Dit! Er is nog geen enkele uitkomst en jij gaat uit van het meest negatieve. Wellicht heb jij die russen wel betaald om hem van zijn mannelijkheid te ontdoen. Kan ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
hij gaat sex hebben en je bent gewoon jaloers ts
En ik schrok van je UI.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:41 schreef Gijsch het volgende:
Als iets te mooi is om waar te zijn... (etc). Ik vind het dom van vriend B.
Dit:quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:43 schreef thenxero het volgende:
Heb je al cake geregeld voor de uitvaart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha, dit inderdaad. Foute boel TS, en ik zou herzien of je maat je maat-zijn wel waardig is, als hij zodanig z'n pik achterna loopt. Bro's before ho's. Hij kan beter naar de hoeren gaan, gegarandeerd genaaid. Aan het eind van de rit nog goedkoper ook waarschijnlijk, als hij eenmaal getrouwd is, geen pussy meer van haar krijgt en zij wilt gaan scheiden ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:43 schreef thenxero het volgende:
Heb je al cake geregeld voor de uitvaart?
Maar als je dan een rijke kerel gevonden hebt dan ga je hem toch hier inpalmen en niet naar Antwerpen lokken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:45 schreef Cavalinho het volgende:
Dame is uit op een beter leven= verblijfsvergunning in een ander land plus verzekerd inkomen van man die haar onderhoud.
Dit hoeft niet te betekenen dat het niet goed zal gaan. Sommige mensen zijn zeer gelukkig met hun oostblok of aziatische vrouwtje waardoor ze ingepalmd zijn.
Het is natuurlijk geen aanrader, maar je kunt iemand niet echt tegenhouden om fouten te begaan als ze niet willen zien dat het een fout is. Wie niet horen wil moet maar voelen.
Ik gun die jongen van harte een beurt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
hij gaat sex hebben en je bent gewoon jaloers ts
Wij ook...quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:41 schreef Gijsch het volgende:
Als iets te mooi is om waar te zijn... (etc). Ik vind het dom van vriend B.
Dit denken wij dus ook. Echter: komt er bij zo'n situatie wel eens fysiek geweld/blackmailing/enige vorm van dwang bij kijken? We vrezen van wel, namelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:45 schreef Cavalinho het volgende:
Dame is uit op een beter leven= verblijfsvergunning in een ander land plus verzekerd inkomen van man die haar onderhoud.
Dit hoeft niet te betekenen dat het niet goed zal gaan. Sommige mensen zijn zeer gelukkig met hun oostblok of aziatische vrouwtje waardoor ze ingepalmd zijn.
Het is natuurlijk geen aanrader, maar je kunt iemand niet echt tegenhouden om fouten te begaan als ze niet willen zien dat het een fout is. Wie niet horen wil moet maar voelen.
Kortom het Russisch spel schaakt weer 2 ontwetende landgenoten die denken dat de 'dames'echt voor de liefde gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:32 schreef SJanoski het volgende:
HOI.
[knip= bla]
Zondag ontvangt vriend B een telefoontje, of hij dinsdag naar Antwerpen wil komen, waar de dames in een hotel verblijven. Hij mag ook in dat hotel overnachten. Vriend B is ondertussen tot over z'n oren verliefd op één van de dames en zegt toe.
reken er sowieso op dat het ze hoe dan ook geld gaat kosten,veel geld!quote:Momenteel maakt vriend B dus de reis naar Belgie, ondanks waarschuwingen van vriend A en ondergetekende. Wat wij ons afvragen is of er verhalen zijn over dergelijke dames.. zijn ze uit op een verblijfsvergunning? Geld aftroggelen? Een baby? Of wordt onze kameraad straks naakt, sexueel mishandeld en vastgebonden aantreffen in een Antwerps hotel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |