Nee gelukkig niet, maar vond dat gewoon heel droog klinken.quote:Op maandag 26 december 2011 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mozy had ons iets nog niet verteld?
Bij mij zou je nog prima het dovennieuws kunnen uitbeelden eer ik het doorhebquote:Op maandag 26 december 2011 19:18 schreef Chai het volgende:
Schiet je heel erg uit zit je vinger ineens in een gat vast.
Hehehe, je doet maar meidquote:Op maandag 26 december 2011 19:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Femme fatale
[..]
Echter zullen ze het wel op prijs stellenLouter complimenten voor mijn vakkundigheid, en nimmer zal ik mijn vinger in een mannenkont stoppen
(misschien als ik 65 en uitgekeken ben op normale seks), er zit nog redelijk wat ruimte tussen, heb nog nooit perongeluk een anus aangeraakt
Kom je wel weer overheen schatjequote:Op maandag 26 december 2011 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehehe, je doet maar meidZolang je maar wegblijft met je vingers bij mij
Me is traumatized
Ofcourse, jij gaat toch voor de titties en punaquote:Op maandag 26 december 2011 19:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kom je wel weer overheen schatjemaar is goed, ik zal je kontje met rust laten
Maar ik hou er ook vooral van om 2 grote billen in mijn handen te hebben en ze te wobbelenquote:Op maandag 26 december 2011 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ofcourse, jij gaat toch voor de titties en puna
"Wobbelen"quote:Op maandag 26 december 2011 19:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar ik hou er ook vooral van om 2 grote billen in mijn handen te hebben en ze te wobbelenwat ertussen zit zal ik met rust laten.
En als het een dik wijf met een pittig kort kapsel is?quote:Op maandag 26 december 2011 19:30 schreef KoekiMonster het volgende:
vaseline vrouwen met een paar kleine tattoo's vind ik lekker![]()
hangt er vanaf wat jij dik noemtquote:Op maandag 26 december 2011 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En als het een dik wijf met een pittig kort kapsel is?
Nouja, iig bedanktquote:Op maandag 26 december 2011 19:35 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat jij dik noemt
en het haar hangt er een beetje vanaf , maar tot over de schouders of langer is altijd goed![]()
maar vrouwen noemen zich vaak dikker , dan ze eigelijk zijn
Geloof er niks van, morgen zit je rustig aan de drank weer.quote:Op maandag 26 december 2011 19:35 schreef Juminelle het volgende:
Sinds vandaag heb ik drank afgezworenNog steeds brak als een malle.
Meid tochquote:Op maandag 26 december 2011 19:35 schreef Juminelle het volgende:
Meer katers dan een asiel, zo rol ik.quote:Op maandag 26 december 2011 19:35 schreef Juminelle het volgende:
Tien van de tien keer wel jaquote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef KoekiMonster het volgende:
zo gauw de kater weg is, is de pijn ook vergeten en ga je der weer tegen aan
Ik ben er dan sauwiesauwquote:Op maandag 26 december 2011 19:48 schreef Juminelle het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom bij mij aangezien ik heel zielig thuis zit de hele nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |