dat jaquote:Op maandag 26 december 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We zijn er hier op Fok! om je te steunen
Wat?quote:Op maandag 26 december 2011 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
The fuck.. Ik ben goed hersendood..
Zette dus 5min geleden mijn muziek aan... Maar had niet door dat mijn boxen helemaal niet aanstonden.. Kijk na 5min weer naar winamp: ''O wacht...![]()
''
Gelukkig heb ik het nooit zwaarquote:
Tuurlijk wel. Iedereen heeft het soms zwaar.quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het nooit zwaar
RIP aan de nabestaandequote:Op maandag 26 december 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedereen heeft het soms zwaar.
Bij mij valt het allemaal nog wel mee eigenlijk. Het voelt alleen niet zo
Ik moet maar eens volwassen worden.
Geen loka geheugenquote:Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat?
Hoe komt dat nou weer dan?
Zoiets geldt voor mij ook jaquote:Op maandag 26 december 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb het nooit zwaar ik ben gewoon een aansteller.
Ja genoegquote:
Tot over 5 minutenquote:Op maandag 26 december 2011 21:07 schreef Murdera het volgende:
Hm, niet zo'n zin in een film, bier, mwah.
Whiskeytje gaat er wel in trouwens.
Laatste suggestie is nog wel een plan.
We zijn niet voor niets genomineerd als aandachtshoer van het jaar.quote:
wat drink je?quote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo ver staat de whiskey niet weg hoor, laten we zeggen, zo'n 12 seconden.
Toen ik verliefd was deed ik dat ook. Heerlijk was dat zeg, net een wekenlange drugstripquote:Op maandag 26 december 2011 21:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nooit zwaar, ik loop altijd vrolijk over straat te dansen en zingen.
Jup, ze bleef braaf op m'n bord liggenquote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
O, man, ze was wel goed dood, zeg.
Echt gruwelijk dood.
nvm ik dacht dat je het over fappen hadquote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo ver staat de whiskey niet weg hoor, laten we zeggen, zo'n 12 seconden.
Haha was ook zo. 2 seconden drankje pakken, 10 sec fappen. Maar was een (matige) garp.quote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nvm ik dacht dat je het over fappen had
Oh, dat zei je pas ook tegen Jeroen toch?quote:Op maandag 26 december 2011 21:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nooit zwaar, ik loop altijd vrolijk over straat te dansen en zingen.
Overrated. Eerste twee seizoenen van Skins gezien en ik vond het allemaal maar matig.quote:Op maandag 26 december 2011 21:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volledige Skins-serie kijken, Fight Club of andere gave films kijken.
Jammerquote:Op maandag 26 december 2011 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha was ook zo. 2 seconden drankje pakken, 10 sec fappen. Maar was een (matige) garp.
Tijd om een nieuwe fles te kopen dan.quote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een simpele Clan Northe met cola.
Mijn Chivas is al klaar.
Ja jammer hequote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammeroh wel ik zit nu aan de mede
Welke smaak? Kaneelstokje had dropmede.quote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammeroh wel ik zit nu aan de mede
Oh nice, laat het weten.quote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijd om een nieuwe fles te kopen dan.ik heb van het weekend een sample setje gekocht met oa. een Tamnavulin 43yr. Ben echt benieuwd hoe dat smaakt.
quote:Op maandag 26 december 2011 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja jammer heIk ben niet zo goed in speedfappen.
Dan heb ik wel heel erg goed beeldmateriaal nodig. (Straw..?)
Honingquote:Op maandag 26 december 2011 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke smaak? Kaneelstokje had dropmede.
Geen idee ik kijk een dvdquote:Op maandag 26 december 2011 21:25 schreef Royco1 het volgende:
Hallo
Zo weer helemaal volgevreten nu lekker thuis op de bank.
Maar ligt het aan mij of zijn er deze kerst geen leuke films op tv?
quote:Op maandag 26 december 2011 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja jammer heIk ben niet zo goed in speedfappen.
Dan heb ik wel heel erg goed beeldmateriaal nodig. (Straw..?)
Heujquote:
Ik verwacht niet dat ik hier een hele fles van ga halen.. Hoe lekker die ook is.quote:Op maandag 26 december 2011 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh nice, laat het weten.
Want ik moet idd weer eens naar de winkel voor een pure drinker, die goedkope flesjes zijn enkel leuk om te mixen.
Ik zit naar Mastodon to kijken bandje uit Amerikaquote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook maar doen denk ik
Wat nou overratedquote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Overrated. Eerste twee seizoenen van Skins gezien en ik vond het allemaal maar matig.
Dan toch liever een later seizoen van Degrassi High (beetje hetzelfde idee).
Oei, je moet er wel wat voor over hebben zie ik.quote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ik hier een hele fles van ga halen.. Hoe lekker die ook is.
Ik ergerde me te veel aan personages. Zoals die hele vierhoeksverhouding Cassie - Sid - Tony - Michelle. Alsof Cassie relatiemateriaal is.quote:Op maandag 26 december 2011 21:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat nou overrated![]()
De eerste 2 seizoenen zijn gewoon echt baas. Daarna wordt het minder, maar leuke serie alltogether
Dat dus ja.quote:Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oei, je moet er wel wat voor over hebben zie ik.
Daar kan je ook 3 zeer smakelijke flessen voor hebben idd.quote:Op maandag 26 december 2011 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat dus ja.sample om een keer te proefen is goed te doen maar 180 euro voor een fles?
![]()
Zekerquote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar kan je ook 3 zeer smakelijke flessen voor hebben idd.
Diep in mijn hart ben ik ook wel gemeen.quote:Op maandag 26 december 2011 21:42 schreef Murdera het volgende:
Wat zijn er hier toch gemene mensen eigenlijk.
Heus niet zo heel diep!quote:Op maandag 26 december 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Diep in mijn hart ben ik ook wel gemeen.
Mijn 1e echte kater van de drank had ik op mijn 21e.quote:
Dat vind ik nog steeds echt wel veel eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2011 21:51 schreef xFriendx het volgende:
Hier gelukkig gestopt met de grote hoeveelheden alcohol. Op vrijdag meestal nog een flesje of 6-7, met een kermis of toernooi nog wel meer, maar voor de rest weinig nog.
Doordeweeks 1-2 flesjes bij een voetbalwedstrijd op tv bijvoorbeeld. Echt drinken omdat het lekker is.
Eerst was het zoveel mogelijk zuipen als maar mogelijk was. Nu geen zin meer in, geen tijd meer voor, kent beperkingen zoals niet auto kunnen rijden etc.
Heb je gezien hoe hij eruit ziet?quote:Op maandag 26 december 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds echt wel veel eigenlijk
Het was vrijdags samen met een vriend eerst allebei half kratje leegzuipen, zaterdag vaak een verjaardag of (toen nog) geeltjesfeest. Dus 25 gulden lappen en onbeperkt drinken. Hoe dan ook moesten we dat er uit drinken dus dronk je zo'n 20 glazen. Dan zondag brak wakker worden, 's middags terras op bij de kroeg en nog een stuk of 7 glazen drinken. Week in week uit (alleen 's winters dat terras niet natuurlijk).quote:Op maandag 26 december 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh hoezo dit?quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Gastquote:Op maandag 26 december 2011 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hij eruit ziet?
Alleen al door de massa valt het wel wat mee. (Enorme spierbundel die kerel)
Als je niets drinkt dan wel ja. Ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 26 december 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zekerquote:
Ik vond het vooral in grote lijnen herkenbaar en zeker nu lijk ik nogal op Sid.quote:Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ergerde me te veel aan personages. Zoals die hele vierhoeksverhouding Cassie - Sid - Tony - Michelle. Alsof Cassie relatiemateriaal is.En dat Sid dan ook nog weer bij haar eindigt, onbegrijpelijk.
Dat word je al snel. Of gebruik van drugs.quote:Op maandag 26 december 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Toch word je bij die hoeveelheden bestempeld als probleemdrinker.
Tja. Dat wel ja.quote:Op maandag 26 december 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat word je al snel. Of gebruik van drugs.
Hij geeft datingadvies.quote:
Loka is daar heel open in hoorquote:Op maandag 26 december 2011 22:01 schreef Murdera het volgende:
Wat zijn jouw drugs ervaringen loka? (of is dit forum iets te open daarvoor?)
Jij bent duidelijk nieuw hierquote:Op maandag 26 december 2011 22:01 schreef Murdera het volgende:
Die is overal open in.quote:Op maandag 26 december 2011 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka is daar heel open in hoor
quote:Op maandag 26 december 2011 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka is daar heel open in hoor
Ja, ik ben hier best nieuw.quote:
Ik zeg altijd dat ik kan toveren met getallen...quote:Op maandag 26 december 2011 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind mijzelf wel goed matchen met Harry Potter eigenlijk
Hoe oud ben jijquote:Op maandag 26 december 2011 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
In mijn tijd was het dit ...
[ afbeelding ]
Ik keek vroeger Saved by the Bellquote:Op maandag 26 december 2011 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken alleen een Heartbreak High met 2 van die blonde tweelingzusjes geloof ik.quote:Op maandag 26 december 2011 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Nee niet echtquote:Op maandag 26 december 2011 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik kan toveren met getallen...
Niet onder de indruk zeker...
quote:Op maandag 26 december 2011 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik kan toveren met getallen...
Niet onder de indruk zeker...
kan jij toveren?quote:
En dan zeggen dat je ideaalbeeld blond was...quote:Op maandag 26 december 2011 22:06 schreef xFriendx het volgende:
Als ik mezelf dan per se moet matchen met een tv-figuur dan 3 stuks, Charlize Theron zoals in Aeon Flux, Kate Beckinsale in Van Helsing of gek genoeg, Temperance 'Bones' Brennan uit Bones.
Eerste twee gewoon prima figuur en stoer, de derde vind ik eigenlijk heel schattig
Vroeger heh, ik was daar al van afgestaptquote:Op maandag 26 december 2011 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je ideaalbeeld blond was...
Haar zusje Zooey is veel schattigerquote:Op maandag 26 december 2011 22:06 schreef xFriendx het volgende:
of gek genoeg, Temperance 'Bones' Brennan uit Bones.
Ik weet niet echt zeker of dingen die ik heb geprobeerd te bestempelen zijn als drugs, het waren vooral smartdrugs. Er zijn best veel kruiden die legaal te verkrijgen zijn waarvan je wel echt high wordt, bij hogere doseringen dan aanbevolen. Heftigste van die kruiden was voor mij kalmoes, daar kreeg ik echt enorme lachkicks van en er veranderden gewoon echt dingen in mijn visuele waarneming. Ik heb toen ook nog met FOK!kers van hier op Tinychat gezeten, die kunnen bevestigen dat ik goed van de wereld wasquote:Op maandag 26 december 2011 22:01 schreef Murdera het volgende:
Ze is best knap anders.quote:
Dat was de eerste keer dat ik XTC had gebruikt, aparte ervaring wel voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 26 december 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet echt zeker of dingen die ik heb geprobeerd te bestempelen zijn als drugs, het waren vooral smartdrugs. Er zijn best veel kruiden die legaal te verkrijgen zijn waarvan je wel echt high wordt, bij hogere doseringen dan aanbevolen. Heftigste van die kruiden was voor mij kalmoes, daar kreeg ik echt enorme lachkicks van en er veranderden gewoon echt dingen in mijn visuele waarneming. Ik heb toen ook nog met FOK!kers van hier op Tinychat gezeten, die kunnen bevestigen dat ik goed van de wereld was
Ik heb ook veel thee gezet van wild dagga om lekker vaag in slaap te kunnen vallen, passiebloem is ook leuk, enigszins hallucinogeen, damiana is over het algemeen ook prima om wat actiever van te worden. Net als kratom.
En ik heb met Newbie XTC gedaan, op de dag dat we een relatie kregen, tweede ontmoeting, beetje apart verhaal
En nog een keer met Tijnbrein erbij op zijn verjaardag.
Heeft ze een zus?quote:
Jij versiert mensen in het donker?quote:Op maandag 26 december 2011 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het licht uit doen
Zekerquote:
Vind je?quote:
Bijzonder!quote:Op maandag 26 december 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet echt zeker of dingen die ik heb geprobeerd te bestempelen zijn als drugs, het waren vooral smartdrugs. Er zijn best veel kruiden die legaal te verkrijgen zijn waarvan je wel echt high wordt, bij hogere doseringen dan aanbevolen. Heftigste van die kruiden was voor mij kalmoes, daar kreeg ik echt enorme lachkicks van en er veranderden gewoon echt dingen in mijn visuele waarneming. Ik heb toen ook nog met FOK!kers van hier op Tinychat gezeten, die kunnen bevestigen dat ik goed van de wereld was
Ik heb ook veel thee gezet van wild dagga om lekker vaag in slaap te kunnen vallen, passiebloem is ook leuk, enigszins hallucinogeen, damiana is over het algemeen ook prima om wat actiever van te worden. Net als kratom.
En ik heb met Newbie XTC gedaan, op de dag dat we een relatie kregen, tweede ontmoeting, beetje apart verhaal
En nog een keer met Tijnbrein erbij op zijn verjaardag.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is heel knap, het gaat meer om de boodschap die je ermee uitstraalt
Mensen nemen me weer eens te serieus.quote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doelde op de triestheid dat jij jezelf alleen geschikt zegt te vinden voor blinde dames.
Ja dat is waar, niet handig, ik mag niets zeggen ik doe het zelf ook en nog erger dan dat meestalquote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is heel knap, het gaat meer om de boodschap die je ermee uitstraalt
Zal best wel werken denk... Misschien leuk voor jou om te doen, aangezien je dan niet zo onzeker hoeft te zijn over je uiterlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij versiert mensen in het donker?
quote:Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]Trut, weer een droom aan duigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Oh sorry, dacht dat dit de lichtknop was....'quote:Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal best wel werken denk... Misschien leuk voor jou om te doen, aangezien je dan niet zo onzeker hoeft te zijn over je uiterlijk.
Een rolstoel zou ik niet aandurven, doofheid en blindheid valt over heen te komen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
De meeste mensen zouden iemand om zoiets afwijzen. Een rolstoel, blindheid, doofheid,
Doofheid is ook wel prima met mijn stem.quote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Een rolstoel zou ik niet aandurven, doofheid en blindheid valt over heen te komen.
doofheid is alleen lastig met communiceren in het begin. Maar ik zou dat als een uitdaging zien om gebarentaal te leren.quote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Een rolstoel zou ik niet aandurven, doofheid en blindheid valt over heen te komen.
Heb je er ook nog eentje van Anna Friel? Want dan ga ik alvast een stuk touw zoeken. Oh en Emily Blunt niet te vergeten.quote:
Het is gewoon dat hij nogal overloopt van zelfspot en dat dat redelijk vervelend is somsquote:Op maandag 26 december 2011 22:15 schreef -Nouvelles het volgende:
Hahahahahahahaha ik vind de grap van Heloef wel heel grappig. En nog grappiger zijn de mensen die denken dat hij serieus is. Ik zag laatst ook een meisje die blind was met een lelijke jongen ernaast en die twee hadden een relatie, misschien nog niet eens zo'n hele slechte keuze als je toch niemand kan krijgen.
Ik ben niet zo onzeker over mijn uiterlijk, tot ik mijn shirt moet uit doen tenminste.quote:Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal best wel werken denk... Misschien leuk voor jou om te doen, aangezien je dan niet zo onzeker hoeft te zijn over je uiterlijk.
Je zou toch spontaan gaan rollen van het lachen?quote:Op maandag 26 december 2011 22:15 schreef -Nouvelles het volgende:
Hahahahahahahaha ik vind de grap van Heloef wel heel grappig. En nog grappiger zijn de mensen die denken dat hij serieus is. Ik zag laatst ook een meisje die blind was met een lelijke jongen ernaast en die twee hadden een relatie, misschien nog niet eens zo'n hele slechte keuze als je toch niemand kan krijgen.
Een groot gedeelte van mijn familie is doof, daar zou ze sowieso in de smaak vallen denk ik.quote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
doofheid is alleen lastig met communiceren in het begin. Maar ik zou dat als een uitdaging zien om gebarentaal te leren.
Waarom? Mijn shirt uitdoen is geen probleem dat doe ik liever ik ben best tevreden over mijn lichaam alleen wat minder over mijn hoofdquote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onzeker over mijn uiterlijk, tot ik mijn shirt moet uit doen tenminste.
Lekker de hele dag metal draaien enzoquote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
doofheid is alleen lastig met communiceren in het begin. Maar ik zou dat als een uitdaging zien om gebarentaal te leren.
Zo vaak doe ik niet meer aan zelfspot anders.quote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon dat hij nogal overloopt van zelfspot en dat dat redelijk vervelend is soms
quote:
Waar wacht je nog opquote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van mijn familie is doof, daar zou ze sowieso in de smaak vallen denk ik.
bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 december 2011 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker de hele dag metal draaien enzo
Ik merk hetquote:Op maandag 26 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo vaak doe ik niet meer aan zelfspot anders.
Er zijn ook meiden die dat wel waarderenquote:Op maandag 26 december 2011 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker de hele dag metal draaien enzo
Ik heb het gematigd hoor, vroeger waren het 20 grappen op een dag ofzo.quote:
Moet ik die kennen danquote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je er ook nog eentje van Anna Friel? Want dan ga ik alvast een stuk touw zoeken. Oh en Emily Blunt niet te vergeten.
Gelukkig welquote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook meiden die dat wel waarderen
Onzekerheid.quote:Op maandag 26 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Mijn shirt uitdoen is geen probleem dat doe ik liever ik ben best tevreden over mijn lichaam alleen wat minder over mijn hoofd
Het lijkt me vooral erg als je weet wat je mist dus als je niet vanaf je geboorte blind of doof bent.quote:Op maandag 26 december 2011 22:20 schreef -Nouvelles het volgende:
Het lijkt mij trouwens heel erg om blind, doof of in een rolstoel te zitten. Grootste nachtmerries.
Ja, het zal wel weer aan mijn rare humor liggen dat ik het grappig vind maar ikzelf heb d'r ook wel eens aan gedacht voor de mensen hier in het topic die niemand durven versieren en zichzelf lelijk vinden, ga dan oprecht voor een blinde.
Loka, dat denk ik gewoon. Niet echt een reden voor. Misschien wordt het wel wat.
Dat is wel kutquote:
Ga eens sporten danquote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onzeker over mijn uiterlijk, tot ik mijn shirt moet uit doen tenminste.
Doof worden zou ik het ergste vinden wat er is. Blind en rolstoel zou ik veel minder erg vindenquote:Op maandag 26 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg als je weet wat je mist dus als je niet vanaf je geboorte blind of doof bent.
Ja. Bah. Vreselijk ook om dan een vriend of vriendin te zoeken, je weet niet wie je naast je hebt ja.quote:Op maandag 26 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg als je weet wat je mist dus als je niet vanaf je geboorte blind of doof bent.
Te lui voor.quote:
Ik moet het hebben van mijn hoofd buiten het hoge koetsjie koetsjie gehalte en mijn ogen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel kut![]()
Tsja ik kan mijn hoofd moeilijk verstoppendus dat is wel kut
Mijn ogen zijn ook mooi alleen dat hoofd waar ze in zitten is nogal apartquote:Op maandag 26 december 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van mijn hoofd buiten het hoge koetsjie koetsjie gehalte en mijn ogen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn ook mooi alleen dat hoofd waar ze in zitten is nogal apartecht als ik 1 euro zo krijgen voor iedere opmerking daarover dan was ik nu miljonair
[..]Negatieve opmerkingen over jouw uiterlijk? Ik snap niet waarom mensen dat doen eigenlijk. Als ik iemand lelijk vind, zeg ik dat ook niet tegen die persoon namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeik er niet over, het is zo. Dat is alles.quote:
Je snapt toch wel dat het leuk is om andere te kwetsenquote:Op maandag 26 december 2011 22:30 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Negatieve opmerkingen over jouw uiterlijk? Ik snap niet waarom mensen dat doen eigenlijk. Als ik iemand lelijk vind, zeg ik dat ook niet tegen die persoon namelijk.
Probleem=buikquote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeik er niet over, het is zo. Dat is alles.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het leuk is om andere te kwetsenfuck al die mensen
Jawel, vind ik ook wel leuk maar ik doe het niet zomaar. Ik kwets mensen alleen wanneer ze daar zelf om vragen. Ik geloof dan ook niet dat mensen dat zomaar tegen je doen eigenlijk dus hoe gaat dat in z'n werk? Vraag ik me af.quote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het leuk is om andere te kwetsenfuck al die mensen
Als jij niet tevreden bent met je lichaam (vooropgesteld dat het iets is waar je wat aan kan veranderen) en je ook denkt dat dit mede een reden is waarop nog wat te winnen valt met dames dan is het wel een struikelpunt. Ben je van mening dat het beter kan maar vind jij je huidige vorm prima zo en ben je er evengoed tevreden mee, dan eens, dan is het inderdaad geen 'zeikpunt'.quote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeik er niet over, het is zo. Dat is alles.
Dat snap ik zelf ook nog wel, alleen ik heb er gewoon geen zin meer in.quote:
Dan zeggen ze gewoon tegen je dat je lelijk bent.quote:Op maandag 26 december 2011 22:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jawel, vind ik ook wel leuk maar ik doe het niet zomaar. Ik kwets mensen alleen wanneer ze daar zelf om vragen. Ik geloof dan ook niet dat mensen dat zomaar tegen je doen eigenlijk dus hoe gaat dat in z'n werk? Vraag ik me af.
Dus ik vraag eromquote:Op maandag 26 december 2011 22:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jawel, vind ik ook wel leuk maar ik doe het niet zomaar. Ik kwets mensen alleen wanneer ze daar zelf om vragen. Ik geloof dan ook niet dat mensen dat zomaar tegen je doen eigenlijk dus hoe gaat dat in z'n werk? Vraag ik me af.
Waarom niet? Sporten is kut dat is waar. Maar het helpt welquote:Op maandag 26 december 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat snap ik zelf ook nog wel, alleen ik heb er gewoon geen zin meer in.
Nouvelles doet het alleen wanneer ze er om vragen Tijn, dat hoeft niet meteen te gelden voor die duizenden andere debielen in het land die het altijd maar doen.quote:
Als je lelijk of onzeker of iets minder sociaal bent vraag je erom gekwetst te worden met opmerkingen daarover?quote:Op maandag 26 december 2011 22:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Sporten is niet kutquote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Sporten is kut dat is waar. Maar het helpt wel
Zomaar? Waarom dan? Ik heb dat nog nooit meegemaakt, vroeger op de middelbare en basisschool heb ik dat echt voor het laatst gedaan. Ik zie vaak lelijke mensen, ik werk wel samen met lelijke mensen (studie/werk/stage), ik praat met lelijke mensen, ik heb lelijke vrienden en familieleden maar ik zeg niet tegen die mensen dat ik ze lelijk vind.quote:Op maandag 26 december 2011 22:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan zeggen ze gewoon tegen je dat je lelijk bent.
Ik ben er tevreden mee, maar tuurlijk het kan beter een stuk beter zelfs.quote:Op maandag 26 december 2011 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als jij niet tevreden bent met je lichaam (vooropgesteld dat het iets is waar je wat aan kan veranderen) en je ook denkt dat dit mede een reden is waarop nog wat te winnen valt met dames dan is het wel een struikelpunt. Ben je van mening dat het beter kan maar vind jij je huidige vorm prima zo en ben je er evengoed tevreden mee, dan eens, dan is het inderdaad geen 'zeikpunt'.
Hij zegt toch juist dat hij niet snapt dat mensen dat doen?quote:Op maandag 26 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je lelijk of onzeker of iets minder sociaal bent vraag je erom gekwetst te worden met opmerkingen daarover?
Dat staat daar helemaal niet.quote:Op maandag 26 december 2011 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je lelijk of onzeker of iets minder sociaal bent vraag je erom gekwetst te worden met opmerkingen daarover?
Hell yeahquote:
Ik kan me nog herinneren dat hij dat ooit als standpunt had over gepeste kinderen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zegt toch juist dat hij niet snapt dat mensen dat doen?
Oh, ik reageer enkel over wat ik hier lees.quote:Op maandag 26 december 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat hij dat ooit als standpunt had over gepeste kinderen.
Ik welquote:Op maandag 26 december 2011 22:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zomaar? Waarom dan? Ik heb dat nog nooit meegemaakt, vroeger op de middelbare en basisschool heb ik dat echt voor het laatst gedaan. Ik zie vaak lelijke mensen, ik werk wel samen met lelijke mensen (studie/werk/stage), ik praat met lelijke mensen, ik heb lelijke vrienden en familieleden maar ik zeg niet tegen die mensen dat ik ze lelijk vind.
Nee, dat was ook_gek. En dat staat daar ook niet.quote:Op maandag 26 december 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat hij dat ooit als standpunt had over gepeste kinderen.
Ik ben zo een luie sprinterquote:Op maandag 26 december 2011 22:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
Niet eens alleen het voordeel van een meer bijgehouden body, maar geeft ook een stuk ontspanning, kost wat energie maar je krijgt er nog meer energie voor terug
Tja. Volgens mij verdedigde jij hem.quote:Op maandag 26 december 2011 22:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, dat was ook_gek. En dat staat daar ook niet.
Ik heb het een maandje of anderhalf gedaan, ik heb er simpelweg echt geen zin meer om dat weer te doen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Sporten is kut dat is waar. Maar het helpt wel
Oh zo, das anders. Ik zat eens met mijn vriendin op 'n terras en toen waren d'r ook 16-jarige meisjes die gingen twitteren over m'n vriendin dat ze te lelijk is voor mij en weet ik veel wat. Terwijl m'n vriendin dat helemaal niet isquote:Op maandag 26 december 2011 22:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Mensen die ik niet kende zeiden dat tegen mij
Gewoon van die mensen van 16 die zelf ook zo onzeker zijn als de pest
Ga gewoon 200x opdrukken en koop een dumbell.quote:Op maandag 26 december 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het een maandje of anderhalf gedaan, ik heb er simpelweg echt geen zin meer om dat weer te doen.
Nee. Ik heb mijn mening niet eens gegeven maar over het algemeen waren we het wel met elkaar eens dat de 'zwakkere' en onzekere mensen vaak het slachtoffer zijn van pesten. Helaas.quote:Op maandag 26 december 2011 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Volgens mij verdedigde jij hem.
Er zijn vast genoeg sporten te vinden die je kunt. Of heb je ook moeite met bv. hardlopen of fieten?quote:Op maandag 26 december 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je verneukte motoriek hebt.
Man opdrukken kan ik niet eens.quote:Op maandag 26 december 2011 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga gewoon 200x opdrukken en koop een dumbell.
Ja klopt.quote:Op maandag 26 december 2011 22:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh zo, das anders. Ik zat eens met mijn vriendin op 'n terras en toen waren d'r ook 16-jarige meisjes die gingen twitteren over m'n vriendin dat ze te lelijk is voor mij en weet ik veel wat. Terwijl m'n vriendin dat helemaal niet ismaar dat is jaloezie. Als het vaker gebeurt bij mensen (zoals Tijnbrein), is het toch enigszins vreemd. Ik kan het me namelijk niet voorstellen bij volwassen mensen en ik zie het dan ook niet in mijn omgeving.
Tjah ik werd gepest tot groep 4 oid, maar toen had ik met een steen een gat in het hoofd geslagen van iemand en bij een ander op de neus..quote:Op maandag 26 december 2011 22:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn mening niet eens gegeven maar over het algemeen waren we het wel met elkaar eens dat de 'zwakkere' en onzekere mensen vaak het slachtoffer zijn van pesten. Helaas.
Ooit had ik zelfs moeite met normaal lopen. Ik ben heel slecht in het aanleren van nieuwe bewegingen. Heb ik therapie voor gehad, maar het is nog steeds moeilijk. En fietsen is ook moeilijk ja.quote:Op maandag 26 december 2011 22:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg sporten te vinden die je kunt. Of heb je ook moeite met bv. hardlopen of fieten?
Bord voor de kop zeggen ze altijdquote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Hypocrisie is ook een vorm van blind zijn.
Tsja het lukt me simpelweg niet.quote:
tsja ik vind er geen reet aanquote:
Daar moet je juist om kunnen lachen, wel vervelend dat zulke dingen je leven kunnen beheersen. Ze zeiden dat m'n vriendin vissenlippen had.quote:Op maandag 26 december 2011 22:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Het vervelende is dat je op die leeftijd wel het meest kwetsbaar bent
Heb toen wel een enorme deuk opgelopen daardoor
Ja, dat is ook gewoon de beste manier. Op een harde manier voor jezelf opkomen en dat is ook wat ook_gek toen zei alleen interpreteerde iedereen het weer heel erg negatief.quote:Op maandag 26 december 2011 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ik werd gepest tot groep 4 oid, maar toen had ik met een steen een gat in het hoofd geslagen van iemand en bij een ander op de neus..
Scheelt wel als je voor jezelf opkomt
Zo! Jij dacht ik gooi er even een diepe tussendoor?quote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Hypocrisie is ook een vorm van blind zijn.
Net zoals vrouwen dus, die kunnen dat vaak ook niet.quote:
Toch gebeurd het regelmatig dat er iets gezegd wordt wat niet zo aardig isquote:Op maandag 26 december 2011 22:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh zo, das anders. Ik zat eens met mijn vriendin op 'n terras en toen waren d'r ook 16-jarige meisjes die gingen twitteren over m'n vriendin dat ze te lelijk is voor mij en weet ik veel wat. Terwijl m'n vriendin dat helemaal niet ismaar dat is jaloezie. Als het vaker gebeurt bij mensen (zoals Tijnbrein), is het toch enigszins vreemd. Ik kan het me namelijk niet voorstellen bij volwassen mensen en ik zie het dan ook niet in mijn omgeving.
Of met je handen op een hoger punt, bank oid.quote:Op maandag 26 december 2011 22:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen dus, die kunnen dat vaak ook niet.
Begin eens met 'opdrukken' tegen de muur.
Ja, moest er spontaan aan denken.quote:Op maandag 26 december 2011 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo! Jij dacht ik gooi er even een diepe tussendoor?
Dat is wel ergquote:
Ach wat heb je er aan?quote:Op maandag 26 december 2011 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig hoor... Zelfs sinos kan 30x opdrukken.
Het kan ook zijn dat je het zo interpreteert want wat ik zei was ook niet onaardig bedoeld en niemand die het zo opvatte, behalve jij.quote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch gebeurd het regelmatig dat er iets gezegd wordt wat niet zo aardig is
Conditie, krachtquote:
Nee.quote:Op maandag 26 december 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weetjewelnie hoe geil gespierde mannenarmen zijn?
mmm dat denk ik niet.quote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je het zo interpreteert want wat ik zei was ook niet onaardig bedoeld en niemand die het zo opvatte, behalve jij.
Hoe?quote:Op maandag 26 december 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op maandag 26 december 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Och het beheerst m'n leven allang niet meer. Waarschijnlijk heeft je vriendin mooie volle lippen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Daar moet je juist om kunnen lachen, wel vervelend dat zulke dingen je leven kunnen beheersen. Ze zeiden dat m'n vriendin vissenlippen had.Leuk bedacht wel.
mijn zusje oh jij hebt gespierde armenquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Och het beheerst m'n leven allang niet meer. Waarschijnlijk heeft je vriendin mooie volle lippen.
Over mij zeiden ze dingen die wel klopten en dan raakt het je ook sneller. Maarja.
Tsja, die is altijd belabberd geweest, vreemd genoeg kan ik wel heel hard stoten.quote:
Beetje jammer dat je er je borstspieren mee traint en dat die kracht op je triceps te verwaarlozen isquote:Op maandag 26 december 2011 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
"zelfs" sinos?! Tssss. En ik kan 3 x 30quote:Op maandag 26 december 2011 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig hoor... Zelfs sinos kan 30x opdrukken.
Klopt natuurlijk wel, maar ik kan me er nou geen zorgen om maken.quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan valt er misschien nog wat mee te halen voor je.
Dat weet jij zelf het beste maar het lijkt me wel vervelend.quote:
Ja. Ja, wil ik wel geloven maar ja, wat doe je d'r eigenlijk aan? Ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe minder beledigingen je daarover krijgt.quote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Och het beheerst m'n leven allang niet meer. Waarschijnlijk heeft je vriendin mooie volle lippen.
Over mij zeiden ze dingen die wel klopten en dan raakt het je ook sneller. Maarja.
Oh daar heb je wat aanquote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, die is altijd belabberd geweest, vreemd genoeg kan ik wel heel hard stoten.
Heldinquote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"zelfs" sinos?! Tssss. En ik kan 3 x 30![]()
Goed plan.quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens wat gaan trainen.
Beetje jammer dat het me daar ook niet om ging, maar dat als je met gemak veel kan opdrukken hoort daar eerder een goed bovenlijf bij en dat is toch wel leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je er je borstspieren mee traint en dat die kracht op je triceps te verwaarlozen is
Dat is het ook. Maar goed ik negeer het nu ook dat soort dingenquote:Op maandag 26 december 2011 22:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat weet jij zelf het beste maar het lijkt me wel vervelend.
Dat is best wel veel eigenlijk...quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"zelfs" sinos?! Tssss. En ik kan 3 x 30![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
You know you shooooook me babyyyyyy, you shook me allllll nighttt longggggggggggg.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb de tijd, dus waarom niet.
Ik kan wel aardig opdrukkenquote:Op maandag 26 december 2011 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het me daar ook niet om ging, maar dat als je met gemak veel kan opdrukken hoort daar eerder een goed bovenlijf bij en dat is toch wel leuk.
Je loopt over straat en je word aangevallen heb je dan meer aan het feit dat je kan opdrukken of dat je hard kan stoten?quote:
Of dat je hard kan rennen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je loopt over straat en je word aangevallen heb je dan meer aan het feit dat je kan opdrukken of dat je hard kan stoten?
als je veel kan opdrukken heb je ook krachtquote:Op maandag 26 december 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je loopt over straat en je word aangevallen heb je dan meer aan het feit dat je kan opdrukken of dat je hard kan stoten?
Ja idd. Of je biceps. Schouders train je er wel mee. Corespieren ook trouwens, als je t goed doet tenminste.quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je er je borstspieren mee traint en dat die kracht op je triceps te verwaarlozen is
Als je dan toch hard kan stoten haal een bokszak in huis en leef je uit. Kost je ook flink wat calorieën en je kan even alles van je afzetten van school, werk of whatever.quote:Op maandag 26 december 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
tof.quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef kree het volgende:
Nou voor iedereen die het vanochtend nog een beetje volgde.
Ik kreeg vandaag toch nog een sms van "Anja",net uitgebreid zitten chatten en afgesproken voor donderdag en met ouwejaar![]()
Weet nu wel zeker dat ze me leuk vindt
Die ene die ik er gek uit vind zien?quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef kree het volgende:
Ik kreeg vandaag toch nog een sms van "Anja",net uitgebreid zitten chatten en afgesproken voor donderdag en met ouwejaar![]()
Yepquote:Op maandag 26 december 2011 22:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die ene die ik er gek uit vind zien?
Ik doe het wel goed, maar core wordt er niet super sterk van omdat het toch wel... Niet statisch is zegmaar.. en er niet super veel kracht op komt te staan..quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja idd. Of je biceps. Schouders train je er wel mee. Corespieren ook trouwens, als je t goed doet tenminste.
Nog steeds ren ik wel weg als ik wordt aangevallen. Moet je iemand beschermen is het anders. Maar als een figuur per se wil vechten of er met een mes staat, ren ik gewoon weg. Geen zin in gezeik.quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
als je veel kan opdrukken heb je ook kracht
Na 3 maanden weer een keer maar jullie kennen het verhaal daarvanquote:Op maandag 26 december 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, Kree heeft een date? Wtf?
Gefeliciteerd kerel.
Ik kan redelijk snel hele grote stappen zetten.quote:
Veel plezierquote:
Ik ben toch ook sterken dan jijquote:Op maandag 26 december 2011 22:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is best wel veel eigenlijk...
Zoveel haal ik niet, 1x30 ofzo... en daarna nog maar 15, en nog een keer 8
Maar een beetje sporten is wel goed voor je zelfvertrouwen vind ik
Ik hoop dat het mooi wordt manquote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef kree het volgende:
Voor zover ik vrijdag begreep goedquote:Op maandag 26 december 2011 22:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mooi voor jou. Hoe is het nu verder met haar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |