quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehehe heldin, pussyblocked door de Securitas.Volgende keer gewoon weer op jacht gaan naar die chick.
Ik zat de eerste keer dat ik dit las wel even zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iets moois om wakker mee te worden.Omg ik wil haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
10 Jaar geleden zei de tandarts al dat ze eruit moesten, maar ik heb er nooit last van gehad dus liet ze lekker zitten. Alleen de laatste tijd ging het steeds spontaan bloeden dus nu toch maar laten weghalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nigga, you like 44! Nu pas?Mijn tandarts is chill, ik heb eens in de zoveel tijd een paar dagen last van m'n verstandskiezen, hij zegt dat het normaal is en ze er pas uit moeten als die pijn langer dan een paar dagen duurt
.
Bij mij kwamen er destijds ook echt alleen hele kleine puntjes door, nu de laatste jaren waren ze er pas helemaal uit. M'n mond voelt achteraan zo leeg nu.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb nog nieteens verstandskiezen
Wel handig, vallen je verstandskiezen (en alle andere tanden) er vanzelf uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb trouwens weer 2 traytjes Fernandes, 48 blikken. Het is een complot van m'n tandarts, denk ik!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel handig, vallen je verstandskiezen (en alle andere tanden) er vanzelf uit.
Mag ik jouw kunstgebit dan zo nu en dan even lenen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel handig, vallen je verstandskiezen (en alle andere tanden) er vanzelf uit.
Doenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Nu ik die foto zie toch maar eens in het nieuwe jaar beginnen met het bedenken van ideeën voor een sleeve.
Oh dat lijkt me ook wel erg mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doen! Ik wil ook, maar ik twijfel tussen een sleeve of een piece op m'n ribben.
Ah oké nice. Ik wil een sleeve met heel veel bloemenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel erg mooi.Ik wil het liefst wel een gekleurde sleeve, maar ben zo bang dat ik spijt ga krijgen.
Eerst een andere tattoo die ik al heel lang wil, dan kijk ik wel verder.
Aan wat voor een piece zat je dan te denken?
Beide.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doen! Ik wil ook, maar ik twijfel tussen een sleeve of een piece op m'n ribben.
Gelukkig hoef ik dan ook niet met jou het bed te delen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:22 schreef Panzermaus het volgende:
niet doen tliciouz
verstuurd vanuit de toekomst
Kunstgebit hoef ik niet joh, ik ga gewoon al m'n voer in de blender gooien en naar binnen gieten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik jouw kunstgebit dan zo nu en dan even lenen?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Nu ik die foto zie toch maar eens in het nieuwe jaar beginnen met het bedenken van ideeën voor een sleeve.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil een sleeve met heel veel bloemen![]()
Ja bloemenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké nice. Ik wil een sleeve met heel veel bloemen![]()
Voor een piece weet ik het nog niet. Ik verander om de paar weken van idee, omdat ik ook bang ben dat ik er spijt van ga krijgen
Dope. Welke tekst?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja bloemenMaar wil ook andere crazy stuff er op laten zetten. Maar zit eerst aan een tekst te denken die ik erg mooi vind.
Hotwings Tuesdayquote:
Deze tekst, voor de meeste misschien random tekst, is het ook maar sinds ik hem voorbij heb zien komen een paar jaar terug en mensen vragen me iets over tats is dit telkens het eerst wat in me naar boven komt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dope. Welke tekst?
[..]
Hotwings Tuesday!
Die tekst meer corny dan een maisveldquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze tekst, voor de meeste misschien random tekst, is het ook maar sinds ik hem voorbij heb zien komen een paar jaar terug en mensen vragen me iets over tats is dit telkens het eerst wat in me naar boven komt.En voor mij hoeft er ook geen betekenis achter te zitten, zoals bij de meeste.
[ afbeelding ]
Whatever, zoals ik al zei als ik hem maar mooi vind.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die tekst meer corny dan een maisveld.
Ik had voor de grap 24 december even mijzelf moeten wegen. En dan 1 januari weer hetzelfde doen.quote:
Als jij zo'n twijfelaar bent als met je kleding zou ik mijn gehele levensduur geen tattoo nemenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever, zoals ik al zei als ik hem maar mooi vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |