abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106085775
HOI.

Ik krijg net een telefoontje van een vriend van me, die me het volgende verhaal vertelt:

Afgelopen zaterdag waren vriend A en vriend B uit in Rotterdam. Op een gegeven moment komen er 2 dames van Russische afkomst op mijn vrienden af, en beginnen wat te babbelen in zeer gebrekkig Engels. Éen van de dames zou in Oud Beijerland wonen, de andere is bij haar op visite.

Het gesprek gaat op een gegeven moment over liquide middelen, waarop vriend A aangeeft geen cent te makken te hebben. Vriend B, die wel wat geld heeft, laat trots zijn dure BMW en dure motor zien. Opeens laten de dames vriend A (de armoedzaaier) links liggen, en beginnen vriend B in te palmen. Er wordt wat gesjansd en gedanst, waarna de avond ten einde komt.

Zondag ontvangt vriend B een telefoontje, of hij dinsdag naar Antwerpen wil komen, waar de dames in een hotel verblijven. Hij mag ook in dat hotel overnachten. Vriend B is ondertussen tot over z'n oren verliefd op één van de dames en zegt toe.

Momenteel maakt vriend B dus de reis naar Belgie, ondanks waarschuwingen van vriend A en ondergetekende. Wat wij ons afvragen is of er verhalen zijn over dergelijke dames.. zijn ze uit op een verblijfsvergunning? Geld aftroggelen? Een baby? Of wordt onze kameraad straks naakt, sexueel mishandeld en vastgebonden aangetroffen in een Antwerps hotel?

Heeft iemand, heel toevallig, ervaringen met dergelijke praktijken? Is dit foute boel? Of heeft hij de kans 2 geile Russinnen anaal te vernederen en is hij bij terugkomst de grote man?

PS. Serieus topic, wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door SJanoski op 27-12-2011 16:59:12 ]
pi_106085823
hij gaat sex hebben en je bent gewoon jaloers ts
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:34:56 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106085838
Of wordt onze kameraad straks naakt, sexueel mishandeld en vastgebonden aantreffen in een Antwerps hotel?

dit. En dan met zijn info en sleutels naar zijn huis in zijn auto om het leeg te roven
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:35:48 #4
26374 made
..made by made..
pi_106085868
Tip, kijk eens naar "Hostel 1" en "Hostel 2".

_O-
Lurkt !
pi_106085922
Dat ze de armoedzaaier links laten liggen begrijp ik wel. Toch vind ik het ook maar wrang smaken. Waarom ineens naar Antwerpen ook?
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:38:47 #6
131148 Dondermeester
Blikskaters en gerommel!
pi_106085984
Lovergirls... :7
Wie ik ben?
Wie ben jij eigenlijk????
pi_106085999
Hij doet het ook nog? :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_106086020
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:39 schreef TJV het volgende:
Hij doet het ook nog? :')
Idd, zo overduidelijk dit. Triest. :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:39:48 #9
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_106086027
Tvp
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_106086029
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit! Er is nog geen enkele uitkomst en jij gaat uit van het meest negatieve. Wellicht heb jij die russen wel betaald om hem van zijn mannelijkheid te ontdoen. Kan ook
pi_106086076
Als iets te mooi is om waar te zijn... (etc). Ik vind het dom van vriend B.
"Leef met Vlag en Wimpel, maar hou het simpel"
pi_106086080
Je vriend wordt genaaid.

one way or the other.
pi_106086090
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:41 schreef Gijsch het volgende:
En ik schrok van je UI.
pi_106086170
Heb je al cake geregeld voor de uitvaart?
pi_106086201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:43 schreef thenxero het volgende:
Dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106086224
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:43 schreef thenxero het volgende:
Whaha, dit inderdaad. Foute boel TS, en ik zou herzien of je maat je maat-zijn wel waardig is, als hij zodanig z'n pik achterna loopt. Bro's before ho's. Hij kan beter naar de hoeren gaan, gegarandeerd genaaid. Aan het eind van de rit nog goedkoper ook waarschijnlijk, als hij eenmaal getrouwd is, geen pussy meer van haar krijgt en zij wilt gaan scheiden ofzo.
pi_106086238
Dame is uit op een beter leven= verblijfsvergunning in een ander land plus verzekerd inkomen van man die haar onderhoud.
Dit hoeft niet te betekenen dat het niet goed zal gaan. Sommige mensen zijn zeer gelukkig met hun oostblok of aziatische vrouwtje waardoor ze ingepalmd zijn.
Het is natuurlijk geen aanrader, maar je kunt iemand niet echt tegenhouden om fouten te begaan als ze niet willen zien dat het een fout is. Wie niet horen wil moet maar voelen.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:48:07 #18
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106086315
Uhm...er is natuurlijk ook nog een andere optie. B weet dit, maar gebruikt die russen gewoon, waar zij denken hem te gebruiken :Y.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106086321
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:45 schreef Cavalinho het volgende:
Dame is uit op een beter leven= verblijfsvergunning in een ander land plus verzekerd inkomen van man die haar onderhoud.
Dit hoeft niet te betekenen dat het niet goed zal gaan. Sommige mensen zijn zeer gelukkig met hun oostblok of aziatische vrouwtje waardoor ze ingepalmd zijn.
Het is natuurlijk geen aanrader, maar je kunt iemand niet echt tegenhouden om fouten te begaan als ze niet willen zien dat het een fout is. Wie niet horen wil moet maar voelen.
Maar als je dan een rijke kerel gevonden hebt dan ga je hem toch hier inpalmen en niet naar Antwerpen lokken?
pi_106086347
Counter-attack die hoeren juist, neem hun door loverboys verkregen dure spulletjes mee terug naar Nederland!
pi_106086357
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik gun die jongen van harte een beurt. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:41 schreef Gijsch het volgende:
Wij ook...

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:45 schreef Cavalinho het volgende:
Dit denken wij dus ook. Echter: komt er bij zo'n situatie wel eens fysiek geweld/blackmailing/enige vorm van dwang bij kijken? We vrezen van wel, namelijk.
pi_106086370
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:32 schreef SJanoski het volgende:
HOI.
[knip= bla]
Zondag ontvangt vriend B een telefoontje, of hij dinsdag naar Antwerpen wil komen, waar de dames in een hotel verblijven. Hij mag ook in dat hotel overnachten. Vriend B is ondertussen tot over z'n oren verliefd op één van de dames en zegt toe.
Kortom het Russisch spel schaakt weer 2 ontwetende landgenoten die denken dat de 'dames'echt voor de liefde gaan. :Y O-)

quote:
Momenteel maakt vriend B dus de reis naar Belgie, ondanks waarschuwingen van vriend A en ondergetekende. Wat wij ons afvragen is of er verhalen zijn over dergelijke dames.. zijn ze uit op een verblijfsvergunning? Geld aftroggelen? Een baby? Of wordt onze kameraad straks naakt, sexueel mishandeld en vastgebonden aantreffen in een Antwerps hotel?
reken er sowieso op dat het ze hoe dan ook geld gaat kosten,veel geld! :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:50:08 #23
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_106086388
Zorg dat je hotel en kamer weet en laat 'm op een afgesproken tijd ff een sms sturen met vooraf bepaalde inhoud. Geen sms of verkeerde tekst, direct de politie bellen en ze die hotelkamer laten bestormen ^O^
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:50:26 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106086398
Als hij daar aankomt doen Gustav en Dimitri open die breken zijn armen en weg is zijn geld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:51:02 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106086418
Natuurlijk mag hij in dat hotel overnachten, hij mag de rekening immers ook betalen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')