Twijfelaar met kleding? Ik vond een jurkje achteraf toch iets te duur voor die 2x dat ik hem aan heb dus heb ik hem terug gebracht. Verder ben ik totaal geen twijfelaar hoor? En heb al een tat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij zo'n twijfelaar bent als met je kleding zou ik mijn gehele levensduur geen tattoo nemen.
Precies dit. Vind dat van die betekenissen ook vaak bullshit. Heb ook vaak het gevoel dat mensen maar een betekenis kiezen om het hebben van een betekenis bij hun tattoo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever, zoals ik al zei als ik hem maar mooi vind.
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik had voor de grap 24 december even mijzelf moeten wegen. En dan 1 januari weer hetzelfde doen.
Ja precies dat dus. En geen 1 tekst is meer apart, alles is standaard geworden maar met welke tat is dat niet? Alles is al een keer gebruikt voor iets.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit. Vind dat van die betekenissen ook vaak bullshit. Heb ook vaak het gevoel dat mensen maar een betekenis kiezen om het hebben van een betekenis bij hun tattoo.
Toffe zin wel.
[..]
Heb ik gedaanScheelt iets meer dan 3 kg.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dubbel en dwars waard mag ik hopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En dat beige/zwart, en zal vast wel meer zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Twijfelaar met kleding? Ik vond een jurkje achteraf toch iets te duur voor die 2x dat ik hem aan heb dus heb ik hem terug gebracht. Verder ben ik totaal geen twijfelaar hoor? En heb al een tat.
Vraag me af hoe veel mensen in Nederland eigenlijk tattoo's hebben, heb maar 1 mattie waarvan ik het weetquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef Juminelle het volgende:
Precies dit. Vind dat van die betekenissen ook vaak bullshit. Heb ook vaak het gevoel dat mensen maar een betekenis kiezen om het hebben van een betekenis bij hun tattoo.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja precies dat dus. En geen 1 tekst is meer apart, alles is standaard geworden maar met welke tat is dat niet? Alles is al een keer gebruikt voor iets.
Hehe, ja wat wil je Jumi met een bak vol slagroom.
Prepare your anus taferelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vriend valt ten prooi aan Russische golddigger? Goed topic dit, trouwens. Hopen op een live report.
Sowiesoquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dubbel en dwars waard mag ik hopen.
Boegroes toch.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag me af hoe veel mensen in Nederland eigenlijk tattoo's hebben, heb maar 1 mattie waarvan ik het weet. Ik blijf lekker naturel, geen tats of piercings voor mij
.
Cute.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:02 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Verliefd, ik ben het.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moest het Googlen, nu heb ik spijt.
Waarom in hemelsnaamquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
Elke keer als ik deze pic tegenkom op tumblr moet ik aan Jumi denken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moest het Googlen, nu heb ik spijt.
quote:
Hoi ben ik weerquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nigga, you like 44! Nu pas?Mijn tandarts is chill, ik heb eens in de zoveel tijd een paar dagen last van m'n verstandskiezen, hij zegt dat het normaal is en ze er pas uit moeten als die pijn langer dan een paar dagen duurt
.
Ik denk dat Phantomesse pas morgen wakker wordt, trouwens.
Nee dat is een andere chickquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Haha Jum zit jij op egf? Althans kom iemand tegen met dezelfde username?
Ik zou je dan ook gewoon over je aanrechtje nemen, je bed is niet breed genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dan ook niet met jou het bed te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |