Ik ga gewoon nog gewoon naar school.quote:Op maandag 26 december 2011 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als ik vragen mag?
Ik denk meer dat je voor jezelf uit moet zoeken waar je blijvend voor interesseert, want ik denk dat dat het probleem is dat je totaal niet weet wat je wilt.quote:Op maandag 26 december 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook geen behoefte om rijk te zijn. Ik heb geen droomberoep.
Wel de drang om dingen te weten te komen, maar of ik alleen daarmee een studie ga volhouden? Waarschijnlijk niet. Ach ja.
Ik heb wel interesses die blijvend zijn. Maar daar kun je niet voor studeren.quote:Op maandag 26 december 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk meer dat je voor jezelf uit moet zoeken waar je blijvend voor interesseert, want ik denk dat dat het probleem is dat je totaal niet weet wat je wilt.
Grafisch vormgever/ interaction designer.quote:Op maandag 26 december 2011 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ga je worden wanneer je groot bent?
Hehe, heb ik ook. De komende twee jaar wordt best zwaar voor me, vrees ik. Maar als het lukt heb ik het er best voor over. Als je iets vindt wat je echt leuk vindt scheelt dat al heel erg.quote:Op maandag 26 december 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook geen behoefte om rijk te zijn. Ik heb geen droomberoep.
Wel de drang om dingen te weten te komen, maar of ik alleen daarmee een studie ga volhouden? Waarschijnlijk niet. Ach ja.
Ok leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grafisch vormgever/ interaction designer.
Een eigen bedrijf dat succesvol is, niks doen enzoquote:
Ik denk dat dat meevalt. Daarbij werk ik met een doel, maak ik producten af en vind ik het een heerlijk gevoel als ik dat oplever en er trots op kan zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok leuk.
Maar denk je dat dat nooit repetitief werk zal zijn?
Mijn werk is ook saai, hersendodend, ook al is het "creatief".
Maar ik weet wat ik moet doen, het is niet uitdagend, en het is elke keer hetzelfde riedeltje dat ik af ga.
Je klinkt als een ambitieus persoon. Ik heb dat totaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meevalt. Daarbij werk ik met een doel, maak ik producten af en vind ik het een heerlijk gevoel als ik dat oplever en er trots op kan zijn.
Dat werkt een stuk fijner dan gewoon je uren maken zonder doel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op maandag 26 december 2011 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn droombaan zou zijn....Beyonce zijnWaarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze perfect is en iedere keer weer een perfecte show neerzet waarin ze veel plezier lijkt te hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op maandag 26 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ze perfect is en iedere keer weer een perfecte show neerzet waarin ze veel plezier lijkt te hebben!Ik denk niet dat haar leven alleen maar lol is hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je doet een prima studie met goed toekomstperspectief, dus je kunt wel tevreden zijn denk ik (als je het tenminste leuk vindt)![]()
Omdat die niet zo goed is als Beyonce duhquote:
Op kantoor zou ik het waarschijnlijk niet volhouden. Stilzitten en concentrerenquote:Op maandag 26 december 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
Droombaan? Tjaweet het niet echt. Wil het ook nog niet weten. Iets medisch lijkt me wel leuk. Iig geen 9-5 kantoorbaan.
quote:Op maandag 26 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ze perfect is en iedere keer weer een perfecte show neerzet waarin ze veel plezier lijkt te hebben!Geneeskunde is ook niet mis toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word ook net geroepen door mijn broertjequote:Op maandag 26 december 2011 19:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat die niet zo goed is als Beyonce duh
Maar nu tijd voor Harry Potter!
quote:Op maandag 26 december 2011 19:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik word ook net geroepen door mijn broertje
Op het gebied van het bieden van entertainment nahhhh, het enige waarin ze beter is dat ze meer sex appeal heeft.quote:Op maandag 26 december 2011 19:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat die niet zo goed is als Beyonce duh
Neger alsjeblieftquote:Op maandag 26 december 2011 19:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op het gebied van het bieden van entertainment nahhhh, het enige waarin ze beter is dat ze meer sex appeal heeft.
Ik doe al 17 jaar niks anders.quote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige voordeel van weer bij mijn ouders gaan wonen is dat ik weer televisie kan kijken, denk ik
Zodra ik weer plannen heb wat betreft mijn studiekeuze begin ik meteen weer met een kamer zoeken. De hele dag bij je ouders in huis zijn is gewoon benauwend.
Verklaring?quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik zie een match: Kutkloon en Sinosappel, als Sinos er goed uitziet dan.
Ik heb dit hele jaar eigenlijk nog bijna geen televisie gekeken, ook niet toen ik nog thuiswoondequote:
Jaquote:Op maandag 26 december 2011 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Tijn! Goede kerst gehad jongeman?
Ze ziet er niet slecht uit in ieder geval.quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik zie een match: Kutkloon en Sinosappel, als Sinos er goed uitziet dan.
Ik had het er over dat met je ouders thuis zitten gedeelte.quote:Op maandag 26 december 2011 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dit hele jaar eigenlijk nog bijna geen televisie gekeken, ook niet toen ik nog thuiswoonde
Eigenlijk heb ik er helemaal de concentratie niet voor.
Ik ging altijd bij anderen thuis zittenquote:Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het er over dat met je ouders thuis zitten gedeelte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |